Topic: V3A-93
1999 posts, 666768 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Si 351 cand a ajuns (in iarna anului 2008) a facut in 5 ore de traseu 4 blocaje mari, a rupt din prinderi, a agatat separatoare etc. Si dupa acea zi a ajuns direct la URAC pentru RK...
Si 351 cand a ajuns (in iarna anului 2008) a facut in 5 ore de traseu 4 blocaje mari, a rupt din prinderi, a agatat separatoare etc. Si dupa acea zi a ajuns direct la URAC pentru RK...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Ca tot vorbim de el, 351 pe linia 41, 10 decembrie 2008. In toamna lui 2008 a circulat si 221 pe 41 la sch2.
Ca tot vorbim de el, 351 pe linia 41, 10 decembrie 2008. In toamna lui 2008 a circulat si 221 pe 41 la sch2.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Cred că e cea mai mare tâmpenie pe care o aud. Păi, dacă 41 o să fie complet la Alexandria înseamnă că ultimul tramvai spre P-ţa. Presei Libere o să fie cel târziu la 22 şi primul de la P-ţa. Presei la 6 dimineaţa. Chiar şi înainte de modernizare pe 41 erau şi ture de la Victoria, tocmai pentru a nu se ajunge la situaţia asta. Nu mai zic că dacă se dă toată linia 41 la Alexandria şi se şi supra-turează artificial ca acum, înseamnă că 32 o să vină la 10 minute, iar 11 dispare (eventual rămâne doar Giurgiului cu el, la un interval de vreo 25 de minute).
Utilizator anonim wrote:
Alexandria va prelua in timp TOATA linia 41, asta este decizia noii conduceri a RATB dupa intalnirea cu reprezentantii vatmanilor. Si nu inteleg ce atata scandal cand treaba asta este oficiala inca de pe vremea directorului Traian Neghirla care era pe vremea cand au fost inaugurate liniile 41 si 32 si conform planurilor depoul Alexandria era modernizat special pentru liniile 41 si 32. Acum ca mai scapa clasice pe 41 dinspre Alexandria sunt doar incidente reduse, sa nu uitam ca si de la Bucurestii Noi au circulat 221 si 351.
Cred că e cea mai mare tâmpenie pe care o aud. Păi, dacă 41 o să fie complet la Alexandria înseamnă că ultimul tramvai spre P-ţa. Presei Libere o să fie cel târziu la 22 şi primul de la P-ţa. Presei la 6 dimineaţa. Chiar şi înainte de modernizare pe 41 erau şi ture de la Victoria, tocmai pentru a nu se ajunge la situaţia asta. Nu mai zic că dacă se dă toată linia 41 la Alexandria şi se şi supra-turează artificial ca acum, înseamnă că 32 o să vină la 10 minute, iar 11 dispare (eventual rămâne doar Giurgiului cu el, la un interval de vreo 25 de minute).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Alexandria poate detine lejer ca si capacitate 45-50 de vagoane pentru linia 41 si 25-30 de vagoane pentru linia 32. Linia 11 poate fi detinuta de Giurgiu cu 15 vagoane + alt depou (Bucurestii Noi, Militari sau Victoria, pe traseul 16 Febr. - Romprim).
Alexandria poate detine lejer ca si capacitate 45-50 de vagoane pentru linia 41 si 25-30 de vagoane pentru linia 32. Linia 11 poate fi detinuta de Giurgiu cu 15 vagoane + alt depou (Bucurestii Noi, Militari sau Victoria, pe traseul 16 Febr. - Romprim).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Exact asta mă deranjază, că Ghencea rămâne doar la mâna 173-ului.
Gabi23 wrote:
Linia 11 [...] pe traseul 16 Febr. - Romprim.
Exact asta mă deranjază, că Ghencea rămâne doar la mâna 173-ului.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Stai linistit ca si pe mine ma multumea mai mult 11 Romprim - Ghencea. Pe traseul Cart. 16 Feb. - Gara Basarab ar fi suficienta linia 44 cu 12 siameze in traseu si 2 rezerve de la Dep. Giulesti. Chiar nu e nevoie de mai mult. Dar deja am deviat de la subiect...
Stai linistit ca si pe mine ma multumea mai mult 11 Romprim - Ghencea. Pe traseul Cart. 16 Feb. - Gara Basarab ar fi suficienta linia 44 cu 12 siameze in traseu si 2 rezerve de la Dep. Giulesti. Chiar nu e nevoie de mai mult. Dar deja am deviat de la subiect...
