Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1637 posts, 425272 views
📖 Pagination options
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
panzer01
De unde atata gandire in avans la noi! Gandirea e mult mai simpla: daca dezvoltam infrastructura in imediata apropriere a Bucurestiului, firmele se vor muta acolo, deci vor plati impozite pe la alde Pandele si altii ca ei, deci nu la domn doctor. Sunt convins ca ei nu vor ca bucurestenii cu salarii mari sa se mute din Bucuresti.
In Ilfov e si mai dura gandirea: de ce sa le facem infrastructura sa ajunga sa aiba salarii de Bucuresti, adica sa nu mai fie saraci: daca nu mai sunt saraci cum ii mutam noi cu autobuzele anual la alegeri. In caz ca nu a-ti vazut statistica: Ilfov a avut 30% din voturile pe liste suplimentare la europarlamentare. Va dati seama cate obiective turistice sunt in Ilfov si cati turisti au avut pe 25 Mai?!
Daca nu ma credeti puteti intr-o duminica sa o luati cu masina prin zonele din jurul Bucurestiului: unde e o sosea buna (de exemplu Chitila - Gulia - Tartasesti) sunt si casele noi, facute bine. 4 km departare la Ciocanesti unde drumul nu e bun nici pentru carute sau tancuri o sa vedeti cam atatea case de chirpici cat in Dobrogea de sud.
La Rudeni: un coleg de pe alt forum sustinea ca a vazut proiectul si initial era un pasaj denivelat. Ca si la Mogosoaia nu cred ca vedem mai mult de 1 rond. Tot din spusele dumnealui, exista un pasaj peste DNCB in aproprierea Carrefour A1, dar face parte din Penetratia Ciurel A1 a lui domn doctor.
Eu unul as picheta sediul CNADNR pana ar face ceva cu DNCB.
De unde atata gandire in avans la noi! Gandirea e mult mai simpla: daca dezvoltam infrastructura in imediata apropriere a Bucurestiului, firmele se vor muta acolo, deci vor plati impozite pe la alde Pandele si altii ca ei, deci nu la domn doctor. Sunt convins ca ei nu vor ca bucurestenii cu salarii mari sa se mute din Bucuresti.
In Ilfov e si mai dura gandirea: de ce sa le facem infrastructura sa ajunga sa aiba salarii de Bucuresti, adica sa nu mai fie saraci: daca nu mai sunt saraci cum ii mutam noi cu autobuzele anual la alegeri. In caz ca nu a-ti vazut statistica: Ilfov a avut 30% din voturile pe liste suplimentare la europarlamentare. Va dati seama cate obiective turistice sunt in Ilfov si cati turisti au avut pe 25 Mai?!
Daca nu ma credeti puteti intr-o duminica sa o luati cu masina prin zonele din jurul Bucurestiului: unde e o sosea buna (de exemplu Chitila - Gulia - Tartasesti) sunt si casele noi, facute bine. 4 km departare la Ciocanesti unde drumul nu e bun nici pentru carute sau tancuri o sa vedeti cam atatea case de chirpici cat in Dobrogea de sud.
La Rudeni: un coleg de pe alt forum sustinea ca a vazut proiectul si initial era un pasaj denivelat. Ca si la Mogosoaia nu cred ca vedem mai mult de 1 rond. Tot din spusele dumnealui, exista un pasaj peste DNCB in aproprierea Carrefour A1, dar face parte din Penetratia Ciurel A1 a lui domn doctor.
Eu unul as picheta sediul CNADNR pana ar face ceva cu DNCB.
-
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Sava_6115-6315
Acea groapa de gunoi ar trebui inchisa URGENT! De fiecare data cand bate vantul dinspre groapa spre Bucuresti, in Giulesti, Calea Grivitei (zona Chibrit),chiar si Domenii pluteste in aer o mireasma imbietoare. Se simte cu precadere dimineata sau dupa ploi. Cel putin anul asta au intercut orice masura!
Acea groapa de gunoi ar trebui inchisa URGENT! De fiecare data cand bate vantul dinspre groapa spre Bucuresti, in Giulesti, Calea Grivitei (zona Chibrit),chiar si Domenii pluteste in aer o mireasma imbietoare. Se simte cu precadere dimineata sau dupa ploi. Cel putin anul asta au intercut orice masura!
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
danutzu_2910
^^
Off topic: Groapa de la Rudeni nu se va inchide prea curand. Va spun din sursa sigura. Mai este inca o celula neinceputa, si exista planuri de extindere.
De altfel e singura groapa ecologica din zona Bucuresti si care are autorizatie de functionare
Si cand zic ecologica, ma refer la tehnologia de depozitare a gunoiului, si la faptul ca a fost construita de la zero
^^
Off topic: Groapa de la Rudeni nu se va inchide prea curand. Va spun din sursa sigura. Mai este inca o celula neinceputa, si exista planuri de extindere.
