Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 340521 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dominatrix
Vad ca a inceput "marea reparare" a vagoanelor de la Bucurestii Noi. Am si eu o intrebare: e clar ca vagoanele astea n-au fost picate cu probleme grave din moment ce s-au putut repara in depou. Atunci ma intreb de ce in perioada in care depoul Bucurestii Noi a fost inchis multe din vagoanele lor au fost lasate defecte in Victoria si nu s-a incercat repararea lor atunci. Oameni cred ca aveau, fiindca nu numai vatmanii, dar si mecanicii de la Buc. Noi s-au mutat la Victoria cat timp dep. Buc. Noi a functionat acolo.
Vad ca a inceput "marea reparare" a vagoanelor de la Bucurestii Noi. Am si eu o intrebare: e clar ca vagoanele astea n-au fost picate cu probleme grave din moment ce s-au putut repara in depou. Atunci ma intreb de ce in perioada in care depoul Bucurestii Noi a fost inchis multe din vagoanele lor au fost lasate defecte in Victoria si nu s-a incercat repararea lor atunci. Oameni cred ca aveau, fiindca nu numai vatmanii, dar si mecanicii de la Buc. Noi s-au mutat la Victoria cat timp dep. Buc. Noi a functionat acolo.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Vagoanele de la Dep. Victoria aveau prioritate la reparare. Mai sunt niste vagoane de la Dep. Bucurestii Noi defecte:049 (are boghiurile la RK, caroseria fiind ramasa in Bucurestii Noi),075, 118 (a luat foc luni), 144, 158 (n-a circulat deloc dupa reparatia caroseriei si revopsire, efectuata in februarie-martie la URAC),266, 278, 300 si V3A-93-ul 178. Le adaugam ca indisponibile si pe 201 si 305 care sunt la RK la URAC.
Vagoanele de la Dep. Victoria aveau prioritate la reparare. Mai sunt niste vagoane de la Dep. Bucurestii Noi defecte:049 (are boghiurile la RK, caroseria fiind ramasa in Bucurestii Noi),075, 118 (a luat foc luni), 144, 158 (n-a circulat deloc dupa reparatia caroseriei si revopsire, efectuata in februarie-martie la URAC),266, 278, 300 si V3A-93-ul 178. Le adaugam ca indisponibile si pe 201 si 305 care sunt la RK la URAC.
- costin1300
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
costin1300
Doua filmulete realizate de mine cu boghiurile fumigene ale lui #118.(nu stiu daca se vede foarte bine fumul care iesea de sub boghiuri)
Gabi23 wrote:
,118 (a luat foc luni)
Doua filmulete realizate de mine cu boghiurile fumigene ale lui #118.(nu stiu daca se vede foarte bine fumul care iesea de sub boghiuri)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Se vede destul de bine. Multumim pentru filmulete. 118 e un vagon foarte problematic, facand multe belele de-a lungul anilor pe linia 41. Este modernizat in anul 1996 la URAC, a fost trecut prin RK in anul 2002. Apoi inainte sa plece din nou la RK la finele anului 2008 a produs o ditamai blocarea pe linia 41, fiind cu greu tarat spre depou. Dupa RK a circulat cat de cat acceptabil, desi a mai avut ceva probleme. Pe 16 iulie l-am vazut deplasandu-se cu greu catre Dep. Victoria fiind defect. A fost "reparat" si, luni pe 2 august, a iesit din nou in traseu si a produs ditamai blocarea a nu stiu cata oara...
