Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1637 posts, 425254 views
📖 Pagination options
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Nu esti in localitate pentru ca nu este semn de intrat / iesit din localitate, dar este iluminat public, o contradictie...
Terminati cu "regim de autostrada", nu exista asa ceva in codul rutier sau in monitorul national, drumul ala este DN CB, dupa cum este marcat si pe teren.
Nu esti in localitate pentru ca nu este semn de intrat / iesit din localitate, dar este iluminat public, o contradictie...
Terminati cu "regim de autostrada", nu exista asa ceva in codul rutier sau in monitorul national, drumul ala este DN CB, dupa cum este marcat si pe teren.
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
Sunt autostrazi care trec prin orase... sau mai bine zis prin suburbii de orase.... dar sunt clar delimitate de zonele locuite... (panouri fonoizolante), evident fara treceri de pietoni... si alte glume de pe CB-ul nostru...
Cred ca notiunea de "in regim de autostrada" s-o referi doar la faptul ca-s doua benzi pe sens si cu separator pe mijloc...
Sunt autostrazi care trec prin orase... sau mai bine zis prin suburbii de orase.... dar sunt clar delimitate de zonele locuite... (panouri fonoizolante), evident fara treceri de pietoni... si alte glume de pe CB-ul nostru...
Cred ca notiunea de "in regim de autostrada" s-o referi doar la faptul ca-s doua benzi pe sens si cu separator pe mijloc...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
S-a referit la golul din capul prostului care a tot repetat asta ca autostrada nu inseamna "2 benzi cu gard la mijloc", inseamna si viteza la 130, si banda de urgenta, si curbe la o raza minima, si panta la o inclinatie maxima, si bretele la o raza de racordare minima cu o presemnalizare corespunzatoare, etc, etc, etc. Pe DN7 pe Bucuresti - Chitila - Tartasesti - Baldana e fix lafel, si s-au construit si doua pasaje noi, si nu a behait nimeni prostii cu regimuri de autostrazi, bine acolo alti prosti behaiau ca nu e bine ca si-a facut bombonel pista de aterizare la el in comuna pe banii poporului, adica se behaie dupa cum e la moda, deci sa trecem peste.
S-a referit la golul din capul prostului care a tot repetat asta ca autostrada nu inseamna "2 benzi cu gard la mijloc", inseamna si viteza la 130, si banda de urgenta, si curbe la o raza minima, si panta la o inclinatie maxima, si bretele la o raza de racordare minima cu o presemnalizare corespunzatoare, etc, etc, etc. Pe DN7 pe Bucuresti - Chitila - Tartasesti - Baldana e fix lafel, si s-au construit si doua pasaje noi, si nu a behait nimeni prostii cu regimuri de autostrazi, bine acolo alti prosti behaiau ca nu e bine ca si-a facut bombonel pista de aterizare la el in comuna pe banii poporului, adica se behaie dupa cum e la moda, deci sa trecem peste.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Nightwolf
Ba da este ... Sos. Odai este a Sect. 1 dpdv al competentei teritoriale. D`aia nu e semn de intrat/iesit in/din localitate -- pt ca este in Bucuresti, Sector 1.
shoppy wrote:
Nu esti in localitate pentru ca nu este semn de intrat / iesit din localitate, dar este iluminat public, o contradictie...
Terminati cu "regim de autostrada", nu exista asa ceva in codul rutier sau in monitorul national, drumul ala este DN CB, dupa cum este marcat si pe teren.
Ba da este ... Sos. Odai este a Sect. 1 dpdv al competentei teritoriale. D`aia nu e semn de intrat/iesit in/din localitate -- pt ca este in Bucuresti, Sector 1.

-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Nope,
Si eu cand ies din sectorul 1 de pe Odai, ca nu e nici un semn de iesire din Bucuresti - de exemplu spre Otopeni
Exemplu.
