Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Circulația în format "trenuleț"

307 posts, 112297 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Circulatia in format "trenulet" alexian

Azi la BIG Berceni am asteptat zece minute 381 si,SURPRIZA!Locomotiva 313 cu doua vagoane de 381...

 


Re: Circulatia in format "trenulet" alexian

Astazi,oficial, a fost ziua TRENULETELOR.O sa enumar aici toate ''trenuletele'' vazute astazi:
-46+1+1+1(+ inca unul dupa doua minute)(Mai ceva ca 41,frate. :evil: )
-131+331
-301+331BIS+335
-330+335(Am vazut 2 astfel de ''trenulete'' pe un singur sens)
-311+135+330
-70+79(Am vazut 2 astfel de trenulete pe sensuri diferite)

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cris_m

Nu mi se pare asa de nasol daca sunt pe linii diferite, sincer. Primul caz da, e enervant.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Puss in Boots

Eu intelesesem conceptul de "trenulet" ca fiind doar pt mijloace de transport de pe aceeasi linie....cand din varii motive se strang mai multe si merg aproape unul dupa altul. Daca sunt de pe linii diferite eu unul nu-l consider trenulet. Aparent e, dar fiind de pe linii diferite fiecare cu programul ei (fie el si teoretic) de circulatie, orice mica intarziere le poate aduce pe toate deodata in statie.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Florinds

Nu e chiar asa, poti observa la capat ca pleaca mai multe deodata din mai multe linii, ceea ce nu e OK. Pe statiile comune ai avea mai putin de asteptat daca nu ar face asa.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" georgica2704

70 + 79 e deja un ,,clasic,,. Pleacă de la Morarilor împreună să nu se rătăceasca.  .

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cris_m

101+311, 253+335, 40+56 si lista poate contiuna... Exact cum zicea @Puss, orice mica abatere de la grafic duce inevitabil la intalniri pe traseu...

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Florinds

De acord, dar nu poti sa contesti faptul ca pleaca uneori la aceeasi ora de la capat.... Stiu ca sunt cazuri in care nu e bine sa fie decalate pentru ca pe traseul solo ar fi dezechilibre (intervale inegale), dar cu siguranta se pot gasi solutii sa se impace capra cu varza... 5 minute macar intre ele ar fi un confort pentru cei care asteapta pe urmatorul.
Dar e mai comod sa dam din umeri si sa nu facem nimic... E greu de tot sa gandesti.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Robert24

In momentul in care ai doua sau mai multe trasee care pleaca de la acelasi capat, iar intervalele sunt diferite, inevitabil se ajunge la situatia in care pleaca deodata...
ex. - linia 1 - intervale 10 min - plecari x:00, x:10, x:20, x:30, x:40, x:50
     - linia 2 - intervale 6 min - plecari x:04, x:10, x:16, x:22, x:28, x:34, x:40, x:46, x:52, x:58...

Grava este situatia in care intervalele sunt aceleasi si mai mult au o portiune de traseu comuna destul de mare! Si au fost si cu siguranta sunt multe exemple de acest gen!

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Circulatia in format "trenulet" Tom

Dar de multe ori intervalele nu sunt constante, de exemplu linia 178. Jumătate din ora 7, se pleacă la 5 minute. Pe urmă pleacă la 7:30, 7:37, 7:45 și 7:53, deci între 7:24 și 7:53 se pleacă la 6,7 și 8 minute. Cu asemenea programe de plecare, din exemplul de mai sus, a doua linie care are plecare la x:10 și x:40 ar putea foarte bine să plece la x:12 și respectiv x:42 (un exemplu).

 


Re: Circulatia in format "trenulet" Florinds

Robert24 wrote:
In momentul in care ai doua sau mai multe trasee care pleaca de la acelasi capat, iar intervalele sunt diferite, inevitabil se ajunge la situatia in care pleaca deodata...
ex. - linia 1 - intervale 10 min - plecari x:00, x:10, x:20, x:30, x:40, x:50
     - linia 2 - intervale 6 min - plecari x:04, x:10, x:16, x:22, x:28, x:34, x:40, x:46, x:52, x:58...

Grava este situatia in care intervalele sunt aceleasi si mai mult au o portiune de traseu comuna destul de mare! Si au fost si cu siguranta sunt multe exemple de acest gen!


Adevarat, dar problema nu e acolo unde intervalele sunt destul de mici... Problema e unde zicea colegul, de ex. 70 si 79 au  intervale dezastruoase si daca pleaca amandoua odata, vin calatori in statii imediat dupa si stau pana le creste barba... Ar putea unul sa plece cu 2-3 minute mai devreme si altul cu 2-3 min mai tarziu... ;)

 


Re: Circulatia in format "trenulet" WT_fan06

Ieri seara pe la ora 11: 3 autobuze pe linia 102 la un interval de vreo 30 de secunde fac stanga de pe Camil Ressu pe NG.

 


Re: Circulatia in format "trenulet" cris_m

Asta e deja ceva clasic de cand l-au dus din nou pana la Progresul. Stai si-l astepti 10-15 minute in statie si dupa aceea vin garla cate 3-4 la interval de 2-3 minute... Parerea mea este ca pentru a schimba situatia actuala, fie sa faca banda separata pe Vitan-Barzesti, fie sa sparga traseul ca inainte in 102+202. Acum sigur, cu varianta a 2-a o sa mi spuneti de 335, dar acolo situatia este alta (de bine de rau, pe mare parte din traseu se poate ocoli coloana pe linia de tramvai  ;)  )

 


Re: Circulatia in format "trenulet" WT_fan06

Situatia e cel putin dubioasa: conform site-ului RATB, la piata Titan (sens Basarabia) ajunge in jurul orei 11 (23:03 mai exact) un 102, ceea ce se confirma cu ce vad eu in fiecare seara cand merg acasa. Deci prima masina isi vedea bine de orar, ba chiar era un pic inaintata, domnul sofer vazand probabil in spatele lui inca 2 autobuze si calcand acceleratia. Si atunci, de ce mai erau inca 2 in spatele lui?  :?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421015 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use