Topic: Discutii - Lucrari statia Favorit
832 posts, 268522 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
133 313
Intradevar, poza este "fugita". Datorita faptului ca duminica (singura zi cu adevarat libera de indatoriri de orice fel, dar nu intotdeauna) am un itinerariu pietonal mult mai lung decat Drumul Taberei cap-coada (de exemplu ieri am ajuns pana de la Raul Doamnei pana la mine la Obor pe jos) nu prea imi permit sa car un tun foto dupa mine, doar o camera mica foarte compacta si cu tehnologie limitata, care sa intre usor intr-un buzunar si care poseda ecran pliabil, rotitor si inclinabil, pentru a observa ce pozezi peste obstacole). De fapt, reportajele sunt un produs secundar (desi exista un ocol special ca sa le pot face). Si cum soarele in general este foarte sus la ora reportajului si puternic, si pozitiile sunt greu de luat (unele implica asteptarea de goluri de trafic pe carosabil, foarte scurte) se mai intampla si nabadai din astea.
Despre cuburile de beton stabilizatoare pentru stalpii care nu s-au putut funda in planseul statiei pe motiv de infiltratii am inteles perfect. Sa speram ca ii vor decora cum se cuvine cu niste verdeata curgatoare, caci asa nu pot ramane, sunt oribili.
In plus am mai mentionat anterior, nu sunt un fan al fotografiilor de top, am destui colegi aici care se ocupa de ele, vreau si ma intereseaza cadre strict informative care sa ajute in primul rand colegii in trafic.
Intradevar, poza este "fugita". Datorita faptului ca duminica (singura zi cu adevarat libera de indatoriri de orice fel, dar nu intotdeauna) am un itinerariu pietonal mult mai lung decat Drumul Taberei cap-coada (de exemplu ieri am ajuns pana de la Raul Doamnei pana la mine la Obor pe jos) nu prea imi permit sa car un tun foto dupa mine, doar o camera mica foarte compacta si cu tehnologie limitata, care sa intre usor intr-un buzunar si care poseda ecran pliabil, rotitor si inclinabil, pentru a observa ce pozezi peste obstacole). De fapt, reportajele sunt un produs secundar (desi exista un ocol special ca sa le pot face). Si cum soarele in general este foarte sus la ora reportajului si puternic, si pozitiile sunt greu de luat (unele implica asteptarea de goluri de trafic pe carosabil, foarte scurte) se mai intampla si nabadai din astea.
Despre cuburile de beton stabilizatoare pentru stalpii care nu s-au putut funda in planseul statiei pe motiv de infiltratii am inteles perfect. Sa speram ca ii vor decora cum se cuvine cu niste verdeata curgatoare, caci asa nu pot ramane, sunt oribili.
In plus am mai mentionat anterior, nu sunt un fan al fotografiilor de top, am destui colegi aici care se ocupa de ele, vreau si ma intereseaza cadre strict informative care sa ajute in primul rand colegii in trafic.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
George
Munca ta e de apreciat, tu fiind cam singurul coleg de forum care mai face reportaje sistematice despre statiile din lotul Astaldi...
Munca ta e de apreciat, tu fiind cam singurul coleg de forum care mai face reportaje sistematice despre statiile din lotul Astaldi...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
133 313
Thx.
P.S. In plus, calitatea "neoficiala" a pozelor tine departe copiatorii. Sunt exclusive pentru metrouusor, nu se gasesc altundeva pe internet. Poate doar pe la B365, cu sursa citata.
Thx.
P.S. In plus, calitatea "neoficiala" a pozelor tine departe copiatorii. Sunt exclusive pentru metrouusor, nu se gasesc altundeva pe internet. Poate doar pe la B365, cu sursa citata.
- URANUS
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
subway guru
133,
Iar o dai pe infiltratii? (Eventual cu novocaina?)
Eu ti-am explicat destul de clar ca nu au adancime suficienta de incastrare peste planseul de beton!
P.S.
Si eu apreciez f.f. mult fotoreportajele tale!
In alta ordine de idei, administratorul legal al drumului e PMB prin Administratia Strazilor, nu PS6, iar revenirea la starea initiala se refera fara echivoc la starea initiala 'legala', nu la o ilegalitate, altfel MRex si antreprenorul s-ar face si ei partasi la acea ilegalitate! Limpede???
133,
Iar o dai pe infiltratii? (Eventual cu novocaina?)
Eu ti-am explicat destul de clar ca nu au adancime suficienta de incastrare peste planseul de beton!
P.S.
Si eu apreciez f.f. mult fotoreportajele tale!
