Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
2344 posts, 400157 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Ca orice magistrala, adevaratul ei potential se va vedea cand va fi gata, de la depoul care se construieste acum pana pe sos. Giurgiului...o sa vedem in vreo 10 ani cine are dreptate...si daca se merge sau nu cu metroul acolo...
Ca orice magistrala, adevaratul ei potential se va vedea cand va fi gata, de la depoul care se construieste acum pana pe sos. Giurgiului...o sa vedem in vreo 10 ani cine are dreptate...si daca se merge sau nu cu metroul acolo...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Pe BN traficul nu e asa de mare si ai Chitila aproape care poate prelua, deci da, s-au apucat pe bani publici pe care nu ii aveau, poate ca totusi miroseau ei ceva, deci au blufat cu NIMIC si au castigat 2 statii pe degeaba, hai sa dam cu pietre!, huooo!, hotii!, incompetentii!
Cu depoul acum se incearca acelasi lucru dar la stadiul urmator adica venim cu un depou(care oricum e legat la reteau existenta si il putem folosi chiar si doar cu 2 linii acolo) si blufam pentru o magistrala la aeroport, ca tot o coacem de multa vreme, si ii mai si amenintam ca daca nu o facem cu Europa atunci o facem cu Japonia, deci un imprumut tot luam, deci preferati sa platim comisioane in Europa sau in Japonia?, ca noi tot o sa le platim.
Rahova e un blocaj perpetuu si bulevardele cat de cat paralele lafel, si acolo nu faci nimic cu 2 statii, trebuie sa vii cu o magistrala de la Unirii, vroiati sa blufeze cu o magistrala intreaga si sa blocheze Rahova de la Unirii pana la Antiaeriana plus un depou aaaa unde?, la aia cu tancurile? Sansele de pierdut ar fi fost de 10 ori mai mari, si ce faceau daca pierdeau, poate chiar iesea in strada electoratul lui Vanghelie, mai sti? (Si daca chiar luam tot poporul ala de la Pipera si il ducem cu metroul la Unirii, acolo o sa faca ce! ?! ?! ? Se ia de mana cu aia de pe Drumul Taberei si se urca impreuna in M2 sa mearga la Pipera? Pai ala deja da peafara, hai intai sa mai tragem o magistrala asa in sus spre nord cumva paralela cu M2 nu conteaza pe unde si o sa se mai linisteasca si nebunii cu Pipera, si mai vorbim dupaia de Rahova.(Mai ales ca Europa o tine leandra cu M5 pe Eroilor - Universitate - Inacului - Pantelimon, nu am auzit de nici un Rahova de la Europa, sau nici aia nu stiu pe ce lume traiesc.))
Daca o luam pe atitudinea asta atunci nu trebuie sa se mai cheltuiasca un singur ron pe nimic, sa nu se mai traga un marcaj, sa nu se mai schimbe un bec de semafor, sa se economiseasca tot pentru metroul din Rahova(sau sa se organizeze comisie care sa zica ce cheltuiala se justifica si ce nu pana cand nu se face metrou in Rahova).
Pe BN traficul nu e asa de mare si ai Chitila aproape care poate prelua, deci da, s-au apucat pe bani publici pe care nu ii aveau, poate ca totusi miroseau ei ceva, deci au blufat cu NIMIC si au castigat 2 statii pe degeaba, hai sa dam cu pietre!, huooo!, hotii!, incompetentii!
Cu depoul acum se incearca acelasi lucru dar la stadiul urmator adica venim cu un depou(care oricum e legat la reteau existenta si il putem folosi chiar si doar cu 2 linii acolo) si blufam pentru o magistrala la aeroport, ca tot o coacem de multa vreme, si ii mai si amenintam ca daca nu o facem cu Europa atunci o facem cu Japonia, deci un imprumut tot luam, deci preferati sa platim comisioane in Europa sau in Japonia?, ca noi tot o sa le platim.