Se vede destul de bine. Multumim pentru filmulete. 118 e un vagon foarte problematic, facand multe belele de-a lungul anilor pe linia 41. Este modernizat in anul 1996 la URAC, a fost trecut prin RK in anul 2002. Apoi inainte sa plece din nou la RK la finele anului 2008 a produs o ditamai blocarea pe linia 41, fiind cu greu tarat spre depou. Dupa RK a circulat cat de cat acceptabil, desi a mai avut ceva probleme. Pe 16 iulie l-am vazut deplasandu-se cu greu catre Dep. Victoria fiind defect. A fost "reparat" si, luni pe 2 august, a iesit din nou in traseu si a produs ditamai blocarea a nu stiu cata oara...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dominatrix
Din cate vad, vagonul din film e cu federe clasice. Linia 41 e o linie de viteza, dar problema e ca boghiul de V3A, cu toate imbunatatirile lui, n-a fost conceput pentru o functioanare constanta la viteze mari. Desi toeretic poate circula cu viteze mari, V3A-ul se depreciaza rapid cand circula constant in acest regim. Si franele, si reductoarele boghiurilor se fac praf. Nici nu e de mirare ca raman boghiurile impilate. N-ar strica vatmanilor de pe aceste vagoane niste practica la sala de forta, fiindca cred ca ai nevoie de ceva muschi ca "sa dai" la cheia de federe
Din cate vad, vagonul din film e cu federe clasice. Linia 41 e o linie de viteza, dar problema e ca boghiul de V3A, cu toate imbunatatirile lui, n-a fost conceput pentru o functioanare constanta la viteze mari. Desi toeretic poate circula cu viteze mari, V3A-ul se depreciaza rapid cand circula constant in acest regim. Si franele, si reductoarele boghiurilor se fac praf. Nici nu e de mirare ca raman boghiurile impilate. N-ar strica vatmanilor de pe aceste vagoane niste practica la sala de forta, fiindca cred ca ai nevoie de ceva muschi ca "sa dai" la cheia de federe
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Tom
Cred ca au facut muschii dand la cheie la federe, nu mai au nevoie de sala. Daca se continua in ritmul acesta de blocari, vor ajunge vatmanii idealul de barbati din Bucuresti. Combinat cu costumatia Pelicanului, vor ajunge si pe coperta in FHM sau Cosmopolitan. Cum ar fi sa vedem o reclama ca asta?
__________________________________
(peisaj de capitala cu tramvai)
"Meseria de vatman nu este una usoara. In fiecare zi am parte de 1-2 blocari. Trebuie sa-mi folosesc muschii pentru a debloca federele. Aceasta munca necesita efort si efortul inseamna transpiratie.
Cu deodorantul cu parfum XXXXXXXXX sunt mereu fresh si toate femeile se urca in tramvaiul meu.
XXXXXXXXX - Prospetime pentru oameni puternici!"
__________________________________
Cred ca au facut muschii dand la cheie la federe, nu mai au nevoie de sala. Daca se continua in ritmul acesta de blocari, vor ajunge vatmanii idealul de barbati din Bucuresti. Combinat cu costumatia Pelicanului, vor ajunge si pe coperta in FHM sau Cosmopolitan. Cum ar fi sa vedem o reclama ca asta?
__________________________________
(peisaj de capitala cu tramvai)
"Meseria de vatman nu este una usoara. In fiecare zi am parte de 1-2 blocari. Trebuie sa-mi folosesc muschii pentru a debloca federele. Aceasta munca necesita efort si efortul inseamna transpiratie.
Cu deodorantul cu parfum XXXXXXXXX sunt mereu fresh si toate femeile se urca in tramvaiul meu.
XXXXXXXXX - Prospetime pentru oameni puternici!"
__________________________________
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
L-au reparat si de azi a revenit in 41 si 278. Tot are mereu probleme cu boghiurile motoare si pica destul de des. Este un vagon fabricat in anul 2002, fiind un vagon destul de incercat de-a lungul anilor, avand niste tamponari destul de nasoale printre care una o data cu o masina de transport valori. A avut doar o reparatie caroserie si revopsire in aprilie 2009.
