Topic: V3A-93
2005 posts, 674571 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
- VMGP
-
Posted:
-
Re: V3A-93
VMGP
Mai multe tramvaie ale Depoului Titan au primit validatoare noi de la Kapsch.
Aici este o poza facuta in interiorul tramvaiul #298 cu validatorul nou:
Mai multe tramvaie ale Depoului Titan au primit validatoare noi de la Kapsch.
Aici este o poza facuta in interiorul tramvaiul #298 cu validatorul nou:
IMG_20220608_181830.jpg (606.45 KB; downloaded 3177 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93
SirVlady
Am menționat eu anterior în alt topic. Cel puțin pe lângă acesta, validatoare noi mai dețin 213, 277, 119, 354, 292 și încă câteva.
SirVlady wrote here:
A început montajul și la depoul Titan, vagonul 298.
Am menționat eu anterior în alt topic. Cel puțin pe lângă acesta, validatoare noi mai dețin 213, 277, 119, 354, 292 și încă câteva.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Gabi23
Au mai trecut 3 luni și nimic. La Titan se lucrează frecvent la caroseriile vagoanelor, dar la 314 nu se ating...
Gabi23 wrote here:
314 e tot mai ruginit pe zi ce trece :
Au mai trecut 3 luni și nimic. La Titan se lucrează frecvent la caroseriile vagoanelor, dar la 314 nu se ating...
20220611_145414.jpg (361.29 KB; downloaded 2761 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93
WT_fan06
Probabil că nu s-au atins tocmai pentru că operațiunea presupune o reabilitare și revopsire totală. Oricum, ar fi cazul...
Probabil că nu s-au atins tocmai pentru că operațiunea presupune o reabilitare și revopsire totală. Oricum, ar fi cazul...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cezar210
În ultima zi cu turele Depoului Titan în linia 1, au fost trimise vagoanele V3A-93 302 și 263 care...nu au apărut pe aplicația InfoTB.
O imagine cu V3A-93 302:
În ultima zi cu turele Depoului Titan în linia 1, au fost trimise vagoanele V3A-93 302 și 263 care...nu au apărut pe aplicația InfoTB.
O imagine cu V3A-93 302:
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: V3A-93
STB Spotting 21
Azi, 24.06.2022, a fost a doua zi de circulatie a tramvaiului V3A-93 126, dupa RK-ul ce l-a pastrat in aceeasi forma. Cu aceasta ocazie, ii rog pe cei mai bine informati sa ma corecteze: acesta este cumva ultimul vagon care beneficiaza de RK si ramane in aceeasi forma (vopsit alb si fara PPC)?
Se vorbea despre vagonul in cauza ca va ajunge la depoul Militari, insa pana la urma se pare ca a ramas "acasa", la depoul Victoria. In aceste doua zile, a fost repartizat exclusiv pe linia 44, iar eu voi lasa o poza din cursul serii ce sta sa se incheie.
V3A-93 126 - Linia 44 - Gara Basarab - 24 iunie 2022
Azi, 24.06.2022, a fost a doua zi de circulatie a tramvaiului V3A-93 126, dupa RK-ul ce l-a pastrat in aceeasi forma. Cu aceasta ocazie, ii rog pe cei mai bine informati sa ma corecteze: acesta este cumva ultimul vagon care beneficiaza de RK si ramane in aceeasi forma (vopsit alb si fara PPC)?
Se vorbea despre vagonul in cauza ca va ajunge la depoul Militari, insa pana la urma se pare ca a ramas "acasa", la depoul Victoria. In aceste doua zile, a fost repartizat exclusiv pe linia 44, iar eu voi lasa o poza din cursul serii ce sta sa se incheie.
V3A-93 126 - Linia 44 - Gara Basarab - 24 iunie 2022
20220624_221300.jpg (750.23 KB; downloaded 3318 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Cezar210
O imagine și de la mine cu vagonul 126, din a doua zi de circulație după RK. Într-adevăr, este ultimul vagon care iese alb de la RK. Momentan doar 227 (Depoul Giurgiului), 303 (Depoul Titan) și 309 (Depoul Victoria) vor deveni V3A-93-PPC, cel puțin eu așa știu. Nu cred că se pune PPC pe 268 (Depoul Alexandria), fiind vagon modernizat la FAUR.
