Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 483699 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Da, asa e, s-a simplificat mult circulatia pe "raze" si daca se reglementeaza si viteza prin intersectiile de legatura ( pune tată, radare fixe in intersectii cu nemiluita si da amenzi fara numar, fara numar ) se reglementeaza si "intrarile" / "iesirile" pe centura.
Sa va spun drept, cand vin din Afumati si trebuie sa o iau spre Pantelimon la anumite ore am emotii, trebuie sa fortez si nu ma simt prea bine. Cateodata prefer chiar "Fundeni" - ul, mi-e sila la intersectia aceea de sub podul de la Afumati.
Stie cineva schema de circulatie Centura ( de la Tunari ) spre Otopeni ? Bine, parca la un moment dat se poate face dreapta chiar prin Otopeni, dar ma refeream daca vreau sa intru pe DN direct la pod cum fac ?
Da, asa e, s-a simplificat mult circulatia pe "raze" si daca se reglementeaza si viteza prin intersectiile de legatura ( pune tată, radare fixe in intersectii cu nemiluita si da amenzi fara numar, fara numar ) se reglementeaza si "intrarile" / "iesirile" pe centura.
Sa va spun drept, cand vin din Afumati si trebuie sa o iau spre Pantelimon la anumite ore am emotii, trebuie sa fortez si nu ma simt prea bine. Cateodata prefer chiar "Fundeni" - ul, mi-e sila la intersectia aceea de sub podul de la Afumati.
Stie cineva schema de circulatie Centura ( de la Tunari ) spre Otopeni ? Bine, parca la un moment dat se poate face dreapta chiar prin Otopeni, dar ma refeream daca vreau sa intru pe DN direct la pod cum fac ?
- misterr
-
Posted:
-
Cum intru din Centură în DN1?
misterr
1. Depinde în ce parte vrei să mergi pe DN1. Dacă vrei dreapta (spre Ploiești), o iei binișor pe lîngă noul pod peste Centură și faci dreapta înainte de pod (DN1) pe bretea. S-ar putea să ai probleme pe acolo, pentru că își mai aduc aminte din cînd în cînd să mai lucreze și blochează drumul (unde am pus roșu, de multe ori e blocat). Mai sigur, treci noul pod peste Centură, ajungi la sensul giratoriu provizoriu (de sub podul DN1), treci pe sub pod, te întorci cu 180° pe sensul celălalt, treci din nou pe sub pod și faci dreapta pe bretea.
Dacă vrei stînga (spre București), treci noul pod peste centură, treci pe sub pod (DN1), și faci stînga pe bretea ca să intri pe DN1 spre București. Sau, ca mai sus, nu urci pe noul pod peste Centură, treci pe sub DN1 și faci dreapta pe bretea.
E plin de balize provizorii (bidoane de plastic) pe acolo, nimic nu e sigur.
2. Dacă vii pe Centură dinspre Tunari spre Otopeni, poți face dreapta la Gara Otopeni (în dreptul Lukoil), chiar pe str. Gării, apoi la intersecția cu str. 23 August (DJ100) (adică la cimitir) faci stînga, și ajungi în centru (la Primărie), unde poți intra pe DN1 (dar poți face doar dreapta, spre Ploiești).
3. Eu folosesc altă variantă: chiar la Tunari, din Centură fac dreapta, pe DJ200B (care e excelent, mergi ca vîntul și nu e nimeni pe acolo) prin Dimieni, apoi stînga pe DJ101 și ies în DN1 la Balotești (acolo poți face și dreapta spre Ploiești, și stînga spre București).
Vezi aici zona, joacă-te puțin.
Uite și zona intersecției Centurii cu DN1:
1. Depinde în ce parte vrei să mergi pe DN1. Dacă vrei dreapta (spre Ploiești), o iei binișor pe lîngă noul pod peste Centură și faci dreapta înainte de pod (DN1) pe bretea. S-ar putea să ai probleme pe acolo, pentru că își mai aduc aminte din cînd în cînd să mai lucreze și blochează drumul (unde am pus roșu, de multe ori e blocat). Mai sigur, treci noul pod peste Centură, ajungi la sensul giratoriu provizoriu (de sub podul DN1), treci pe sub pod, te întorci cu 180° pe sensul celălalt, treci din nou pe sub pod și faci dreapta pe bretea.
