Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 341669 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#129 - Este din pacate unul din vagoanele bune care nu mai vin decat rar pe linia 41. Este titular al liniei 45, de mai bine de un an. A fost fabricat in anul 2002 la URAC, special pentru noua liniei de metrou usor. A avut parte de un RK la boghiuri in mai 2007 si de un RK complet in toamna anului 2009. Are un afisaj foarte bun, fiind foarte clar. Pacat ca nu mai face parte din parcul activ al liniei 41, astazi fiind o exceptie tinand locul unui alt vagon. Nu tin minte sa fi fost unul din vagoanele cu defecte majore de-a lungul acestor ani.
#129 - Este din pacate unul din vagoanele bune care nu mai vin decat rar pe linia 41. Este titular al liniei 45, de mai bine de un an. A fost fabricat in anul 2002 la URAC, special pentru noua liniei de metrou usor. A avut parte de un RK la boghiuri in mai 2007 si de un RK complet in toamna anului 2009. Are un afisaj foarte bun, fiind foarte clar. Pacat ca nu mai face parte din parcul activ al liniei 41, astazi fiind o exceptie tinand locul unui alt vagon. Nu tin minte sa fi fost unul din vagoanele cu defecte majore de-a lungul acestor ani.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#047 - Este unul din vagoanele care in trecut faceau legea pe 41. Avea si schema deosebita de culoare cu albastru fiind ceva unic. Din pacate este un vagon destul de dificil, defectandu-se cam des. Este construit in anul 1996 la URAC si a apartinut in primii ani Depoului Colentina. In anul 2002 a fost transformat pentru a putea deveni vagon de metrou usor, avand astfel parte de un RK. La inceputul anului 2008 a avut un al doilea RK, iar o data cu trecerea turelor catre Dep. Alexandria, vagonul a inceput sa nu mai apara asa des pe aceasta liniei. In a doua jumatate a anului 2009, titularii sai ramasesera in 41, dar cu alte vagoane. Ajunsese chiar in lunile august - septembrie 2009, vagonul titular al liniei 42. In ultima luna l-am vazut destul de des pe linia de metrou usor, cu titularii sai.
#047 - Este unul din vagoanele care in trecut faceau legea pe 41. Avea si schema deosebita de culoare cu albastru fiind ceva unic. Din pacate este un vagon destul de dificil, defectandu-se cam des. Este construit in anul 1996 la URAC si a apartinut in primii ani Depoului Colentina. In anul 2002 a fost transformat pentru a putea deveni vagon de metrou usor, avand astfel parte de un RK. La inceputul anului 2008 a avut un al doilea RK, iar o data cu trecerea turelor catre Dep. Alexandria, vagonul a inceput sa nu mai apara asa des pe aceasta liniei. In a doua jumatate a anului 2009, titularii sai ramasesera in 41, dar cu alte vagoane. Ajunsese chiar in lunile august - septembrie 2009, vagonul titular al liniei 42. In ultima luna l-am vazut destul de des pe linia de metrou usor, cu titularii sai.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#021 a revenit astazi, dupa mai bine de 2 luni de absenta timp in care a stat imobilizat in depou, deoarece a avut parte de RK la boghiuri. Este unul din vagoanele titulare ale liniei 41, fiind un vagon destul de fiabil.
#021 a revenit astazi, dupa mai bine de 2 luni de absenta timp in care a stat imobilizat in depou, deoarece a avut parte de RK la boghiuri. Este unul din vagoanele titulare ale liniei 41, fiind un vagon destul de fiabil.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
Văd că multă lume vorbeşte despre RK la boghiuri... nu cumva a fost vorba de un RR la care s-au rebandajat roţile (că doar asta se face la RR + toate operaţiile aferente reviziilor inferioare)?
Văd că multă lume vorbeşte despre RK la boghiuri... nu cumva a fost vorba de un RR la care s-au rebandajat roţile (că doar asta se face la RR + toate operaţiile aferente reviziilor inferioare)?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
021 chiar daca nu arata prea bine la exterior este un vagon foarte bun, nu a stat prea mult pe dreapta exceptie ultima perioada cat a asteptat boghiurile.
@Dr2005, s-a facut RK la boghiuri fiind curatate motoarele, pompele, schimbati saboti, elemente suspensii, bandaje, rebobinat motor (daca a fost necesar).
021 chiar daca nu arata prea bine la exterior este un vagon foarte bun, nu a stat prea mult pe dreapta exceptie ultima perioada cat a asteptat boghiurile.
@Dr2005, s-a facut RK la boghiuri fiind curatate motoarele, pompele, schimbati saboti, elemente suspensii, bandaje, rebobinat motor (daca a fost necesar).
- Dr2005
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
La RR se face ce am facut la 205 din ce stiu, adica strict operatiuni de mentenanta pentru un anumit nr de km.
La RR se face ce am facut la 205 din ce stiu, adica strict operatiuni de mentenanta pentru un anumit nr de km.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
Şi atunci de ce să îi faci Reparaţie cu Ridicare, că verificarea bandajelor poţi să o faci şi cu vagonul pe boghiuri.
Ar fi interesant un topic pe tema reviziilor planificate la tramvaie.
