Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1637 posts, 423818 views
📖 Pagination options
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Robert24
In acea intersectie, din cauza accidentelor, s-a interzis virajul stanga.
In acea intersectie, din cauza accidentelor, s-a interzis virajul stanga.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
andrei11
Dupa aia o sa mai faca unul la Tunari ca este acelasi lucru ca la Stefanesti.
Si la intersectia CB cu DN 2 sa puna
semafor, ca si acolo e cu adrenalina 
Interzicerea virajului la stanga este cea mai idioata masura cu putinta. Un sensgiratoriu cu raza maaaaareeeee e unica solutie logica si cu bani putini. Solutia "intreaga" ar fi fost pasaj subteran pentru benzile din exterior ( adica CB - ul care circula in sens trigonometric ).
Sau limitarea vitezei la 40 km / h, instalare de radare fixe si amenzi cu duiumul. Fara numar, fara numar.
Dupa aia o sa mai faca unul la Tunari ca este acelasi lucru ca la Stefanesti.
Si la intersectia CB cu DN 2 sa puna


Interzicerea virajului la stanga este cea mai idioata masura cu putinta. Un sensgiratoriu cu raza maaaaareeeee e unica solutie logica si cu bani putini. Solutia "intreaga" ar fi fost pasaj subteran pentru benzile din exterior ( adica CB - ul care circula in sens trigonometric ).
Sau limitarea vitezei la 40 km / h, instalare de radare fixe si amenzi cu duiumul. Fara numar, fara numar.
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
danutzu_2910
Virajul la stanga e partial interzis. Adica de pe CE poti face stanga spre Stefanesti iar daca vii dinspre Stefanesti ai obligatoriu dreapta.
Robert24 wrote:
In acea intersectie, din cauza accidentelor, s-a interzis virajul stanga.
Virajul la stanga e partial interzis. Adica de pe CE poti face stanga spre Stefanesti iar daca vii dinspre Stefanesti ai obligatoriu dreapta.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
andrei11
Daca vii de pe CB si vrei sa faci stanga e mai usor.
Daca veneai din Stefanesti si vroiai sa faci stanga pe CB iti trebuia mult sange in instalatie si multa rabdare.
Daca vii de pe CB si vrei sa faci stanga e mai usor.
Daca veneai din Stefanesti si vroiai sa faci stanga pe CB iti trebuia mult sange in instalatie si multa rabdare.
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
danutzu_2910
Da-mi voie sa te contrazic. venind de pe CB si sa faci stanga iti trebuie sange in instalatie. Ai vizibilitarea redusa de pilonul podului!! Ai vizibilitate doar daca iesi cu botul masinii
Daca veneai dinspre Stefanesti sa faci stanga aveai vizibilitate suficienta din stanga, dar problema era cu cei care executam manevra de mai sus.
Daca ar fi existat si o banda de accelerare, ca sa zicem asa, si virajul staga de pe CB interzis (prin absurd), atuci treaba era simpla si fara evenimente.
Totusi sa speram ca se va face un giratoriu pe CB care sa rezolve conflictele de trafic
Da-mi voie sa te contrazic. venind de pe CB si sa faci stanga iti trebuie sange in instalatie. Ai vizibilitarea redusa de pilonul podului!! Ai vizibilitate doar daca iesi cu botul masinii
Daca veneai dinspre Stefanesti sa faci stanga aveai vizibilitate suficienta din stanga, dar problema era cu cei care executam manevra de mai sus.
Daca ar fi existat si o banda de accelerare, ca sa zicem asa, si virajul staga de pe CB interzis (prin absurd), atuci treaba era simpla si fara evenimente.
Totusi sa speram ca se va face un giratoriu pe CB care sa rezolve conflictele de trafic
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
andrei11
Cu siguranta ai dreptate, nu merg decat intamplator pe acolo, scuzele de rigoare, mai confunda omul intersectiile. Oricum am facut de cateva ori ( putine ) stanga si la Tunari si la Stefanesti si e nasol. Mai degraba sunt pe CB de la Pantelimon la Otopeni si viceversa.