Dacă vrei stînga (spre București), treci noul pod peste centură, treci pe sub pod (DN1), și faci stînga pe bretea ca să intri pe DN1 spre București. Sau, ca mai sus, nu urci pe noul pod peste Centură, treci pe sub DN1 și faci dreapta pe bretea.
E plin de balize provizorii (bidoane de plastic) pe acolo, nimic nu e sigur.
2. Dacă vii pe Centură dinspre Tunari spre Otopeni, poți face dreapta la Gara Otopeni (în dreptul Lukoil), chiar pe str. Gării, apoi la intersecția cu str. 23 August (DJ100) (adică la cimitir) faci stînga, și ajungi în centru (la Primărie), unde poți intra pe DN1 (dar poți face doar dreapta, spre Ploiești).
3. Eu folosesc altă variantă: chiar la Tunari, din Centură fac dreapta, pe DJ200B (care e excelent, mergi ca vîntul și nu e nimeni pe acolo) prin Dimieni, apoi stînga pe DJ101 și ies în DN1 la Balotești (acolo poți face și dreapta spre Ploiești, și stînga spre București).
Vezi aici zona, joacă-te puțin.
Uite și zona intersecției Centurii cu DN1:
centura.png (186.46 KB; downloaded 2514 times)
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Mersi Shoppy pt ultimele poze. Parca vor sa termine si bretelele rutiere lasate un an de zile 'la pastrare'.
Dominatrix,
("Culmea traversarii in Romania")asa ceva chiar ca nu am mai vazut. Nu am nici o explicatie pentru imbecilitatea unor oameni, dar ce e si mai grav, chiar absurd este ca acesti imbecili dispun si hotarasc pentru un popor intreg!
Mersi Shoppy pt ultimele poze. Parca vor sa termine si bretelele rutiere lasate un an de zile 'la pastrare'.
Dominatrix,
("Culmea traversarii in Romania")asa ceva chiar ca nu am mai vazut. Nu am nici o explicatie pentru imbecilitatea unor oameni, dar ce e si mai grav, chiar absurd este ca acesti imbecili dispun si hotarasc pentru un popor intreg!
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
Dominatrix
(sa continuam aici...)
1. Cu A3 si centura e clar acum... Intrebare (retorica): Pana o sa ajunga A3 in oras, oare nodul asta rutier o sa poata sa sustina traficul de pe centura si A3???
Cred ca are o hiba sensul giratoriu: daca vii dinspreDN1 si vrei pe A3, si se merge pe 2 benzi in giratoriu, iesirea din giratoriu spre A3 este pe o banda.... Asta o vad o problema.... (poate gresesc....)
Nu prea inteleg cum vor sa faca cu bordurile alea sub pasajul de la Otopeni.... Parca n-ar face un giratoriu alungit... Fac cumva doua giratorii? O fi buna ideea asta?
Exista vreo schita in acest sens?
Dominatrix
(sa continuam aici...)
1. Cu A3 si centura e clar acum... Intrebare (retorica): Pana o sa ajunga A3 in oras, oare nodul asta rutier o sa poata sa sustina traficul de pe centura si A3???
Cred ca are o hiba sensul giratoriu: daca vii dinspreDN1 si vrei pe A3, si se merge pe 2 benzi in giratoriu, iesirea din giratoriu spre A3 este pe o banda.... Asta o vad o problema.... (poate gresesc....)
Nu prea inteleg cum vor sa faca cu bordurile alea sub pasajul de la Otopeni.... Parca n-ar face un giratoriu alungit... Fac cumva doua giratorii? O fi buna ideea asta?
Exista vreo schita in acest sens?