L-au reparat si de azi a revenit in 41 si 278. Tot are mereu probleme cu boghiurile motoare si pica destul de des. Este un vagon fabricat in anul 2002, fiind un vagon destul de incercat de-a lungul anilor, avand niste tamponari destul de nasoale printre care una o data cu o masina de transport valori. A avut doar o reparatie caroserie si revopsire in aprilie 2009.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Oricum #278 are nevoie de reparatia partii din fata fiind destul de tamponat, acum ca vagoanele de B Noi sunt acasa se vor rezolva toate problemele.
La schimb cu #278 astazi la pranz s-a impilat un boghiu vagonul #055.
Oricum #278 are nevoie de reparatia partii din fata fiind destul de tamponat, acum ca vagoanele de B Noi sunt acasa se vor rezolva toate problemele.
La schimb cu #278 astazi la pranz s-a impilat un boghiu vagonul #055.
- Dominatrix
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
E un vagon pe federe si din pacate creeaza multe belele frecvent pe linia 41. Imi pare rau de el pentru ca arata destul de bine la caroserie si interior. E unul din ultimele care amintesc cum erau odinioara vagoanele liniei 41.
Dominatrix wrote:
055 e vagon cu federe clasice sau pe sistem H&K?
E un vagon pe federe si din pacate creeaza multe belele frecvent pe linia 41. Imi pare rau de el pentru ca arata destul de bine la caroserie si interior. E unul din ultimele care amintesc cum erau odinioara vagoanele liniei 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Astazi a aparut dupa mult timp vagonul #049, acesta a stat o perioada destul de lunga pentru reparatia boghiurilor.
Astazi a aparut dupa mult timp vagonul #049, acesta a stat o perioada destul de lunga pentru reparatia boghiurilor.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Asta da' revenire dupa ce a disparut la sfarsitul lunii aprilie. A stat cuminte in Bucurestii Noi inchis in hale si i s-a facut boghiurile la URAC si abia acum a revenit in traseu. Sa speram ca nu va mai avea belelele din trecut, pentru ca s-a tot stricat de-a lungul anilor in special din cauza boghiurilor nefiabile. Trebuie sa remarcam si ca i s-a cam stricat din aspectul estetic cat a stat defect, masca rosie a vagonului ajungand la 021 care revenise in perioada cand s-a defectat el.
Asta da' revenire dupa ce a disparut la sfarsitul lunii aprilie. A stat cuminte in Bucurestii Noi inchis in hale si i s-a facut boghiurile la URAC si abia acum a revenit in traseu. Sa speram ca nu va mai avea belelele din trecut, pentru ca s-a tot stricat de-a lungul anilor in special din cauza boghiurilor nefiabile. Trebuie sa remarcam si ca i s-a cam stricat din aspectul estetic cat a stat defect, masca rosie a vagonului ajungand la 021 care revenise in perioada cand s-a defectat el.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
L-au reparat pe 118 cei de la Bucurestii Noi, cel care a luat foc la Podul Grand la inceputul lunii trecute. Azi a revenit pe 41 si mergea surprinzator de bine.
L-au reparat pe 118 cei de la Bucurestii Noi, cel care a luat foc la Podul Grand la inceputul lunii trecute. Azi a revenit pe 41 si mergea surprinzator de bine.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
S-a reparat si de astazi circula 055, care a stat cam o luna de zile cu probleme la unul boghiurile motoare. Degeaba a avut RK la boghiuri la inceputul anului ca tot face figuri, fiind unul din cele mai proaste vagoane care circula pe linia 41, si in plus este un vagon cu federe. Pacat de caroseria vagonului ca este una buna...
S-a reparat si de astazi circula 055, care a stat cam o luna de zile cu probleme la unul boghiurile motoare. Degeaba a avut RK la boghiuri la inceputul anului ca tot face figuri, fiind unul din cele mai proaste vagoane care circula pe linia 41, si in plus este un vagon cu federe. Pacat de caroseria vagonului ca este una buna...
📖 Pagination options