Rahova e un blocaj perpetuu si bulevardele cat de cat paralele lafel, si acolo nu faci nimic cu 2 statii, trebuie sa vii cu o magistrala de la Unirii, vroiati sa blufeze cu o magistrala intreaga si sa blocheze Rahova de la Unirii pana la Antiaeriana plus un depou aaaa unde?, la aia cu tancurile? Sansele de pierdut ar fi fost de 10 ori mai mari, si ce faceau daca pierdeau, poate chiar iesea in strada electoratul lui Vanghelie, mai sti? (Si daca chiar luam tot poporul ala de la Pipera si il ducem cu metroul la Unirii, acolo o sa faca ce! ?! ?! ? Se ia de mana cu aia de pe Drumul Taberei si se urca impreuna in M2 sa mearga la Pipera? Pai ala deja da peafara, hai intai sa mai tragem o magistrala asa in sus spre nord cumva paralela cu M2 nu conteaza pe unde si o sa se mai linisteasca si nebunii cu Pipera, si mai vorbim dupaia de Rahova.(Mai ales ca Europa o tine leandra cu M5 pe Eroilor - Universitate - Inacului - Pantelimon, nu am auzit de nici un Rahova de la Europa, sau nici aia nu stiu pe ce lume traiesc.))
Daca o luam pe atitudinea asta atunci nu trebuie sa se mai cheltuiasca un singur ron pe nimic, sa nu se mai traga un marcaj, sa nu se mai schimbe un bec de semafor, sa se economiseasca tot pentru metroul din Rahova(sau sa se organizeze comisie care sa zica ce cheltuiala se justifica si ce nu pana cand nu se face metrou in Rahova).
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
E o mica diferenta, in cazul Bucurestii Noi vorbim de 2 statii, 1 CV si 800m de tunel de sapat x 2 fire, pentru ca de restul de 560m x 2 (distante masurate pe Google Earth) s-a ingrijit tov. Ceasca, iar in celelalte zone gen Colentina, Rahova, etc, de mult mai mult. Iar momentan economia Republicii nu poate sustine astfel de investitii, chiar cu bani de la UiE.
E o mica diferenta, in cazul Bucurestii Noi vorbim de 2 statii, 1 CV si 800m de tunel de sapat x 2 fire, pentru ca de restul de 560m x 2 (distante masurate pe Google Earth) s-a ingrijit tov. Ceasca, iar in celelalte zone gen Colentina, Rahova, etc, de mult mai mult. Iar momentan economia Republicii nu poate sustine astfel de investitii, chiar cu bani de la UiE.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Si ce crezi, ca poate sa sustina Pantelimon - Iancului si Otopeniul in paralel ?
# shoppy + 1 pentru interventie !
Si ce crezi, ca poate sa sustina Pantelimon - Iancului si Otopeniul in paralel ?
# shoppy + 1 pentru interventie !
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Evident ca nu.
andrei11 wrote:
Si ce crezi, ca poate sa sustina Pantelimon - Iancului si Otopeniul in paralel ?
Evident ca nu.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Pe Bucurestii Noi metroul cara mult aer printre pasageri cum cara si pe pe Pallady. Ma indoiesc ca pe Alexandriei si Colentina ar face la fel. Dar stim ca Metroex nu doreste clienti noi ci angajati noi sau daca nu noi macar mai multi. Ca daca doreau clienti noi aveau grija sa se poata urca toata lumea pe M2 in primul tren sosit.
Ce era prioritar in momentul asta ca sa inceapa si orasul asta sa functioneze cat de cat normal si sa nu mai dea ocol pe inel cu metroul cum da si cu masina la centrul cu dormitoare darapanate era ori Eroilor-Iancului ori Obor-Unirii. Si extensiile din astea la stanga si la dreapta. Dar este complicat, cad case, se inunda puturi, e naspa, iese cu scandal. Pe la Otopeni in schimb cine sa se oftice? Pe Bucurestii Noi cine sa se oftice? Pe Pantelimon cine sa se oftice ca sunt 4 benzi pe sens cu tramvaiul si ceva bretele.
UE nu impune, UE aproba ce se propune, daca este rezonabil. Si cam atat. Rezonabil adica nu milioane de euro pentru expropiat cocioabe in care ploua prin acoperis prin centrul micului Beirut. Ca nu se plimba comisarii europeni perpedes pe la noi dar nici nu-s complet aerieni.
