Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93

2036 posts, 718726 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 102 103 104 105 106 107 108  ... 146
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 cris_m

Ce sa caute la CArpeala? Tramvaiele noi ce mai zic? Lasa ca ne tin minunile ingineriei romanesti enșpe secole, nu ne mai trebuie noua tramvaie noi.  2 ciocane, o spoiala si gata am rezolvat din nou problema...

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Cum am spus, am senzația că totuși CA-PPC e ceva mai fiabil... Sigur, departe încă de orice tramvai din țările cu apă caldă, wc în casă, televiziune color și oameni bogați care merg cu transportul în comun la muncă.
Dar măcar arată mai bine...suntbde părere că așa trebuia făcut după 1990...
Deh, V3A 93 era rege pe șinele anilor 90, când încă pe liniile din București mergeau niște V3A clasice care arătau ca transportoarele de păsări de la Gostat, sau EP-V3A, care erau mai rele ca vagoanele de mină. Deși EP-V3A rămâne tramvaiul meu de suflet, fiind primul tramvai în care am pășit în viața mea, am cam suferit după ele când au fost casate, dar tot o hodoroagă improvizată rămâne. Și eram convins că oricum nu mai erau actuale... Deși ar fi fost frumos ca STB să restaureze o garnitură completă VM+VR.
În fine, de la lansarea sa, au trecut 26 ani. S-a produs preț de cca 16 ani. În toate variantele. Acum trecem la PPC. Dispersia calității la acest tramvai a fost colosală... Unele reușind să meargă și 10 ani fără a avea defecte majore (mai ales Faur), altele mai mult au sprijinit gardul.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

V3Auri de Militari azi pe linia 8, au mai aparut si pe 44 si 47 mai rar, dar in general tot pe 8 si 25 le vedem.

DSC_6541.JPG (186.27 KB; downloaded 3299 times)


DSC_6549.JPG (177.14 KB; downloaded 3297 times)


DSC_6588.JPG (168.58 KB; downloaded 3300 times)

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Tatrele sunt concentrate pe 11, 35 și 44. Dar deja prezența lor se diminuează...trist...și că îmi pare rău după Tatre (așa cum îmi părea și după EP-V3A, aveam amintiri frumoase cu ele), dar asta e, trebuie să mergem înainte (nu înapoi din niciun punct de vedere). Apropo, 057 (vagon destul de bun) și 152 (cam hodorog) ce e cu ele?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

057 e in 25 azi. 152 e in depoul Dudesti pentru masuratori, nu stiu ce masuratori, posibil pentru AC in cabina/salon.

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

V3A-93 cu A/C? Sau i-a sosit timpul și va fi făcut CA-PPC? Oricum 152 e cam defectuos, deci o transformare nu i-ar strica...dar și transformările astea...dus și întors.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

Anul trecut au fost lansate licitatii pentru toate tramvaiele din Bucuresti, inafara de Tatra evident, dar s-au anulat din lipsa de oferte, apoi a ramas sa faca experimente pentru a se ajunge la o solutie tehnica optima, inafara de CH PPC și Bucur LF, restul proiectelor sunt „in pom” si acum, au fost aduse niste unitati experimentale de aproape doi ani la Alexandria si Dudesti, dar nu au fost montate pe vagoane, posibil acum sa se miste ceva.

 


Re: V3A-93 cris_m

Nu vad rostul montarii AC pe aceste tramvaie invechite demult moral. Aceste tramvaie vor fi retrase si ele, sper eu cat mai repede dupa venirea celor 100 noi demult promise. Mai inteleg partial la PPC, BLF, desi si acolo mi se pare risipa de bani pentru niste vehicule ce trebuiau sa aiba de la inceput si aceasta dotare...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

Nu vor retrage niciun V3A, ca oricum sunt multe defecte pe dreapta, eventual sa le taie pe alea la care ar costa prea mult modernizarea sau recarosarea, ar trebui taiate alea de FAUR cu federe si pe care nu se face PPC sau modernizare. Singurele care dispar odata cu cele 100 de tramvaie sunt Tatrele, daca nu dispar mai repede. V3Aurile astea clasice vor mai fi majoritare minim 10 ani in Bucuresti, trebuie doar sa fie intretinute. Mai ales cu reactivarea liniei 5 va fi nevoie de vagoane. Plus ca mai este marele risc, ceea ce ar fi cu adevarat o nenorocire, sa se anuleze licitatia pentru cele 100 in faza financiara.

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Cum să reactivezi linia 5 în halul în care se află...poate dacă o dă cu Tatre, da, măcar le curmă suferința mai repede, deși rezistă bine la linii proaste.
Momentan ar trebui ca orice intră la rk să iasă CA-PPC sau CH-pPC. Și să vină tramvaie noi, apoi să se gândească la tăieri și de V3A (și sunt destule suficient de rablagite încât orice rk la ele e inutil, nici transformare în PPC) . Sunt încă multe tramvaie V3A faur pe feder în stare destul de bună, și oricum calitativ sunt peste V3A-93 clasic. Mă aștept ca V3A 93 să mai rămână preț de 15 ani cel puțin, nu e ușor să renunți la tramvaie, sunt scumpe și nu se produc ușor.
Dar chestia asta cu A/C pe acești dinozauri mi se pare aiurea. Am mai spus, anularea licitației = plan B: Bucur LF și CA/CH-PPC...

 


Re: V3A-93 ByOnu

Măăăăăi, nu stiu cum s-o zic, dar daca stim ca vom mai trage de aceste ghivece inca 10 ani cel putin, si STIM asta, ca n-avem altceva, scuzati-ma daca mi se pare ca merita investitia in AC.

AC au si autobuzele cu durata de viata recomandata de 8 ani.

Si mai este o chestie, faptul ca se pune AC pe ele, nu inseamna ca acestea nu vor putea trece prin mici modernizari necesare.

Ce vad eu mult mai necesar decat modenizarea in CA, ar fi un program de PPC-izare a tuturor vagoanelor. Acest lucru s-ar putea face foarte usor, fara sa retragi din circulatie cu lunile tramvaiele. Produci in avans tronsoane C si le inlocuiesti in garnituri. Pe cele scoase le PPC-izezi si tot asa.

 


Re: V3A-93 Nenea_titi

Nu știu dacă e așa ușor de PPC izat un V3A...stil 008,164,181 și 206! Că în secțiunea centrală au destule echipamente, ce trebuie relocate, în plus cele enumerate anterior au modificări față de V3A-93 clasic. Cele ce intră la CA-PPC-izare sunt modificate la greu, practic se implementează pe ele alte echipamente și se face o redistribuire a lor a. î. secțiunea centrală să fie joasă, și echipamentele celelalte să fie în siguranță (răcire, accesibilitate, ferite de intemperii). Deci nu e ușor în nicio situație. Cele enumerate mai sus au fost fabricate așa din start.

 


Re: V3A-93 ByOnu

Nenea_titi wrote:
Că în secțiunea centrală au destule echipamente


Suntem siguri siguri ca-s echipamente sub tronsonul C la clasice? :think:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 Utilizator anonim

Nu e nimic in C...doar tranzit cabluri.  :roll:

 


Go to page:  1  ... 102 103 104 105 106 107 108  ... 146
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2467 forum members have written 438296 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use