Topic: Infrastructura pietonală
180 posts, 51237 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
1689
Diferenta e ca un trotuar din asta rezista 30-40 de ani in conditii de clima mult mai extreme decit in Romania
Diferenta e ca un trotuar din asta rezista 30-40 de ani in conditii de clima mult mai extreme decit in Romania
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
subway guru
Orice trotuar rezista si o suta de ani daca nu te urci cu masinile pe el...
Orice trotuar rezista si o suta de ani daca nu te urci cu masinile pe el...
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Hawkuletz
@subway guru
Adica asa?
(joi, 15.04.2021, ora 19:08 - pe bucla spre Str. Brasov)
Unde as putea sa depun o sesizare cu privire la dezastrul asta? Nu exista sa parcurg (per-pedes!) distanta intre R. Doamnei si Brasov si sa nu trebuiasca sa ma feresc de masini care se plimba pe trotuar. In treacat fie spus majoritatea aici cred ca au de-a face cu complexul acela sportiv, ca deh nu se poate merge la sport decat cu masina la scara!
@subway guru
Adica asa?
(joi, 15.04.2021, ora 19:08 - pe bucla spre Str. Brasov)
Unde as putea sa depun o sesizare cu privire la dezastrul asta? Nu exista sa parcurg (per-pedes!) distanta intre R. Doamnei si Brasov si sa nu trebuiasca sa ma feresc de masini care se plimba pe trotuar. In treacat fie spus majoritatea aici cred ca au de-a face cu complexul acela sportiv, ca deh nu se poate merge la sport decat cu masina la scara!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Cristi N
Pentru amenzi: Politia Locala de sector si a Municipiului Bucuresti + Brigada Rutiera
Pentru stalpisori: ADP-ul de sector.
Pentru amenzi: Politia Locala de sector si a Municipiului Bucuresti + Brigada Rutiera
Pentru stalpisori: ADP-ul de sector.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Gabi23
@Hawkuletz Pentru problema din imaginea de mai sus îți recomand să te adresezi la Direcția Generală de Poliție Locală Sector 6: https://www.politia6.ro/contact. Primarul Sectorului 6 a pornit anul acesta o campanie împotriva acestor probleme semnalate, care includ și distrugerea spațiului verde în foarte multe cazuri și a trasat clar Poliției Locale să ia măsurile care se impun.
Pe de altă parte oricum acolo trotuarul este mult generos (dacă facem abstracție de autoturismele parcate). Justificat era o pistă de biciclete adecvată...
@Hawkuletz Pentru problema din imaginea de mai sus îți recomand să te adresezi la Direcția Generală de Poliție Locală Sector 6: https://www.politia6.ro/contact. Primarul Sectorului 6 a pornit anul acesta o campanie împotriva acestor probleme semnalate, care includ și distrugerea spațiului verde în foarte multe cazuri și a trasat clar Poliției Locale să ia măsurile care se impun.
Pe de altă parte oricum acolo trotuarul este mult generos (dacă facem abstracție de autoturismele parcate). Justificat era o pistă de biciclete adecvată...
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Hawkuletz
Am trimis acum si la unii si la altii, sa vedem daca/ce se intampla. Multumesc pentru linkuri!
De acord, ar fi fost foarte buna o pista de biciclete clar delimitata (chiar daca eu pe aici mai degraba am de mers pe jos), mai ales ca spatiul permite. Daca ar fi fost blocat accesul autovehiculelor, poate chiar si ce era candva desenat cu vopsea era ok.
Am trimis acum si la unii si la altii, sa vedem daca/ce se intampla. Multumesc pentru linkuri!
De acord, ar fi fost foarte buna o pista de biciclete clar delimitata (chiar daca eu pe aici mai degraba am de mers pe jos), mai ales ca spatiul permite. Daca ar fi fost blocat accesul autovehiculelor, poate chiar si ce era candva desenat cu vopsea era ok.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
andrei11
Este vorba de cele 4 accesuri ale pasajului pietonal Colentina ( cel cu accesurile la stația de tramvai ).