Treaba asta cu ce castigam daca le facem cand e ieftin pentru economii cand va fi scump este cretina. Astia au impresia ca prabusirile astea necontrolate ale economiilor europene se strunesc cu niste propaganda obosita, cu niste sondaje masluite, cu activisti pro-optimism. Hai ca mi se face greata. Am intrat intr-o spirala. Un faliment atrage dupa sine altele, inevitabil. Bancile s-au umplut de case si inalta poarta vrea sa le bage si mai multe pe gat, daca romanasii mai dau cateva chixuri si se duc sa mai retraga din economii ca sa mai treaca un an de criza s-a dus totul pe copca. Inca un val de falimente bancare, al doilea in 25 de ani si nu mai aduce nimeni o para chioara in tara asta. Trebuie avut grija in ce betoane neamortizabile se baga banii. Si pusi in miscare oamenii nu aerul.
Pe Bucurestii Noi metroul cara mult aer printre pasageri cum cara si pe pe Pallady. Ma indoiesc ca pe Alexandriei si Colentina ar face la fel. Dar stim ca Metroex nu doreste clienti noi ci angajati noi sau daca nu noi macar mai multi. Ca daca doreau clienti noi aveau grija sa se poata urca toata lumea pe M2 in primul tren sosit.

Ce era prioritar in momentul asta ca sa inceapa si orasul asta sa functioneze cat de cat normal si sa nu mai dea ocol pe inel cu metroul cum da si cu masina la centrul cu dormitoare darapanate era ori Eroilor-Iancului ori Obor-Unirii. Si extensiile din astea la stanga si la dreapta. Dar este complicat, cad case, se inunda puturi, e naspa, iese cu scandal. Pe la Otopeni in schimb cine sa se oftice? Pe Bucurestii Noi cine sa se oftice? Pe Pantelimon cine sa se oftice ca sunt 4 benzi pe sens cu tramvaiul si ceva bretele.
UE nu impune, UE aproba ce se propune, daca este rezonabil. Si cam atat. Rezonabil adica nu milioane de euro pentru expropiat cocioabe in care ploua prin acoperis prin centrul micului Beirut. Ca nu se plimba comisarii europeni perpedes pe la noi dar nici nu-s complet aerieni.
Treaba asta cu ce castigam daca le facem cand e ieftin pentru economii cand va fi scump este cretina. Astia au impresia ca prabusirile astea necontrolate ale economiilor europene se strunesc cu niste propaganda obosita, cu niste sondaje masluite, cu activisti pro-optimism. Hai ca mi se face greata. Am intrat intr-o spirala. Un faliment atrage dupa sine altele, inevitabil. Bancile s-au umplut de case si inalta poarta vrea sa le bage si mai multe pe gat, daca romanasii mai dau cateva chixuri si se duc sa mai retraga din economii ca sa mai treaca un an de criza s-a dus totul pe copca. Inca un val de falimente bancare, al doilea in 25 de ani si nu mai aduce nimeni o para chioara in tara asta. Trebuie avut grija in ce betoane neamortizabile se baga banii. Si pusi in miscare oamenii nu aerul.
- uvictor
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
uvictor
Urmaresc acest forum si in particular acest topic de aprox. 1 an si jumatate, cam de cand imi cautam locuinta in zona. Datorita acestui fapt s-ar putea sa fiu subiectiv in discutie dar nu cred ca sunt singurul...
In primul rand vroiam sa-i multumesc lui Adrian Rosca si celorlalti care au postat si posteaza fotografii cu evolutia lucrarilor. Trebuia sa fac demult acest lucru dar datorita acestor discutii, cu rentabilitatea,prioritatea,etc. mi-am facut cont d-abia acum.
In al doilea rand, si o sa incerc sa fiu destul de scurt, ii rog pe cei care pun la indoiala faptul ca prelungirea acestei magistrale pana la Straulesti nu-si are rost, eventual le pot asigura si transportul de la Bazilescu si inapoi, sa vina in zona Depoului-restaurantul 2 Cocosi dimineata (intre ora 7 si 9.30-10) si dup-amiaza (intre ora 16 si 19.30). Cu aceasta ocazie vor vedea mai multe lucruri si anume:
- numarul imens de masini care vin dinspre centura si o iau fie pe bd. Sisesti, fie pe Bd. Bucurestii Noi si invers
- maxi-taxi-urile si autobuzele 460B care fac legatura intre Bucuresti si Mogosoaia/Buftea sunt pline sau aproape pline
- autobuzul 697 care face naveta temporar intre Depou si sos. Chitilei via podul Constanta este deasemenea foarte solicitat
In al treilea rand, dar strans legat de pct. 2, sa mearga cu metroul de la Basarab la Bazilescu si retur aprox. la aceleasi ore dimineata si dup-amiaza ca sa observe numarul de calatori.
