Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1637 posts, 425262 views
📖 Pagination options
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
fbsoft
Merge facut si puse separatoare insa ar fi trebuit facute cateva giratorii, 1 daca nu chiar 2 si ar fi suficent. Unu poate fi facut fara costuri masive, unde se fac opririle de catre cei de ARR pentru controlul tirurilor, iar controulu poate fi facut un alta parte cu o parcare ceva. Iar asa te intorci 2 km din orice directie dar nu vei sta la coada, ma rog aproape orice directie...
Merge facut si puse separatoare insa ar fi trebuit facute cateva giratorii, 1 daca nu chiar 2 si ar fi suficent. Unu poate fi facut fara costuri masive, unde se fac opririle de catre cei de ARR pentru controlul tirurilor, iar controulu poate fi facut un alta parte cu o parcare ceva. Iar asa te intorci 2 km din orice directie dar nu vei sta la coada, ma rog aproape orice directie...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
ADY881 wrote:Eu am zis conform legislatiei rutiere, ce ar fi bine si ce ne-ar placea e alta treaba, asa ar trebui separatoare de sens pe toata lungimea DN-urilor.
Nu sunt deacord, sensurile trebuie sa fie separate, deoarece mergand asa regulamentar, ai mai putine sanse sa te trezesti ca in tine vine un TIR si sa mori fara vina. Si acei parapeti din beton anume asta fac, opresc accidentele ce implica 2 sensuri opuse(cele mai grave=>mortale).
Eu cred ca siguranta oamenilor ce vor circula pe DNCB, este un motiv destul de "greu", pentru ca totusi sa para desparitorii aia din beton.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
ADY881
Exact asta ar fi solutia potrivita pentru Romania, pe cateva directii mai importante autostrazi, iar restul sa se modernizeze DN-urile cu 2x2 + despartitor de beton.
Ieftin + rapid +eficient.
Iar legislatia a fost facuta de niste tampiti si se poate corecta.
shoppy wrote:Eu am zis conform legislatiei rutiere, ce ar fi bine si ce ne-ar placea e alta treaba, asa ar trebui separatoare de sens pe toata lungimea DN-urilor.[/quote]
Eu cred ca siguranta oamenilor ce vor circula pe DNCB, este un motiv destul de "greu", pentru ca totusi sa para desparitorii aia din beton.
Exact asta ar fi solutia potrivita pentru Romania, pe cateva directii mai importante autostrazi, iar restul sa se modernizeze DN-urile cu 2x2 + despartitor de beton.
Ieftin + rapid +eficient.
Iar legislatia a fost facuta de niste tampiti si se poate corecta.
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
mihai_atanasiu
ar fi ceva sa finalizeze pana la iarna; dar slabe sanse;
panzer01 wrote:
Daca isi pun mintea intr-o luna ar termina lotul asta macar pe sensul nou. Dar nu ii vad prea preocupati.
ar fi ceva sa finalizeze pana la iarna; dar slabe sanse;
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
bekxy
Dar pe tronsonul Jilava Măgurele, care a fost frezat şi de doi ani e la nivel de binder cu cratere... nu se poate face nimic? Retardaţii dracului! (Guvern & CNADNR)
Dar pe tronsonul Jilava Măgurele, care a fost frezat şi de doi ani e la nivel de binder cu cratere... nu se poate face nimic? Retardaţii dracului! (Guvern & CNADNR)
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Goldmund
Nu mai comentez jalnica prestatie a autoritatilor fata de acest f. important obiectiv pentru un milion de automobilisti ai capitalei si pentru toti cetatenii romani care se deplaseaza spre mare sau munte si intersecteaza Bucurestiul, sau sutele de companii de transport care pierd anual milioane euro si timp daca au drum pe DNCB....
Poate cineva stie mai multe despre intersectia DNCB cu A2, pentru ca din proiect nu reiese daca are semaforizare sau nu.
Or, nu am vazut nicaieri in UE astfel de intersectii(ca cele dintre DNCB si Sos. Tunari, sau DNCB si Stefanesti), in care o centura importanta(a unei metropole!) pe patru benzi sa aiba sensuri giratorii, sau nici macar o semaforizare...Cel putin acum, dupa experienta nereusita cu modernizarea tronsonului de nord, sper ca acum autoritatile sa faca mai mult pentru siguranta in intersectii si muuult mai mult pentru fluidizarea traficului.(cand mai aud si propozitii de genul: "s-a lasat acea cale ferata abandonata si infecta care intretaie de mai multe ori DNCB pentru ca este 'de interes strategic', de parca ar fi vorba de o arma secreta intr-un viitor al treilea..., iar polonezii si ungurii construiesc sosele de centura pe trei benzi/sens si nici o capitala de tara nu are vreo centura CF...)