Pentru acoperirea cu copertine, refacerea pavajului și a scărilor fixe ( deteriorate ) - termenul de rezolvare este de nici mai mult nici mai puțin 24 luni !
Doi ani pentru o nimica toată ! După ce norme se conduc cei care efectuează astfel de lucrări ?
Este vorba de cele 4 accesuri ale pasajului pietonal Colentina ( cel cu accesurile la stația de tramvai ).
Pentru acoperirea cu copertine, refacerea pavajului și a scărilor fixe ( deteriorate ) - termenul de rezolvare este de nici mai mult nici mai puțin 24 luni !
Doi ani pentru o nimica toată ! După ce norme se conduc cei care efectuează astfel de lucrări ?
Colentina.jpg (282.16 KB; downloaded 2880 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
subway guru
Cel mai periculos lucru e parcarea pe sau imediat in preajma zebrelor. Poate ar fi o solutie plantarea de stalpisori in carosabil care sa impiedice bizonii sa mai parcheze ilegal in astfel de locuri si astfel am mai salva niste vieti nevinovate, n-ar costa mare lucru si ar avea efect imediat!
Cel mai periculos lucru e parcarea pe sau imediat in preajma zebrelor. Poate ar fi o solutie plantarea de stalpisori in carosabil care sa impiedice bizonii sa mai parcheze ilegal in astfel de locuri si astfel am mai salva niste vieti nevinovate, n-ar costa mare lucru si ar avea efect imediat!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
aztec
Întrebare.
Nu se poate elimina bordura de la colțul intersecției, acolo unde trebuie sa fie oricum coborâtă?
Care este scopul ei, altul fata de a delimita trotuarul de strada. Oricum pt persoanele cu dizabilități trebuie semnalizata corespunzător.
Sau la străduțele înguste laterale, sa fie pe principiu Kiseleff..
Vorbesc și ca pieton, și ca biciclist, trotinetist...
Întrebare.
Nu se poate elimina bordura de la colțul intersecției, acolo unde trebuie sa fie oricum coborâtă?
Care este scopul ei, altul fata de a delimita trotuarul de strada. Oricum pt persoanele cu dizabilități trebuie semnalizata corespunzător.
Sau la străduțele înguste laterale, sa fie pe principiu Kiseleff..
Vorbesc și ca pieton, și ca biciclist, trotinetist...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
Cristi N
Pe ordinea de zi a sedintei CGMB de miercuri 02.06.2021 la punctul 16. avem:
Proiectul de hotărâre privind unele măsuri de sporire a gradului de siguranță rutieră în proximitatea unităților de învățământ preuniversitar din municipiul București
In proiect e vorba de suprainaltarea trecerilor de pietoni nesemaforizate aflate la mai putin de 300m de oricare din intrarile scolilor. Selectia treceri lor de pietoni se va face de catre administratorii drumurilor (ADP-urile de sector) sub coordonarea Administratiei Strazilor si vor fi avizate in CTC a Mun. Bucuresti.
Pe ordinea de zi a sedintei CGMB de miercuri 02.06.2021 la punctul 16. avem:
Proiectul de hotărâre privind unele măsuri de sporire a gradului de siguranță rutieră în proximitatea unităților de învățământ preuniversitar din municipiul București
In proiect e vorba de suprainaltarea trecerilor de pietoni nesemaforizate aflate la mai putin de 300m de oricare din intrarile scolilor. Selectia treceri lor de pietoni se va face de catre administratorii drumurilor (ADP-urile de sector) sub coordonarea Administratiei Strazilor si vor fi avizate in CTC a Mun. Bucuresti.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
mirceade
Soluții din epoca de piatră pentru un oraș din epoca de piatră. Nu putem inventa și noi trecerile de pietoni olandeze cu îngustare de gabarit și semi-insule laterale? Nu mai zic de colții albi desenați pe asfalt.
