Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 2

454 posts, 157706 views
 
Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 2 Serban

Totusi, pe toate strazile pe care s-au ingustat intrarile, nu cred ca sunt 4 metri latime pe portiunea ingustata. Dar da, probabil are legatura cu faptul ca este in curba.

 


Re: Sectorul 2 Valentin

Abia astept punerea in practica, mereu cand am trecut pe acolo mi s-a parut o jungla, o nesimtire, un peisaj urat raportat la cladirile vechi din zona si mai ales la nevoile pietonale.

@1689
Nu vad problema, daca se vor deplasa inseamna ca montajul n-a fost facut cum trebuie si partea cu aderenta.... vei fi intr-un mini sens giratoriu, ce viteza sa ai, cat de .... sa fi sa derapezi? As putea sa inteleg problema asta pe un bulevard/strada dreapta, dar chiar si acolo poate ar trebui ca soferii sa se invete sa se adapteze la drum, nu doar la km de pe bord.

Din punctul meu de vedere pavajul te invita sa conduci incet si atent, in zona aia si cele adiacente viitoarei piete as fi facut trecerile de pieton la o cota mai ridicata, indicator de max. 20km/h + indicator shared space auto+bicicleta, dar probabil e prea "radical".

Si putina informatie despre....
Beton C35/45, este o clasa de beton ce asigura o rezistenta sporita oricarui element unde este utilizat. Fiind un beton de inalta clasa si avand preturi ridicate este folosit in special la structura de rezistenta a blocurilor inalte si a constructiilor industriale, la pasaje auto, drumuri, piloni, baraje, elemente pentru poduri, platforme betonate de mare trafic...etc

 


Re: Sectorul 2 shoppy

S-au facut si prin sectorul 1 strazi secundare cu pavele, in cativa ani s-au valurit si apoi au fost asfaltate, daca vrei ca oamenii sa conduca incet atunci faci strada cu speedbumpuri sau dai amenzi, nu faci strada din start alunecoasa sau o lasi cu gropi/santuri.
Poate sa fie iar smecheria documentata cu pavele/borduri declarate "jumatate distruse la transport" si apoi comandate si platite inca jumatate.

 


Re: Sectorul 2 1689

Oricit de bine ar fi comprimat, stratul de nisip de 4 cm va lucra in timp.
In plus, apa care se va infiltra si ingheta va ataca si placa de beton.
In sensul giratoriu pavelele nu vor fi supuse doar unor forte verticale ci si laterale (mai ales transportul greu - autogunoiere, pompieri, basculante - practic orice vehicul cu punte dubla spate chiar daca e semi-viranta etc.).
Pavelele de beton nu sint acelasi lucru cu blocurile de bazalt folosite pe vremuri pentru carosabil (si chiar si acelea, daca nu au fost pozate cum trebuie, au lucrat in timp - a se vedea refacerea in ‘90 a Aleii Trandafirilor intre Televiziune si Arcul de Triumf, distrusa de tancuri la Revolutie…).

PS: oricum, vad ca in caietul de sarcini nu se spune nimic de nisipare si tasare cu vibrocompresor - trebuie cel putin doua treceri, ideal trei la interval de citeva saptamini cu precipitatii/irigare intensiva intre ele.

PPS: ideal, patul pe care se instaleaza pavelele nu trebuie sa fie din nisip, ci din granulat de lava/piatra/etc - altfel in rosturi o sa inceapa sa creasca buruieni.

PPPS: suprafata carosabila trebuie sa aiba panta de 3-4% pentru a permite defluarea apelor pluviale, iar marginea de la bordura sa fie prevazuta cu o banda impermeabilizata si gagere de preluare a apei dimensionate conform volumului de precipitatii pentru zona respectiva (nu stiu exact STAS-ul, dar sint convins ca specialistii (daca mai exista) il cunosc insa cu siguranta….).

 


Re: Sectorul 2 omirica

SR 1846-2 din 2007. Problema canalizării nu e proiectarea, ci instalarea capacelor și rigolelor (cunoscute și sub numele de geigere).

 


Re: Sectorul 2 ByOnu

Interviu cu primarul Sectorului 2.



 


Go to page:  1  ... 27 28 29 30 31 32 33
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2248 forum members have written 417368 posts in 5194 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use