Nu mai comentez jalnica prestatie a autoritatilor fata de acest f. important obiectiv pentru un milion de automobilisti ai capitalei si pentru toti cetatenii romani care se deplaseaza spre mare sau munte si intersecteaza Bucurestiul, sau sutele de companii de transport care pierd anual milioane euro si timp daca au drum pe DNCB....
Poate cineva stie mai multe despre intersectia DNCB cu A2, pentru ca din proiect nu reiese daca are semaforizare sau nu.
Or, nu am vazut nicaieri in UE astfel de intersectii(ca cele dintre DNCB si Sos. Tunari, sau DNCB si Stefanesti), in care o centura importanta(a unei metropole!) pe patru benzi sa aiba sensuri giratorii, sau nici macar o semaforizare...Cel putin acum, dupa experienta nereusita cu modernizarea tronsonului de nord, sper ca acum autoritatile sa faca mai mult pentru siguranta in intersectii si muuult mai mult pentru fluidizarea traficului.(cand mai aud si propozitii de genul: "s-a lasat acea cale ferata abandonata si infecta care intretaie de mai multe ori DNCB pentru ca este 'de interes strategic', de parca ar fi vorba de o arma secreta intr-un viitor al treilea..., iar polonezii si ungurii construiesc sosele de centura pe trei benzi/sens si nici o capitala de tara nu are vreo centura CF...)
-
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Sava_6115-6315
Centura CF ar fi foarte utila, dar autoritatile si-au batut joc de ea precum si de soseaua de langa. Banuiesc ca o vor desfinta cand vor inchide cei 6000 sau 10000 km de cale ferata. La noi - ca la nimeni: construim lucrari de arta peste calea ferata, mai facem inca 2-3 pasaje cu intersectii sinucigase si pe urma inchidem linia
Legat de lucrarile de pe centura ( acolo unde se mai misca ceva) am auzit un zvon cum ca autoritatile vor sa rezilieze contractele....Ramane de vazut ce se va intampla..... Oricum e an electoral si banii au cu totul alt traseu...
Centura CF ar fi foarte utila, dar autoritatile si-au batut joc de ea precum si de soseaua de langa. Banuiesc ca o vor desfinta cand vor inchide cei 6000 sau 10000 km de cale ferata. La noi - ca la nimeni: construim lucrari de arta peste calea ferata, mai facem inca 2-3 pasaje cu intersectii sinucigase si pe urma inchidem linia

Legat de lucrarile de pe centura ( acolo unde se mai misca ceva) am auzit un zvon cum ca autoritatile vor sa rezilieze contractele....Ramane de vazut ce se va intampla..... Oricum e an electoral si banii au cu totul alt traseu...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
shoppy
Pe 75% din centura se circula, si e inclusa in planurile strategice de aparare si evacuare a capitalei, si face legatura cu UM din zona, cum sa se inchida?
Pe 75% din centura se circula, si e inclusa in planurile strategice de aparare si evacuare a capitalei, si face legatura cu UM din zona, cum sa se inchida?
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
ADY881
Calea ferata de centura pe nimen nu incurca, ea cu timpul poate deveni un inel de transport. Sa se desfiinteze ar fi o mare greseala. Nouduri normale se pot construi impreuna cu aceasta cale ferata, si eu anterior am demonstrat asta, unica fapt de care este nevoie, este ca DNCB sa fie modernizata in asa fel incat CF sa nimereasca intre sensuri. Asta ar scuti Min transporturilor de constructia unor giratorii suspendate de beton, mega scumpe.
Dar poate MT asta si isi doreste o centura stramba, pentru care ulterior sa se cheltuie multi bani in zonele intersectiilor?
Calea ferata de centura pe nimen nu incurca, ea cu timpul poate deveni un inel de transport. Sa se desfiinteze ar fi o mare greseala. Nouduri normale se pot construi impreuna cu aceasta cale ferata, si eu anterior am demonstrat asta, unica fapt de care este nevoie, este ca DNCB sa fie modernizata in asa fel incat CF sa nimereasca intre sensuri. Asta ar scuti Min transporturilor de constructia unor giratorii suspendate de beton, mega scumpe.
Dar poate MT asta si isi doreste o centura stramba, pentru care ulterior sa se cheltuie multi bani in zonele intersectiilor?
