Topic: V3A-93
1996 posts, 664107 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93
GPS
Deci ăsta a fost motivul pentru care linia 19 a circulat deviat prin Șoseaua Olteniței - Calea Văcărești.
Nenea_titi wrote:
Proaspătul 100 a blocat azi linia 19 pe Șerban Vodă în jurul orei 18:00.
Deci ăsta a fost motivul pentru care linia 19 a circulat deviat prin Șoseaua Olteniței - Calea Văcărești.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
M-am dus cu soția într-o vizită, și pe Șerban Vodă era o coadă de numa'. În cabina tramvaiului 100 erau 2 vatmani, (eu eram la coada de mașini) unul de la tramvaiul din spate și ambii ziceau "uite și tu, troacă ieșită epavă din URAC".Deci vorba nu e a mea, ci a deservenților. Erau destul de nervoși amândoi. Se chinuiau la tablourile din interior. Nu știu cum s-a soluționat problema. Când am plecat acasă deja era liber.
Dar deja este al treilea caz de tramvai nou ieșit din URAC, în nici 2 luni, care capitulează. 3381, 014 (merge mai rău ca ultima hodoroagă de la BN, sau Colentina) acum 100. Punem și pe 238, proaspăt ieșit și a făcut plici... Deci 4. Asta doar de la începutul anului. Nu e cam mult? Și câte mai sunt? Oare cineva verifică mașinăriile astea când ies pe poarta URAC? Există acolo un control de calitate sau acolo doar se aplică o vopsea, se schimbă farurile și stopurile (b.t.w. arată oribil cu noul facelift sovietic) și gata. Dacă era un tramvai hârbuit gen 013 (altă bombă, de două ori a blocat 25 în 1 lună ), 026 sau 064 (tramvaie de pe care cade tabla) sau orice altă droagă (mă refer la tramvai cu mai mult de 8 ani de la rk) înțelegeam. Dar ăsta e ieșit nu demult din URAC. Și poc! A capitulat.
O exista și o scuză : de zeci de ani cârpesc același tramvai. S-au plictisit și ei. Vor ceva nou. Parcă pe zi ce trece fac reparații mai de mântuială.
@Andrei11: asta doar dacă nu întreții mașina. La toate mașinile mele, 5 la număr avute în aproape 20 ani de șofat, (moskvich 412 - 1500 din 1971, Renault 21 1.9 D SD din 1991 , Opel Astra G 1,7 TD 68 Cp x17 dtl din 2000, Chevrolet Kalos 1.2 2008 și În prezent Dacia Logan TCe 2018) nu a picat niciuna itp... Și de ce? Deoarece erau întreținute. La mașină în garanție ( 3 ani orice producător oferă) dacă pică itp ul sau ceea ce ai zis tu, la doar 2 ani, le dau cu ea în cap.
Informația e credibilă, întreabă la depoul de care tine #100 (pesemne Titan). Ei știu mai multe. Îmi mențin părerea că lucrul făcut de URAC este de calitate precară. Nu pot mai mult. Ce să facă modern și calitativ cu tehnologie din, maxim, 1930 ? Care și în 1970 când a apărut V3A era perimată demult. Dar nu e posibil, ca tramvai abia ieșit din rk să moară așa, din senin. Repet, 3381 s-a rupt, 238 a luat foc, 014 face ca toate alea când merge, ba mai zilele trecute se retrăgea cu Defect și mirosea după el, acum 100. Urmează 256 să mai pice. Tacâmul e complet. Și cu băutură (mai exact poșircă). Apropo: la Timișoara parcă acum ceva timp s-au rupt două Armonia...noi chiar nu știm să facem ceva ca să dureze?
M-am dus cu soția într-o vizită, și pe Șerban Vodă era o coadă de numa'. În cabina tramvaiului 100 erau 2 vatmani, (eu eram la coada de mașini) unul de la tramvaiul din spate și ambii ziceau "uite și tu, troacă ieșită epavă din URAC".Deci vorba nu e a mea, ci a deservenților. Erau destul de nervoși amândoi. Se chinuiau la tablourile din interior. Nu știu cum s-a soluționat problema. Când am plecat acasă deja era liber.
