Topic: Depoul Bujoreni
226 posts, 113009 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
Nenea_titi
Semi off topic : asta cu ikarus se aplică și lui Vatra Luminoasă? Ei au cam majoritatea liniilor în centru.
66, 70, 85 și 90 ies la Universitate. 79 și 86 iarăși, la Romană. Bujoreni are doar 3 linii pe Centru.
Apropo, depoul Bujoreni în ce an a fost făcut? Am auzit ceva de 1964 și altceva 1972. Care e varianta corectă? Aș tinde să cred prima, deoarece pe linia 93 intrau tv2e și 20e. Acest depou a ținut vreodată ROMAN 112E (DAC 112 ROMÂNIA pe numele lor real)?
Semi off topic : asta cu ikarus se aplică și lui Vatra Luminoasă? Ei au cam majoritatea liniilor în centru.
66, 70, 85 și 90 ies la Universitate. 79 și 86 iarăși, la Romană. Bujoreni are doar 3 linii pe Centru.
Apropo, depoul Bujoreni în ce an a fost făcut? Am auzit ceva de 1964 și altceva 1972. Care e varianta corectă? Aș tinde să cred prima, deoarece pe linia 93 intrau tv2e și 20e. Acest depou a ținut vreodată ROMAN 112E (DAC 112 ROMÂNIA pe numele lor real)?
- GPS
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
Tom
Dacă linia 65 (anii '80) ținea de Bujoreni, da, au avut și Roman. Ce îmi amintesc e că majoritatea erau cu fustă bleu (nu albastru ca acelea de la București Noi). Chiar și DAC-uri albastre sau bleu erau destul de multe la acest depou.
Dacă linia 65 (anii '80) ținea de Bujoreni, da, au avut și Roman. Ce îmi amintesc e că majoritatea erau cu fustă bleu (nu albastru ca acelea de la București Noi). Chiar și DAC-uri albastre sau bleu erau destul de multe la acest depou.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
barbuandrei
Bineinteles. Imi cer scuze pentru eroare. Am uitat sa le pun cu rosu si dupa ce am realizat, nu se mai putea modifica. Daca un admin doreste sa le schimbe, ii multumesc anticipat.
Legat de Vatra, acea circulara a venit pentru ambele depouri. PMB considera centru doar bulevardul Elisabeta, nu si zona Romana. Problema celor de la Vatra este aceea ca ei au mai multe ture decat Irisbus-uri disponibile, iar de aceea ei nu tin cont de aceasta circulara.
GPS wrote:
Troleibuzele Rocar și 5201 sunt tot cu roșu, nu?
Bineinteles. Imi cer scuze pentru eroare. Am uitat sa le pun cu rosu si dupa ce am realizat, nu se mai putea modifica. Daca un admin doreste sa le schimbe, ii multumesc anticipat.
Legat de Vatra, acea circulara a venit pentru ambele depouri. PMB considera centru doar bulevardul Elisabeta, nu si zona Romana. Problema celor de la Vatra este aceea ca ei au mai multe ture decat Irisbus-uri disponibile, iar de aceea ei nu tin cont de aceasta circulara.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
3mil
Pai normal, sa nu cumva sa i se faca greata doamnei primar de la culoarea aia verde de pe Ikarus cand admira privelistea de langa primarie...
barbuandrei wrote:
PMB considera centru doar bulevardul Elisabeta, nu si zona Romana.
Pai normal, sa nu cumva sa i se faca greata doamnei primar de la culoarea aia verde de pe Ikarus cand admira privelistea de langa primarie...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
Nenea_titi
Sincer, Ik415 și Otokar, ca și Bucur v2a-t și BLF 401 mi se pare că au cele mai frumoase scheme de vopsire. Albul spălăcit de la Citaro și Irisbus, sau schema clasică alb-galben-gri mi se par cele mai anoste, și de regulă doar reclamele le mai înveselesc.
Referitor la Bujoreni, parcă abia și-a reparat parcul...iar încep să cadă? Mă refer la lipsa contract cu SAERP.
Sincer, Ik415 și Otokar, ca și Bucur v2a-t și BLF 401 mi se pare că au cele mai frumoase scheme de vopsire. Albul spălăcit de la Citaro și Irisbus, sau schema clasică alb-galben-gri mi se par cele mai anoste, și de regulă doar reclamele le mai înveselesc.
Referitor la Bujoreni, parcă abia și-a reparat parcul...iar încep să cadă? Mă refer la lipsa contract cu SAERP.
- rosetti61
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
Nenea_titi
Așa nou? Și linia 93, 96 și ce mai mergea în Drumul Taberei unde se retrăgeau?
Așa nou? Și linia 93, 96 și ce mai mergea în Drumul Taberei unde se retrăgeau?
