Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1668 posts, 476977 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
V2A
5239 a fost cosmetizat și a revenit la traseu. Circulă în 76. Avusese o cosmetizare interioară prin 2010. Mă întreb dacă și 5241 are parte de același ”tratament”, nu l-am mai văzut de câteva luni.
Ikarus 415T 5239 - L76
5239 a fost cosmetizat și a revenit la traseu. Circulă în 76. Avusese o cosmetizare interioară prin 2010. Mă întreb dacă și 5241 are parte de același ”tratament”, nu l-am mai văzut de câteva luni.
Ikarus 415T 5239 - L76
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
GPS
Într-adevăr, 5241 este și el la URAC, fiind următorul care a plecat după 5239.
Într-adevăr, 5241 este și el la URAC, fiind următorul care a plecat după 5239.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
ADK
Ca un mic off-topic, măcar de ar pune și semnalizările alea de Ikarus 260 calumea, pe vertical nu orizontal.
Ca un mic off-topic, măcar de ar pune și semnalizările alea de Ikarus 260 calumea, pe vertical nu orizontal.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
Astazi in jurul orei 16 30, in zona Afi Palace era tractat spre Depoul Bujoreni 5304 din 91.
Astazi in jurul orei 16 30, in zona Afi Palace era tractat spre Depoul Bujoreni 5304 din 91.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
Astazi s-a defectat si 5327/ 62.( nu cunosc cauza, am auzit de la un sofer)
Astazi s-a defectat si 5327/ 62.( nu cunosc cauza, am auzit de la un sofer)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
1689
Impresia pe care o am e ca - la fiecare "cosmetizare" din ultima perioada - URAC-ul se intrece pe sine. Din prost in mai prost...
Nu sint in masura sa judec partea tehnica - desi, din ceea ce scria un alt user situatia este la fel de tragica - dar estetic aproape nu e nici o diferenta intre cum arata un troleibuz inainte si dupa vizita la URAC.
Sint curios ce va iesi din 5241 (care, inca, avea placuta Ikarus linga pasaj roata fata acum un an - ma intreb cum a supravietuit RK-urilor anterioare...).
V2A wrote:
5239 a fost cosmetizat și a revenit la traseu. [...]
Impresia pe care o am e ca - la fiecare "cosmetizare" din ultima perioada - URAC-ul se intrece pe sine. Din prost in mai prost...
Nu sint in masura sa judec partea tehnica - desi, din ceea ce scria un alt user situatia este la fel de tragica - dar estetic aproape nu e nici o diferenta intre cum arata un troleibuz inainte si dupa vizita la URAC.
Sint curios ce va iesi din 5241 (care, inca, avea placuta Ikarus linga pasaj roata fata acum un an - ma intreb cum a supravietuit RK-urilor anterioare...).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Gabi23
5241 n-a avut cosmetizare exterioară din 2001 până în prezent, dar la Berceni a avut parte de un tratament mai special fiind întreținut. A supraviețuit destul de bine și unui incendiu în cabină.
La 5239 pe lângă vopsirea la mișto, are și geamul spart de la afișajul lateral (că doar au casat vehicule de pe care se putea face stocuri de geamuri și alte elemente de caroserie). La fel cum Bucureștii Noi au umplut Ikarusurile 52XX cu ”geamuri” de policarbonat, în locul celor rabatabile sparte, iar Bujoreni le trimit la ”casare” întregi că doar e altă ”bucătărie”...
5241 n-a avut cosmetizare exterioară din 2001 până în prezent, dar la Berceni a avut parte de un tratament mai special fiind întreținut. A supraviețuit destul de bine și unui incendiu în cabină.
La 5239 pe lângă vopsirea la mișto, are și geamul spart de la afișajul lateral (că doar au casat vehicule de pe care se putea face stocuri de geamuri și alte elemente de caroserie). La fel cum Bucureștii Noi au umplut Ikarusurile 52XX cu ”geamuri” de policarbonat, în locul celor rabatabile sparte, iar Bujoreni le trimit la ”casare” întregi că doar e altă ”bucătărie”...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
ADK
5241 a ajuns una printre cele mai întreținute mașini datorită titularului de la sch. 2 dl. Iosif (fost manipulant la Victoria).
Acel tratament mai ”special” se refera la faptul că băga o căldură de stăteai în maieu iarna, și d-aia a luat și foc? La fel era și la 5141, după acel incident băga mai mult rece.
Tot venii vorba și de afisaje, ar fi bine dacă ar fi curățate și acele geamuri interioare nu zic sparte geamurile respective, cum a fost cazul cel puțin DAFului 788.
Înainte și după.
5241 a ajuns una printre cele mai întreținute mașini datorită titularului de la sch. 2 dl. Iosif (fost manipulant la Victoria).
Acel tratament mai ”special” se refera la faptul că băga o căldură de stăteai în maieu iarna, și d-aia a luat și foc? La fel era și la 5141, după acel incident băga mai mult rece.
Tot venii vorba și de afisaje, ar fi bine dacă ar fi curățate și acele geamuri interioare nu zic sparte geamurile respective, cum a fost cazul cel puțin DAFului 788.
Înainte și după.
Foto: Ștefan Pușcasu
788-înainte.jpg (97.35 KB; downloaded 2493 times)
Foto: Axel/Metrouușor
788-după.jpg (127.72 KB; downloaded 2472 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
andrei11
Ce caută DAF - urile la Mentenanța troleibuzelor ????
Dacă e cu albastru e de la moderator.
Ce caută DAF - urile la Mentenanța troleibuzelor ????
Dacă e cu albastru e de la moderator.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
ADK
Cred că nu m-am făcut înțeles...
Am dat un exemplu, dacă deranjează, rog să ștergeți.
Cred că nu m-am făcut înțeles...
ADK wrote:
[...]Tot venii vorba și de afisaje, ar fi bine dacă ar fi curățate și acele geamuri interioare nu zic sparte geamurile respective, cum a fost cazul cel puțin DAFului 788.
Am dat un exemplu, dacă deranjează, rog să ștergeți.
- andrei11
-
Posted:
-
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
5327 a fost reparat si este prezent in linia 91.
5327 a fost reparat si este prezent in linia 91.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Toate aceste masini au defecte de cateva ore/zile. Nu are sens sa facem pe dispecerii aici. Singurele cu defecte de moment la Bujoreni (pe langa cele deja știute) sunt: 5252, 5280, 5325, 5349.
Toate aceste masini au defecte de cateva ore/zile. Nu are sens sa facem pe dispecerii aici. Singurele cu defecte de moment la Bujoreni (pe langa cele deja știute) sunt: 5252, 5280, 5325, 5349.
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
RATBCFR FaN
Știți ceva de 5214? Nu l-am mai văzut de la începutul verii .
Știți ceva de 5214? Nu l-am mai văzut de la începutul verii .
📖 Pagination options