Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Trasee de acces și retragere

78 posts, 37626 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trasee de retragere GPS

R452  Islaz - DN3 - Brănești - DN3 - DNCB - A2 - Bd. Theodor Pallady - Autobaza Titan.
R458  Brănești Târg - DJ401A - DN3 - DNCB - A2 - Bd. Theodor Pallady - Autobaza Titan.

 


Re: Trasee de retragere bobby

135 acces de la Pipera la CET Sud Vitan..... :popa:

 


Re: Trasee de acces și retragere alchimistul

Si nu ar fi normal sa plece direct pe traseu, cu firma pornita? Inteleg ca dureaza mai mult accesul, dar poate fi ajustat orarul. De fapt, STB are vreun soft de management al flotei? Soft similar cu cele ale curierilor? Ce-i cu risipa asta? De unde atata interes sa se mearga "pe gol"?

 


Re: Trasee de acces și retragere Costin

Pentru ce sa aiba soft daca are sindicate, titulari si preferinte personale? Inutil!

 


Re: Trasee de acces și retragere CiprianTRB

În urma cu 4 minute l-am văzut pe 5322 care a plecat de la Master pe retragere... De când se fac retrageri de la Master? Și care este traseul de retragere? Eu știam ca retragerile se fac de la Rosetti.  :think:

 


Re: Trasee de acces și retragere alexandru_minciu91

Probabil nu are timp sa ajunga la Rosetti, si la Politehnica va face dreapta. Acolo exista fir special pentru asta.

 


Re: Trasee de acces și retragere Dragos31

Cu mențiunea că troleele trebuie mutate manual de catre șofer de pe un "fir" pe altul.

Sunt destul de des cazuri in care troleibuzele se retrag din Militari direct la Bujoreni. Ultima dată am remarcat un Ikarus pe 31 Decembrie 2019.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trasee de acces și retragere GPS

Nu cred că (mai) este o regulă. Și de la Vatra în 66 există acces și la Fundeni și la Pârvan.

 


Re: Trasee de acces și retragere Chev Celios

Cred ca tot timpul a fost acces de la Fundeni pentru 66. Retragerile de la Fundeni da sunt mult mai rare si mai fortate, insa acces avem si chiar doua trasee de acces. Unu vine pe la Izvorul Rece si face dreapta pe Mosilor, iar altu vine pe str. Traian (Via Foisor) si face dreapta pe Mosilor. Si inainte si dupa modernizarea retelei au existat bucati de retea pentru virajul la dreapta insa fara macaze, captatorii fiind mutati manual de catre sofer. Daca nu ma insel primele ture din 66 au accesul la Fundeni.

 


Re: Trasee de acces și retragere cris_m

De-ale organizarii setebiste:

Linia 381 - 10 ture la Floreasca, desi Obregia 1&2, respectiv Giurgiului sunt in imediata apropiere... 11km un drum de acces/retragere de la Floreasca pana la Resita;
Linia 102 - 39 ture Titan cu acces/retragere de 6km, desi Giurgiului se afla acum la nici 2km de capatul de la Progresu;
Liniile 135/301 - daca e sa ne luam dupa traseul Giurgiului-Tunari, insemnam 22km pe cursa retragere/acces;

Eu inteleg ca subventia se da la numarul de km parcursi cu sau fara pasageri, dar deja e aberant ce avem acum in teren. Inseamna motorina arsa in  :evil: prin, ce sa vezi, centrul orasului/ZACA etc, inseamna uzura prematura a vehiculelor, parte din ele noi si nu in ultimul rand timp pierdut si pentru calatori si pentru soferi.  :headbash:

 


Re: Trasee de acces și retragere Victor92

@Cris_m: Floreasca se duce cu acces la Victoriei. Doar in caz de forta majora, daca Obregia nu are ce scoate, Floreasca are acces la Resita.

 


Re: Trasee de acces și retragere cris_m

Bun, deci parte din ineptie a fost rezolvata. Ramane insa o semi-autobaza care ar putea trimite autobuze mult mai eficient in traseu....

 


Re: Trasee de acces și retragere Victor92

Tampenia cea mare e ca in sudul orasului avem acum 3 garaje: Ferentari, Giurgiului, Obregia + Nitu Vasile, iar in nord-ul Capitalei doar una ... cealalta a fost sacrificata din varii motive. Floreasca nu o iau in calcul pentru ca se situeaza relativ central si oricum nu are puterea raposatei Pipera dpdv a capacitatii: aprox. 100 de autobuze versus peste 200 de unitati.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trasee de acces și retragere Utilizator anonim

In nordul delimitat de zona Pipera - Baneasa - Bucurestii Noi nu va faceti iluzii ca se va construi ceva non-imobiliar vreodata. As vedea o autobaza noua in zona Bucuresti Triaj - Chitila, acolo ar fi spatiu suficient cu terenuri virane ale CFR in zone destul de non atractive, momentan, pentru imobiliare.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420986 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use