Sunt pe Odai ( Bucuresti ) si ma indrept spre DN 1. O iau pe sub pod, peste hobanat si unde am indicator de intrare in Otopeni ? Sau o iau tot pe centura spre Pod Urziceni, ce sunt tot in Bucuresti, ca nu am indicator ca intru in Voluntari.
Ha ?
Nu mai pui faptul ca daca sunt pe Odai ( cum ai spus tu in Bucuresti ) si o iau spre Mogosoaia, la giratoriu daca fac stanga am intrare in Bucuresti Sector 1. Asadar, daca sunt pe Odai in Bucuresti si fac stanga la giratoriu, cum de intalnesc indicator de intrare in acelasi Bucuresti - ba mai scrie mare adaugat si sectorul 1.
Nu le mai lua apararea ca sunt niste cascati !
Alt exemplu grandios.
Becali sta in Pipera de Voluntari, ok ?
Unde e indicatorul ca se intra in Bucuresti, indiferent pe unde intri, pe la pasarela sau pe la Ambasada Americana. Ia raspunde-mi la intrebare, ca ard de nerabdare. Singurul indicator de Bucuresti e in Colentina, pe ambele variante - si pe pod si pe la bariera. In rest, pauza.
Nope,
Si eu cand ies din sectorul 1 de pe Odai, ca nu e nici un semn de iesire din Bucuresti - de exemplu spre Otopeni

Exemplu.
Sunt pe Odai ( Bucuresti ) si ma indrept spre DN 1. O iau pe sub pod, peste hobanat si unde am indicator de intrare in Otopeni ? Sau o iau tot pe centura spre Pod Urziceni, ce sunt tot in Bucuresti, ca nu am indicator ca intru in Voluntari.
Ha ?
Nu mai pui faptul ca daca sunt pe Odai ( cum ai spus tu in Bucuresti ) si o iau spre Mogosoaia, la giratoriu daca fac stanga am intrare in Bucuresti Sector 1. Asadar, daca sunt pe Odai in Bucuresti si fac stanga la giratoriu, cum de intalnesc indicator de intrare in acelasi Bucuresti - ba mai scrie mare adaugat si sectorul 1.
Nu le mai lua apararea ca sunt niste cascati !
Alt exemplu grandios.
Becali sta in Pipera de Voluntari, ok ?
Unde e indicatorul ca se intra in Bucuresti, indiferent pe unde intri, pe la pasarela sau pe la Ambasada Americana. Ia raspunde-mi la intrebare, ca ard de nerabdare. Singurul indicator de Bucuresti e in Colentina, pe ambele variante - si pe pod si pe la bariera. In rest, pauza.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Nightwolf
Tati, crede-ma pe cuvant ... indicatorul de intrare in Otopeni e inainte de McDonald`s asta inseamna ca tu iesi din centura in Otopeni DUPA indicator, deoarece accesul il faci fix pe langa Mc. La Mogosoaia e aceeasi poveste, indicatorul e FIX inainte de intersectie cu Fortului. Existenta unui indicator nu reprezinta limita administrativ-teritoriala a niciunui sat, oras, judet sau continent. Ca nu isi face Dorel treaba si ca nu se monteaza indicatoare, e alta mancare de peste. Bucuresti-ul, din cei peste 65 km sau cati mama draq are de centura ocolitoare, detine in directa proprietate aproximativ 32 km din care marea lor majoritate in Nord. De ce? Deoarece forturile de aparare ale bucurestiului, cele 16 parca, tin EXCLUSIV de Bucuresti. SI ghici pe ce drum faci accesul la ele ... Asadar, in Nord, centura tine de Bucuresti de la Intersectia cu strada Rudeni, asta e undeva dupa podul industrial de la Chitila-n stanga cum iesi din Bucuresti, aprox. 500m, pana la jumatatea distantei intre Otopeni si Tunari. In partea de Vest, avem de pe langa complexu` Militari pana cam la jumatatea distantei dintre A1 si Domnesti. In sud nu avem nimic inca, pt ca nu s-a dezvoltat orasul DAR cik ar urma ... in Est, de asemenea, slabe sanse, deoarece atat Dobroiestiu cat si Pantelimonu, ridicate la rang de orase, si-au luat singure in urma cu cativa ani, acele particele.