De altfel e singura groapa ecologica din zona Bucuresti si care are autorizatie de functionare
Si cand zic ecologica, ma refer la tehnologia de depozitare a gunoiului, si la faptul ca a fost construita de la zero
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Separarea benzilor nu este neaparat necesara pentru ca nu este nici autostrada nici expres, pe Dragomiresti - Chitila sensurile sunt despartite din cauza apeductului, pe Militari - Dragomiresti cel mai probabil o sa fie lafel ca pe Mogosoaia - Otopeni.
Linia acea care duce la Remat este fosta linie Chiajna - Chitila din circuitul de aparare a forturilor Bucurestiului,vad ca pe harta inca e desenata cu tot cu trecerea la nivel, deci foarte probabil sa fie strategica si sa nu dispara, lafel ca cea de pe Avionului dintre Chitila si Mogosoaia.
Separarea benzilor nu este neaparat necesara pentru ca nu este nici autostrada nici expres, pe Dragomiresti - Chitila sensurile sunt despartite din cauza apeductului, pe Militari - Dragomiresti cel mai probabil o sa fie lafel ca pe Mogosoaia - Otopeni.
Linia acea care duce la Remat este fosta linie Chiajna - Chitila din circuitul de aparare a forturilor Bucurestiului,vad ca pe harta inca e desenata cu tot cu trecerea la nivel, deci foarte probabil sa fie strategica si sa nu dispara, lafel ca cea de pe Avionului dintre Chitila si Mogosoaia.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
shoppy
Eu unu traiesc de-o viata pe Mihalache, la Chibrit si la Domeni, si nu mi-a mirosit niciodata, dimineata chiar e aer foarte curat...
Eu unu traiesc de-o viata pe Mihalache, la Chibrit si la Domeni, si nu mi-a mirosit niciodata, dimineata chiar e aer foarte curat...
- Nightwolf
-
Posted:
-
- crystyann
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
crystyann
S-a racait sensul existent prin fata pe la Porsche Vest...usor usor se inainteaza cu lucrarile, dar parca putin mai mult entuziasm nu ar strica.
S-a racait sensul existent prin fata pe la Porsche Vest...usor usor se inainteaza cu lucrarile, dar parca putin mai mult entuziasm nu ar strica.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
ADY881
Nu sunt deacord, sensurile trebuie sa fie separate, deoarece mergand asa regulamentar, ai mai putine sanse sa te trezesti ca in tine vine un TIR si sa mori fara vina. Si acei parapeti din beton anume asta fac, opresc accidentele ce implica 2 sensuri opuse(cele mai grave=>mortale).
Eu cred ca siguranta oamenilor ce vor circula pe DNCB, este un motiv destul de "greu", pentru ca totusi sa para desparitorii aia din beton.
shoppy wrote:
Separarea benzilor nu este neaparat necesara pentru ca nu este nici autostrada nici expres, pe Dragomiresti - Chitila sensurile sunt despartite din cauza apeductului, pe Militari - Dragomiresti cel mai probabil o sa fie lafel ca pe Mogosoaia - Otopeni.
Nu sunt deacord, sensurile trebuie sa fie separate, deoarece mergand asa regulamentar, ai mai putine sanse sa te trezesti ca in tine vine un TIR si sa mori fara vina. Si acei parapeti din beton anume asta fac, opresc accidentele ce implica 2 sensuri opuse(cele mai grave=>mortale).
Eu cred ca siguranta oamenilor ce vor circula pe DNCB, este un motiv destul de "greu", pentru ca totusi sa para desparitorii aia din beton.
-
- sss
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
sss
Sunt gata sa pariez ca nu se vor pune separatori dintr-un motiv tipic romanesc: patronii bastinasi riverani, care ar trebui sa intoarca la giratorii, nu peste linia dubla, ca sa intre in curtile lor. Pai se poate tovarasi? De-asta am murit noi la Revolutie???
Sunt gata sa pariez ca nu se vor pune separatori dintr-un motiv tipic romanesc: patronii bastinasi riverani, care ar trebui sa intoarca la giratorii, nu peste linia dubla, ca sa intre in curtile lor. Pai se poate tovarasi? De-asta am murit noi la Revolutie???
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Nightwolf
Eu din cate stiu se vor separa sensurile pe toate portiunile modernizate de centura ... ca in nord ... asa e in proiect...
Eu din cate stiu se vor separa sensurile pe toate portiunile modernizate de centura ... ca in nord ... asa e in proiect...
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
danielstan
Si pe bucata Mogosoaia - Stefanesti din CB Nord s-au montat separatoare de sens si unii patroni de firme "riverane" trebuie sa ocoleasca 3-4 km, poate chiar mai mult.
