Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 341884 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
273 in Piata Clabucet
273 in Piata Clabucet
273 - 24 - 03.07.2011.JPG (652.33 KB; downloaded 2076 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
#055 pe linia 24, a fost cumva scos din 41 ? Ca nu l-am vazut zilele astea...
#055 pe linia 24, a fost cumva scos din 41 ? Ca nu l-am vazut zilele astea...
DSC06177.JPG (253.63 KB; downloaded 2310 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
N-a fost scos din 41, dar trebuie sa scoti ceva si pe liniile 24/45 si 20. Depoul Bucurestii Noi este la limita cu parcul de vagoane avand foarte multe defecte care nu pot circula deloc.
Daca nu se intampla ceva sa se redreseze situatia cu repararea vagoanelor V3A-93( toate modelurile) de la toate depourile, riscam in luna septembrie sa avem un numar impresionant de vagoane imobilizate prin depouri. Deja sunt minim 10 vagoane cazute in fiecare depou...(exceptie Dudesti da si ei au destule care stau).
Utilizator anonim wrote:
#055 pe linia 24, a fost cumva scos din 41 ? Ca nu l-am vazut zilele astea...
N-a fost scos din 41, dar trebuie sa scoti ceva si pe liniile 24/45 si 20. Depoul Bucurestii Noi este la limita cu parcul de vagoane avand foarte multe defecte care nu pot circula deloc.
Daca nu se intampla ceva sa se redreseze situatia cu repararea vagoanelor V3A-93( toate modelurile) de la toate depourile, riscam in luna septembrie sa avem un numar impresionant de vagoane imobilizate prin depouri. Deja sunt minim 10 vagoane cazute in fiecare depou...(exceptie Dudesti da si ei au destule care stau).
- Axel
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Axel
021 la Brasov.
021 la Brasov.
021-41,06.07.2011..JPG (134.15 KB; downloaded 2243 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Ieri (06 iulie) a cazut la datorie pe linia 41 si vagonul201.
Sa recapitulam ce 15 vagoane indisponibile de la Bucurestii Noi: 008, 075, 080, 094, 101, 122, 151, 154, 158, 195, 201, 218, 288, 300, 316.
Ieri (06 iulie) a cazut la datorie pe linia 41 si vagonul201.
Sa recapitulam ce 15 vagoane indisponibile de la Bucurestii Noi: 008, 075, 080, 094, 101, 122, 151, 154, 158, 195, 201, 218, 288, 300, 316.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
linia 69
Suficiente pentru o noua linie sau pentru o prelungire a alteia chiar daca sunt modernizate pentru linia 41 si majoritatea "cazute" de acolo. RATB-ul ne-a demonstrat ca orice este posibil.
Suficiente pentru o noua linie sau pentru o prelungire a alteia chiar daca sunt modernizate pentru linia 41 si majoritatea "cazute" de acolo. RATB-ul ne-a demonstrat ca orice este posibil.
- fider
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
fider
Da, stimate domn, din pacate insa RATB este capabila de orice in afara de a mentine functional un parc de vehicule prin asigurarea pieselor de schimb, afisarea si respectarea unui program de circulatie, organizarea sau mentinerea unor trasee utile. In consecinta ramane de vazut care va fi parcul real disponibil in toamna. Din ciclul lucrari nerealizate si scadente aducem in discutie calea de rulare pentru linia 41 care este de mult timp scadenta la intretinere si asta pe o linie considerata "de protocol". In ritmul asta cand peste 15 ani sunt scadente la lucrari ample liniile proaspat modernizate astazi vom avea numai suspendari "temporare" de trasee.
Da, stimate domn, din pacate insa RATB este capabila de orice in afara de a mentine functional un parc de vehicule prin asigurarea pieselor de schimb, afisarea si respectarea unui program de circulatie, organizarea sau mentinerea unor trasee utile. In consecinta ramane de vazut care va fi parcul real disponibil in toamna. Din ciclul lucrari nerealizate si scadente aducem in discutie calea de rulare pentru linia 41 care este de mult timp scadenta la intretinere si asta pe o linie considerata "de protocol". In ritmul asta cand peste 15 ani sunt scadente la lucrari ample liniile proaspat modernizate astazi vom avea numai suspendari "temporare" de trasee.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
La linia 41 s-a lucrat destul de mult noaptea!O sa se inchida cat de curand si in cursul zilei, pentru ca sunt chestii care totusi nu se pot face in 5 ore.
La linia 41 s-a lucrat destul de mult noaptea!O sa se inchida cat de curand si in cursul zilei, pentru ca sunt chestii care totusi nu se pot face in 5 ore.
- fider
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
fider
Nu neg ca s-a lucrat. Pe portiunea Ghencea-Brasov si probabil si in altele s-a mai remediat ceva la balastul liniei dar problemele serioase nu au disparut. Cunosc un segment de linie unde sunt depasite destul de mult tolerantele in exploatare si totusi el a ramas in aceeasi stare. Probabil se va schimba candva dar potentialul pericol al unor incidente reclama faptul ca interventia sa se faca in primul rand acolo si nu pe portiunea Ghencea-Brasov. Despre curba Ghencea-Brasov ar fi o alta discutie si interventia acolo era intr-adevar importanta.