Pai daca ar fi sa ma iau dupa tine, inseamna ca si podurile de pe Fundeni sau Lebada sun ale nimanui ... nu prietene, toate au o logica si exista pe o harta. Sincer ma cred in cea mai de kkt harta existenta pe piata, deoarece e facuta de MApN cu cartografii lor, decat intr-un primar slinos care habar nu are unde are limita de sector/oras ...
andrei11 wrote:
Nope,
Si eu cand ies din sectorul 1 de pe Odai, ca nu e nici un semn de iesire din Bucuresti - de exemplu spre Otopeni![]()
Exemplu.
Sunt pe Odai ( Bucuresti ) si ma indrept spre DN 1. O iau pe sub pod, peste hobanat si unde am indicator de intrare in Otopeni ? Sau o iau tot pe centura spre Pod Urziceni, ce sunt tot in Bucuresti, ca nu am indicator ca intru in Voluntari.
Ha ?
Nu mai pui faptul ca daca sunt pe Odai ( cum ai spus tu in Bucuresti ) si o iau spre Mogosoaia, la giratoriu daca fac stanga am intrare in Bucuresti Sector 1. Asadar, daca sunt pe Odai in Bucuresti si fac stanga la giratoriu, cum de intalnesc indicator de intrare in acelasi Bucuresti - ba mai scrie mare adaugat si sectorul 1.
Nu le mai lua apararea ca sunt niste cascati !
Alt exemplu grandios.
Becali sta in Pipera de Voluntari, ok ?
Unde e indicatorul ca se intra in Bucuresti, indiferent pe unde intri, pe la pasarela sau pe la Ambasada Americana. Ia raspunde-mi la intrebare, ca ard de nerabdare. Singurul indicator de Bucuresti e in Colentina, pe ambele variante - si pe pod si pe la bariera. In rest, pauza.
Tati, crede-ma pe cuvant ... indicatorul de intrare in Otopeni e inainte de McDonald`s asta inseamna ca tu iesi din centura in Otopeni DUPA indicator, deoarece accesul il faci fix pe langa Mc. La Mogosoaia e aceeasi poveste, indicatorul e FIX inainte de intersectie cu Fortului. Existenta unui indicator nu reprezinta limita administrativ-teritoriala a niciunui sat, oras, judet sau continent. Ca nu isi face Dorel treaba si ca nu se monteaza indicatoare, e alta mancare de peste. Bucuresti-ul, din cei peste 65 km sau cati mama draq are de centura ocolitoare, detine in directa proprietate aproximativ 32 km din care marea lor majoritate in Nord. De ce? Deoarece forturile de aparare ale bucurestiului, cele 16 parca, tin EXCLUSIV de Bucuresti. SI ghici pe ce drum faci accesul la ele ... Asadar, in Nord, centura tine de Bucuresti de la Intersectia cu strada Rudeni, asta e undeva dupa podul industrial de la Chitila-n stanga cum iesi din Bucuresti, aprox. 500m, pana la jumatatea distantei intre Otopeni si Tunari. In partea de Vest, avem de pe langa complexu` Militari pana cam la jumatatea distantei dintre A1 si Domnesti. In sud nu avem nimic inca, pt ca nu s-a dezvoltat orasul DAR cik ar urma ... in Est, de asemenea, slabe sanse, deoarece atat Dobroiestiu cat si Pantelimonu, ridicate la rang de orase, si-au luat singure in urma cu cativa ani, acele particele.
