Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Canalizare

298 posts, 109594 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Canalizare Cristi N

Dimex nu sunt chiar niste nimeni, din ce am vazut la benzinari, au avut destul de multe lucrari ca subcontractanti. Imi aduc aminte in special de lucrari  pentru imbunatatirea a capacitatii portante la pe santierele de autostrazi.

 


Re: Canalizare subway guru

Poti nominaliza o lucrare concreta de canalizare? Nu de alta dar ca sa ne dumirim cam care e realitatea.
Sau macar niste date semnificative privind numarul de salariati?...ca eu sunt satul de firmulitele astea de apartament ce rasar ca ciupercile dupa ploaie...

 


Re: Canalizare Cristi N

Informatia e la un google search distanta:
  • 222 angajati in aprilie 2020 - articol in ZF: link
  • pagina de facebook e plina de poze/filmari de la lucrarile lor, de exemplu asta e baza lor de productie de la Nepos: link
  •  


    Re: Canalizare PTMZ

    PMB a lansat o licitație pentru supervizarea lucrărilor pentru obiectivul "Finalizarea Stației de Epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de canalizare și a canalului colector Dâmbovița (Caseta) în Municipiul București - Etapa II”. Bugetul alocat este în valoare de 31.147.750 RON, cu finanțare europeană prin POIM. Ponderea punctajului:
    - 40% preț
    - 40% experiența experților-cheie
    - 20% metodologia de prestare a serviciilor
    Termene limită:
    - depuneri oferte: 29 martie
    - evaluări: 29 septembrie
    Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100113851

     


    Re: Canalizare PTMZ

    Ofertanti:
    1) Asocierea ROMAIR CONSULTING - HILL INTERNATIONAL N.V. - HILL INTERNATIONAL(BUCHAREST) S.R.L., cu GESTION INTEGRAL DEL SUELO SL in calitate de tert
    2) Asocierea TADECO CONSULTING - TATA Consulting Engineers Ltd,

     


    • V2A
    • Posted:
    •  

    Re: Canalizare V2A

    https://www.pmb.ro/interes-public/arhiva ... 2021/685
    Lucrări de reabilitare a Casetei de apă uzată

       În data de 10 iunie 2021 încep lucrările de modernizare a Casetei de apă uzată amplasată sub albia râului Dâmbovița  în cadrul Contractului de lucrări CL 5 Lot 2 - "Reabilitarea Casetei în sectorul NH Popești - Glina", parte a proiectului "Finalizarea Stației de Epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de cana-lizare și a canalului colector Dâmbovița (Caseta) în Municipiul București – Etapa II".

       Lucrări de reabilitare a Casetei pe tronsonul cuprins între Nodul Hidroteh-nic Popești și Stația de Epurare a Apelor Uzate Glina, în lungime de 2950 m, vor asigura consolidarea structurală, reducerea infiltrațiilor și a blocajelor în Caseta pe tronsonul aval NH Popești(exclusiv) - Glina, pentru mărirea capacității de transport a Casetei.

      Beneficiile acestor lucrări sunt reducerea infiltrațiilor și a debitelor ce intră în Stația de Epurare și optimizarea capacității hidraulice a Casetei.

      Proiectul "Finalizarea Stației de Epurare Glina, reabilitarea principalelor co-lectoare de canalizare și a canalului colector Dâmbovița (Caseta) în Municipiul București – Etapa II”, cod SMIS+: 102050, finanțat prin Programul Operațional In-frastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 3 - "Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiții de management eficient al resurselor", Obiectivul specific 3.2 - "Creșterea nivelului de colectare și epurare a apelor uzate urbane, precum și a gradului de asigurare a alimentării cu apă potabilă a populației", în baza con-tractului de finanțare nr. 12/21.12.2016, încheiat între Municipiul București și Mi-nisterul Fondurilor Europene. Valoarea totală a proiectului este de 1.723.799.782,91 lei (inclusiv TVA), din care valoarea totală eligibilă este de 1.448.498.700 lei.

    Proiect cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020



    https://www.pmb.ro/interes-public/arhiva ... 2021/684
    Eficiență ecologică a lucrărilor de reabilitare a trei stații de pompare a apei din dren

       Stațiile de pompare a apei din drenul aferent Casetei de apă uzată vor fi moderni-zate în cadrul proiectului "Finalizarea Stației de Epurare Glina, reabilitarea principale-lor colectoare de canalizare și a canalului colector Dâmbovița (Caseta) în Municipiul București – Etapa II".