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Sorin62
Şi trecerea peste calea ferată cum se face ? cu barieră ? sau cu pasaj denivelat? Nodurile alea permit întoarcerea ? Sau trebuie să ieşi din centură pe drumul lateral, să întorci peste 50 - 100 m şi apoi să reintri în centură pe sensul opus?
Pentru intervenţiile la calea ferată pe unde se face accesul? pe unul din sensurile centurii? sau pe amândouă ?
Mai există pe undeva o CF interurbană "înghesuită" între cele două sensuri ale unei căi rutiere ?
PS Zona de protecţie rutieră T1 este de 22 m faţă de marginea unui drum naţional. Zona de protecţie CF (T2) este 100 m faţă de limita căii ferate în ambele sensuri...
ADY881 wrote:
[...] Nouduri normale se pot construi impreuna cu aceasta cale ferata, si eu anterior am demonstrat asta, unica fapt de care este nevoie, este ca DNCB sa fie modernizata in asa fel incat CF sa nimereasca intre sensuri.[...]
Şi trecerea peste calea ferată cum se face ? cu barieră ? sau cu pasaj denivelat? Nodurile alea permit întoarcerea ? Sau trebuie să ieşi din centură pe drumul lateral, să întorci peste 50 - 100 m şi apoi să reintri în centură pe sensul opus?
Pentru intervenţiile la calea ferată pe unde se face accesul? pe unul din sensurile centurii? sau pe amândouă ?
Mai există pe undeva o CF interurbană "înghesuită" între cele două sensuri ale unei căi rutiere ?
PS Zona de protecţie rutieră T1 este de 22 m faţă de marginea unui drum naţional. Zona de protecţie CF (T2) este 100 m faţă de limita căii ferate în ambele sensuri...
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Costin
Renuntarea la CF Centura ar fi o idee foarte proasta: gandeste'te ca pentru un drum simplu Constanta - Craiova trebuie sa bagi marfarul in Gara de Nord, iar un drum Buc. Nord - Gradistea - Giurgiu ar fi imposibil de realizat (presupunand ca se repara podul de la Gradistea). In schimb, centura CF poate fi utilizata mult mai mult decat este in prezent, abia atunci s'ar vedea beneficiile ei. Despre distante de siguranta sa nu vorbim, pui perete de beton si gata. Oricum, nu ai CF intre sensurile centurii rutiere, doar pe margine, nu stiu de unde ai scos'o pe asta... Si pe Valea Oltului se rastoarna TIR-urile peste CF, bine ca nu e trafic feroviar intens, acolo ce facem? Desfiintam si inchidem tot? Iar traversarea centurii cu pasaje (de orice fel, sub- sau supraterane, in forma de giratoriu etc) este realizabila, doar ca nu se incumeta nimeni sa o faca.
Cred ca e momentul sa gandim constructiv, nu destructiv...
Renuntarea la CF Centura ar fi o idee foarte proasta: gandeste'te ca pentru un drum simplu Constanta - Craiova trebuie sa bagi marfarul in Gara de Nord, iar un drum Buc. Nord - Gradistea - Giurgiu ar fi imposibil de realizat (presupunand ca se repara podul de la Gradistea). In schimb, centura CF poate fi utilizata mult mai mult decat este in prezent, abia atunci s'ar vedea beneficiile ei. Despre distante de siguranta sa nu vorbim, pui perete de beton si gata. Oricum, nu ai CF intre sensurile centurii rutiere, doar pe margine, nu stiu de unde ai scos'o pe asta... Si pe Valea Oltului se rastoarna TIR-urile peste CF, bine ca nu e trafic feroviar intens, acolo ce facem? Desfiintam si inchidem tot? Iar traversarea centurii cu pasaje (de orice fel, sub- sau supraterane, in forma de giratoriu etc) este realizabila, doar ca nu se incumeta nimeni sa o faca.
Cred ca e momentul sa gandim constructiv, nu destructiv...

-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
shoppy
Interventia la firul x de cf se face fix de pe firul x, nu cred ca ai vazut vreodata un utilaj feroviar...
Zone de protectie feroviara e de x metri doar atunci cand terenul ala de x metri e in proprietatea CFR Infra, ca daca e proprietate privata sau drum public atunci legea nu se aplica.
Interventia la firul x de cf se face fix de pe firul x, nu cred ca ai vazut vreodata un utilaj feroviar...
Zone de protectie feroviara e de x metri doar atunci cand terenul ala de x metri e in proprietatea CFR Infra, ca daca e proprietate privata sau drum public atunci legea nu se aplica.