Pai daca ar fi sa ma iau dupa tine, inseamna ca si podurile de pe Fundeni sau Lebada sun ale nimanui ... nu prietene, toate au o logica si exista pe o harta. Sincer ma cred in cea mai de kkt harta existenta pe piata, deoarece e facuta de MApN cu cartografii lor, decat intr-un primar slinos care habar nu are unde are limita de sector/oras ...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
Cum adica forturile tin de Bucuresti? Pai alea din sud parca nu tin, si nici accesul la ele, sau nu am inteles eu ideea...
Cum adica forturile tin de Bucuresti? Pai alea din sud parca nu tin, si nici accesul la ele, sau nu am inteles eu ideea...
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
andrei11 si Nightwolf
pentru a sustine cele spuse de Nightwolf atasaez o harta de la o "navigatie".
Pe goagal, spre exemplu, nu e reprezentat corect....
andrei11 si Nightwolf
pentru a sustine cele spuse de Nightwolf atasaez o harta de la o "navigatie".
Pe goagal, spre exemplu, nu e reprezentat corect....
harta_resize.jpg (198.84 KB; downloaded 1975 times)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Hai ca o rezolvam repede :
1) Evident ca orice parcela din teritoriul Republicii Capitaliste Romania apartine de o identitate terirtoriala. Deci nu exista o bucatica de pamant fara apartenenta teritoriala.
2) In fig 1 il rog frumos pe prietenul Nightwolf sa-mi spuna unde intalnesc eu indicatorul de intrare in Otopeni iar in fig 2 unde intalnesc eu indicatorul de intrare in Bucuresti.
Prin acest exemplu am vrut sa arat ca nu toate intrarile in Otopeni se fac pe la Mc Donald's !
Hai ca o rezolvam repede :
1) Evident ca orice parcela din teritoriul Republicii Capitaliste Romania apartine de o identitate terirtoriala. Deci nu exista o bucatica de pamant fara apartenenta teritoriala.
2) In fig 1 il rog frumos pe prietenul Nightwolf sa-mi spuna unde intalnesc eu indicatorul de intrare in Otopeni iar in fig 2 unde intalnesc eu indicatorul de intrare in Bucuresti.
Prin acest exemplu am vrut sa arat ca nu toate intrarile in Otopeni se fac pe la Mc Donald's !

1.jpg (77.88 KB; downloaded 1956 times)
2.jpg (106.57 KB; downloaded 1958 times)
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Metrou la suprafață pe linia de centură: investiție, 500 mil. euro
Cel mai târziu în 2016 se va putea circula pe linia de centură de cale ferată a Capitalei cu trenuri ”speciale” pentru transportul de călători. Este vorba despre un proiect în care se va implica și Metrorex, inițiat de fostul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu, costurile fiind estimate să ajungă la 500 milioane de euro.
”Lucrăm acum la un proiect foarte interesant, pe care o să-l facem public: punerea în valoare a liniei de centură de cale ferată a orașului prin utilizarea ei pentru transportul de călători. Bucureștiul este unul dintre puținele orașe din Europa care are o calea ferată de centură de aproape 80 km, folosită până acum numai pentru transportul de marfă”, a spus Gheorghe Udriște, directorul general al Metrorex. Potrivit acestuia, există deja un studiu elaborat, care prevede modernizarea acestei linii pentru transportul de călători.
”Va fi un tren suburban al Capitalei, un fel de metrou de suprafață. În total, se vor construi 27 de stații și 15 parcări, unde cei care vin din afara Capitalei să-și poată lăsa mașinile. Proiectul implică și extinderea rețelei de metrou cu 2,6 km, care se vor construi la capătul liniei Pipera-IMGB, unde această linie iese la suprafață”, a explicat Ștefan Roșeanu, senior partner Club Feroviar.
