Topic: V3A-93
2032 posts, 714771 views
📖 Pagination options
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93
punmeister
In mod normal cat sunt in garantie n-au voie sa le colanteze ca altfel pierd garantia (Citaro, Citelis si BM2/BM21 au avut 3 ani full-warranty, dupa ce au iesit din garantie au inceput sa le colanteze). Cum astea au 8 ani, au trebuit sa gaseasca o alternativa.
In mod normal cat sunt in garantie n-au voie sa le colanteze ca altfel pierd garantia (Citaro, Citelis si BM2/BM21 au avut 3 ani full-warranty, dupa ce au iesit din garantie au inceput sa le colanteze). Cum astea au 8 ani, au trebuit sa gaseasca o alternativa.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93
andrei11
Poate pierzi garanția la vopsea. Mi-am bătut capul o grămadă dar n-am reușit să înțeleg cum apar incidentele la motoare, la transmisii, la instalația electrică, etc dacă lipești reclame pe tramvai. Sau la pantograf.
Poate pierzi garanția la vopsea. Mi-am bătut capul o grămadă dar n-am reușit să înțeleg cum apar incidentele la motoare, la transmisii, la instalația electrică, etc dacă lipești reclame pe tramvai. Sau la pantograf.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ADK
După garanție când o să ajungă la URAC pe la diverse reparații, să nu le dea jos să colanteze autobuzul cum știe STB-ul mai bine.
Și uite, din cauza asta se distruge vopseaua și rămân urme care nu se mai pot lua.
Utilizator anonim wrote:
E foarte bine cu panouri, asa nu mai stai toata ziua sa colantezi si sa decolantezi vehiculul. Noroc cu experimentul Otokar cu ramele alea.
După garanție când o să ajungă la URAC pe la diverse reparații, să nu le dea jos să colanteze autobuzul cum știe STB-ul mai bine.

-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93
punmeister
Pana-n 2027 se pot schimba multe.
ADK wrote:
După garanție când o să ajungă la URAC pe la diverse reparații, să nu le dea jos să colanteze autobuzul cum știe STB-ul mai bine.Și uite, din cauza asta se distruge vopseaua și rămân urme care nu se mai pot lua.
În autob. Titan prin 2017 autobuzele intrau la mici retușuri (chit, vopsea) din cauza reclamelor.
Pana-n 2027 se pot schimba multe.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Doar dacă acoperi fantele de răcire. Dacă decupezi la fantele de racire și admisie aer și evacuare căldură și gaze nu ar trebui să pierzi garanția...pe mine mă deranjează maxim colantarea pe geamuri. Am senzația de vehicule de transport deținuți.
La vehiculele vechi îmi plăceau colantate total, fără geamuri. DAC cu reclame Assos, Tatrele la Viceroy, V3A la Marlboro sau Golden American, Rothmans și ce mai era. Arătau mai vesele, decât tabla aia îndreptată la ciocan și apoi chituita și vopsită, apoi făcea pată. Nu mai zic de rugină...nu mai vedeai tristețea vehiculului... Pe exterior, că interiorul era jale.
Dar am o întrebare : cum de nu le-a fulgerat prin minte în 1993 să le facă PPC, ca pe 008,164, 181, 206? Din start ar fi fost un câștig. Atunci încă erau multe vagoane PPC în lume.
andrei11 wrote:
Poate pierzi garanția la vopsea. Mi-am bătut capul o grămadă dar n-am reușit să înțeleg cum apar incidentele la motoare, la transmisii, la instalația electrică, etc dacă lipești reclame pe tramvai. Sau la pantograf.
Doar dacă acoperi fantele de răcire. Dacă decupezi la fantele de racire și admisie aer și evacuare căldură și gaze nu ar trebui să pierzi garanția...pe mine mă deranjează maxim colantarea pe geamuri. Am senzația de vehicule de transport deținuți.
La vehiculele vechi îmi plăceau colantate total, fără geamuri. DAC cu reclame Assos, Tatrele la Viceroy, V3A la Marlboro sau Golden American, Rothmans și ce mai era. Arătau mai vesele, decât tabla aia îndreptată la ciocan și apoi chituita și vopsită, apoi făcea pată. Nu mai zic de rugină...nu mai vedeai tristețea vehiculului... Pe exterior, că interiorul era jale.
