Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1668 posts, 477117 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
Si la Bucurestii Noi sunt mari probleme, zilnic sunt tractate iar altele te miri cum de mai pot merge la ce zgomote scot de la partea mecanica. Din pacate am tot atras atentia ca anularea contractului pentru troleibuze noi va reprezenta caderea troleibuzului din Bucuresti. Acum puteam avea deja troleibuze noi la strada, dar unii nu au asteptat cateva zile in plus o certificare.
Si la Bucurestii Noi sunt mari probleme, zilnic sunt tractate iar altele te miri cum de mai pot merge la ce zgomote scot de la partea mecanica. Din pacate am tot atras atentia ca anularea contractului pentru troleibuze noi va reprezenta caderea troleibuzului din Bucuresti. Acum puteam avea deja troleibuze noi la strada, dar unii nu au asteptat cateva zile in plus o certificare.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
V2A
Din păcate, în situația actuală soluțiile pe care le văd sunt:
1) verificarea tehnică temeinică a tuturor troleibuzelor Ikarus și retrase cele cu probleme majore;
2) comasarea/desființarea unor trasee de troleibuz și suplimentate unele trasee de autobuz (sau înființate unele noi), pentru a suplini troleibuzele retrase, până la îndeplinirea punctelor 3) și/sau 4);
3) urgentarea relansării licitației pentru 100 de troleibuze noi;
4) demararea procedurilor pentru conversia autobuzelor Mercedes-Benz Citaro în troleibuze.
Din păcate, în situația actuală soluțiile pe care le văd sunt:
1) verificarea tehnică temeinică a tuturor troleibuzelor Ikarus și retrase cele cu probleme majore;
2) comasarea/desființarea unor trasee de troleibuz și suplimentate unele trasee de autobuz (sau înființate unele noi), pentru a suplini troleibuzele retrase, până la îndeplinirea punctelor 3) și/sau 4);
3) urgentarea relansării licitației pentru 100 de troleibuze noi;
4) demararea procedurilor pentru conversia autobuzelor Mercedes-Benz Citaro în troleibuze.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
ByOnu
Scuze, tot vorbim despre Ikarus (si foarte bine ca facem asta), dar cu Citelis cum mai stam? Cate sunt active si apte tehnic?
As adauga faptul ca aceasta criza a fost adancita si de politica STB-ului de anul trecut de a opri orice interventii de reparare si RK a seriei 51, complet nejustificat. Pe principiul <pomul laudat>. Lasa ca vin alea noi, in astea pe care le avem acum ne bagam picioarele.
Scuze, tot vorbim despre Ikarus (si foarte bine ca facem asta), dar cu Citelis cum mai stam? Cate sunt active si apte tehnic?
As adauga faptul ca aceasta criza a fost adancita si de politica STB-ului de anul trecut de a opri orice interventii de reparare si RK a seriei 51, complet nejustificat. Pe principiul <pomul laudat>. Lasa ca vin alea noi, in astea pe care le avem acum ne bagam picioarele.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
Problema este ca la cele cu 51xx nu mai ai ce face din cauza sasiurilor. La Citelis stam binisor, nu cred sa fie mai mult de 6 imobilizate de durata. Totusi si ele au durata de viata depasita. Sa nu uitam ca in 2010 incepuse procedura de achizitie a 150 de unitati, blocata din lipsa banilor, achizitie care urmarea inlocuirea totala a Ikarus.
Problema este ca la cele cu 51xx nu mai ai ce face din cauza sasiurilor. La Citelis stam binisor, nu cred sa fie mai mult de 6 imobilizate de durata. Totusi si ele au durata de viata depasita. Sa nu uitam ca in 2010 incepuse procedura de achizitie a 150 de unitati, blocata din lipsa banilor, achizitie care urmarea inlocuirea totala a Ikarus.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
V2A
Dintre Citelis, la Bujoreni este indisponibil 5328 iar la Vatra sunt indisponibile 5302, 5312 (ars), 5317, 5364, 5375, 5386, 5390, posibil încă 2-3. Deci circulă aproximativ 90/100.
Dintre Citelis, la Bujoreni este indisponibil 5328 iar la Vatra sunt indisponibile 5302, 5312 (ars), 5317, 5364, 5375, 5386, 5390, posibil încă 2-3. Deci circulă aproximativ 90/100.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
linia 69
In situatia asta s-ar putea face un efort si repara toate Citelis-urile defecte.