- verdiuc
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
verdiuc
Eu aici ma intreb doar ...cand vrea sa vin de pe DN si vreau sa o iau pe A3, cum fac ?
Ca daca vin de pe Autostrada Soarelui spre A3 ...e lejer.
Dar ca sa o iau de pe DN spre A3 nu trebuie sa se mai faca niste chestii pe-acolo ?
Eu aici ma intreb doar ...cand vrea sa vin de pe DN si vreau sa o iau pe A3, cum fac ?
Ca daca vin de pe Autostrada Soarelui spre A3 ...e lejer.
Dar ca sa o iau de pe DN spre A3 nu trebuie sa se mai faca niste chestii pe-acolo ?
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
verdiuc
Multumita lui Dominatrix exista schita asta:
verdiuc
Multumita lui Dominatrix exista schita asta:
nod-rutier-centura-capitalei-a3.jpg (59.17 KB; downloaded 2203 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
danutzu_2910 wrote:Gresesti. Vor fi 2 benzi.
Cred ca are o hiba sensul giratoriu: daca vii dinspreDN1 si vrei pe A3, si se merge pe 2 benzi in giratoriu, iesirea din giratoriu spre A3 este pe o banda.... Asta o vad o problema.... (poate gresesc....)
- Rodeo
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Rodeo
Deocamdata, in schita e doar una. A doua banda, cea din stanga, e direct dinspre DN2 spre A3. Ceea ce inseamna ca banda din interiorul giratoriului e buna pentru un 360 grade inapoi spre DN1. Vrei pe autostrada, te incadrezi pe banda din stanga ca sa iesi usor.
In alta ordine de idei, legat de notele din schita, ce este parapetul tip New Jersey? ccel de beton? Sper ca nu bidoanele de plastic facute de Vesta.... ar fi culmea sa aiba o denumire asa de "impresionanta" .
Deocamdata, in schita e doar una. A doua banda, cea din stanga, e direct dinspre DN2 spre A3. Ceea ce inseamna ca banda din interiorul giratoriului e buna pentru un 360 grade inapoi spre DN1. Vrei pe autostrada, te incadrezi pe banda din stanga ca sa iesi usor.
In alta ordine de idei, legat de notele din schita, ce este parapetul tip New Jersey? ccel de beton? Sper ca nu bidoanele de plastic facute de Vesta.... ar fi culmea sa aiba o denumire asa de "impresionanta" .
- DanCld
-
Posted:
-
- cornel001
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
WRONG! Parapeti "New Jersey" = parapeti de beton slab armat, cu "scobitura" la mijloc.
@danutzu_2010: Eu ma refeream la 2 benzi pentru intrarea in autostrada, din al doilea sens giratoriu, care nu e vizibil in desen.
WRONG! Parapeti "New Jersey" = parapeti de beton slab armat, cu "scobitura" la mijloc.
@danutzu_2010: Eu ma refeream la 2 benzi pentru intrarea in autostrada, din al doilea sens giratoriu, care nu e vizibil in desen.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
telvanni
N-are legatura cu discutia de acum:
Ce infiorator e rezolvata intersectia de sub pasajul Pipera-Tunari. Noaptea te cam taie transpiratia cand trebuie sa intri sau sa iesi pe/de pe centura. Urata solutie au ales. Ma mir ca n-au fost carnagii pana acum acolo!
N-are legatura cu discutia de acum:
Ce infiorator e rezolvata intersectia de sub pasajul Pipera-Tunari. Noaptea te cam taie transpiratia cand trebuie sa intri sau sa iesi pe/de pe centura. Urata solutie au ales. Ma mir ca n-au fost carnagii pana acum acolo!
- andrei11
-
Posted:
-
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danutzu_2910
Calea ferata din imediata apropiere genereaza problema asta... (a determinat solutia asta)
Cred ca la A3 ar fi putut sa aplice solutia de la A2...
Calea ferata din imediata apropiere genereaza problema asta... (a determinat solutia asta)
Cred ca la A3 ar fi putut sa aplice solutia de la A2...
📖 Pagination options