Dar deja este al treilea caz de tramvai nou ieșit din URAC, în nici 2 luni, care capitulează. 3381, 014 (merge mai rău ca ultima hodoroagă de la BN, sau Colentina) acum 100. Punem și pe 238, proaspăt ieșit și a făcut plici... Deci 4. Asta doar de la începutul anului. Nu e cam mult? Și câte mai sunt? Oare cineva verifică mașinăriile astea când ies pe poarta URAC? Există acolo un control de calitate sau acolo doar se aplică o vopsea, se schimbă farurile și stopurile (b.t.w. arată oribil cu noul facelift sovietic) și gata. Dacă era un tramvai hârbuit gen 013 (altă bombă, de două ori a blocat 25 în 1 lună ), 026 sau 064 (tramvaie de pe care cade tabla) sau orice altă droagă (mă refer la tramvai cu mai mult de 8 ani de la rk) înțelegeam. Dar ăsta e ieșit nu demult din URAC. Și poc! A capitulat.
O exista și o scuză : de zeci de ani cârpesc același tramvai. S-au plictisit și ei. Vor ceva nou. Parcă pe zi ce trece fac reparații mai de mântuială.
@Andrei11: asta doar dacă nu întreții mașina. La toate mașinile mele, 5 la număr avute în aproape 20 ani de șofat, (moskvich 412 - 1500 din 1971, Renault 21 1.9 D SD din 1991 , Opel Astra G 1,7 TD 68 Cp x17 dtl din 2000, Chevrolet Kalos 1.2 2008 și În prezent Dacia Logan TCe 2018) nu a picat niciuna itp... Și de ce? Deoarece erau întreținute. La mașină în garanție ( 3 ani orice producător oferă) dacă pică itp ul sau ceea ce ai zis tu, la doar 2 ani, le dau cu ea în cap.
Informația e credibilă, întreabă la depoul de care tine #100 (pesemne Titan). Ei știu mai multe. Îmi mențin părerea că lucrul făcut de URAC este de calitate precară. Nu pot mai mult. Ce să facă modern și calitativ cu tehnologie din, maxim, 1930 ? Care și în 1970 când a apărut V3A era perimată demult. Dar nu e posibil, ca tramvai abia ieșit din rk să moară așa, din senin. Repet, 3381 s-a rupt, 238 a luat foc, 014 face ca toate alea când merge, ba mai zilele trecute se retrăgea cu Defect și mirosea după el, acum 100. Urmează 256 să mai pice. Tacâmul e complet. Și cu băutură (mai exact poșircă). Apropo: la Timișoara parcă acum ceva timp s-au rupt două Armonia...noi chiar nu știm să facem ceva ca să dureze?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93
cris_m
Nu ca nu stim, dar nu avem cu ce. Nu avem ustensilele necesare (vezi cum arata sectiile din URAC), nu avem oameni tineri si bine-calificati (majoritatea sunt in varsta, aproape de pensie) si nu avem materialul pe care sa lucram, adica tramvaiul cu pricina. Oricat vrei sa resuscitezi aceste tramvaie, deja nu prea mai ai ce sa le faci, sunt extrem de depasite din multe puncte de vedere. Trag si ei cat si cum pot de ele, pana se vor aduce tramvaie noi, daca se vor mai aduce secolul asta. Eu unul incep sa fiu din ce in ce mai pesimist in ceea ce priveste viitorul transportului electric din Bucuresti, dar asta e alta discutie.
