Topic: Casări autobuze
248 posts, 88492 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Casări autobuze
Utilizator anonim
Azi am dat o fuga pana in zona parcului rece de la Alexandria, ce se vedea din poarta de IVECO trase pe dreapta si destul de descompletate sunt: 3336, 3334, 3332, 3321, 3339, 3359. Pe langa ele mai erau inca cel putin 4 masini pe care nu le-am putut identifica din poarta.
Azi am dat o fuga pana in zona parcului rece de la Alexandria, ce se vedea din poarta de IVECO trase pe dreapta si destul de descompletate sunt: 3336, 3334, 3332, 3321, 3339, 3359. Pe langa ele mai erau inca cel putin 4 masini pe care nu le-am putut identifica din poarta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- ratbdriver
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Utilizator anonim
Inca sunt acolo, o actiune de restaurare pentru ele nu stiu cand va putea avea loc si daca vor mai avea ce restaura din ele, probabil cel mult sa le refaca toata caroseria.
ratbdriver wrote:
Romanul si DACul articulat mai erau acolo ?
Inca sunt acolo, o actiune de restaurare pentru ele nu stiu cand va putea avea loc si daca vor mai avea ce restaura din ele, probabil cel mult sa le refaca toata caroseria.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Utilizator anonim
UDANul 592 a ajuns in URAC pentru casare de ceva timp, nu stiu 1889 daca mai exista sau asteapta sa ajunga si el la URAC. Acestea au fost ultimele ramasite ale autobuzelor DAC in RATB.
UDANul 592 a ajuns in URAC pentru casare de ceva timp, nu stiu 1889 daca mai exista sau asteapta sa ajunga si el la URAC. Acestea au fost ultimele ramasite ale autobuzelor DAC in RATB.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
La data de 5 Februarie 2010 la casat in URAC erau urmatoarele autobuze:
DAC UDAN: 592 si 1889.
DAF: 736, 753 si 772.
La data de 5 Februarie 2010 la casat in URAC erau urmatoarele autobuze:
DAC UDAN: 592 si 1889.
DAF: 736, 753 si 772.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Der Hofmeister
Singurele si ultimele UDAN-uri care au circulat in Bucuresti se pregatesc sa moara. Pacat, nu au fost autobuze tocmai proaste. Inca functionau cat de cat onorabil.
Gabi23 wrote:
La data de 5 Februarie 2010 la casat in URAC erau urmatoarele autobuze:
DAC UDAN: 592 si 1889.
DAF: 736, 753 si 772.
Singurele si ultimele UDAN-uri care au circulat in Bucuresti se pregatesc sa moara. Pacat, nu au fost autobuze tocmai proaste. Inca functionau cat de cat onorabil.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Dr2005
Încă din 2007 s-a dorit renunţarea completă la Dac-uri... nu ştiu de unde se trage îndârjirea asta, câtă vreme cele 2 UDAN-uri aveau toate componentele noi, inclusiv cutia de viteze şi motorul (ulterior, motorul MAN al lui #592 s-a montat pe unul dintre cele 2 Rocar-Daf, fiind înlocuit cu motor AB licenţă Raba-Man D2156 cum aveau toate Dac-urile). #1889 chiar putea fi mentinut in circulatie mult timp de acum. Însă ei au aşteptat minimul prevăzut de lege pentru amortizare (că doar e regie de stat, nu are voie să caseze bunuri neamortizate): 8 ani. N-a contat că au început să circule abia la sfâşitul lui 2005, că nu aveau kilometrii la bord şi alte ,,mizilicuri" din astea.
Încă din 2007 s-a dorit renunţarea completă la Dac-uri... nu ştiu de unde se trage îndârjirea asta, câtă vreme cele 2 UDAN-uri aveau toate componentele noi, inclusiv cutia de viteze şi motorul (ulterior, motorul MAN al lui #592 s-a montat pe unul dintre cele 2 Rocar-Daf, fiind înlocuit cu motor AB licenţă Raba-Man D2156 cum aveau toate Dac-urile). #1889 chiar putea fi mentinut in circulatie mult timp de acum. Însă ei au aşteptat minimul prevăzut de lege pentru amortizare (că doar e regie de stat, nu are voie să caseze bunuri neamortizate): 8 ani. N-a contat că au început să circule abia la sfâşitul lui 2005, că nu aveau kilometrii la bord şi alte ,,mizilicuri" din astea.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
#592 si #1889 aveau motoare de Ikarus 260 de la cele casate de la Autobaza Ferentari. Stiu foarte bine ca #592 avea motorul lui #49 si #1889 avea motorul unuia din cele numerotate cu #6x. #592 chiar luase ITP-ul in toamna anului trecut, dar nu i-a mai fost facuta asigurare si ultima zi de circulatie a sa, a fost pe 30 decembrie 2009, pe linia 242.