       În data de 10 iunie 2021 încep lucrările la Stațiile de pompare Eroilor și Operetă în cadrul Contractului de lucrări CL4 Lot 1 "Reabilitarea Casetei și a sistemului său princi-pal de drenare pe partea stângă a Casetei - în sectorul Ciurel - Unirii". În cadrul acestui contract se vor realiza și lucrări de reabilitare a două semicasete (compartimente) cu o lungime însumată de 5,6 km ale colectorului principal Caseta, reabilitarea a cca 5,6 km ai sistemului de drenare subterană de pe partea stângă a Casetei, reabilitarea unor racorduri, reconformarea a 2 accese de vizitare și construirea de 10 noi accese.

       Lucrări de reabilitare a celei de-a treia stație de pompare a apei din dren, ampla-sată în zona Mihai Bravu, se realizează în cadrul contractului de lucrări CL4 Lot 2 - "Reabilitarea Casetei și a sistemului său principal de drenare pe partea stângă a Casetei - în sectorul Unirii - Vitan", alături de cele de reabilitarea a cca 4,7 km de Casetă și de dren precum și reconformarea a 3 accese de vizitare și construirea de 9 noi accese.

       Pe ambele loturi, în fiecare bief (tronson albie între două noduri hidrotehnice) al albiei amenajate a râului Dâmbovița se va construi câte o rampă permanentă pentru acces auto (autobasculantă) rezultând un număr de 4 rampe pe lot 1 și 3 pe lot 2.

       Investițiile realizate în zona aval de Lacul Morii (Ciurel) până în aval de podul Vi-tan vor permite mărirea capacității hidraulice de transport a Casetei, reducerea diluți-ei și eficientizarea procesului de epurare a apelor uzate.

       Proiectul "Finalizarea Stației de Epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoa-re de canalizare și a canalului colector Dâmbovița (Caseta) în Municipiul București – Etapa II”, cod SMIS+: 102050, finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 3 - "Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiții de ma-nagement eficient al resurselor", Obiectivul specific 3.2 - "Creșterea nivelului de colec-tare și epurare a apelor uzate urbane, precum și a gradului de asigurare a alimentării cu apă potabilă a populației", în baza contractului de finanțare nr. 12/21.12.2016, în-cheiat între Municipiul București și Ministerul Fondurilor Europene. Valoarea totală a proiectului este de 1.723.799.782,91 lei (inclusiv TVA), din care valoarea totală eligibi-lă este de 1.448.498.700 lei.

    Proiect cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul  Operațional Infrastructură Mare 2014-2020

     


    • Utilizator anonim 2
    • Posted:
    •  

    Re: Canalizare Utilizator anonim 2

    Pina acum cite tronsoane din caseta colectoare s-au finalizat, cite sint in lucru si cite urmeaza? Intr-o vreme aparusera imagini spectaculoase din interior cu "stalactitele si stalagmitele" formate din cirpe si mizerie prinsa in jurul popilor ce nu au  mai fost scosi dupa decofrare. Credeam ca odata indepartati, va fi totul in regula dar iata ca e nevoie de lucrari de reparatii capitale.

     


    Re: Canalizare subway guru

    Stie cineva ce e cu povestea asta data de Badulescu pe goarna despre o surpare majora pe colectorul principal in Popesti?

     


    Re: Canalizare andreiiul

    Cred ca e vorba de avaria aparuta in zona Hatieganu. Strada e inchusa de vreo 3 zile datorita unei avarii la reteaua Apa Nova.
    Am vazut o filmare cu apa care venea suvoaie de pe partea cu unitatea militara (undeva intre acces marfa Romstal si Fox)
    Am gasit si um articol pe tema aceasta e confirma situatia
    https://www.mediafax.ro/social/avarie-ma ... 20142725
    "Avarie majoră şi o surpare de teren în Capitală, în urma ploilor. Apa Nova intervine cu 10 utilaje şi peste 100 de persoane
    de: Alina Mihai, joi 17 iunie 2021, 12:30

    Avarie majoră şi o surpare de teren în Capitală, în urma ploilor. Apa Nova intervine cu 10 utilaje şi peste 100 de persoane

    O surpare a terenului şi o avarie majoră au apărut în urma ploilor abundente din Capitală, în zona străzilor Iuliu Haţeganu-intr. Serelor din cartierul Vitan. Apa Nova anunţă că a mobilizat un număr mare de utilaje şi personal pentru a reface reţeaua de canalizare.

