Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: Tramvaiul EP/V3A #6001 restaurat la URAC

107 posts, 42550 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Tom

N'au mai avut bani pentru "lampi din Obor", ca la V56.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Utilizator anonim

Asteapta boghiurile (ca si restul de tramvaie aflate pe la RK)...

DSC_6837.JPG (314.64 KB; downloaded 4839 times)


DSC_6838.JPG (308.29 KB; downloaded 4823 times)

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Utilizator anonim 2

Le reconditioneaza si pe ele sau unde au disparut? In primele poze vad ca avea boghiuri.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC GPS

Acesta a efectuat astăzi probe! :mrgreen:

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC mastocitu

Avea indicativul 6001 probe

 



Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Rathgeber2523

6001 a ajuns in Depoul Dudesti, alaturi de celelalte vagoane de muzeu

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC PaulIP

Chiar sunt curios cum arata...
Mai neconform cu originalul, decat era in 2012? :twisted:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC GPS

Arată original, are faruri dreptunghiulare. :mrgreen:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Tom

Pentru că nu am apucat să-l văd restaurat, poate cineva să-mi spună (în cazul în care există așa ceva) cum arată lămpile din spate: sunt poziționate ca la remorcile intermediare (vertical) sau orizontal, pe masca, la fel ca remorcile EP/V3A? Asta pentru că cred că remorcă nu vor mai restaura niciodată, decât dacă vin extratereștrii și o să le placă modelul ăsta de tramvai :twisted:

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC andrei11

O sa te dezamagesc eu, tramvaiul asta n-a circulat niciodata in Bucuresti solo. 95 % originalul nu avea lampi in spate pe vagonul motor. Sunt aproape sigur.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC Tom

Nu vorbeam de original, ci de exemplarul restaurat cu probabilitate mare să nu mai aibă vreodată remorcă. De asta m-am referit la lămpi, pentru că va trebui să aibă ca să poată circula.
Vagoane solo nu au circulat niciodată cu călători, dar mai scăpau ocazional pe post de măgăruși improvizați trăgând boghiuri. Pe 6047 (nemodificat și netransformat încă în utilitar l-am văzut de mai multe ori). Evident nici el nu avea lămpi, dar nu vorbim de ele, ci de un vagon restaurat solo.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC rosetti61

Restaurarea nu respecta intocmai schema originala - acoperisul era alb, la fel ca si farurile, rosul vireaza spre portocaliu. RATB chiar nu mai stie ce a avut in ograda?
Si. dupa cum se vede, mult mai tarziu au aparut acele "stresini" de deasupra usilor; si V3A-urile cu usi pliante au capatat asa ceva, temporar, dar mult mai inestetic.
1975_epv3a_182.jpg.jpeg (45 KB; downloaded 4372 times)
6056.jpg.jpeg (69.97 KB; downloaded 4374 times)
strasina usi epv3a.JPG (17.59 KB; downloaded 4369 times)

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC PaulIP

@rosetti61:
Da, acele aspecte le-am mai mentionat la inceputul acestui an, bazandu-ma pe poze din 2012. Sper ca si-au dat si ei seama. Ar fi prea mare incompetenta/ignoranta ca nici ei sa nu stie ce a existat in "curtea" lor pentru mai bine de 20 de ani. :cry:
Daca nu voiau sa faca munca titanica si sa elimine stresinile usilor, si sa "inalte" usile pana la pozitia originala, rezolvau altfel: numerotau vagonul 6085. Acela a fost primul EP/V3A cu stresini din fabrica.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use