S-ar putea, stimati proaspeti colegi de forum, sa aveti o revelatie. Nu va pun la indoiala cunostiintele tehnice pentru ca v-am zis ca urmaresc cam de un an si jumatate acest topic insa va pun la indoiala capacitatea de a trage concluziile pe care le-ati tras (unii dintre voi) privind prioritatea, rentabilitatea sau cum vreti voi sa spuneti.
P.S. Acesta este un mesaj de la un locuitor din zona si nu este spam/troll/etc.
Urmaresc acest forum si in particular acest topic de aprox. 1 an si jumatate, cam de cand imi cautam locuinta in zona. Datorita acestui fapt s-ar putea sa fiu subiectiv in discutie dar nu cred ca sunt singurul...
In primul rand vroiam sa-i multumesc lui Adrian Rosca si celorlalti care au postat si posteaza fotografii cu evolutia lucrarilor. Trebuia sa fac demult acest lucru dar datorita acestor discutii, cu rentabilitatea,prioritatea,etc. mi-am facut cont d-abia acum.
In al doilea rand, si o sa incerc sa fiu destul de scurt, ii rog pe cei care pun la indoiala faptul ca prelungirea acestei magistrale pana la Straulesti nu-si are rost, eventual le pot asigura si transportul de la Bazilescu si inapoi, sa vina in zona Depoului-restaurantul 2 Cocosi dimineata (intre ora 7 si 9.30-10) si dup-amiaza (intre ora 16 si 19.30). Cu aceasta ocazie vor vedea mai multe lucruri si anume:
- numarul imens de masini care vin dinspre centura si o iau fie pe bd. Sisesti, fie pe Bd. Bucurestii Noi si invers
- maxi-taxi-urile si autobuzele 460B care fac legatura intre Bucuresti si Mogosoaia/Buftea sunt pline sau aproape pline
- autobuzul 697 care face naveta temporar intre Depou si sos. Chitilei via podul Constanta este deasemenea foarte solicitat
In al treilea rand, dar strans legat de pct. 2, sa mearga cu metroul de la Basarab la Bazilescu si retur aprox. la aceleasi ore dimineata si dup-amiaza ca sa observe numarul de calatori.
S-ar putea, stimati proaspeti colegi de forum, sa aveti o revelatie. Nu va pun la indoiala cunostiintele tehnice pentru ca v-am zis ca urmaresc cam de un an si jumatate acest topic insa va pun la indoiala capacitatea de a trage concluziile pe care le-ati tras (unii dintre voi) privind prioritatea, rentabilitatea sau cum vreti voi sa spuneti.
P.S. Acesta este un mesaj de la un locuitor din zona si nu este spam/troll/etc.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Acum fiind in executie conteaza mai putin cat este de util (desigur pentru riverani este cu certitudine util).
Intrebarea este ce se va intampla la Victoriei si Unirii si Eroilor in momentul in care se vor pune in functiune alte si alte racorduri si prelungiri de racorduri. Drumul Taberei, Pantelimon, Otopeni/Ploiesti, prelungiri pe unde se poate si iese ieftin, Pipera-Tunari, eventual Republica-Drumul Intre Tarale-Centura si alte minuni, etc.
Ce se va intampla in acele 3 statii daca nu se face Eroilor-Iancului si/sau Obor-Unirii. Si la Victoriei si la Unirii comunicarea intre magistrale este un mic cosmar. La Eroilor este mai decenta dar totusi anapoda si ramane de vazut cu Drumul Taberei.
Hai sa facem o asimilare de impact, cu canalizarea. Bucurestiul betoneaza din ce in ce mai mult pamant. Ce se intampla in albia Dambovitii cand ploua?
Acum fiind in executie conteaza mai putin cat este de util (desigur pentru riverani este cu certitudine util).
