Topic: Casări autobuze
248 posts, 88494 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Dr2005
Păi eu caut, probabil o să solicit asta în baza Legii 544/2001, dar până răspund ăia...
Încă mă mai gândesc la cum va fi formulată solicitarea, deşi parcă n-aş avea chef să ajung în instanţă (pe cheltuiala RATB, ce-i drept, dar pe timpul meu).
Păi eu caut, probabil o să solicit asta în baza Legii 544/2001, dar până răspund ăia...
Avand in vedere prevedrile Legii nr. 544/2001, doresc a mi se pune la dispozitie urmatoarele informatii:
- denumirea societatii comerciale care se ocupa de dezmembrarea si valorificarea autobuzelor Rocar de Simon
- data la care s-a efectuat licitatia pentru alegerea societatii respective, modul de desfasurare al licitatiei (electronica, cu strigare etc.) si locul de desfasurare al acesteia
- suma de bani incasata de Regia Autonoma de Transport Bucuresti de pe urma dezmembrarii vehiculelor
- numarul de vehicule (autobuze, troleibuze si tramvaie) ce urmeaza a fi casate si valorificate si numerele lor de inventar
- numărul hotărârii Consiliului General al Municipiului Bucureşti care aprobă casarea şi valorificarea vehiculelor respective
Încă mă mai gândesc la cum va fi formulată solicitarea, deşi parcă n-aş avea chef să ajung în instanţă (pe cheltuiala RATB, ce-i drept, dar pe timpul meu).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
N-ai ce face . In fine fiecare isi aloca timpul, resursele etc. dupa bunul plac.
N-ai ce face . In fine fiecare isi aloca timpul, resursele etc. dupa bunul plac.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Dr2005
Vai, îmi cer scuze că refuz să înghit kkt-urile iubiţilor noştri conducători şi tovarăşi de la Partid.
Vai, îmi cer scuze că refuz să înghit kkt-urile iubiţilor noştri conducători şi tovarăşi de la Partid.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Utilizator anonim
Ori ca le dau cu totu pentru valorificare ori ca le taiau in URAC tot aia e, dar prima varianta e mult mai economica, ce rost avea sa platesti oameni ca sa taie autobuze cand poti sa ii pui sa lucreze la reparatii si ce se mai face in uzina, pentru ca angajari nu s-au mai facut si oameni au tot iesit la pensie de acolo...
De la Dr2005 asteptam si ancheta cu ce au facut cu tabla DACurilor taiate acum cativa ani, daca au iesit tigai sau oale de noapte.
Ori ca le dau cu totu pentru valorificare ori ca le taiau in URAC tot aia e, dar prima varianta e mult mai economica, ce rost avea sa platesti oameni ca sa taie autobuze cand poti sa ii pui sa lucreze la reparatii si ce se mai face in uzina, pentru ca angajari nu s-au mai facut si oameni au tot iesit la pensie de acolo...
De la Dr2005 asteptam si ancheta cu ce au facut cu tabla DACurilor taiate acum cativa ani, daca au iesit tigai sau oale de noapte.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Dr2005
Alea le-a luat RomMetalCom.
Nu mă deranjază faptul că se casează, ci faptul că se încalcă legea.
Alea le-a luat RomMetalCom.
Nu mă deranjază faptul că se casează, ci faptul că se încalcă legea.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Dr2005
Am solicitat RATB (electronic, 3362/30.01.2012), în baza Legii 544/2001, informaţii legate de masiva operaţiune de casare începută acum câteva luni, mai precis:
- denumirea societatii comerciale care se ocupa incepand cu luna decembrie 2011 de dezmembrarea si valorificarea autobuzelor Rocar de Simon, Dac 112 UDM, Ikarus 256, Daf, actiune ce deja a inceput;
- data la care s-a efectuat licitatia pentru alegerea societatii respective, modul de desfasurare al licitatiei (electronica, cu strigare etc.) si locul de desfasurare al acesteia (nu am gasit nici pe site-ul Dvs., in lista contractelor ferme, nici pe site-ul Bursei Romane de Marfuri si nici pe site-ul e-licitatie.ro informatii despre organizarea vreunei licitatii pentru vanzare de vehicule ori de fier vechi organizata de R.A.T.B.);
- suma de bani incasata de Regia Autonoma de Transport Bucuresti de pe urma dezmembrarii vehiculelor;
- numarul de vehicule (autobuze, troleibuze si tramvaie) ce urmeaza a fi casate si valorificate si numerele lor de inventar;
- numărul Hotararii Consiliului General al Municipiului Bucuresti prin care se aproba casarea si valorificarea respectivelor vehicule.