    Alimentarea cu apă potabilă, respectiv preluarea şi transportul apei uzate şi pluviale, nu sunt întrerupte, iar circulaţia rutieră nu va fi restricţionată decât dacă apar noi ploi, precizează compania.

    Având în vedere gravitatea avariei, Apa Nova anunţă locuitorii zonei că nu poate aprecia cât vor dura lucrările de intervenţie.

    „Lucrările depind în mod direct de evenimentele pluviometrice care îngreunează condiţiile de acces la zona afectată şi în interiorul colectorului.”, se menţionează în comunicatul companiei.

    Potrivit Apa Nova, avaria a afectat colectorul de canalizare, amplasat la o adâncime de aproximativ 10-15 metri, în zona terenului dintre strada Iuliu Haţeganu, sector 4, Bucureşti şi strada Unirii, din oraşul Popeşti-Leordeni.

    „În prezent, se intervine cu circa 10 utilaje (buldoexcavatoare, hidrocurăţitoare, aspirator, pompe de mare capacitate) şi cu un personal de peste 100 de persoane.”, a anunţat compania.

    În regim de urgenţă, echipele Apa Nova intervin pentru ca traficul rutier să fie cât mai puţin afectat. „Până la finalizarea acţiunilor de remediere, Apa Nova este în colaborare permanentă cu Poliţia Rutieră şi Administraţia Străzilor, cu scopul minimizării impactului asupra locuitorilor din zonă”, a mai anunţat societatea care asigură apa şi canalizarea în Bucureşti. "

     


    Re: Canalizare PTMZ

    PTMZ wrote here:
    PMB a lansat licitația pentru reabilitarea/înlocuirea sistemului de canalizare în zonele Cotroceni, Regina Maria și Tineretului, pe o lungime de aproximativ 32 479 m
    Link E-licitație: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100107919

    A fost anulată.

     


    Re: Canalizare Cristi N

    Cei de la Inspectorul PRO au facut un reportaj despre surparea colectorului din Popesti-Leordeni.  Materialul video e in articolul propriu-zis.

    Lanțul de erori care a condus la prăbuşirea casetei de colectare al apelor uzate din Capitală

    Un lanţ întreg de erori a condus la prăbuşirea casetei de colectare al apelor uzate care deserveşte jumătate din Capitală. Ani de zile, nicio autoritate n-a observat că un munte de moloz creşte peste plafonul canalizării, care inevitabil s-a rupt.

    Un munte de moloz, de înălţimea unui bloc cu 7 etaje, a fost depozitat ilegal peste caseta de colectare a apelor uzate.

    Obiectivul, de o importanţă strategică deosebită, se afla în Popeşti Leordeni şi deserveşte jumătate din Bucureşti.

    Sunt două astfel de tuneluri, ca mărime, în tot oraşul! Şi arată ca o gură de metrou. Sub greutatea resturilor din construcţii plafonul uneia dintre ele s-a rupt şi a înfundat canalizarea.

    Compania care administrează canalizarea şi-a dat imediat seama de proporţiile calamitaţii. Echipa de la Inspectorul Pro i-a surprins pe muncitori în timp ce evacuau de zor deşeurile depozitate pe caseta prăbuşită.

    Comisarul Şef al Gărzii Naţionale de Mediu a aflat de la Inspectorul Pro despre dezastru. Octavian Berceanu s-a îngrozit de modul în care a fost distrus canalul colector al capitalei.

    Octavian Berceanu, Comisarul General al Gărzii Naționale de Mediu: “Dacă ne gândim câte camioane au fost necesare ca să care aceste deşeuri din construcţii majoritatea - aproape 50 de mii de camioane. 50 de mii de camioane care au cărat gunoiul aici, incepând cu anul 2006 ilegal!”