E adevarat ca nu se face primavara cu o floare dar decat nimic, tot ar mai fi ceva.
In situatia asta s-ar putea face un efort si repara toate Citelis-urile defecte.
E adevarat ca nu se face primavara cu o floare dar decat nimic, tot ar mai fi ceva.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
Multe din Citelisurile actuale sunt niște cocine infecte și cu grad mare de uzură. Arată mai bine estetic unele Ikarus.
La Citelis au nevoie și de o schimbare completă a tuturor scaunelor tapițate fiind distruse rupte, uzate...
Multe din Citelisurile actuale sunt niște cocine infecte și cu grad mare de uzură. Arată mai bine estetic unele Ikarus.
La Citelis au nevoie și de o schimbare completă a tuturor scaunelor tapițate fiind distruse rupte, uzate...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
Licitatie de 300 noi si topit tot ce avem acum. Asta e solutia.
Licitatie de 300 noi si topit tot ce avem acum. Asta e solutia.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Stefan28
Pentru că a venit vorba de autobuze Euro 3 convertite în troleibuze, se mai știe ceva de prototip? Adică când ar trebui să iasă...?
Pentru că a venit vorba de autobuze Euro 3 convertite în troleibuze, se mai știe ceva de prototip? Adică când ar trebui să iasă...?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
linia 69
La Citelis multe scaune sunt foarte murdare sau mazgalite cu diverse cuvinte si desene, facute de niste "oameni civilizati cu scaun la cap".
La 5338 ultimul scaun din spate, pe partea stanga la geam, este maro, cred ca cineva, candva a rasturnat o cutie cu vopsea. Este de mult asa iar pe el nu se aseaza nimeni.
Nici interioarele nu sunt mai prejos, mai ales in spate.
Dar de bine de rau sunt cele mai "noi" troleibuze ale Bucurestiului si o mai duc ceva timp.
Reparate toate, curatate serios si cu ceva scaune schimbate eu zic ca vreo 5 ani ar mai putea tine reteaua "calda".
La Citelis multe scaune sunt foarte murdare sau mazgalite cu diverse cuvinte si desene, facute de niste "oameni civilizati cu scaun la cap".
La 5338 ultimul scaun din spate, pe partea stanga la geam, este maro, cred ca cineva, candva a rasturnat o cutie cu vopsea. Este de mult asa iar pe el nu se aseaza nimeni.
Nici interioarele nu sunt mai prejos, mai ales in spate.
Dar de bine de rau sunt cele mai "noi" troleibuze ale Bucurestiului si o mai duc ceva timp.
Reparate toate, curatate serios si cu ceva scaune schimbate eu zic ca vreo 5 ani ar mai putea tine reteaua "calda".
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
cris_m
Mie sincer acest proiect mi se pare mort din start din mai multe motive:
1. Daca ar incepe, ar dura foarte mult finalizarea lui. Implicatiile sunt evidente, pana atunci e posibil sa nu mai avem troleibuz in Bucuresti;
2. Vehiculele deja sunt foarte vechi, degradate, nu stiu ce grad de performanta vor avea, tare mi-e ca vor sta cu multe defecte, deci nici in acest caz efectul nu va fi simtit.
Stefan28 wrote:
Pentru că a venit vorba de autobuze Euro 3 convertite în troleibuze, se mai știe ceva de prototip? Adică când ar trebui să iasă...?
Mie sincer acest proiect mi se pare mort din start din mai multe motive:
1. Daca ar incepe, ar dura foarte mult finalizarea lui. Implicatiile sunt evidente, pana atunci e posibil sa nu mai avem troleibuz in Bucuresti;
2. Vehiculele deja sunt foarte vechi, degradate, nu stiu ce grad de performanta vor avea, tare mi-e ca vor sta cu multe defecte, deci nici in acest caz efectul nu va fi simtit.
- V2A
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Utilizator anonim
5316 cred ca si-a rupt ceva pe la puntea spate dupa ce acum vreo 30 minute a dat cu toata viteza intr-o groapa destul de serioasa la iesirea dinspre podul Constanta spre Pajura. Efectiv dupa faza asta vibra si huruia tot spatele, dar totusi merge in continuare.
5316 cred ca si-a rupt ceva pe la puntea spate dupa ce acum vreo 30 minute a dat cu toata viteza intr-o groapa destul de serioasa la iesirea dinspre podul Constanta spre Pajura. Efectiv dupa faza asta vibra si huruia tot spatele, dar totusi merge in continuare.
📖 Pagination options