Am primit răspunsul cu nr. 47843/23.02.2012:
+ ataşamentul.
Am solicitat RATB (electronic, 3362/30.01.2012), în baza Legii 544/2001, informaţii legate de masiva operaţiune de casare începută acum câteva luni, mai precis:
- denumirea societatii comerciale care se ocupa incepand cu luna decembrie 2011 de dezmembrarea si valorificarea autobuzelor Rocar de Simon, Dac 112 UDM, Ikarus 256, Daf, actiune ce deja a inceput;
- data la care s-a efectuat licitatia pentru alegerea societatii respective, modul de desfasurare al licitatiei (electronica, cu strigare etc.) si locul de desfasurare al acesteia (nu am gasit nici pe site-ul Dvs., in lista contractelor ferme, nici pe site-ul Bursei Romane de Marfuri si nici pe site-ul e-licitatie.ro informatii despre organizarea vreunei licitatii pentru vanzare de vehicule ori de fier vechi organizata de R.A.T.B.);
- suma de bani incasata de Regia Autonoma de Transport Bucuresti de pe urma dezmembrarii vehiculelor;
- numarul de vehicule (autobuze, troleibuze si tramvaie) ce urmeaza a fi casate si valorificate si numerele lor de inventar;
- numărul Hotararii Consiliului General al Municipiului Bucuresti prin care se aproba casarea si valorificarea respectivelor vehicule.
Am primit răspunsul cu nr. 47843/23.02.2012:
RATB wrote:
Referitor la solicitarea dvs., va transmitem urmatoarele:
1. Pentru activitatea de valorificare si dezmembrare a vehiculelor din parcul propriu, RATB a incheiat contract cu SC BURSA METAL SRL in asociere cu SC PLASTLINE SRL.
2. Contractul respectiv a fost incheiat in urma organizarii unei proceduri de vanzare, prin negociere directa, la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu, nr. 1, in data de 25.10.2011, in baza Hotararii Consiliului de Administratie al RATB nr. 8/08.09.2011.
Invitatia de participare a fost transmisa unui numar de 10 societati din domeniu, tinandu-se cont de capacitatea si experienta acestora.
3. Suma de bani estimata a se incasa de catre RATB din valorificarea si dezmembrarea vehiculelor respective este de 611.681,30 USD.
4. In procesul de dezmembrare sunt cuprinse 232 vehicule (autobuze si autocare -189 buc., troleibuze si tramvaie - 8 buc., alte vehicule - 35 buc.). Anexat va transmitem lista si numerele de inventar ale vehiculelor.
5. Planul de casare si valorificare a vehiculelor respective s-a aprobat in Consiliul de Administratie al RATB.
Va mulţumim.
+ ataşamentul.
Copii nr. inv.zip
Copii nr. inv.zip (311.01 KB; downloaded 276 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
nokia2110
Off-topic: văd că le-au pus gând rău şi remorcilor de "Rathgeber" rămase
Off-topic: văd că le-au pus gând rău şi remorcilor de "Rathgeber" rămase
- Catalin
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Catalin
M-a amuzat copios "stampila" aplicata in subsolul paginilor primite de Dragos: "Director General Spre Neschimbare"
M-a amuzat copios "stampila" aplicata in subsolul paginilor primite de Dragos: "Director General Spre Neschimbare"
untitled.JPG (10.62 KB; downloaded 4062 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Axel
Acel autobuz Roman 112 care apare pe lista este acel autobuz conservat in parcul rece din Alexandria #664
Acel autobuz Roman 112 care apare pe lista este acel autobuz conservat in parcul rece din Alexandria #664
- V2A
-
Posted:
-
- stefan_98
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Dominatrix
Ce reprezinta Saviem'ul pentru istoria RATB'ului? Oricum, un autobuz (numar de parc 276) a fost restaurat de catre Retromobil si va ramane ca vehicul istoric.
Ce reprezinta Saviem'ul pentru istoria RATB'ului? Oricum, un autobuz (numar de parc 276) a fost restaurat de catre Retromobil si va ramane ca vehicul istoric.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
3mil
DAF-ul #760 este cel care incepuse sa fie modificat prin eliminarea acoperisului?
DAF-ul #760 este cel care incepuse sa fie modificat prin eliminarea acoperisului?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Utilizator anonim
Da, au renuntat pentru ca este mai simplu sa se mearga cu etajatele Volvo.
3mil wrote:
DAF-ul #760 este cel care incepuse sa fie modificat prin eliminarea acoperisului?
Da, au renuntat pentru ca este mai simplu sa se mearga cu etajatele Volvo.
📖 Pagination options