Topic: V3A-93
2036 posts, 718727 views
📖 Pagination options
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93
cris_m
247 incadrandu-se pe Baicului
247 incadrandu-se pe Baicului
De observat "marcarea" teritoriului de pe el :evil:
14363417411973.jpg (206.2 KB; downloaded 4109 times)
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
A revenit în traseu vagonul 347 al depoului Colentina. Tot la acest depou, în perioada imediat următoare se pare că vor fi retrase câteva vagoane din circulație din motive estetice și să apară altele reparate cu piesele acestora.
A revenit în traseu vagonul 347 al depoului Colentina. Tot la acest depou, în perioada imediat următoare se pare că vor fi retrase câteva vagoane din circulație din motive estetice și să apară altele reparate cu piesele acestora.
- georgica2704
-
Posted:
-
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A-93
macheta218
056 si 103 in statia Cimitirul Armenesc.
056 si 103 in statia Cimitirul Armenesc.
31.07.2015
make 1170.jpg (443.49 KB; downloaded 3643 times)
26.08.2015
make 1209.jpg (475.8 KB; downloaded 3644 times)
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Victor92
Depoul Bucurestii-Noi are de azi un vechi-nou locatar: 062.
Il gasiti pe linia 45.
Sa urmarim cateva poze...








Depoul Bucurestii-Noi are de azi un vechi-nou locatar: 062.
Il gasiti pe linia 45.
Sa urmarim cateva poze...








-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
062 a fost retras din circulație în vara lui 2012, plecând la URAC în toamna anului 2013. Din ce se poate observa i-au fost schimbate și scaunele preistorice din lemn, cu unele tradiționale din plastic. Acest vagon a fost printre primele V3A-93 ”modernizate” la URAC în anul 1994. A aparținut mulți ani de Colentina (1994-2007), fiind transferat pentru o scurtă perioadă în parcul celor Dudești (2007-2008), iar la Bucureștii Noi a ajuns în anul 2008, la schimb pentru V2A-urile ”modernizate” ajunse CH-PPC la Dudești. A mai avut parte de o reparație capitală în toamna anului 2005, iar în martie 2009 i-au fost reparat trenul de rulare.
062 a fost retras din circulație în vara lui 2012, plecând la URAC în toamna anului 2013. Din ce se poate observa i-au fost schimbate și scaunele preistorice din lemn, cu unele tradiționale din plastic. Acest vagon a fost printre primele V3A-93 ”modernizate” la URAC în anul 1994. A aparținut mulți ani de Colentina (1994-2007), fiind transferat pentru o scurtă perioadă în parcul celor Dudești (2007-2008), iar la Bucureștii Noi a ajuns în anul 2008, la schimb pentru V2A-urile ”modernizate” ajunse CH-PPC la Dudești. A mai avut parte de o reparație capitală în toamna anului 2005, iar în martie 2009 i-au fost reparat trenul de rulare.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
După o săptămână de circulație, deja lui 062 îi ”mor” neoanele, aseară mai avea 22/26. În ultimele zile a fost trimis pe linia 42, din păcate nu are afișajul actualizat, păstrând traseul pe care îl avea linia 42 înainte de începerea lucrărilor la Buzești-Berzei. Partea bună e că avem un vagon curat, încă nevandalizat și dacă ar mai fi și spălat din când în când ar fi perfect...
După o săptămână de circulație, deja lui 062 îi ”mor” neoanele, aseară mai avea 22/26. În ultimele zile a fost trimis pe linia 42, din păcate nu are afișajul actualizat, păstrând traseul pe care îl avea linia 42 înainte de începerea lucrărilor la Buzești-Berzei. Partea bună e că avem un vagon curat, încă nevandalizat și dacă ar mai fi și spălat din când în când ar fi perfect...
062 - 42 - 16.09.2015 (1).JPG (114.08 KB; downloaded 4529 times)
062 - 42 - 16.09.2015 (2).JPG (137.02 KB; downloaded 4528 times)
062 - 42 - 16.09.2015 (3).JPG (118.95 KB; downloaded 4529 times)
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: V3A-93
stefan_br
Cateva V3A-uri din zona Petricani. Peisajul este unul deosebit fata de alte zone mai gri ale Bucurestiului. Din pacate, linia din aceasta zona este scadenta la RK iar despre tramvaiele de la Colentina cu totii am observat cum de la o zi la alta sunt "pictate" asemeni ramelor de metrou IVA.
103

350

116

193 la capatul de la Pipera.

Cateva V3A-uri din zona Petricani. Peisajul este unul deosebit fata de alte zone mai gri ale Bucurestiului. Din pacate, linia din aceasta zona este scadenta la RK iar despre tramvaiele de la Colentina cu totii am observat cum de la o zi la alta sunt "pictate" asemeni ramelor de metrou IVA.

103

350

116

193 la capatul de la Pipera.

-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
Vagonul 112 a început de astăzi procesul de degradare accelerată pe liniile depoului Colentina.
Vagonul 112 a început de astăzi procesul de degradare accelerată pe liniile depoului Colentina.
-
- 3mil
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Tom
Modelul de lămpi interioare de la V3A-93 este destul de mare. Nu ar trebui să aibă două tuburi în el?
Modelul de lămpi interioare de la V3A-93 este destul de mare. Nu ar trebui să aibă două tuburi în el?
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93
3mil
După o luuuunga perioada de absență, a revenit în circulație pe liniile depoului Colentina vagonul 045.
După o luuuunga perioada de absență, a revenit în circulație pe liniile depoului Colentina vagonul 045.

- mihai565
-
Posted:
-
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Victor92
128 pe Calea Mosilor ... si partea curata a lui...revin probabil zilele urmatoare cu o poza sa vedeti si partea neplacuta/pictata ...

128 pe Calea Mosilor ... si partea curata a lui...revin probabil zilele urmatoare cu o poza sa vedeti si partea neplacuta/pictata ...

📖 Pagination options