Şi atunci de ce să îi faci Reparaţie cu Ridicare, că verificarea bandajelor poţi să o faci şi cu vagonul pe boghiuri.
Ar fi interesant un topic pe tema reviziilor planificate la tramvaie.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
adn2377
Ar fi mai ales ca habar nu aveam de la ce vine RR
Dr2005 wrote:
Ar fi interesant un topic pe tema reviziilor planificate la tramvaie.
Ar fi mai ales ca habar nu aveam de la ce vine RR
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
RR - RG - RR - RK - RR - RG - RR - RIP ... cam asta ar fi ordinea operaţiilor la un vehicul feroviar, inclusiv tramvaie. Intervalele sunt stabilite de producători, dar şi de condiţiile de exploatare (că dacă crapă bandajul trebuie să rebandajezi tot boghiul, că nu laşi o roată mai mare şi 3 mai mici).
RG - Repraţie Generală
RK - Repraţie Kapitală
RIP - Intuiţi voi ce înseamnă
RR - RG - RR - RK - RR - RG - RR - RIP ... cam asta ar fi ordinea operaţiilor la un vehicul feroviar, inclusiv tramvaie. Intervalele sunt stabilite de producători, dar şi de condiţiile de exploatare (că dacă crapă bandajul trebuie să rebandajezi tot boghiul, că nu laşi o roată mai mare şi 3 mai mici).
RG - Repraţie Generală
RK - Repraţie Kapitală
RIP - Intuiţi voi ce înseamnă
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Odata cu cresterea parcului liniei 41, si disparitia temporara a lui 20 au inceput sa reapara pe 41 din vagoanele de metrou usor care erau titulare pe acolo. Un exemplu este #297, care din pacate a fost distrus de excelenta linie de pe Bd. Bucurestii Noi si Bd. Ion Mihalache. Are niste flecuri imense si scartaie din toate suruburile. Pacat de acest vagon care era unul dintre cele mai noi...
Odata cu cresterea parcului liniei 41, si disparitia temporara a lui 20 au inceput sa reapara pe 41 din vagoanele de metrou usor care erau titulare pe acolo. Un exemplu este #297, care din pacate a fost distrus de excelenta linie de pe Bd. Bucurestii Noi si Bd. Ion Mihalache. Are niste flecuri imense si scartaie din toate suruburile. Pacat de acest vagon care era unul dintre cele mai noi...
- marian
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
marian
Parcul liniei 41 nu a crescut, Alexandria a dat 2 ture la Bucuresti Noi.Acum Bucuresti Noi are ture de la 1la20,iar Alexandria de la 21la 40.Probabil asta sa intamplat in cadrul continuari programului de ''modernizare'' a liniei 41.
Parcul liniei 41 nu a crescut, Alexandria a dat 2 ture la Bucuresti Noi.Acum Bucuresti Noi are ture de la 1la20,iar Alexandria de la 21la 40.Probabil asta sa intamplat in cadrul continuari programului de ''modernizare'' a liniei 41.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
Aşa e cel mai bine... că dacă ar fi toate la un singur depou, ar fi cum a fost până în 2006, când primul tramvai ajungea la Ghencea abia pe la 5:30, iar ultimul pleca de la P-ţa. Presei înainte de ora 23.
Aşa e cel mai bine... că dacă ar fi toate la un singur depou, ar fi cum a fost până în 2006, când primul tramvai ajungea la Ghencea abia pe la 5:30, iar ultimul pleca de la P-ţa. Presei înainte de ora 23.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
De fapt Alexandria nu a redus nimic. Era intentie dar nu au mai redus, ramane asa parcul pana la finalizarea lucrarilor si pana trec examenele/se termina facultatile.
Dupa finalizarea lucrarilor la Bucurestii Noi se revine la turatia normala. (17 BN + 23 ALX). Oricum in medie vor ramane Alexandria mai multi pana le mai vin vagoane noi sa mai preia cateva ture. Vagoanele de Bucurestii Noi "modernizate pentru linia 41" vor fi principalele vagoane care vor circula pe liniile din zona Basarab la sfarsitul acestui an, Bucurestii Noi fiind al doilea depou ce va deservi linia 35.
Sa speram ca pe parcurs dispar toate vagoanele cu federe clasice de pe 41, ca asta e unul din motivele modernizarii parcului pe aceasta linie.
De fapt Alexandria nu a redus nimic. Era intentie dar nu au mai redus, ramane asa parcul pana la finalizarea lucrarilor si pana trec examenele/se termina facultatile.
Dupa finalizarea lucrarilor la Bucurestii Noi se revine la turatia normala. (17 BN + 23 ALX). Oricum in medie vor ramane Alexandria mai multi pana le mai vin vagoane noi sa mai preia cateva ture. Vagoanele de Bucurestii Noi "modernizate pentru linia 41" vor fi principalele vagoane care vor circula pe liniile din zona Basarab la sfarsitul acestui an, Bucurestii Noi fiind al doilea depou ce va deservi linia 35.
Sa speram ca pe parcurs dispar toate vagoanele cu federe clasice de pe 41, ca asta e unul din motivele modernizarii parcului pe aceasta linie.
📖 Pagination options