Intrebarea este ce se va intampla la Victoriei si Unirii si Eroilor in momentul in care se vor pune in functiune alte si alte racorduri si prelungiri de racorduri. Drumul Taberei, Pantelimon, Otopeni/Ploiesti, prelungiri pe unde se poate si iese ieftin, Pipera-Tunari, eventual Republica-Drumul Intre Tarale-Centura si alte minuni, etc.
Ce se va intampla in acele 3 statii daca nu se face Eroilor-Iancului si/sau Obor-Unirii. Si la Victoriei si la Unirii comunicarea intre magistrale este un mic cosmar. La Eroilor este mai decenta dar totusi anapoda si ramane de vazut cu Drumul Taberei.
Hai sa facem o asimilare de impact, cu canalizarea. Bucurestiul betoneaza din ce in ce mai mult pamant. Ce se intampla in albia Dambovitii cand ploua?

- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
@uvictor O sa incerc si eu sa fiu scurt.
1. Metroul nu garanteaza ca nu va mai fi trafic. Exemplu Militari, care are metrou de 30 ani si unde se circula bara la bara.
2. Oamenii aceia din Buftea si Mogosoaia tot vor lua microbuzul, nu vor avea metrou pana acasa. Si cum metroul ii va lasa cam nicaieri, fiind nevoiti sa schimbe la Basarab, s-ar putea sa mearga in continuare microbuzul pana la capat...
@uvictor O sa incerc si eu sa fiu scurt.
1. Metroul nu garanteaza ca nu va mai fi trafic. Exemplu Militari, care are metrou de 30 ani si unde se circula bara la bara.
2. Oamenii aceia din Buftea si Mogosoaia tot vor lua microbuzul, nu vor avea metrou pana acasa. Si cum metroul ii va lasa cam nicaieri, fiind nevoiti sa schimbe la Basarab, s-ar putea sa mearga in continuare microbuzul pana la capat...
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
@sab:
1. E foarte posibil sa fie asa din cauza statiilor rare + densitatea mare de blocuri (nu toate sunt "la strada").
2. Capatul microbuzelor e la 1 mai, de unde lumea ia... metroul.
Ca fapt divers, metroul s-a aglomerat considerabil de cand a fost prelungit cu 2 statii (pana la Parc Bazilescu), e foarte posibil ca trendul sa fie acelasi si cu ocazia noii lungiri.
Legat de depou, e evident ca nu e necesar in formatul actual (ce capacitate are raportat la ce va deservi - M4, chit ca lungita). Dar va fi binevenit macar pentru ca va elimina deranjul dintre Petrache Poenaru si Gara de Nord cauzat de trenurile care au acces sau retragere inspre/dinspre M4. Cel putin cand se retrage o IVA la GdN se perturba traficul pe M1 destul de tare din cauza manevrelor pe care trebuie sa le faca.
@sab:
1. E foarte posibil sa fie asa din cauza statiilor rare + densitatea mare de blocuri (nu toate sunt "la strada").
2. Capatul microbuzelor e la 1 mai, de unde lumea ia... metroul.
Ca fapt divers, metroul s-a aglomerat considerabil de cand a fost prelungit cu 2 statii (pana la Parc Bazilescu), e foarte posibil ca trendul sa fie acelasi si cu ocazia noii lungiri.
Legat de depou, e evident ca nu e necesar in formatul actual (ce capacitate are raportat la ce va deservi - M4, chit ca lungita). Dar va fi binevenit macar pentru ca va elimina deranjul dintre Petrache Poenaru si Gara de Nord cauzat de trenurile care au acces sau retragere inspre/dinspre M4. Cel putin cand se retrage o IVA la GdN se perturba traficul pe M1 destul de tare din cauza manevrelor pe care trebuie sa le faca.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Hmm... La un interval de 7 - 8 - 10 - 12 minute pe "relatia" D 2 - Republica nu stiu cat de mare e perturbarea... mai ales ca nu se intampla din 20 in 20 minute, cum se intampla acum in statia Republica. Sa nu uitama ca fix intervalul de laGdN 1 il gasim si in statiaRepublica, iar acolo odata la 20 minute, adica la fiecare 20 minute apare o IVA de la Antilopa.