Chiar un forumist se plangea mai demult ca trebuie sa faca un astfel de ocol ca sa ajunga la servici = o firma de pe centura.
La modul cum se circula in Romania in general si in Bucuresti cu predilectie, doar un impediment fizic (parapeti de beton) ii poate impiedica pe soferi sa intoarca pe linie continua.
Si pe bucata Mogosoaia - Stefanesti din CB Nord s-au montat separatoare de sens si unii patroni de firme "riverane" trebuie sa ocoleasca 3-4 km, poate chiar mai mult.
Chiar un forumist se plangea mai demult ca trebuie sa faca un astfel de ocol ca sa ajunga la servici = o firma de pe centura.
La modul cum se circula in Romania in general si in Bucuresti cu predilectie, doar un impediment fizic (parapeti de beton) ii poate impiedica pe soferi sa intoarca pe linie continua.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Otopeni Mogosoaia nu are separatoare. Este o crima la propriu: noaptea cand nu se vede, sigur incearca cate unul stanga peste 4 benzi pe care de obicei se merge cu 90Km/h. Cel mai periculos este inainte de curba (cam in locul in care se separa centura de linia de tren: e o unitate militara si niste blocuri construite acolo pe dreapta dinspre Otopeni. Eu incetinesc de fiecare data acolo cam pana pe la 50km/h ca mi-au sarit cateva dacii 1300 in fata la propriu.
Cine crede ca 3-4 km ocol este mult sa caute statisticile cu mortii pe Baneasa Otopeni cand era pe 4 benzi (nu 6 ca acum) fara separator: nu era zi de la bunul Dumnezeu sa nu moara vreunul pe acolo incercand stanga sau chiar sa se intoarca.
Fac ca la Stefanesti: mai asteapta sa moara vreo 30-40 de oameni, reportaje in prime-time si apoi o sa monteze si separatoarele. Pacat ca puteau sa o faca de la inceput.
Otopeni Mogosoaia nu are separatoare. Este o crima la propriu: noaptea cand nu se vede, sigur incearca cate unul stanga peste 4 benzi pe care de obicei se merge cu 90Km/h. Cel mai periculos este inainte de curba (cam in locul in care se separa centura de linia de tren: e o unitate militara si niste blocuri construite acolo pe dreapta dinspre Otopeni. Eu incetinesc de fiecare data acolo cam pana pe la 50km/h ca mi-au sarit cateva dacii 1300 in fata la propriu.
Cine crede ca 3-4 km ocol este mult sa caute statisticile cu mortii pe Baneasa Otopeni cand era pe 4 benzi (nu 6 ca acum) fara separator: nu era zi de la bunul Dumnezeu sa nu moara vreunul pe acolo incercand stanga sau chiar sa se intoarca.
Fac ca la Stefanesti: mai asteapta sa moara vreo 30-40 de oameni, reportaje in prime-time si apoi o sa monteze si separatoarele. Pacat ca puteau sa o faca de la inceput.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Nu, ca daca faceau de la inceput se trezeau tot felul de tampiti sa arate cu degetu ca se arunca bani pe geam ca tot nu e nici o problema daca face gigel stanga in fata curti, asa respectivului i se da cu statistica peste bot si gata.
Nu, ca daca faceau de la inceput se trezeau tot felul de tampiti sa arate cu degetu ca se arunca bani pe geam ca tot nu e nici o problema daca face gigel stanga in fata curti, asa respectivului i se da cu statistica peste bot si gata.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Nightwolf
Otopeni - Mogosoaia nu are separatoare din cauza altor probleme... si certuri de competenta...
panzer01 wrote:
Otopeni Mogosoaia nu are separatoare. Este o crima la propriu: noaptea cand nu se vede, sigur incearca cate unul stanga peste 4 benzi pe care de obicei se merge cu 90Km/h. Cel mai periculos este inainte de curba (cam in locul in care se separa centura de linia de tren: e o unitate militara si niste blocuri construite acolo pe dreapta dinspre Otopeni. Eu incetinesc de fiecare data acolo cam pana pe la 50km/h ca mi-au sarit cateva dacii 1300 in fata la propriu.
Cine crede ca 3-4 km ocol este mult sa caute statisticile cu mortii pe Baneasa Otopeni cand era pe 4 benzi (nu 6 ca acum) fara separator: nu era zi de la bunul Dumnezeu sa nu moara vreunul pe acolo incercand stanga sau chiar sa se intoarca.
Fac ca la Stefanesti: mai asteapta sa moara vreo 30-40 de oameni, reportaje in prime-time si apoi o sa monteze si separatoarele. Pacat ca puteau sa o faca de la inceput.
Otopeni - Mogosoaia nu are separatoare din cauza altor probleme... si certuri de competenta...
📖 Pagination options