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
linia 69
Linia 96 nu exista, linia 93 la Bucurestii Noi, linia 84 la Vatra Luminoasa si linia 88 la Nitu Vasile.
Linia 96 nu exista, linia 93 la Bucurestii Noi, linia 84 la Vatra Luminoasa si linia 88 la Nitu Vasile.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
1689
In anii '80 depoul Nitu Vasile deservea numai liniile de pe axa Nord-Sud (83, 94, 95, 73, 74, 76).
Multumiri rosetti61 pentru informatie.
Stiam ca Bujoreni este mai nou, insa nu stiam ca a fost inaugurat odata cu sosirea DAC-urilor 117E.
In anii '80 depoul Nitu Vasile deservea numai liniile de pe axa Nord-Sud (83, 94, 95, 73, 74, 76).
Multumiri rosetti61 pentru informatie.
Stiam ca Bujoreni este mai nou, insa nu stiam ca a fost inaugurat odata cu sosirea DAC-urilor 117E.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
linia 69
Fals !
Depoul Nitu Vasile a tinut linii si din Drumul Taberei inclusiv linia 88 asa cum am zis mai sus.
Prima linie (din zona) apartinand Depoului Nitu Vasile a fost linia 88 ce avea traseul Bd. Lacul Tei - Calea 13 Septembrie, de fapt intorcea imediat dupa intersectia Drumul Sarii - Calea 13 Septembrie - str. Antiaeriana. Mai tarziu, dupa infiintarea liniei 96, a fost prelungit pana la Str. Tacerii.
A doua si a treia linie, infiintate incepand cu aceeasi data, au fost liniile 67 si 69. Ca o paranteza ... tot cu aceeasi data s-au infiintat si liniile 70 si 71.
Linia 67: Valea Ialomitei - str. Dianei
Linia 69: Valea Argesului - str. Dianei
A patra linie a fost linia 61.
Linia 61: Drumul Taberei 34 - Bd. Lacul Tei (nu a functionat foarte mult)
Revenind la DEPOUL BUJORENI
Dupa darea in folosinta a retelei de troleibuz pe ramura de sud din Drumul Taberei cu liniile 69 si 71 (nu mai tin minte daca la sfarsitul anului 1984 sau inceputul anului 1985) doar linia 71 a apartinut Depoului Bujoreni, linia 69 fiind data de la inceput Depoului Nitu Vasile.
In acea perioada la Depoul Bujoreni se retrageau liniile 65, 68, 71, 90, 91 (fost 90 rosu), 93, 96 (dupa infiintare) si cred ca mai era una (linia 98), aparuta mai tarziu, ce intorcea la str. Carol Davila si mergea pana la str. Verdi, capat comun cu linia 90.
In anii 1982 - pana la scurtarea retelei la Piata Operei, Depoul Bujoreni mai dadea ture si in linia 84 si 85.
Dupa desfiintarea retelei Universitate - Unirii - Bb. Tineretului la Depoul Bujoreni au fost transferate mai multe troleibuze de la Depoul Nitu Vasile. Tin minte ca atunci Depoul Bujoreni avea atat de multe troleibuze incat erau garate, mai ales noaptea, pe str. Valea Oltului (sens Valea Ialomitei) ingreunand circulatia pe aceasta strada, noroc ca traficul nu era ca azi ....
Tot de atunci o parte din linii au fost desfiintate sau au trecut la Depoul Bujoreni.
In acei ani lucrurile evoluau rapid, se luau decizii peste noapte, se infiintau trasee (ranforsari ale liniilor de baza) ce nu aveau viata lunga ...etc. de aceea e posibil sa nu mai tin minte cu precizie toate schimbarile dar in mare parte cam asta a fost „inceputul” Depoului Bujoreni si al liniilor de troleibuz din cartier ce au apartinut acestui depou.
Fals !
Depoul Nitu Vasile a tinut linii si din Drumul Taberei inclusiv linia 88 asa cum am zis mai sus.
Prima linie (din zona) apartinand Depoului Nitu Vasile a fost linia 88 ce avea traseul Bd. Lacul Tei - Calea 13 Septembrie, de fapt intorcea imediat dupa intersectia Drumul Sarii - Calea 13 Septembrie - str. Antiaeriana. Mai tarziu, dupa infiintarea liniei 96, a fost prelungit pana la Str. Tacerii.
A doua si a treia linie, infiintate incepand cu aceeasi data, au fost liniile 67 si 69. Ca o paranteza ... tot cu aceeasi data s-au infiintat si liniile 70 si 71.
Linia 67: Valea Ialomitei - str. Dianei
Linia 69: Valea Argesului - str. Dianei
A patra linie a fost linia 61.