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Goldmund
A fost o discutie lansata de mine prin ricoseu:
eu sunt total nedumerit de caile ferate abandonate, chiar scoase sinele si traversele pe suprafete mari, dar care, culmea! - peste DNCB modernizata au o cale ferata anemica, la nivelul soselei(!), asa zisele "cai ferate industriale"...(dau aici doar un exemplu:
https://www.google.de/maps/@44.5113846,...a=!3m1!1e3
De CF de centura nu mai are rost sa vorbim, parerile raman impartite si ramane oricum asa cum este(marele conducator avea o viziune aparte in Europa despre transporturi, el vrand doar CF sa dezvolte, cu putini bani si multi soldati, si in care timp s-au scolit majoritatea inginerilor pe care ii avem...). Pe mine ma intereseaza doar CF industriale, un anacronism teribil care denota inapoiere si bataie de joc, fratilor. La fel de penibil ar trebui sa fie pentru autoritati si faptul ca tronsonul de nord nu este terminat nici azi, lipseste un pasaj important, lipseste si azi o rampa de coborare(nu exista scuze plauzibile)
A fost o discutie lansata de mine prin ricoseu:
eu sunt total nedumerit de caile ferate abandonate, chiar scoase sinele si traversele pe suprafete mari, dar care, culmea! - peste DNCB modernizata au o cale ferata anemica, la nivelul soselei(!), asa zisele "cai ferate industriale"...(dau aici doar un exemplu:
https://www.google.de/maps/@44.5113846,...a=!3m1!1e3
De CF de centura nu mai are rost sa vorbim, parerile raman impartite si ramane oricum asa cum este(marele conducator avea o viziune aparte in Europa despre transporturi, el vrand doar CF sa dezvolte, cu putini bani si multi soldati, si in care timp s-au scolit majoritatea inginerilor pe care ii avem...). Pe mine ma intereseaza doar CF industriale, un anacronism teribil care denota inapoiere si bataie de joc, fratilor. La fel de penibil ar trebui sa fie pentru autoritati si faptul ca tronsonul de nord nu este terminat nici azi, lipseste un pasaj important, lipseste si azi o rampa de coborare(nu exista scuze plauzibile)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
shoppy
Acea linie nu mai are nici o legatura cu industria dar pe ea se face accesul la acea UM de pe strada Constantin Godeanu iar bucata de pe strada Aeroportului face parte din vechea linei a forturilor de aparare a capitalei, astfel e strategica si nu o sa dispara.
Lafel linia care face trecere la nivel la intesectia CB cu strada Cartierului din orasul Chitila, face partea din vechea linei a forturilor si face legatura cu bateria 18-1, cea dintre forturile Chitila si Chiajna, deci e strategica si nici ea nu o sa dispara.
Lafel linia care ajunge la Gara Cotroceni, dincolo de gara ajunge la acea UM de pe Militari vizavi de Politehnica, deci si ea e strategica si nu o sa dispara.
Alte linii industriale care nu erau strategice au disparut, vezi in Militari liniile care duceau la Pumac, la Semanatoare, si mai rau la accesul in subteran in depoul Ciurel, ca acum pasajul subteran feroviar Lujerului se termina intr-un bloc, monumentala prostie; sau liniile de-a lungul liniei spre Constanta, de la Grivita pana in Pipera.
Acea linie nu mai are nici o legatura cu industria dar pe ea se face accesul la acea UM de pe strada Constantin Godeanu iar bucata de pe strada Aeroportului face parte din vechea linei a forturilor de aparare a capitalei, astfel e strategica si nu o sa dispara.
Lafel linia care face trecere la nivel la intesectia CB cu strada Cartierului din orasul Chitila, face partea din vechea linei a forturilor si face legatura cu bateria 18-1, cea dintre forturile Chitila si Chiajna, deci e strategica si nici ea nu o sa dispara.
Lafel linia care ajunge la Gara Cotroceni, dincolo de gara ajunge la acea UM de pe Militari vizavi de Politehnica, deci si ea e strategica si nu o sa dispara.
Alte linii industriale care nu erau strategice au disparut, vezi in Militari liniile care duceau la Pumac, la Semanatoare, si mai rau la accesul in subteran in depoul Ciurel, ca acum pasajul subteran feroviar Lujerului se termina intr-un bloc, monumentala prostie; sau liniile de-a lungul liniei spre Constanta, de la Grivita pana in Pipera.
📖 Pagination options