Topic: Depoul Bucureştii Noi
153 posts, 79727 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
Gabi23
Se lucrează la reparația acoperișului de la halele de garare a troleibuzelor și tramvaielor din acest depou. Inclusiv astăzi erau mai mulți muncitori, care lucrau la înălțime. Deasemenea anul acesta, a fost refăcută de intalația de încălzire și ACM din depou de către Compania Municipală Energetica Servicii București.
Se lucrează la reparația acoperișului de la halele de garare a troleibuzelor și tramvaielor din acest depou. Inclusiv astăzi erau mai mulți muncitori, care lucrau la înălțime. Deasemenea anul acesta, a fost refăcută de intalația de încălzire și ACM din depou de către Compania Municipală Energetica Servicii București.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
vl273
De asemenea, au fost mutate cateva din troleibuze in zona tramvaielor. Numerele sunt nedeductibile, par a fi din cele donatoare (desi cel cu geamuri mari e posibil sa fie 5122 sau 5119). Pozele lasa de dorit, deoarece inaltimea gardului e una destul de generoasa si nici nu voiam sa par prea dubios.
De asemenea, au fost mutate cateva din troleibuze in zona tramvaielor. Numerele sunt nedeductibile, par a fi din cele donatoare (desi cel cu geamuri mari e posibil sa fie 5122 sau 5119). Pozele lasa de dorit, deoarece inaltimea gardului e una destul de generoasa si nici nu voiam sa par prea dubios.
6304DEE6-FD55-49AC-8A01-CFD1D21F8A41.jpeg (1.7 MB; downloaded 6266 times)
4FBFA730-6808-4F60-AEF6-DBBF7FE9C0AF.jpeg (967.49 KB; downloaded 6266 times)
A2D7B47F-429E-4FC1-ACA3-C3F8014C7D36.jpeg (1.01 MB; downloaded 6266 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
Gabi23
Cel fără mască e #5260, iar cel cu mască #5264. Au destule elemente reutilizabile...
Cel fără mască e #5260, iar cel cu mască #5264. Au destule elemente reutilizabile...
- Buzu46
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
ADK
E și normal dacă mașinile au un număr de ani să înceapă și donatoarele la fiecare depou (deși 5295 a fost donator la Bujoreni de prin 2012 și era construit în 2002 parcă, apropo mai există?). Oricum 5260 și 5264 cred că au venit din start ca donatoare când s-a făcut în Bujoreni curățenie. Fotografiatul peste gard impune ce-i drept niște riscuri că mulți (atât angajați cât și trecători sau localnici), nu înțeleg pasiunea și e drept că un vehicul aflat în curs de descompletare pentru a le ”întreține” pe celelalte active arată bizar, dar asta-i situația...
vl273 wrote here:
De asemenea, au fost mutate cateva din troleibuze in zona tramvaielor. Numerele sunt nedeductibile, par a fi din cele donatoare (desi cel cu geamuri mari e posibil sa fie 5122 sau 5119). Pozele lasa de dorit, deoarece inaltimea gardului e una destul de generoasa si nici nu voiam sa par prea dubios.
E și normal dacă mașinile au un număr de ani să înceapă și donatoarele la fiecare depou (deși 5295 a fost donator la Bujoreni de prin 2012 și era construit în 2002 parcă, apropo mai există?). Oricum 5260 și 5264 cred că au venit din start ca donatoare când s-a făcut în Bujoreni curățenie. Fotografiatul peste gard impune ce-i drept niște riscuri că mulți (atât angajați cât și trecători sau localnici), nu înțeleg pasiunea și e drept că un vehicul aflat în curs de descompletare pentru a le ”întreține” pe celelalte active arată bizar, dar asta-i situația...
- vl273
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
vl273
@Gabi23 si @Buzu46 Multumesc ca m-ati lamurit.
@ADK Stiu ce spui, eu initial le-am vazut acum vreo 2 saptamani, dar nu dadusem mare importanta, crezandu-le active (mai ales ca scria "STB" pe ele si era noapte afara). Ulterior astazi, cand am ajuns acasa si am studiat mai bine pozele inainte sa le pun, am realizat de fapt ca 52xx-urile nu aveau parbrize :)) . E de apreciat si sustin in acelasi timp, ca tot ce merge refolosit de pe un defect ireparabil, sa ajunga la unul activ.
@Gabi23 si @Buzu46 Multumesc ca m-ati lamurit.
@ADK Stiu ce spui, eu initial le-am vazut acum vreo 2 saptamani, dar nu dadusem mare importanta, crezandu-le active (mai ales ca scria "STB" pe ele si era noapte afara). Ulterior astazi, cand am ajuns acasa si am studiat mai bine pozele inainte sa le pun, am realizat de fapt ca 52xx-urile nu aveau parbrize :)) . E de apreciat si sustin in acelasi timp, ca tot ce merge refolosit de pe un defect ireparabil, sa ajunga la unul activ.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
Robert24
Am primit deja cateva intrebari privind istoria acestui depou.
Asadar, constructia depoului a debutat in primavara lui 1943. si a fost finalizat in luna decembrie a aceluiasi an. In 1944 s-au mai finalizat anumite constructii anexe.
Suprafata initiala era de 8600 m2. Depoul avea 3 hale de garare, permitand gararea a 216 vagoane!
Am primit deja cateva intrebari privind istoria acestui depou.
Asadar, constructia depoului a debutat in primavara lui 1943. si a fost finalizat in luna decembrie a aceluiasi an. In 1944 s-au mai finalizat anumite constructii anexe.
Suprafata initiala era de 8600 m2. Depoul avea 3 hale de garare, permitand gararea a 216 vagoane!
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
TrainWrecker
De curiozitate, exista vreun proiect pentru reabilitarea acestui depou? Avand in vedere ca vor ajunge tramvaiele noi aici pentru ca depoul are ture pe 41.
De curiozitate, exista vreun proiect pentru reabilitarea acestui depou? Avand in vedere ca vor ajunge tramvaiele noi aici pentru ca depoul are ture pe 41.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
shoppy
A existat acum vreo 10 ani, cand s-a anulat proiectul de modernizare a depourilor BN ar fi trebuit sa fie urmatorul modernizat.
A existat acum vreo 10 ani, cand s-a anulat proiectul de modernizare a depourilor BN ar fi trebuit sa fie urmatorul modernizat.
- punmeister
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
TrainWrecker
Unde pot sa vad un pdf cu aceasta strategie STB? Sau ceva stire/anunt, daca stie cineva.
Unde pot sa vad un pdf cu aceasta strategie STB? Sau ceva stire/anunt, daca stie cineva.
- ByOnu
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
Gabi23
Depoul Bucureștii Noi deservește zilnic cu 25 de tramvaie și 30 de troleibuze călătorii pe liniile 3, 24, 41, 45, 65, 79, 86 și 97. De 20 de ani o modernizare care se lasă așteptată...
Depoul Bucureștii Noi deservește zilnic cu 25 de tramvaie și 30 de troleibuze călătorii pe liniile 3, 24, 41, 45, 65, 79, 86 și 97. De 20 de ani o modernizare care se lasă așteptată...
Depoul Bucureștii Noi - 04.11.2022 (1).jpg (397.96 KB; downloaded 3515 times)
Depoul Bucureștii Noi - 04.11.2022 (2).jpg (314.19 KB; downloaded 3515 times)
Depoul Bucureștii Noi - 04.11.2022 (3).jpg (346.55 KB; downloaded 3515 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Depoul Bucureştii Noi
1689
Istoric, BN a fost primul (si multa vreme singurul) depou mixt al *TB.
In acest context ma gindesc ca - poate - si Bujoreni ar putea fi convertit in aceasta directie (din pacate Nitu Vasile, dupa constructia pasajului, ar fi dificil - daca nu imposibil - sa gazduiasca tramvaie...) ?
La o adica, linia de tramvai trece fix prin fata depoului...
Istoric, BN a fost primul (si multa vreme singurul) depou mixt al *TB.
In acest context ma gindesc ca - poate - si Bujoreni ar putea fi convertit in aceasta directie (din pacate Nitu Vasile, dupa constructia pasajului, ar fi dificil - daca nu imposibil - sa gazduiasca tramvaie...) ?
La o adica, linia de tramvai trece fix prin fata depoului...
📖 Pagination options