- fider
-
Posted:
-
Re: V3A-93
fider
Referitor la repartizarea liniilor si depourilor:
- Bucurestii Noi asigura parc pentru liniile 41, 45, 24, 20, 42(1 vagon, maxim 2)
- Giulesti asigura parc pentru linia 44
- Militari asigura parc pentru 8, 25, 47
In mare, ce mi se pare straniu:
- Alexandria asigura parcul pentru liniile 41, 32 si 11(nu cine stie ce parc)
Depoul Alexandria a tot renuntat la trasee precum 15, 2 si altele pentru a asigura in prezent doar doua linii mai importante 41 si 32. Care este marea logica si eficienta a depoului pentru a deservi doar doua linii in viitor? Unirea lui 32 cu 21 se va intampla la Sfantul Asteapta iar strapungerea Sos Brasov - Alexandria se va realiza poate undeva in viitorul bine indepartat.
In concluzie: asiguri doua trasee care combinate nu necesita in prezent nici 60 de vagoane la modul real doar pentru a avea asigurate repartizarile vatmanilor. Si cum nu ai ce alte linii sa deservesti, faci din pix cate 45 de ture pentru linia 41 si 30 pentru linia 32 si gata, toate repartizarile sunt asigurate. Cu eficienta cum stam insa la depoul Alexandria? Pe toate traseele, la testele de timpi de parcurs depoul Alexandria sta jalnic fata de Militari si Bucurestii Noi, indiferent de tipul de vagon utilizat. Singurul avantaj este ca nu se defecteaza poate atatea vagoane dar nici nu este bine utilizat parcul existent. Cu scuzele de rigoare, depoul Bucurestii Noi chiar a demonstrat cum se poate mentine linia 41 cu parc de 30-35 de vagoane. La Alexandria se pun cel putin 6 vagoane in plus doar pentru a acoperi acelasi traseu in prezent. Nu mai bine, ci mai lent. In viitor probabil se va ajunge si la 47 de ture doar pentru ca pe hartie sa fie totul excelent.
Referitor la repartizarea liniilor si depourilor:
- Bucurestii Noi asigura parc pentru liniile 41, 45, 24, 20, 42(1 vagon, maxim 2)
- Giulesti asigura parc pentru linia 44
- Militari asigura parc pentru 8, 25, 47
In mare, ce mi se pare straniu:
- Alexandria asigura parcul pentru liniile 41, 32 si 11(nu cine stie ce parc)
Depoul Alexandria a tot renuntat la trasee precum 15, 2 si altele pentru a asigura in prezent doar doua linii mai importante 41 si 32. Care este marea logica si eficienta a depoului pentru a deservi doar doua linii in viitor? Unirea lui 32 cu 21 se va intampla la Sfantul Asteapta iar strapungerea Sos Brasov - Alexandria se va realiza poate undeva in viitorul bine indepartat.
In concluzie: asiguri doua trasee care combinate nu necesita in prezent nici 60 de vagoane la modul real doar pentru a avea asigurate repartizarile vatmanilor. Si cum nu ai ce alte linii sa deservesti, faci din pix cate 45 de ture pentru linia 41 si 30 pentru linia 32 si gata, toate repartizarile sunt asigurate. Cu eficienta cum stam insa la depoul Alexandria? Pe toate traseele, la testele de timpi de parcurs depoul Alexandria sta jalnic fata de Militari si Bucurestii Noi, indiferent de tipul de vagon utilizat. Singurul avantaj este ca nu se defecteaza poate atatea vagoane dar nici nu este bine utilizat parcul existent. Cu scuzele de rigoare, depoul Bucurestii Noi chiar a demonstrat cum se poate mentine linia 41 cu parc de 30-35 de vagoane. La Alexandria se pun cel putin 6 vagoane in plus doar pentru a acoperi acelasi traseu in prezent. Nu mai bine, ci mai lent. In viitor probabil se va ajunge si la 47 de ture doar pentru ca pe hartie sa fie totul excelent.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
O poveste mai interesanta are vagonul V3A-93 347, apartinandDepoului Colentina. Este modernizat in anul 2002 la URAC si este/a fost un vagon putin mai special. Vagonul a avut pana in anul 2007 un interior mai deosebit cu barele de sustinere si scaunele albastre asemeni celor de pe autobuzele Rocar de Simon, dar care erau tapitate. Vagonul avea un sistem audio cu boxe Sony, precum si butoane mai speciale de un V3A-93 din acceasi generatie. In anul 2005 a primit un sistem de afisaj Ameli, precum si un experiment de usi fabricate in Italia. In anul 2007 a fost trecut special printr-un RK, deoarece scaunele se murdarisera extrem de rau si erau de nefolosit. Ceea ce putini stiu insa, este faptul ca acest V3A-93 a fost fabricat cu intentia de a fi vagonul cu care primarul Municipilui Bucuresti din anul 2002, sa inaugureze linia 41. Vagonul n-a fost insa gata pentru inaugurarea liniei din octombrie 2002 din cauza unor componente lipsa, astfel el a fost finalizat "clasic" fara masti la tampone, pantograf cu patina de grafit, farurile rotunde sau masca din fibra de sticla.
In acest moment circula aproape exclusiv pe linia 21.
O poveste mai interesanta are vagonul V3A-93 347, apartinandDepoului Colentina. Este modernizat in anul 2002 la URAC si este/a fost un vagon putin mai special. Vagonul a avut pana in anul 2007 un interior mai deosebit cu barele de sustinere si scaunele albastre asemeni celor de pe autobuzele Rocar de Simon, dar care erau tapitate. Vagonul avea un sistem audio cu boxe Sony, precum si butoane mai speciale de un V3A-93 din acceasi generatie. In anul 2005 a primit un sistem de afisaj Ameli, precum si un experiment de usi fabricate in Italia. In anul 2007 a fost trecut special printr-un RK, deoarece scaunele se murdarisera extrem de rau si erau de nefolosit. Ceea ce putini stiu insa, este faptul ca acest V3A-93 a fost fabricat cu intentia de a fi vagonul cu care primarul Municipilui Bucuresti din anul 2002, sa inaugureze linia 41. Vagonul n-a fost insa gata pentru inaugurarea liniei din octombrie 2002 din cauza unor componente lipsa, astfel el a fost finalizat "clasic" fara masti la tampone, pantograf cu patina de grafit, farurile rotunde sau masca din fibra de sticla.
In acest moment circula aproape exclusiv pe linia 21.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Chev Celios
Nu ca aproape, doar exculsiv in linia 21, dar nu exista un vatman in depoul Colentina care sa stie sa ii seteze afisajul corect.
Nu ca aproape, doar exculsiv in linia 21, dar nu exista un vatman in depoul Colentina care sa stie sa ii seteze afisajul corect.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dominatrix
Gabi23 wrote:Curios ca pana la urma linia 41 nici macar nu a fost inaugurata cu un vagon modernizat special pentru ea, ci cu V3A-2s clasic #245, care astazi nici nu mai exista…Cel putin cu acel vagon s-a plimbat Basescu.
Ceea ce putini stiu insa, este faptul ca acest V3A-93 a fost fabricat cu intentia de a fi vagonul cu care primarul Municipilui Bucuresti din anul 2002, sa inaugureze linia 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Basescu a mers cu #245 pe linia 41 cand inca era in lucru, a mers pana la Tricodava apoi s-au intors ca nu mai puteau inainta din cauza lucrarilor.
Basescu a mers cu #245 pe linia 41 cand inca era in lucru, a mers pana la Tricodava apoi s-au intors ca nu mai puteau inainta din cauza lucrarilor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Dr2005
Desigur, când au intrat pe porţiunea nouă (cu vagonul scos din 47, unde a rămas gaura), au dat foc la punctul de injecţie şi substaţie. Până la urmă au făcut ei ceva imporivzaţii (probabil au şuntat separatorul de la Gârleni) şi au alimentat reţeaua.
Desigur, când au intrat pe porţiunea nouă (cu vagonul scos din 47, unde a rămas gaura), au dat foc la punctul de injecţie şi substaţie. Până la urmă au făcut ei ceva imporivzaţii (probabil au şuntat separatorul de la Gârleni) şi au alimentat reţeaua.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
De la marirea parcului pe linia 34 cei de la Dudesti sunt nevoiti sa trimita zilnic minim 4 V3A-93 pe linia 34 din cauza CH PPCurilor cu diverse stationari. De o saptamana le vad aproape zilnic pe 185, 152, 156...
De la marirea parcului pe linia 34 cei de la Dudesti sunt nevoiti sa trimita zilnic minim 4 V3A-93 pe linia 34 din cauza CH PPCurilor cu diverse stationari. De o saptamana le vad aproape zilnic pe 185, 152, 156...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Vagonului 359 i-a fost vopsit botul, aducand aminte cum arata acum de fostul V2A 4032 in ultimele sale saptamani de circulatie. Oricum Dep. Titan ar cam trebui sa-l trimita la RK pentru ca are o stare generala deplorabila acest vagon...
Vagonului 359 i-a fost vopsit botul, aducand aminte cum arata acum de fostul V2A 4032 in ultimele sale saptamani de circulatie. Oricum Dep. Titan ar cam trebui sa-l trimita la RK pentru ca are o stare generala deplorabila acest vagon...
📖 Pagination options