Acesta a adăugat că, cel mai probabil, lucrările se vor finaliza în 2015-2016, atunci când în Capitală vor fi două inele pe segmentul feroviar: centura ferovioară a Bucureștiului și inelul interior de metrou. Totodată, Roșeanu a spus că va fi nevoie de achiziția a zece trenuri care să circule pe această linie, la un interval de 15 minute.”Ținând cont că vorbim de o linie electrificată, vor fi achiziționate rame electrice, asemănătoare ca aspect cu săgeata albastră”, a adăugat el. Cu alte cuvinte, traficul la suprafață va fi mult fluidizat datorită acestei investiții.
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 64094.html
Metrou la suprafață pe linia de centură: investiție, 500 mil. euro
Cel mai târziu în 2016 se va putea circula pe linia de centură de cale ferată a Capitalei cu trenuri ”speciale” pentru transportul de călători. Este vorba despre un proiect în care se va implica și Metrorex, inițiat de fostul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu, costurile fiind estimate să ajungă la 500 milioane de euro.
”Lucrăm acum la un proiect foarte interesant, pe care o să-l facem public: punerea în valoare a liniei de centură de cale ferată a orașului prin utilizarea ei pentru transportul de călători. Bucureștiul este unul dintre puținele orașe din Europa care are o calea ferată de centură de aproape 80 km, folosită până acum numai pentru transportul de marfă”, a spus Gheorghe Udriște, directorul general al Metrorex. Potrivit acestuia, există deja un studiu elaborat, care prevede modernizarea acestei linii pentru transportul de călători.
”Va fi un tren suburban al Capitalei, un fel de metrou de suprafață. În total, se vor construi 27 de stații și 15 parcări, unde cei care vin din afara Capitalei să-și poată lăsa mașinile. Proiectul implică și extinderea rețelei de metrou cu 2,6 km, care se vor construi la capătul liniei Pipera-IMGB, unde această linie iese la suprafață”, a explicat Ștefan Roșeanu, senior partner Club Feroviar.
Acesta a adăugat că, cel mai probabil, lucrările se vor finaliza în 2015-2016, atunci când în Capitală vor fi două inele pe segmentul feroviar: centura ferovioară a Bucureștiului și inelul interior de metrou. Totodată, Roșeanu a spus că va fi nevoie de achiziția a zece trenuri care să circule pe această linie, la un interval de 15 minute.”Ținând cont că vorbim de o linie electrificată, vor fi achiziționate rame electrice, asemănătoare ca aspect cu săgeata albastră”, a adăugat el. Cu alte cuvinte, traficul la suprafață va fi mult fluidizat datorită acestei investiții.
http://www.capital.ro/detalii-articole/ ... 64094.html
-
- andrei11
-
Posted:
-
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
ByOnu
Aha, deci lucrarile "incep in 2015-2016" si "se va putea circula cel mai tarziu in 2016". Mda... ne-am lamurit.
Pai vezi Doamne ca va fii terminat inainte sa fie inceput!
Aha, deci lucrarile "incep in 2015-2016" si "se va putea circula cel mai tarziu in 2016". Mda... ne-am lamurit.
Pai vezi Doamne ca va fii terminat inainte sa fie inceput!
-
- sss
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
sss
Terminati bai defetistilor, ce, noi nu suntem in stare sa construim 27 de statii si 15 parcari?
Terminati bai defetistilor, ce, noi nu suntem in stare sa construim 27 de statii si 15 parcari?

-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
De 10 ani ni se tot promite valorificarea centurii peste vreo 2-3 ani, se scoate subiectul asta inainte de fiecare alegere, nimic nou...
Ei nu sunt in stare sa duca un automotor pe Mogosoaia - Otopeni care sa mearga cuplat cu cel de aeroport pana in Nord da tot bat campii cu ce-o sa fie in 2016.
De 10 ani ni se tot promite valorificarea centurii peste vreo 2-3 ani, se scoate subiectul asta inainte de fiecare alegere, nimic nou...
Ei nu sunt in stare sa duca un automotor pe Mogosoaia - Otopeni care sa mearga cuplat cu cel de aeroport pana in Nord da tot bat campii cu ce-o sa fie in 2016.
📖 Pagination options