Dar am o întrebare : cum de nu le-a fulgerat prin minte în 1993 să le facă PPC, ca pe 008,164, 181, 206? Din start ar fi fost un câștig. Atunci încă erau multe vagoane PPC în lume.
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93
1689
La inceputul anilor '90 nu se colantau ci, in majoritatea cazurilor, se vopseau in schema marcii respective.
Uneori - a se vedea cazul Camel - se adaugau autocolante cu sigla marcii.
Nenea_titi wrote:
[...]
La vehiculele vechi îmi plăceau colantate total, fără geamuri. DAC cu reclame Assos, Tatrele la Viceroy, V3A la Marlboro sau Golden American, Rothmans și ce mai era. Arătau mai vesele, decât tabla aia îndreptată la ciocan și apoi chituita și vopsită, apoi făcea pată. Nu mai zic de rugină...nu mai vedeai tristețea vehiculului... Pe exterior, că interiorul era jale.
[...]
La inceputul anilor '90 nu se colantau ci, in majoritatea cazurilor, se vopseau in schema marcii respective.
Uneori - a se vedea cazul Camel - se adaugau autocolante cu sigla marcii.
-
- andrei11
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Cum era asteptat, 256 a ramas in general vagon de 41, dar la fel ca restul parcului, ajunge si pe restul liniilor de BN.
Cum era asteptat, 256 a ramas in general vagon de 41, dar la fel ca restul parcului, ajunge si pe restul liniilor de BN.
DSC_2155.JPG (197.9 KB; downloaded 3760 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
La B. N. La fel ca și la Giurgiului, nu se poate face 9 dispoziție, ca tramvaiele cu roți pătrate rulate pe Mihalache să nu mai pătrundă pe 41,iar vagoanele care sunt destinate 41 să nu mai facă și alte linii? Că văd câteodată, de exemplu 068, într-o zi face atât 45 sau 24 cât și 41...adică după ce și-a pătrățit roțile pe liniile astea, umblă apoi pe 41...la fel și Colentina...pune pe 21 tramvaie rulate pe 36.
La B. N. La fel ca și la Giurgiului, nu se poate face 9 dispoziție, ca tramvaiele cu roți pătrate rulate pe Mihalache să nu mai pătrundă pe 41,iar vagoanele care sunt destinate 41 să nu mai facă și alte linii? Că văd câteodată, de exemplu 068, într-o zi face atât 45 sau 24 cât și 41...adică după ce și-a pătrățit roțile pe liniile astea, umblă apoi pe 41...la fel și Colentina...pune pe 21 tramvaie rulate pe 36.
-
- pantograful
-
Posted:
-
Re: V3A-93
pantograful
Cred ca ai zis de 100 de ori treaba asta, e ok, am inteles cu totii...
Teoretic sigur ca asa ar trebui. Problema e ca la momentul de fata, daca vagoanele in stare proasta se trimit doar pe linii distruse, peste cateva luni ne tremzim cu majoritatea vagoanelor trase pe dreapta. Deci cumva, in halul in care au ajuns reteaua SI parcul de tramvaie, trebuie un compromis.
Cred ca ai zis de 100 de ori treaba asta, e ok, am inteles cu totii...

Teoretic sigur ca asa ar trebui. Problema e ca la momentul de fata, daca vagoanele in stare proasta se trimit doar pe linii distruse, peste cateva luni ne tremzim cu majoritatea vagoanelor trase pe dreapta. Deci cumva, in halul in care au ajuns reteaua SI parcul de tramvaie, trebuie un compromis.
-
- Albert
-
Posted:
-
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: V3A-93
PTMZ
Ce-a pățit 186? Azi am fost cu el pe 46 și dacă mergea cu peste 15km/h, vibra din toate încheieturile.
Ce-a pățit 186? Azi am fost cu el pe 46 și dacă mergea cu peste 15km/h, vibra din toate încheieturile.
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
📖 Pagination options