Nu neg ca s-a lucrat. Pe portiunea Ghencea-Brasov si probabil si in altele s-a mai remediat ceva la balastul liniei dar problemele serioase nu au disparut. Cunosc un segment de linie unde sunt depasite destul de mult tolerantele in exploatare si totusi el a ramas in aceeasi stare. Probabil se va schimba candva dar potentialul pericol al unor incidente reclama faptul ca interventia sa se faca in primul rand acolo si nu pe portiunea Ghencea-Brasov. Despre curba Ghencea-Brasov ar fi o alta discutie si interventia acolo era intr-adevar importanta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dr2005
Lăsând la o parte uzurile din curbe (oarecum fireşti), am observat tronsoane de linie în aliniament şi palier, atât pe Str. Braşov, cât şi pe Şos. Virtuţii şi pe Bd. Ghencea (inclusiv pe tronsul liniei 47!) unde linia este uzată excesiv, uzurile fiind recente... ori au micşorat ecartamentul (ceea ce nu prea e posibil), ori noile bandaje nu prea mai respectă profilul de uzură.
Lăsând la o parte uzurile din curbe (oarecum fireşti), am observat tronsoane de linie în aliniament şi palier, atât pe Str. Braşov, cât şi pe Şos. Virtuţii şi pe Bd. Ghencea (inclusiv pe tronsul liniei 47!) unde linia este uzată excesiv, uzurile fiind recente... ori au micşorat ecartamentul (ceea ce nu prea e posibil), ori noile bandaje nu prea mai respectă profilul de uzură.
- fider
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
fider
Sper sa nu gresesc dar, daca imi aduc aminte bine, multe bandaje erau doar "reconditionate" si incarcarea lor cu material nu se realiza prea stralucit. Bandaje cu adevarat noi nu stiu daca mai sunt prin depouri sau halele URAC.
Legat de sina, intr-adevar portiunea Virtutii nu este "tocmai" stralucita. Inclin sa cred ca nu bandajele neconforme au afectat sina, cel putin pentru aceasta portiune. Problema uzurii sinei este insa, din punctul meu de vedere, generata de altceva: planeitatea insuficienta a patului de balast. Burarea nu este o solutie suficienta cat timp patul de piatra sparta a suportat deplasari permanente. Drept dovada a acestui fenomen, natural de altfel, sa nu uitam de problema ierbicidarii si necesitatii de a curata balastul dupa ceva ani de serviciu pentru a nu risca reducerea drenarii si destabilizarea patului. In prezent pe portiuni destul de ample prezenta ierbii si aparitia muschiului denota faptul ca balastul nu este curat si ca inerenta circulatie a apei destabilizeaza si mai mult patul de piatra sparta.
Sper sa nu gresesc dar, daca imi aduc aminte bine, multe bandaje erau doar "reconditionate" si incarcarea lor cu material nu se realiza prea stralucit. Bandaje cu adevarat noi nu stiu daca mai sunt prin depouri sau halele URAC.
Legat de sina, intr-adevar portiunea Virtutii nu este "tocmai" stralucita. Inclin sa cred ca nu bandajele neconforme au afectat sina, cel putin pentru aceasta portiune. Problema uzurii sinei este insa, din punctul meu de vedere, generata de altceva: planeitatea insuficienta a patului de balast. Burarea nu este o solutie suficienta cat timp patul de piatra sparta a suportat deplasari permanente. Drept dovada a acestui fenomen, natural de altfel, sa nu uitam de problema ierbicidarii si necesitatii de a curata balastul dupa ceva ani de serviciu pentru a nu risca reducerea drenarii si destabilizarea patului. In prezent pe portiuni destul de ample prezenta ierbii si aparitia muschiului denota faptul ca balastul nu este curat si ca inerenta circulatie a apei destabilizeaza si mai mult patul de piatra sparta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Vagoanele 049 si 055 se pare ca au fost retrase din linie, acestea circula pe 20, 24, 45, 42 iar titularii sunt pe 41 cu alte vagoane.
Vagoanele 049 si 055 se pare ca au fost retrase din linie, acestea circula pe 20, 24, 45, 42 iar titularii sunt pe 41 cu alte vagoane.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
049 a revenit in aceasta dupamasa, 278 o sa dispara cateva zile pentru remedierea problemei la boghiul 2 care il face incompatibil cu linia 41. Noroc ca a cazut 201...
049 a revenit in aceasta dupamasa, 278 o sa dispara cateva zile pentru remedierea problemei la boghiul 2 care il face incompatibil cu linia 41. Noroc ca a cazut 201...
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
adn2377
#201 e abia iesit din RK de cateva luni. Ce naiba a cazut la el?
#201 e abia iesit din RK de cateva luni. Ce naiba a cazut la el?
📖 Pagination options