Deranjul intre PP si GdN 1 se putea rezolva si cu un depou mai mic la Straulesti, adica mult mai mic, iar cand era cazul putea fi "adaugat" alt depou la cel existent.
Hmm... La un interval de 7 - 8 - 10 - 12 minute pe "relatia" D 2 - Republica nu stiu cat de mare e perturbarea... mai ales ca nu se intampla din 20 in 20 minute, cum se intampla acum in statia Republica. Sa nu uitama ca fix intervalul de laGdN 1 il gasim si in statiaRepublica, iar acolo odata la 20 minute, adica la fiecare 20 minute apare o IVA de la Antilopa.

Deranjul intre PP si GdN 1 se putea rezolva si cu un depou mai mic la Straulesti, adica mult mai mic, iar cand era cazul putea fi "adaugat" alt depou la cel existent.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Odata cu prelungirea cu cele 2 statii, metroul a atins niste zone cu cateva blocuri, ceea ce ar putea explica noii calatori. Probabil ca acestia preferau alte combinatii de transport inainte, dar fiind ca cele 3 statii existente inainte nu le scuteau prea mult timp. Acum, la 5 statii de la Bazilescu, s-ar putea ca economia de timp sa fie mai mare decat o combinatie RATB-Metrou 1Mai si apoi o schimbare dupa doar 2 statii, la Basarab.
Insa legat de cei care vin din alte localitati, problema este ca acestia aveau metrou la dispozitie si inainte, asa cum spui si tu, luau metroul de la 1 Mai. Mai nou, pot sa-l ia si mai repede, de la Bazilescu, daca doresc sa simta mai rapid aerul "ozonat" de la metrou. Iar pe viitor vor merge cu vreo 500m mai putin cu microbuzul, asta este singura diferenta. Dar metrou aveau la dispozitie....
O zona de case nu va justifica niciodata metrou, asta cred ca este clar. Dupa parerea unora nici macar zone precum Rahova, Colentina, Pantelimon nu justifica, daramite Laromet-Straulesti...
Cu asta ma opresc , pentru ca vom ajunge sa inchidem si acest topic....
cos wrote:
Ca fapt divers, metroul s-a aglomerat considerabil de cand a fost prelungit cu 2 statii (pana la Parc Bazilescu), e foarte posibil ca trendul sa fie acelasi si cu ocazia noii lungiri..
Odata cu prelungirea cu cele 2 statii, metroul a atins niste zone cu cateva blocuri, ceea ce ar putea explica noii calatori. Probabil ca acestia preferau alte combinatii de transport inainte, dar fiind ca cele 3 statii existente inainte nu le scuteau prea mult timp. Acum, la 5 statii de la Bazilescu, s-ar putea ca economia de timp sa fie mai mare decat o combinatie RATB-Metrou 1Mai si apoi o schimbare dupa doar 2 statii, la Basarab.
Insa legat de cei care vin din alte localitati, problema este ca acestia aveau metrou la dispozitie si inainte, asa cum spui si tu, luau metroul de la 1 Mai. Mai nou, pot sa-l ia si mai repede, de la Bazilescu, daca doresc sa simta mai rapid aerul "ozonat" de la metrou. Iar pe viitor vor merge cu vreo 500m mai putin cu microbuzul, asta este singura diferenta. Dar metrou aveau la dispozitie....
O zona de case nu va justifica niciodata metrou, asta cred ca este clar. Dupa parerea unora nici macar zone precum Rahova, Colentina, Pantelimon nu justifica, daramite Laromet-Straulesti...
Cu asta ma opresc , pentru ca vom ajunge sa inchidem si acest topic....

-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
+ 1
Si eu la randul meu ma opresc , pentru ca vom ajunge sa inchidem si acest topic....
+ 1
Si eu la randul meu ma opresc , pentru ca vom ajunge sa inchidem si acest topic....

-
- andreimetrou
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andreimetrou
Iata ce am gasit pe internet acum ceva timp:
Iata ce am gasit pe internet acum ceva timp:
poza_2_straulesti_37072500.jpeg (245.84 KB; downloaded 1703 times)
poza_3_laminorului_75708300.jpeg (234.39 KB; downloaded 1703 times)
📖 Pagination options