Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Casări autobuze

248 posts, 88464 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze ADK

@roberto2001 în legătură cu prima întrebare:
Mai exista vreun Daf/Rocar De Simon "Intreg" in vreo autobaza?

Nu cred că ai citit topicele respective dar pe scurt răspunsul este NU. Ultimele autobuze DAF și singurul Rocar de Simon (+ Autodromo) care mai există în STB și asta din păcate niciunul întreg, se află în autobaza Giurgiului și sunt oprite în vederea înființării unui muzeu al transportului în comun. Restul sunt istorie.

 


Re: Casari autobuze Dristorul Nr.3

Autobuzul ROCAR Autodromo U812 este intr-o stare deplorabila. Habar nu am ce muzeu mai doresc sa realizeze cei de la STB, cand isi lasa exponatele sub cerul liber, sa rugineasca, la propriu.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Casari autobuze ADK

Nu doar 98-ul, care totuși aparent e mai complet, ci și celelalte autobuze. Unicul exemplar U812 a avut noroc că a mai stat câțiva ani în curtea Autobazei Militari adică până prin anul 2019, unde a fost mai protejat, pe când celelalte autobuze au avut ghinionul să zacă prin locuri mai rele.

Ca fapt-divers, 703 și 870 au fost retrase în martie 2011, 1270 în vara lui 2011 iar 98 în iunie 2014. Nu știu dacă au mai făcut manevre după, cel puțin DAF-urile cu DeSimonul după 2014 sigur nu. Dintre toate, Rocarul de Simon arată cel mai rău, însă să ne bucurăm că-l avem pe 663-ul clujean identic cu unul bucureștean și nu e chiar un caz pierdut. Muzeul e mai mult al nostru decât al lor, asta doar datorită băieților de la Administrație de pe acest forum care au cheltuit bani și timp de-al lor și-n favoarea noastră pentru a ne bucura de aceste autobuze și pe viitor (care în mod normal, nu trebuia să se fi implicat nimeni deoarece era firesc din partea STB/PMB să le fi oprit ei pentru muzeu, care să fie într-adevăr un muzeu).

Doar că păcate noi suntem la polul opus aici, au trebuit implicări pentru oprirea unor autobuze cu potențial istoric ajunse la stadiul de epave, care greu mai poți face ceva din ele, în loc să le fi oprit direct cei în cauză la stadiul de funcționale și să ne putem bucura de ele ca și înainte la diverse ocazii. Spre exemplu, era frumos și firesc în același timp, ca anual la data inaugurării liniei 104 să fi circulat măcar la tur mic un autobuz DAF (sau chiar 2, unul Hispano iar celălalt Castrosua) precum și pe linia 783 și nu numai, deoarece cu aceste autobuze s-a început această linie. Doar că va fi destul de greu să putem vedea acest lucru, mai mult din cauză că nu există interes din partea autorităților, pentru că unii (dacă nu chiar toți) văd aceste lucruri ca pe niște fițe, nicidecum ceva într-un fel normal.

Însă să sperăm că vor veni vremuri mai bune, și s-o putea face într-adevăr ceva serios. E multă implicare cei drept, evident muncă și trebuiesc și schimbate sau reformulate anumite legi. Una ar fi posibilitatea reînscrierii în circulație a mașinilor radiate indiferent de normele de poluare, oricum tot mai multe mașini vor ajunge electrice astfel că ce va mai fi noneuro sau E1, E2 etc peste ceva ani?

Pe de altă parte, să sperăm că vom avea norocul să mai existe exemplare salvate de care să nu știm momentan. Însă trebuie știut că de unul singur e destul de greu (să nu zic chiar imposibil) să reușești, trebuie să mergem înainte și să fim oarecum în pas cu vremurile dar nu trebuie ignorată nici istoria și alte lucruri din trecut care pentru mulți au contat, astfel că implicarea mai mult sau mai puțină (în funcție de cât se poate cât se dorește) a fiecăruia pentru realizarea acestor vise, va conta destul de mult ca fiecare să vină cu piesa pentru puzzle. Eu unul îmi doresc mult să mai pot auzi live glasul unui DAF, daramite să pot circula cu el pe o linie ca prin anul 2009-2010 în 2022-23, ar însemna o recreere și în același timp, o reîncărcare poate și emoțională. Mulți au prins aceste autobuze în vremurile bune de care își doresc să-și amintească o plimbare cu ele, până și discuțiile referitoare la ele pot aduce o energie pozitivă și o stare de bine, astfel că de aia este bine să existe și să nu se șteargă de pe fața pământului orice urmă de-a lor...

 


Re: Casări autobuze roby2334

Din ce am observat, autobuzul 4501 de la Floreasca este propus pentru casare. Nu este o idee rea, pentru ca este oricum retras din circulatie si este firesc dupa aproape 18 ani sa se decurga la asa ceva, mai ales ca avem autobuze de generatie mai noua in circulatie. Dar ma intreb de ce oare 4501 si nu 4661 sau 4499 ( adica cele avariate grav/foarte grav )  :think:

 


Re: Casări autobuze WT_fan06

Unde ai observat acest lucru? Există vreun document la care faci referire?

 


Re: Casări autobuze Mat_hias

roby2334 wrote here:
Din ce am observat, autobuzul 4501 de la Floreasca este propus pentru casare. Nu este o idee rea, pentru ca este oricum retras din circulatie si este firesc dupa aproape 18 ani sa se decurga la asa ceva, mai ales ca avem autobuze de generatie mai noua in circulatie. Dar ma intreb de ce oare 4501 si nu 4661 sau 4499 ( adica cele avariate grav/foarte grav )  :think:

Nu este propus pentru casare niciun autobuz din parcul societatii.

 


Re: Casări autobuze roby2334

In Excelul " Lista vehiculelor STB S.A. și repartizarea turelor pe trasee (neoficiale) " aseara era trecut in dreptul lui 4501 " ( Propus pentru casare ) " si de aia am intrebat.

 


Re: Casări autobuze Costin

Ce e acest Excel? Cine il actualizeaza si pe baza caror informatii? Un zvon de garaj pus intr-un Excel ramane tot zvon de garaj... iar zvonurile nu sunt permise pe forum, cel putin nu fara a fi explicit marcate ca atare.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Casări autobuze V2A

Eu am făcut acel Excel acum 4 ani. Orice user îl poate modifica, tocmai fiindcă altcineva poate cunoaște detalii legate de un anumit vehicul, însă mai pot apărea și informații eronate. În cazul lui 4501, nu eu l-am trecut "propus pentru casare".

 


Re: Casări autobuze Gabi23

Momentan nu se casează autobuze, chiar dacă șansele ca unele să mai circule sunt nule.
”Propus casare sunt zeci de autobuze Euro 3 și Euro 4”.
Spre exemplu la Autobaza Floreasca mai sunt în acest moment funcționale doar o treime din autobuzele Euro 3 din parcul inventar, adică 12 din 36.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2393 forum members have written 430882 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use