    Ca să vă daţi seama de amploarea impactului ecologic, petrecut aici în ultimii 19 ani, vă spunem doar atât : cele 50 de mii de camioane de moloz, depozitate peste tunelul colector, până la o înălţime de 20 de metri, s-ar înşira ipotetic pe o distanţă egală cu cea de la Bucureşti la Budapesta.

    Tronsonul rupt transporta dejecţiile din Bucureşti până la Staţia de Epurare Glina. Structura de beton a cedat pentru că nu a fost respectată zona de siguranţă : 5 metri stânga, 5 metri dreapta, de-a lungul canalului colector.

    Octavian Berceanu, comisarul șef al Gărzii Națioanle de Mediu: “Dacă am face un calcul la 50 de mii de maşini X 300 de euro per maşina, acolo sunt banii!”

    Boomul imobiliar a încurajat, din păcate, piaţa neagră a resturilor din construcţii. Potrivit Ecocivica, 1 metru cub de moloz se transportă ilegal pe câmpuri la un preţ de 3 ori mai mic decât cel oficial, aplicat de gropile de gunoi.

    Am vrut să vedem cine sunt cei care au câştigat de pe urma gunoiului depozitat pe canalizare. Am descoperit că Primăria din Popeşti Leordeni a concesionat acest teren pe 25 de ani unei firme de reciclare. Dragoş Botoș este unul dintre asociaţi.

    Un om care a deţinut mai multe funcţii importante în instituţii cheie ale statului. A fost consilier general la Primăria Capitalei şi consilier personal pentru doi miniştri ai mediului : Costel Alexe şi Mircea Fechet.

    Am încercat să stăm de vorbă cu el, la sediile declarate de societate la Registrul Comerţului.

    Nicolae Victor, edilul din Ciorogârla s-a arătat surprins că în primăria pe care o administrează ar exista un sediu de firmă cu 5 angajaţi.

    Am verificat şi celelalte adrese menţionate la Registrul Comerţului. Aici, de pildă, am dat peste o rudă de-a lui Dragoş Botos.

    Toată această pagubă, estimată pe moment la peste un million de euro, nu ar fi avut loc dacă firma de reciclare ar fi respectat avizele de mediu.

    Potrivit acestora, pe terenul respectiv ar fi trebuit să funcţioneze doar o staţie de sortare. Resturile din construcţii ar fi trebuit mărunţite şi reciclate şi nicidecum depozitate ilegal pe tunelul canalizării.

    Tot acest dezastru ecologic s-a petrecut în administraţia lui Grigore Trache. El este cel care a concesionat terenul firmei lui Botos.

    Trache a fost primar timp de 16 ani în Popeşti Leordeni. Contractul este încă în vigoare.

    Firma de reciclare nu este singura vinovată în toată această poveste. Timp de 19 ani, nicio autoritate nu a avut ochi pentru ilegalitatea petrecută aici. Garda Naţională de Mediu ar fi trebuit să controleze şi să descopere de multă vreme că acest munte de moloz pune în pericol canalizarea unei capitale europene. Şi nu să afle despre dezastrul ecologic de la Inspectorul Pro.

     


    • V2A
    • Posted:
    •  

    Re: Canalizare V2A

    Ieri a fost relansată licitația pentru înlocuirea rețelei de canalizare în zonele Cotroceni, Regina Maria și Tineretului:
    - termen pentru depunerea ofertelor: 4.01.2022;
    - termen pentru evaluări: 4.07.2022;
    - bugetul și criteriile de evaluare au rămas neschimbate.
    Link: https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100175761/

     


    • V2A
    • Posted:
    •  

    Re: Canalizare V2A

    Termenul pentru depunerea ofertelor a fost prelungit până pe 3.02.2022.

     


    • V2A
    • Posted:
    •  

    Re: Canalizare V2A

    Licitația a fost anulată. Motivul:
    Aceasta procedura a fost anulata automat deoarece la data limita de depunere a ofertelor nici unul din ofertantii inscrisi nu a criptat oferta financiara/sau nu a raspuns la toti factorii de evaluare electronici, dupa caz.

     


    Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
     

    📖 Pagination options
    Home page  • 
    Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
    Choose destination

    Since our 2284 forum members have written 420969 posts in 5244 topics and 513 subforums.

     

    © 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

    Powered by PhpBB In DotNet

    The Terms Of Use