Nu ca nu stim, dar nu avem cu ce. Nu avem ustensilele necesare (vezi cum arata sectiile din URAC), nu avem oameni tineri si bine-calificati (majoritatea sunt in varsta, aproape de pensie) si nu avem materialul pe care sa lucram, adica tramvaiul cu pricina. Oricat vrei sa resuscitezi aceste tramvaie, deja nu prea mai ai ce sa le faci, sunt extrem de depasite din multe puncte de vedere. Trag si ei cat si cum pot de ele, pana se vor aduce tramvaie noi, daca se vor mai aduce secolul asta. Eu unul incep sa fiu din ce in ce mai pesimist in ceea ce priveste viitorul transportului electric din Bucuresti, dar asta e alta discutie.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Eu nu mi-am pierdut speranța. Se zice că cele 40 tramvaie 18 m vor fi luate...e un pas înainte. Dar și 140 tramvaie noi nu vor putea suplini rețeaua destul de mare a Bucureștiului, și prin urmare de aceste V3A se va mai trage, încă vreo 20 ani pe puțin. În Roma de exemplu, merg tramvaie făcute între 1947 și 1954. Dar sunt întreținute. Doar 2 sau 3 casate. Singura șansă pentru V3A este modificarea lor în PPC. Și evident infiltrarea lor printre tramvaiele noi, singure, astea noi nu au acoperire suficientă. Că dacă să zicem, avem 100 tramvaie 36 m, 40 de 18 m, 100 BLF, și 250 ch/CA-PPC, plus rămânerea Bucur V2A-T (9 buc.) zic eu că s-ar putea trece și la casarea de V3A...unele sunt chiar cadavre ambulante. Ar fi 499 tramvaie. Zic eu, suficiente. Și nu s-ar mai îngropa bani în menținerea acestor dinozauri. PPC nu sunt, fiabilitate - știm și noi, confort - nu comentez, estetică - nu comentez, mai mult m-am obișnuit cu el, zgomot în rulare - dezastru. Pe de altă parte, e singurul tramvai, alături de Tatrele T4, care pot circula pe infrastructură proastă și se pot repară ieftin ( cu o sârmă și un clește / îl faci cât ai zice pește). Mai rău însă, este cu întreținerea... Chiar și depouri moderne își bat joc de tramvaie... Am văzut diferența dintre vagoanele V3A de la Alexandria sau Giurgiului și V3A de la Militari. Cele de la Militari, mi se par foarte întreținute și foarte îngrijite, celelalte două reprezintă o decădere.
Eu nu mi-am pierdut speranța. Se zice că cele 40 tramvaie 18 m vor fi luate...e un pas înainte. Dar și 140 tramvaie noi nu vor putea suplini rețeaua destul de mare a Bucureștiului, și prin urmare de aceste V3A se va mai trage, încă vreo 20 ani pe puțin. În Roma de exemplu, merg tramvaie făcute între 1947 și 1954. Dar sunt întreținute. Doar 2 sau 3 casate. Singura șansă pentru V3A este modificarea lor în PPC. Și evident infiltrarea lor printre tramvaiele noi, singure, astea noi nu au acoperire suficientă. Că dacă să zicem, avem 100 tramvaie 36 m, 40 de 18 m, 100 BLF, și 250 ch/CA-PPC, plus rămânerea Bucur V2A-T (9 buc.) zic eu că s-ar putea trece și la casarea de V3A...unele sunt chiar cadavre ambulante. Ar fi 499 tramvaie. Zic eu, suficiente. Și nu s-ar mai îngropa bani în menținerea acestor dinozauri. PPC nu sunt, fiabilitate - știm și noi, confort - nu comentez, estetică - nu comentez, mai mult m-am obișnuit cu el, zgomot în rulare - dezastru. Pe de altă parte, e singurul tramvai, alături de Tatrele T4, care pot circula pe infrastructură proastă și se pot repară ieftin ( cu o sârmă și un clește / îl faci cât ai zice pește). Mai rău însă, este cu întreținerea... Chiar și depouri moderne își bat joc de tramvaie... Am văzut diferența dintre vagoanele V3A de la Alexandria sau Giurgiului și V3A de la Militari. Cele de la Militari, mi se par foarte întreținute și foarte îngrijite, celelalte două reprezintă o decădere.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nicu24
Eu sincer nu înteleg cum un tramvai abia iesit de la uzina se defecteaza in mers recte 100 ,asta e bătaie de joc că ies de acolo mai defecte decât au fost .