În loc să fie trimis pe linia 1 acest vagon "nou", curat și cu totul funcțional, acesta a fost trimis pe linia 44.
126 a fost fabricat în anul 1999, acesta fiind al doilea RK de care beneficiază, primul fiind acum 17 ani, în 2005. Din câte îmi aduc aminte, vagonul circula înainte de trimiterea la uzină. Totodată, înainte de reparații, era colantat cu colantul prezent pe mai multe vagoane ale STB.
V3A-93 126 - Depoul Victoria - Linia 44 - Gara Basarab - 24 iunie 2022
O imagine și de la mine cu vagonul 126, din a doua zi de circulație după RK. Într-adevăr, este ultimul vagon care iese alb de la RK. Momentan doar 227 (Depoul Giurgiului), 303 (Depoul Titan) și 309 (Depoul Victoria) vor deveni V3A-93-PPC, cel puțin eu așa știu. Nu cred că se pune PPC pe 268 (Depoul Alexandria), fiind vagon modernizat la FAUR.
În loc să fie trimis pe linia 1 acest vagon "nou", curat și cu totul funcțional, acesta a fost trimis pe linia 44.
126 a fost fabricat în anul 1999, acesta fiind al doilea RK de care beneficiază, primul fiind acum 17 ani, în 2005. Din câte îmi aduc aminte, vagonul circula înainte de trimiterea la uzină. Totodată, înainte de reparații, era colantat cu colantul prezent pe mai multe vagoane ale STB.
V3A-93 126 - Depoul Victoria - Linia 44 - Gara Basarab - 24 iunie 2022
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93
FabiM
A fost trimis in 44 in ideea ca dacă va face blocaje, sa nu facă pe o linie destul de importantă.
A fost trimis in 44 in ideea ca dacă va face blocaje, sa nu facă pe o linie destul de importantă.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: V3A-93
TrainWrecker
Stiu ca e o intrebare cam ciudata dar V3A-urile dupa modernizare vor ajunge V3A-CH-PPC-uri sau V3A-PPC? In legatura cu asta, care sunt criteriile pentru modernizarea unui V3A, ce model de V3A ajunge ce, V3A-2010-CA sau V3A-CH-PPC. Macar se mai fac V3A-CH-PPC-uri?
Stiu ca e o intrebare cam ciudata dar V3A-urile dupa modernizare vor ajunge V3A-CH-PPC-uri sau V3A-PPC? In legatura cu asta, care sunt criteriile pentru modernizarea unui V3A, ce model de V3A ajunge ce, V3A-2010-CA sau V3A-CH-PPC. Macar se mai fac V3A-CH-PPC-uri?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: V3A-93
PTMZ
CH-PPC-uri nu se mai fabrică de peste 10 ani, iar acelea nu sunt tramvaie modernizate în sine (deși sunt considerate în acte o modernizare a V2A și ultimelor V3A-71 rămase), ci tramvaie noi, produse de la zero.
Prin modernizare, toate V3A-93-urile sunt transformate în V3A-2010-CA. De acum înainte, după reparație capitală, vor ajunge V3A-93-PPC (tuturor tramvaielor la RK li se va adăuga podea joasă în segmentul central).
CH-PPC-uri nu se mai fabrică de peste 10 ani, iar acelea nu sunt tramvaie modernizate în sine (deși sunt considerate în acte o modernizare a V2A și ultimelor V3A-71 rămase), ci tramvaie noi, produse de la zero.
Prin modernizare, toate V3A-93-urile sunt transformate în V3A-2010-CA. De acum înainte, după reparație capitală, vor ajunge V3A-93-PPC (tuturor tramvaielor la RK li se va adăuga podea joasă în segmentul central).
📖 Pagination options