In alta ordine de idei, administratorul legal al drumului e PMB prin Administratia Strazilor, nu PS6, iar revenirea la starea initiala se refera fara echivoc la starea initiala 'legala', nu la o ilegalitate, altfel MRex si antreprenorul s-ar face si ei partasi la acea ilegalitate! Limpede???
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
iliutu
Discutiile off-topic au fost mutate la CLUB.
Va rog sa discutati doar despre constructia statiei aici.
Discutiile off-topic au fost mutate la CLUB.
Va rog sa discutati doar despre constructia statiei aici.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
Lixandru Dragos-Liviu
Din pozele afişate aici, observăm că reţeaua de troleibuz, în zona staţiei din ce pare, nu va mai fi cu sistem catenară, consolele neavând acea porţiune ridicată, aşa cum e pe partea opusă, de care se va ancora cablul de susţinere a celor două fire de contact.
Din pozele afişate aici, observăm că reţeaua de troleibuz, în zona staţiei din ce pare, nu va mai fi cu sistem catenară, consolele neavând acea porţiune ridicată, aşa cum e pe partea opusă, de care se va ancora cablul de susţinere a celor două fire de contact.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
URANUS
Aici se prefigureaza si trotuarele, au fost montate aproape toate consolele pentru reteaua de troleibuze.
Aici se prefigureaza si trotuarele, au fost montate aproape toate consolele pentru reteaua de troleibuze.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
Florinds
S-au montat cabluri colorate pentru troleibuz. Vireaza stanga bineinteles spre ramura sudica ... Este posibil sa se monteze si un macaz cand este gata bulevardul, iar stalpii de pe Regina Elisabeta sunt asemanatori cu cei de la DT34. Nu stiu ce sa zic, inclin sa cred totusi ca troleibuzele nu mai merg pe ramura nordica.
Cei din N ii vor invidia pe cei din S si invers.
S-au montat cabluri colorate pentru troleibuz. Vireaza stanga bineinteles spre ramura sudica ... Este posibil sa se monteze si un macaz cand este gata bulevardul, iar stalpii de pe Regina Elisabeta sunt asemanatori cu cei de la DT34. Nu stiu ce sa zic, inclin sa cred totusi ca troleibuzele nu mai merg pe ramura nordica.
Cei din N ii vor invidia pe cei din S si invers.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
133 313
Colorate in culoarea cuprului nou nout, necoclit si nemurdarit.
Colorate in culoarea cuprului nou nout, necoclit si nemurdarit.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
Nightwolf
@133 ... ce obiectiv folosesti? Ce distanta focala ai min pe aparatul ala? Nu de alta dar sa-ti dau un sfat privind efectul ala de curba ...
@133 ... ce obiectiv folosesti? Ce distanta focala ai min pe aparatul ala? Nu de alta dar sa-ti dau un sfat privind efectul ala de curba ...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Favorit
133 313
Cred ca urmeaza sa te dau pe spate... Te tii bine de ceva? Ok, hai va vine................... Toshiba Camileo.
Pai ce "santier spotingul" e ca "train spotingul"? Sa te pui closca cu tunul la umbra si sa astepti? Cum sa fentezi gardurile de sarma si toate obstacolele cu un aparat foto profesional? Indoi barele sa incapa obiectivul? Da daca intri IN santier si ai timp la dispozitie sa iti gasesti puncte bune e altceva. Eu nu ma opresc din mers aproape deloc. AM mai spus, Drumul Taberei e doar o bucata din itinerariu. De obicei este dublu-triplu ca lungime. L-as face pe bicla dar... la cum se prezinta zona mai bine nu. Si nu poti sa stai pe loc, ca soarele nu iarta. Oricum saptamana asta sunteti scutiti de "capodopera" mea, azi am fost pe Bucuresti-Rm. Valcea si retur, maine pe Bucuresti-Constanta si retur. Wish me luck.
Cred ca urmeaza sa te dau pe spate... Te tii bine de ceva? Ok, hai va vine................... Toshiba Camileo.
Pai ce "santier spotingul" e ca "train spotingul"? Sa te pui closca cu tunul la umbra si sa astepti? Cum sa fentezi gardurile de sarma si toate obstacolele cu un aparat foto profesional? Indoi barele sa incapa obiectivul? Da daca intri IN santier si ai timp la dispozitie sa iti gasesti puncte bune e altceva. Eu nu ma opresc din mers aproape deloc. AM mai spus, Drumul Taberei e doar o bucata din itinerariu. De obicei este dublu-triplu ca lungime. L-as face pe bicla dar... la cum se prezinta zona mai bine nu. Si nu poti sa stai pe loc, ca soarele nu iarta. Oricum saptamana asta sunteti scutiti de "capodopera" mea, azi am fost pe Bucuresti-Rm. Valcea si retur, maine pe Bucuresti-Constanta si retur. Wish me luck.
- survola
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination