MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

2345 posts, 424400 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 168
 
 

📖 Pagination options
Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu andrei11

Unde vezi chestia asta ?

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu sab

shoppy wrote:
Din cate vad eu M4 o sa aiba statie sub Parcul Izvor perpendicular pe Splai, deci se poate transfer la Izvor.

Mai exact...dispunea...,ca statia M4 de la Izvor "fuse si se duse".. :( .
Acum M4 vine pe la Podul Hasdeu, nu pe la Izvor, adica pe sub bulevardul Victoria Capitalismului ( aka Uranus). Oricum asa arata si harta de mai sus, M4 este undeva pe la mijloc intre Izvor si Eroilor, adica fara statie de schimb cu M1/M3. Iar statia o va avea mai mult ca sigur la actuala benzinarie Petrom, sub Vasile Parvan, la intersectia cu Kogalniceanu, ca sa faca schimbul cu M5.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: statia Laminorului sab

Statia Bazilescu este o creatie post 1989, executata prin demolarea partiala a unor tunele care existau de la Jiului pana la PLS Zarea. La Laminorului nu ajunge deocamdata niciun tunel.

 


Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu shoppy

Da, ca sa fie sub Petrom trebuie construite statiile concomitent, ca la Victoriei, nu cred ca suntem in stare de asa ceva.
Eu cred ca o sa avem statia in parcul Izvor(cu verde) si asa putem sa construim tunel pietonal de legatura cu statia Izvor(cu albastru), cum ziceam, nu are decat 300m si se poate executa cu sapatura deschisa.
m4-m13.jpg (496.78 KB; downloaded 2152 times)

 


Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu andrei11

De ce sa fie executate concomitent ? Nici la Victoriei nu s-au executat concomitent, a existat o diferenta de 2 - 3 ani intre santiere, dar a fost proiectul unitar. E cu totul altceva. La fel o sa fie si la Mosilor, cele 2 statii M 5 si M 7 se vor executa in epoci diferite dar vor beneficia de un proiect unitar.
Evident ca M 4 Hasdeu va fi la Petrom.

 


Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu shoppy

Mie mi se pare ca pozitiile sunt comparabile, de ce e asa de evident ca o sa fie sub Petrom?

 


Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu andrei11

Pentru ca statia propusa de tine :
- Nu e nici langa statia lui M 5 de la Hasdeu nici langa statia lui M 1 / M 3 de la Izvor
- Implica subtraversarea Dambovitei cu un culoar pietonal. Ok, nu e imposibil de facut dar implica niste costuri.
Pentru ca statia existenta in planul de intentie :
- Este foarte aproape de statia Hasdeu / M5.
- Nu implica subtraversarea Dambovitei.
Dezavantajul este existenta  unui  schimb indirect cu M 1 si M 3.
Rezolvarea totala a problemei, dar care implica niste costuri deosebite este ca sa se faca o statie pe M 5 in zona Schitu Magureanu, implicand renuntarea la statiile Hasdeu si Cismigiu si a unei statii pe M 4 sub Schitul Magureanu intre b-dul Elisabeta si Splai, + un pasaj pietonal spre statia Izvor, pasaj care culmea exista in unele schite ale lui M 5 din zona.

 


Re: M4 Gara de Nord 2-Gara Progresu shoppy

Da, ar fi frumos pietonal pe sub Dambovita, dar nu e ca si cum s-ar incalca vreo traditie daca nu s-ar face, defapt ar fi o premiera pentru Bucuresti ca o statie de metrou sa aiba pietonal pe sub Dambovita, deci asta e asa, un fel de vis frumos, nu vreun argument.
Apoi daca fac statia de la Hasdeu separat atunci magistralele se pot "intersecta" doar in zona tunelelor, asa ca statiile trebuiesc indepartate practic nemaiajungand niciuna sub Petrom, deci statia Hasdeu ajungand in fata Facultatii de Drept si avand doar vreo 300m intre accesul dinspre Opera si accesul de la Eroilor 1, dar, mai important, statia de pe M4 o sa trebuiasca sa fie ingropata foarte adanc, crescand mult pretul de executie.
Si tot nu e bine ca dupaia pe M4 iti vine statia urmatoare in fata la Mariot, deci iar avem distanta de 1,5km intre statii.

 


Re: Discutii: statia Laminorului oache81

Sincer sa fiu daca tot s-a distrus de tot circulatia in zona si s-a sapat atata cred ca se putea face la tarnacop toata lucrarea fara sa mai fie nevoie de lansari si cartite, oricum cred ca e mai multa sapatura si lucrare la suprafata decat tunel.PLS Zarea e la ceva distanta de iesirea dinspre parc, practic din ce am auzit tunelul era facut cam pana unde se termina parcul si cred ca Bazilescu nu trebuia sa existe ca statie ci probabil doar Zarea si Laromet.Se poate trage cu ochiul in curte la PLS Zarea dar nu se vede nimic decat o groapa patrata cam cat un apartament de camere.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Te inseli, e mult mai ieftin cu TBM - ul. Si mult mai simplu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: statia Laminorului sab

oache81 wrote:
cred ca Bazilescu nu trebuia sa existe ca statie ci probabil doar Zarea si Laromet.

Urmatoarea statie dupa Jiului (Pajura) trebuia sa fie Laromet.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andreimetrou

Eu nu cred asta.Bazilescu ajuta mai mult parcul, dar si locuitorii din zona parcului

 


Re: Discutii: statia Laminorului Costin

Nu e vorba de "credinta", e vorba de fapte. Bazilescu e o statie neplanificata care nu trebuia sa existe. A fost construita din economiile realizate la statiile Grivita si 1 Mai, probabil din motivul de a nu avea atata tunel bun si nefolosit (de la Jiului pana la Zarea).

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 168
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2251 forum members have written 417577 posts in 5204 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use