Cu siguranta ai dreptate, nu merg decat intamplator pe acolo, scuzele de rigoare, mai confunda omul intersectiile. Oricum am facut de cateva ori ( putine ) stanga si la Tunari si la Stefanesti si e nasol. Mai degraba sunt pe CB de la Pantelimon la Otopeni si viceversa.
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
fbsoft
Podul de la Chitila (partea veche) intra in "reabilitarea" asta ? Rama ramasa se mai stie ceva de ea?
Podul de la Chitila (partea veche) intra in "reabilitarea" asta ? Rama ramasa se mai stie ceva de ea?
-
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
PinkyHog
Pentru varianta mai mare, rog pe cineva sa imi spuna cum se face.
Pentru varianta mai mare, rog pe cineva sa imi spuna cum se face.
Centura Bucuresti resize.JPG (435.13 KB; downloaded 2548 times)
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Costin
Am pus varianta originala in topicul de documentatie tehnica.
Am pus varianta originala in topicul de documentatie tehnica.
- someone
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
someone
Sunt curios cum rezolva intersectia cu drumul dinspre platforma Rudeni si groapa de gunoi. Acolo e si acum un dop important.
Pe plan nu am identificat ceva.
Sunt curios cum rezolva intersectia cu drumul dinspre platforma Rudeni si groapa de gunoi. Acolo e si acum un dop important.
Pe plan nu am identificat ceva.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Super schema PinkyHog, cu asta se explica totul.
@ samone, este proiectat "amenajare intersectie" la intersectia cu str. Macului.
Pasajul Chitila este inclus cu totul in limitele proiectului, probabil sa se rascheteze si sa se refaca stratul de uzura pe bucata veche a pasajului, de rampa lipsa nu am auzit nimic.
Pe cine intereseaza, au fost actualizate imaginile din Google Earth, folositi Historical Imagery, vedeti starea santierului imediat dupa mutarea forezei in locatia de langa Dudu.
Super schema PinkyHog, cu asta se explica totul.
@ samone, este proiectat "amenajare intersectie" la intersectia cu str. Macului.
Pasajul Chitila este inclus cu totul in limitele proiectului, probabil sa se rascheteze si sa se refaca stratul de uzura pe bucata veche a pasajului, de rampa lipsa nu am auzit nimic.
Pe cine intereseaza, au fost actualizate imaginile din Google Earth, folositi Historical Imagery, vedeti starea santierului imediat dupa mutarea forezei in locatia de langa Dudu.
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
panzer01
Multumim de lamuriri PinkyHog. Nu prea imi este clar ce inseamna acele: "amenajare intersectie". Din discutiile vechi (nu mai stiu daca aici sau in alta parte) la Rudeni ar fi tb sa vedem un sens giratoriu.
De asemenea: a vazut cineva pe undeva informatia referitoare la separarea benzilor? Pe podul de la Dragomiresti au scos deja separatoarele care existau.
In ciuda ritmului de melc, daca termina cu exproprierile intre Dragomiresti si A1 (cam 800m-1km) au sanse sa ii dea drumul pana in iarna; fara repararea sensului existent.
shoppy wrote:Merci de lamuriri.
Nu lucrau duminica, eu am trecut inaintea ta si tot acolo erau, si era doar paznicul.
Stratul de uzura e subtire, cam pe la 5cm, acelea sunt straturi intermediare.
shoppy wrote:Eu comentam ca nu este terminat de fapt: inca mai trebuie sa refaca pasajul peste CF de la Chitila si sa scoata liniile care ajung la Remat.
Intre DN7 si strada Cartierului e cu verde ca e deja dublat, dincolo de strada Cartierului e cu albastru deci inceput asfaltari.
Multumim de lamuriri PinkyHog. Nu prea imi este clar ce inseamna acele: "amenajare intersectie". Din discutiile vechi (nu mai stiu daca aici sau in alta parte) la Rudeni ar fi tb sa vedem un sens giratoriu.