#592 si #1889 aveau motoare de Ikarus 260 de la cele casate de la Autobaza Ferentari. Stiu foarte bine ca #592 avea motorul lui #49 si #1889 avea motorul unuia din cele numerotate cu #6x. #592 chiar luase ITP-ul in toamna anului trecut, dar nu i-a mai fost facuta asigurare si ultima zi de circulatie a sa, a fost pe 30 decembrie 2009, pe linia 242.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
In Autobaza Titan se aflau astazi 12 februarie 2010, retrase definitiv din circulatie, asteptand tractarea pentru a fi taiate la URAC in urmatoarea perioada, urmatoarele Rocar de Simon: 1029, 1052, 1110, 1127, 1128, 1130, 1133, 1134, 1141, 1148. Aceste 10 autobuze, 99% nu le vom mai vedea niciodata cu calatori. Pe langa ele, alte cateva prevad ca in vara acestui an, vor avea aceeasi soarta.
In Autobaza Titan se aflau astazi 12 februarie 2010, retrase definitiv din circulatie, asteptand tractarea pentru a fi taiate la URAC in urmatoarea perioada, urmatoarele Rocar de Simon: 1029, 1052, 1110, 1127, 1128, 1130, 1133, 1134, 1141, 1148. Aceste 10 autobuze, 99% nu le vom mai vedea niciodata cu calatori. Pe langa ele, alte cateva prevad ca in vara acestui an, vor avea aceeasi soarta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
Astazi am mai putut idetifica in curtea URAC in diferite stadii urmatoarele autobuze: 671, 674, 708, 736, 753, 816, 826, 827, 839, 881, 883, 890, 1029, 1128, 1130, 1134, 1141, 1172 si mai erau si altele, dar nu prea mai aveam cum sa le identific.
M-a surprins doar sa il vad ajuns pe #1172 ex-Floreasca la casat. Autobuzul fusese revopsit in toamna lui 2008 si si-a dus ultimii calatori de regula pe linia 282 printre Citaro. L-am vazut foarte des in vara lui 2009 facandu-si veacul acolo. Ajunsese in toamna si pe la Berceni, dar a fost retrimis sa fie descompletat la Floreasca si i-a venit randul la taiere... Pacat de ele ca inca ar mai fi functionat... Mai bine de 20 IVECO zac "moarte" in Alexandria asteptand ce oare?
Astazi am mai putut idetifica in curtea URAC in diferite stadii urmatoarele autobuze: 671, 674, 708, 736, 753, 816, 826, 827, 839, 881, 883, 890, 1029, 1128, 1130, 1134, 1141, 1172 si mai erau si altele, dar nu prea mai aveam cum sa le identific.
M-a surprins doar sa il vad ajuns pe #1172 ex-Floreasca la casat. Autobuzul fusese revopsit in toamna lui 2008 si si-a dus ultimii calatori de regula pe linia 282 printre Citaro. L-am vazut foarte des in vara lui 2009 facandu-si veacul acolo. Ajunsese in toamna si pe la Berceni, dar a fost retrimis sa fie descompletat la Floreasca si i-a venit randul la taiere... Pacat de ele ca inca ar mai fi functionat... Mai bine de 20 IVECO zac "moarte" in Alexandria asteptand ce oare?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
Au mai fost trimise in istorie si:
DAF: 677, 746, 754, 757, 833.
Rocar de Simon: 1037, 1052, 1110, 1133.
Interventii: B-19-AJX
Au mai fost trimise in istorie si:
DAF: 677, 746, 754, 757, 833.
Rocar de Simon: 1037, 1052, 1110, 1133.
Interventii: B-19-AJX
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
Zilele acestea au disparut din parcul RATB:
DAF: 777.
Rocar de Simon: 1068 si 1146.
Zilele acestea au disparut din parcul RATB:
DAF: 777.
Rocar de Simon: 1068 si 1146.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Casari autobuze
Gabi23
Am gasit la casare ELVO de la Pipera #774 si #775. Sincer, nu imi pare rau ca dispar ELVO, deoarece au fost niste masini destul de problematice. Mult mai fiabile au fost cele pe caroserii Castrosua si Hispano Caroserra.
Am gasit la casare ELVO de la Pipera #774 si #775. Sincer, nu imi pare rau ca dispar ELVO, deoarece au fost niste masini destul de problematice. Mult mai fiabile au fost cele pe caroserii Castrosua si Hispano Caroserra.
📖 Pagination options