RK se fac de mântuială pe unde vede soacra dar noi călătorii avem de suferit ,chiar nimeni nu verifica calitatea RK la tramvaie înainte să fie predate depourilor ?
Adevărul e că 100 circula și pe linia aceea antică anii 80 pe 40 si absolut toate au rotile pătrate dar totusi e bătaie de joc ce face URAC cu tramvaiele astea !;
Eu sincer nu înteleg cum un tramvai abia iesit de la uzina se defecteaza in mers recte 100 ,asta e bătaie de joc că ies de acolo mai defecte decât au fost .
RK se fac de mântuială pe unde vede soacra dar noi călătorii avem de suferit ,chiar nimeni nu verifica calitatea RK la tramvaie înainte să fie predate depourilor ?
Adevărul e că 100 circula și pe linia aceea antică anii 80 pe 40 si absolut toate au rotile pătrate dar totusi e bătaie de joc ce face URAC cu tramvaiele astea !;
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93
V2A
165, 260 și 330 așteptând zile mai bune în depoul Victoria. Fiecare din cele 3 are o ”pereche” în spate. În spatele lui 330 cred că este 225, fiindcă l-am văzut mai demult.
165 și 330 sunt defecte din 2016, respectiv 2017. Nu au apucat să circule pe la Piața Sudului după reluarea circulației.
165, 260 și 330 așteptând zile mai bune în depoul Victoria. Fiecare din cele 3 are o ”pereche” în spate. În spatele lui 330 cred că este 225, fiindcă l-am văzut mai demult.
165 și 330 sunt defecte din 2016, respectiv 2017. Nu au apucat să circule pe la Piața Sudului după reluarea circulației.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93
V2A
La Victoria sunt 10 indisponibile: 028, 120, 157, 165, 215, 225, 260, 261, 286 (RK), 330.
La Victoria sunt 10 indisponibile: 028, 120, 157, 165, 215, 225, 260, 261, 286 (RK), 330.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Mă refeream total depouri... Excludem Tatrele radiate din circulație...punem însă pe 3004 la socoteală.
(30?)-BN,
10 - V,
(?) - C,
(15?) - T,
(?) - D,
(6?) - GR,
(10?) - ALX,
(?) - M.
Unde am pus (număr?) doar știu de o statistică făcută de mine la un moment dat. Posibil să fie mai multe sau mai puține. Unde (?), nu știu nimic. Victoria, tocmai am aflat. Deși știam de vreo 20.
Mă refeream total depouri... Excludem Tatrele radiate din circulație...punem însă pe 3004 la socoteală.
(30?)-BN,
10 - V,
(?) - C,
(15?) - T,
(?) - D,
(6?) - GR,
(10?) - ALX,
(?) - M.
Unde am pus (număr?) doar știu de o statistică făcută de mine la un moment dat. Posibil să fie mai multe sau mai puține. Unde (?), nu știu nimic. Victoria, tocmai am aflat. Deși știam de vreo 20.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
256 la datorie, de regula pe 41.
256 la datorie, de regula pe 41.
DSC_2809.JPG (194.71 KB; downloaded 3907 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Utilizator anonim
Rectific, la 126 nu a fost revopsire, a fost colantat la fel ca V3A-2Surile si V3Aurile de Colentina. Acum o luna si ceva STB licita in procedura directa colant anti grafitti si rezistent pentru V3A și CH-PPC, deci au inceput sa vina materialele.
Rectific, la 126 nu a fost revopsire, a fost colantat la fel ca V3A-2Surile si V3Aurile de Colentina. Acum o luna si ceva STB licita in procedura directa colant anti grafitti si rezistent pentru V3A și CH-PPC, deci au inceput sa vina materialele.
DSC_3335.JPG (194.08 KB; downloaded 4986 times)
DSC_3338.JPG (171.83 KB; downloaded 4981 times)
📖 Pagination options