Linia 61: Drumul Taberei 34 - Bd. Lacul Tei (nu a functionat foarte mult)
Revenind la DEPOUL BUJORENI
Dupa darea in folosinta a retelei de troleibuz pe ramura de sud din Drumul Taberei cu liniile 69 si 71 (nu mai tin minte daca la sfarsitul anului 1984 sau inceputul anului 1985) doar linia 71 a apartinut Depoului Bujoreni, linia 69 fiind data de la inceput Depoului Nitu Vasile.
In acea perioada la Depoul Bujoreni se retrageau liniile 65, 68, 71, 90, 91 (fost 90 rosu), 93, 96 (dupa infiintare) si cred ca mai era una (linia 98), aparuta mai tarziu, ce intorcea la str. Carol Davila si mergea pana la str. Verdi, capat comun cu linia 90.
In anii 1982 - pana la scurtarea retelei la Piata Operei, Depoul Bujoreni mai dadea ture si in linia 84 si 85.
Dupa desfiintarea retelei Universitate - Unirii - Bb. Tineretului la Depoul Bujoreni au fost transferate mai multe troleibuze de la Depoul Nitu Vasile. Tin minte ca atunci Depoul Bujoreni avea atat de multe troleibuze incat erau garate, mai ales noaptea, pe str. Valea Oltului (sens Valea Ialomitei) ingreunand circulatia pe aceasta strada, noroc ca traficul nu era ca azi ....
Tot de atunci o parte din linii au fost desfiintate sau au trecut la Depoul Bujoreni.
In acei ani lucrurile evoluau rapid, se luau decizii peste noapte, se infiintau trasee (ranforsari ale liniilor de baza) ce nu aveau viata lunga ...etc. de aceea e posibil sa nu mai tin minte cu precizie toate schimbarile dar in mare parte cam asta a fost „inceputul” Depoului Bujoreni si al liniilor de troleibuz din cartier ce au apartinut acestui depou.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
linia 69
Nu am mai putut intervenii la ce-am scris mai sus pentru a corecta asa ca fac corectia acum:
- linia 98 mergea tot pe B-dul Lacul Tei, nu la str. Verdi.
linia 69 wrote:
In acea perioada la Depoul Bujoreni se retrageau liniile 65, 68, 71, 90, 91 (fost 90 rosu), 93, 96 (dupa infiintare) si cred ca mai era una (linia 98), aparuta mai tarziu, ce intorcea la str. Carol Davila si mergea pana la str. Verdi, capat comun cu linia 90.
Nu am mai putut intervenii la ce-am scris mai sus pentru a corecta asa ca fac corectia acum:
- linia 98 mergea tot pe B-dul Lacul Tei, nu la str. Verdi.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
Nenea_titi
Când eram mic, mergeam des în Drumul Taberei, cu liniile 71 și 93, și era pe acolo puzderie de DACuri bleu. Erau numeric peste cele roșii, dar cred că era o situație generală la un moment dat ca DAC urile bleu să fie mai multe decât cele roșii. Bujoreni a mai avut niște linii ciudate. Mai era un 91 care mergea de la Elefterie la Valea Ialomiței. Și 60. Tot la Elefterie întorcea. Probabil ceva temporar. Singurele DACuri longevive ale Bujoreni din seria veche, le știu pe 7164, 7237, 7241, 7243 (ulterior BN), 7244, 7247 (ulterior BN), 7252, 7245, 7290 (ulterior BN), 7293 (ulterior BN), 7304, 7307, 7324. Am însă o poză de când eram copil în Drumul Taberei pe linia 69 cu 7056 pe fundal, era bleu.
Când eram mic, mergeam des în Drumul Taberei, cu liniile 71 și 93, și era pe acolo puzderie de DACuri bleu. Erau numeric peste cele roșii, dar cred că era o situație generală la un moment dat ca DAC urile bleu să fie mai multe decât cele roșii. Bujoreni a mai avut niște linii ciudate. Mai era un 91 care mergea de la Elefterie la Valea Ialomiței. Și 60. Tot la Elefterie întorcea. Probabil ceva temporar. Singurele DACuri longevive ale Bujoreni din seria veche, le știu pe 7164, 7237, 7241, 7243 (ulterior BN), 7244, 7247 (ulterior BN), 7252, 7245, 7290 (ulterior BN), 7293 (ulterior BN), 7304, 7307, 7324. Am însă o poză de când eram copil în Drumul Taberei pe linia 69 cu 7056 pe fundal, era bleu.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Depoul Bujoreni
barbuandrei
Ca o completare pentru colegul @V2A, turatia depoului Bujoreni in luna octombrie este:
61 - 6/5
62 - 10/6
69 - 23/12
91 - 4/2
93 - 9/6
96 - 12/7
Total: 64/38
Ca o completare pentru colegul @V2A, turatia depoului Bujoreni in luna octombrie este:
61 - 6/5
62 - 10/6
69 - 23/12
91 - 4/2
93 - 9/6
96 - 12/7
Total: 64/38
📖 Pagination options