Topic: V3A-93
1999 posts, 666328 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93
WT_fan06
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ADK
Din trecut...
044, 184, 283, 314, 327, 337 și 351.
Din trecut...
044, 184, 283, 314, 327, 337 și 351.
Sursa: public-transport.net
044.jpg (129.43 KB; downloaded 3521 times)
Sursa: public-transport.net
184.jpg (131.96 KB; downloaded 3520 times)
Sursa: public-transport.net
283.jpg (155.39 KB; downloaded 3523 times)
Sursa: public-transport.net
314.jpg (130.82 KB; downloaded 3520 times)
Sursa: public-transport.net
327.jpg (161.62 KB; downloaded 3522 times)
Sursa: public-transport.net
337.jpg (146.77 KB; downloaded 3520 times)
Sursa: public-transport.net
351.jpg (153.54 KB; downloaded 3522 times)
Sursa: public-transport.net
351-2.jpg (161.91 KB; downloaded 3521 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93
cris_m
A se observa ca erau mult mai ingrijite tramvaiele pe atunci... cel putin din poze par mult mai curate decat sunt acum
A se observa ca erau mult mai ingrijite tramvaiele pe atunci... cel putin din poze par mult mai curate decat sunt acum
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93
ByOnu
Te asigur, Cristi, erau aceleasi tarabe murdare si ruginite. La V3A situatia chiar nu s-a schimbat deloc.
Te asigur, Cristi, erau aceleasi tarabe murdare si ruginite. La V3A situatia chiar nu s-a schimbat deloc.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93
cris_m
Eu eram mic pe atunci, singurele mele repere sunt poze ca cele de mai sus sau putinele amintiri
Eu eram mic pe atunci, singurele mele repere sunt poze ca cele de mai sus sau putinele amintiri
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93
1689
Dupa "invazia nemtestilor" calatorii s-au mai emancipat: au invatat ca - intr-un tramvai (din 1950...) - poate fi cald iarna ! (se mai intimpla - rar - in Tatre, dar V3A/EP-urile n-au "gresit" niciodata - eu, cel putin, n-am trait minunea, pina in '96-'97...).
V3A-93/EP/Faur/xx/yy erau (aproape) aceeasi mizerie ca V3A"-70". Doar mai putina rugina (in primii ani). Da, putem spune ca EP erau mai bine "inchegate" decit "Faur" si - categoric - bateau URAC, dar - in final - era ca batalia intre Dacia 1310 TE, 1310 TLX si 1320.
Pardon ! Am uitat... Erau si alea "lotul de Canada refuzate" - culmea calitatii, rugineau dupa patru ani, nu dupa doar doi. (in cazul nostru ar fi 205-ul care - minune ! Soc si groaza !! Dovada incontestabila a capacitatii proiectantilor si inginerilor !!! Minunea URAC-ului !!!! - a mers... patru ani).
PS: la urmatorul "virf de lance" (Bucur LF), am ajuns sa avem MTBF de citeva luni (in cel mai bun caz). Vai ! "N-avem piese si contract de mentenanta" (il zice Vivi de la curatenie lu' Gica de la administratie - trei usi mai incolo - "d-aia e murdar, ca n-ai cumparat tu mopuri").
Dar, probabil, sint printre putinii care observa absurdul din transportul in comun bucurestean...
ByOnu wrote:
Te asigur, Cristi, erau aceleasi tarabe murdare si ruginite. La V3A situatia chiar nu s-a schimbat deloc.
Dupa "invazia nemtestilor" calatorii s-au mai emancipat: au invatat ca - intr-un tramvai (din 1950...) - poate fi cald iarna ! (se mai intimpla - rar - in Tatre, dar V3A/EP-urile n-au "gresit" niciodata - eu, cel putin, n-am trait minunea, pina in '96-'97...).
V3A-93/EP/Faur/xx/yy erau (aproape) aceeasi mizerie ca V3A"-70". Doar mai putina rugina (in primii ani). Da, putem spune ca EP erau mai bine "inchegate" decit "Faur" si - categoric - bateau URAC, dar - in final - era ca batalia intre Dacia 1310 TE, 1310 TLX si 1320.
Pardon ! Am uitat... Erau si alea "lotul de Canada refuzate" - culmea calitatii, rugineau dupa patru ani, nu dupa doar doi. (in cazul nostru ar fi 205-ul care - minune ! Soc si groaza !! Dovada incontestabila a capacitatii proiectantilor si inginerilor !!! Minunea URAC-ului !!!! - a mers... patru ani).
PS: la urmatorul "virf de lance" (Bucur LF), am ajuns sa avem MTBF de citeva luni (in cel mai bun caz). Vai ! "N-avem piese si contract de mentenanta" (il zice Vivi de la curatenie lu' Gica de la administratie - trei usi mai incolo - "d-aia e murdar, ca n-ai cumparat tu mopuri").
Dar, probabil, sint printre putinii care observa absurdul din transportul in comun bucurestean...
- SirVlady
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Întradevăr i-au reparat partea inferioară a caroseriei lui#276, aceasta având bucăți lipsă în urma coroziunii masive. De revopsit au revopsit fusta gri, dunga galbenă și parțial zona albă. Din păcate interiorul este infect, văzându-se uzura și jegul după aproximativ 14 ani de exploatare constantă:
Întradevăr i-au reparat partea inferioară a caroseriei lui#276, aceasta având bucăți lipsă în urma coroziunii masive. De revopsit au revopsit fusta gri, dunga galbenă și parțial zona albă. Din păcate interiorul este infect, văzându-se uzura și jegul după aproximativ 14 ani de exploatare constantă:
276 - 56 - 03.02.2019 (1).JPG (363.73 KB; downloaded 3932 times)
276 - 56 - 03.02.2019 (2).JPG (383.42 KB; downloaded 3930 times)
276 - 56 - 03.02.2019 (3).JPG (362.15 KB; downloaded 3930 times)
276 - 56 - 03.02.2019 (4).JPG (401.02 KB; downloaded 3929 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Puss in Boots
Aici sunt spalarile alea saptamanale (daca e sa ne luam dupa director) si lipsa generala de interes pentru mijloacele de transport din Bucuresti. Dar, nu-i asa, in 2019 rupem norii.
Aici sunt spalarile alea saptamanale (daca e sa ne luam dupa director) si lipsa generala de interes pentru mijloacele de transport din Bucuresti. Dar, nu-i asa, in 2019 rupem norii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
A revenit 126 dupa ce a avut spatele distrus in octombrie 2018 de 239.
A revenit 126 dupa ce a avut spatele distrus in octombrie 2018 de 239.
LRM_EXPORT_109528890051307_20190205_094153254.jpeg (1010.58 KB; downloaded 3785 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93
V2A
026 (astăzi în linia 7) a primit un autocolant gri în partea superioară a secțiunii B, probabil pentru a masca rugina...
026 (astăzi în linia 7) a primit un autocolant gri în partea superioară a secțiunii B, probabil pentru a masca rugina...
Autocolant #026.jpg (109.88 KB; downloaded 3466 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
140 azi dimineata in linia 34.
140 azi dimineata in linia 34.
DSC_0553.JPG (171.15 KB; downloaded 3266 times)
DSC_0546.JPG (160.67 KB; downloaded 3254 times)
DSC_0530.JPG (181.79 KB; downloaded 3252 times)
DSC_0525.JPG (197.31 KB; downloaded 3254 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
📖 Pagination options