De asemenea: a vazut cineva pe undeva informatia referitoare la separarea benzilor? Pe podul de la Dragomiresti au scos deja separatoarele care existau.
In ciuda ritmului de melc, daca termina cu exproprierile intre Dragomiresti si A1 (cam 800m-1km) au sanse sa ii dea drumul pana in iarna; fara repararea sensului existent.
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Goldmund
someone,
prea multe posibilitati nu sunt pentru un drum nu chiar important:
1-deja solutia-minune sens giratoriu
2-lasa cu o iesire spre DNCB 'la dreapta' si o 'intrare' din sensul A1 al DNCB.
Oricum, ideea unei DNCB drum expres sau ceva de genul a fost demult abandonata, subfinantare cronica, dezinteres urias al responsabililor, impacare a soferilor cu destinul implacabil- mare pacat!
someone,
prea multe posibilitati nu sunt pentru un drum nu chiar important:
1-deja solutia-minune sens giratoriu
2-lasa cu o iesire spre DNCB 'la dreapta' si o 'intrare' din sensul A1 al DNCB.
Oricum, ideea unei DNCB drum expres sau ceva de genul a fost demult abandonata, subfinantare cronica, dezinteres urias al responsabililor, impacare a soferilor cu destinul implacabil- mare pacat!
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
fbsoft
Iar partea car doareeee rau, e ca un drum express la periferia orasului, face minuni... Ciar si daca iei in considerare ca orasul ramane la dimensiunea actuala... Tot era un mare avantaj...
Orasul se va dezvolta e clar, si va trece peste centura actuala... Macar acum in stadiu incipient, desi cam tarziu... Sa fi, luat in considerare viitoare posibile upgradari, si elibererea zonei pentru constructiile aferente ce vor urma...
Nu e o imaginatie bolnava asta, ba chiar e practicata in alte orase mari, din Olanda spre exemplu... Deci nu e o inventie, daca faci banda de accelerare/decelerare si maneci nenorocite la fiecare pod de intrare si iesire, pentru fiecare sens, cum e podul Grand spre exemplu, era suficient sa mentina pe bucati mari o viteza de 80km/h, suficient ca sa decongestionezi centrul... Iar tot traficul semi tranzitorial, sa il "deviezi" pe centura... Asta desigur pentru cei ce trebuie sa taverseze orasul ca sa ajunga la munca spre exemplu...
Dar deh se gandeste pentru acum si in momentul asta, nu si pentru viitor... Tre sa fie in univers un echilibru nu ? Alti gandesc prea in avans cu 10 benzi pe sens, iar altii , prea pentru ... Trecut, ca prezentul e prea departe...
Iar partea car doareeee rau, e ca un drum express la periferia orasului, face minuni... Ciar si daca iei in considerare ca orasul ramane la dimensiunea actuala... Tot era un mare avantaj...
Orasul se va dezvolta e clar, si va trece peste centura actuala... Macar acum in stadiu incipient, desi cam tarziu... Sa fi, luat in considerare viitoare posibile upgradari, si elibererea zonei pentru constructiile aferente ce vor urma...
Nu e o imaginatie bolnava asta, ba chiar e practicata in alte orase mari, din Olanda spre exemplu... Deci nu e o inventie, daca faci banda de accelerare/decelerare si maneci nenorocite la fiecare pod de intrare si iesire, pentru fiecare sens, cum e podul Grand spre exemplu, era suficient sa mentina pe bucati mari o viteza de 80km/h, suficient ca sa decongestionezi centrul... Iar tot traficul semi tranzitorial, sa il "deviezi" pe centura... Asta desigur pentru cei ce trebuie sa taverseze orasul ca sa ajunga la munca spre exemplu...
Dar deh se gandeste pentru acum si in momentul asta, nu si pentru viitor... Tre sa fie in univers un echilibru nu ? Alti gandesc prea in avans cu 10 benzi pe sens, iar altii , prea pentru ... Trecut, ca prezentul e prea departe...
📖 Pagination options