Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93

1999 posts, 666806 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 Gabi23

E o problema si cu imprimanta, iti zic eu la ce lipsa de anumite materiale prin RATB.
Sincer dupa parerea mea nu e asa o problema deosebita ca afisajul este defect, poate circula si cu hartie/carton in geam. Ar fi aiurea sa tii vagonul imobilizat pentru ca nu merge afisajul. Important e ca e vagonul in sine functional. 192 si 361 aveau afisaje perfect functionale si la ce le mai folosesc? 066 si 331 cand au stat 3 ani defecte in depou, afisajele Ameli erau functionale si nu foloseau la nimic daca vagoanele erau crapate...
Si acum de ce sa nu vedem si un lucru pozitiv la Dep. Titan, care a rezolvat extrem de decent situatia cu afisajele cu film la vagoanele de FAUR primite de la Alexandria. Mai intai au actualizat traseele vopsind cu negru peste si scriind rezonabil noile terminale cu alb. Si mai apoi au facut rost de afisaje de Rocar de la vecini, si le-au montat, si se potrivesc foarte bine afisand corect traseele.
La Titan s-a vazut o evolutie in bine a situatiei in acest depou, vagoanele nu prea mai stau picate cu lunile/anii, incidente mari nu au mai fost, probabil ca dupa ce in urmatorii ani va prinde o modernizare depoul va fi si mai bine.

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Leo

Am mers acum cateva zile cu 010 pe linia 7. De mult nu am mai vazut un tramvai intr-o stare atat de proasta. Interiorul arata bine, la fel si exteriorul, insa, trepida din toate incheturile. Cand ajungea la macaz...  :shock:

 


Re: V3A-93 Gabi23

Leo wrote:
Am mers acum cateva zile cu 010 pe linia 7. De mult nu am mai vazut un tramvai intr-o stare atat de proasta. Interiorul arata bine, la fel si exteriorul, insa, trepida din toate incheturile. Cand ajungea la macaz...  :shock:

010 probabil va ajunge anul acesta la RK, sau macar o reparatie caroserie si revopsire, vagonul fiind modernizat spre finele anului 2005. Troncane in ultimul hal cam de prin vara lui 2010, iar de la patinajul de pe linii din ultimele saptamani situatia s-a inrautatit la el.

 


Re: V3A-93 florin.lifticariu

Interesanta ideea cu fotografii cum aratau la iesirea din RK...daca va fi o viitoare galerie foto cu tramvaie RATB poti face un topic separat cu acest subiect...?
Felicitari pentru galeria CFR !!!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

florin.lifticariu wrote:
Interesanta ideea cu fotografii cum aratau la iesirea din RK...daca va fi o viitoare galerie foto cu tramvaie RATB poti face un topic separat cu acest subiect...?
Felicitari pentru galeria CFR !!!


Urmeaza si pentru RATB in acelasi format si in masura posibilitatilor estetice voi pune si poze cu vagoanele la RK.

 


Re: V3A-93 Gabi23

309 pe Sos Stefan cel Mare
De la 1 feb pe linia 46 vor circula doar vagoane de la Dep. Victoria.

 


Re: V3A-93 mastocitu

Uite asta chiar este o chestie logica 46 trece la cativa metri prin fata depoului

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

Dupa ce a scos jumatate din turele pe care le avea pe 34 Victoria a ramas cu surplus de parc, mai aveau si ceva vagoane din 46 si au mai scos si din 20 unde acum B Noi sunt mai multi de la marirea din septembrie iar Colentina e si asa la limita cu parcul, ii prind bine vagoanele pe care le scoate din 46.

 


Re: V3A-93 Gabi23

258 are bandajele la aproape trecute de limita, in conditiile actuale nu cred ca mai circula mai mult de o luna de zile.
209 cred ca in acest moment intra in top 10 cele mai jalnice vagoane V3A ale RATB. Caroseria, dar si interiorul acestui vagon se afla intr-o stare deplorabila, intr-o avansata descompunere fiind facuta tandari tabla. Le-ar face vagoane de lux pe 280 si 324 inainte de intrarea la RK, aaa si 105 arata muuuuuult mai bine decat acesta clar. Sunt curios cand vine scadenta acestui vagon la RK :roll:. Probabil va avea nevoie sa ii fie schimbata in mod normal 2/3 din tabla... Singurul lucru pozitiv la acest vagon sunt bandajele care o mai duc 2-3 ani, desi a fost si este "chinuit" pe tot felul de liniile jalnice (ani buni pe linia 5, iar acum mutat pe linia 14). Bine dar la ce probleme au Dep. Colentina cu vagoanele (dpdv tehnic dar si ca aspect) cred ca ar trebui sa trimita la uzina vreo 40 de vagoane din 64) :roll:.

 


Re: V3A-93 DjAxL

Gabi23 wrote:
Vagonului 359 i-a fost vopsit botul, aducand aminte cum arata acum de fostul V2A 4032 in ultimele sale saptamani de circulatie. Oricum Dep. Titan ar cam trebui sa-l trimita la RK pentru ca are o stare generala deplorabila acest vagon...

Salutare tuturor . Intamplator am dat in goagle gugle goagle (ma rog google) un search cu privire la vagonul 359 , surpriza il gasesc in acest forum , nu-mi venea a crede ochilor ca sunt pozat =)) (eu fiind titularul de la schimbul II ) , da vagonul arata jalnic ceea ce ma nemultumeste la culme fiind  faptul ca merge  extraordinar de bine , frana reustatica foarte buna patina la fel viteza maxima cred ca se opreste undeva la 60 km/h .Din ce stiu si eu de la ai mei sefi nu cred ca anul acesta va avea parte de Rk (U.R.A.C.-ul avand alte prioritati in acest moment).

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Dr2005

DjAxL wrote:
merge  extraordinar de bine , frana reustatica foarte buna patina la fel viteza maxima cred ca se opreste undeva la 60 km/h


Vagonul e produs de o unitate cu mult mai multă experienţă (ca număr de vehicule produse, nu ca vechime) decât URAC-ul: Electroputere Craiova. AÅŸa se ÅŸi explică faptul că se Å£ine bine. ÃŽn schimb, caroseria e ,,reparată" ÅŸi re-vopsită de URAC, deci e de înÅ£eles aspectul estetic  :twisted:

 


Re: V3A-93 adn2377

@DjAxL: Salutare si bine ai venit pe forum!

Sunt multe subiecte la care cineva angajat in RATB isi poate da cu parerea pe aici... ;)

 


Re: V3A-93 DjAxL

adn2377 wrote:
@DjAxL: Salutare si bine ai venit pe forum!

Sunt multe subiecte la care cineva angajat in RATB isi poate da cu parerea pe aici... ;)


Multumesc de primire ,si o sa incerc sa-mi dau cu parerea (in limitele cunostintelor mele). Va  salut pe  toti cu respect !

 


Re: V3A-93 DjAxL

Da era vagonul "odihnit" dupa RT1 cu schimbul I "nenea Ion" . Salutari baietilor care erau pe "front" in pasajul Marasesti ,(cu trepiede , cu tot ce trebuie si probabil inarmati cu rabdare si tutun), la cateva minute  dupa ce am trecut  eu de pasaj (10~15 min)un sofer "expert" a  intrat pe sinele tramvaiului.La urmatoarea cursa altu a trebuit sa cheme platforma sa-l scoata tot din acelasi loc.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2394 forum members have written 430963 posts in 5361 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use