Soluții din epoca de piatră pentru un oraș din epoca de piatră. Nu putem inventa și noi trecerile de pietoni olandeze cu îngustare de gabarit și semi-insule laterale? Nu mai zic de colții albi desenați pe asfalt.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
ByOnu
Am sesizat iar dupa cateva luni PS3 trotuarul bombardat de pe intreg Bd. I.C. Bratianu.
Au redirectionat ..iar la Adm Str. Deci, e clar. Iar aia nu vor face nimic. Niciodata nu fac.
Deja e foarte deranjant. 1. ca iti rupi picioarele. 2. sub placi sunt baltoace care te fac praf cand ti-e lumea mai draga.
Am sesizat iar dupa cateva luni PS3 trotuarul bombardat de pe intreg Bd. I.C. Bratianu.
Au redirectionat ..iar la Adm Str. Deci, e clar. Iar aia nu vor face nimic. Niciodata nu fac.
Deja e foarte deranjant. 1. ca iti rupi picioarele. 2. sub placi sunt baltoace care te fac praf cand ti-e lumea mai draga.
Screenshot_20210921-163845_Gallery.jpg (1.49 MB; downloaded 2507 times)
Screenshot_20210921-163831_Gallery.jpg (1.55 MB; downloaded 2507 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Infrastructura pietonală
andrei11
Un nou traseu pietonal în Centrul Bucureștiului. Parcul și așezămintele I.C. Brătianu, redeschide pentru public
Centrul Bucureștiului are un nou traseu pietonal. Parcul și așezămintele I.C. Brătianu au fost redeschise pentru public după multă vreme.
De vineri, trecătorii pot să traverseze o zonă centrală a Capitalei, chiar prin Casa Brătianu, unde până în 2012 a fost un sediul al Bibliotecii Naționale a României.
Clădirea este una dintre cele mai cunoscute construcții neoromânești, însă a fost părăsită în ultimul deceniu.
Aflat în inima Capitalei, micul parc I.C. Brătianu face legătura între două zone importante ale Bucureștiului: Piața Amzei și Bulevardul Dacia.
Traseul pietonal începe din Piața Amzei, iar cei care vor să viziteze locul trebuie să treacă întâi chiar prin interiorul casei I.C. Brătianu. Până în 2012 această clădire a fost un sediu al Bibliotecii Naționale a României și pe aici acum se ajunge în Parcul I.C. Brătianu cu ieșire spre Bulevardul Dacia.
Traseul continuă și prin interiorul casei, marcat cu săgeți galbene.
Un nou traseu pietonal în Centrul Bucureștiului. Parcul și așezămintele I.C. Brătianu, redeschide pentru public
Centrul Bucureștiului are un nou traseu pietonal. Parcul și așezămintele I.C. Brătianu au fost redeschise pentru public după multă vreme.
De vineri, trecătorii pot să traverseze o zonă centrală a Capitalei, chiar prin Casa Brătianu, unde până în 2012 a fost un sediul al Bibliotecii Naționale a României.
Clădirea este una dintre cele mai cunoscute construcții neoromânești, însă a fost părăsită în ultimul deceniu.
Aflat în inima Capitalei, micul parc I.C. Brătianu face legătura între două zone importante ale Bucureștiului: Piața Amzei și Bulevardul Dacia.
Traseul pietonal începe din Piața Amzei, iar cei care vor să viziteze locul trebuie să treacă întâi chiar prin interiorul casei I.C. Brătianu. Până în 2012 această clădire a fost un sediu al Bibliotecii Naționale a României și pe aici acum se ajunge în Parcul I.C. Brătianu cu ieșire spre Bulevardul Dacia.
Traseul continuă și prin interiorul casei, marcat cu săgeți galbene.
IC Brătianu.jpg (497.12 KB; downloaded 2366 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination