Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Autobuze și troleibuze articulate - linii propuse

100 posts, 45210 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 18 dany

Din ce se tot vehiculeaza prin Titan, se pare ca articulatele nu ar avea loc in unul dintre terminalele de la Otopeni, si ca este posibil ca pe liniile expres sa nu mai avem articulate. Unul dintre titularii masinilor care acum se afla in expres, a tot incercat sa isi recupereze masina ce ii fusese luata pentru liniile respective si se pare ca de la 1 o sa reuseasca pentru ca sunt tot felul de zvonuri care spun ca expresurile vor merge la alta autobaza de la 1 si ca articulatele vor merge pe periferie, dar repet ca sunt doar zvonuri deci trebuie tratate ca atare.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 Utilizator anonim

Cred ca sunt mai mult zvonuri de garaj la cate aud de când au venit autobuzele astea. In curând o sa se spuna ca nu au motor si podea.  :popa:

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

Autobuzele turate in 780, 783 nu sunt 50, sunt mai putine iar restul le baga in 137 ceea ce nu este o idee rea. Hai sa nu ne mai luam dupa anumiti soferi care la ora actuala tot nu stiu ce fac toate comenzile de pe bordul unui Citaro...

 


Re: Otokar Kent C - 18 Chev Celios

dany wrote:
Din ce se tot vehiculeaza prin Titan, se pare ca articulatele nu ar avea loc in unul dintre terminalele de la Otopeni, si ca este posibil ca pe liniile expres sa nu mai avem articulate. .



Este vorba de accesul in terminalul plecari. In momentul de fata accesul este destul de greu si cu Citaro.

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

Daca e asa cel mai bine le baga pe toate pe 335.

 


Re: Otokar Kent C - 18 cris_m

Sau cate 1-2 pe fiecare linie aglomerata a Titanului: 101, 102, 311, 335...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

Nu ar fi rele pe 335.

 


Re: Otokar Kent C - 18 punmeister

@anndrei
Utilizator anonim wrote:
Articulat doar 780, 783 si ce raman in 335.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

O parte din ce raman clar vor fi turate in linia 137. Am o intrebare liniile 780 si 783 sunt asa de aglomerate incat trebuie autobuze articulate? Nu circul cu ele si nici prin zona, din aceasta cauza intreb.

 


Re: Otokar Kent C - 18 Puss in Boots

Din experienta personala cu 783, da. Si asta si pentru ca pe raza Otopeni (pe retur) functioneaza in regim de preorasenesc. Dar cred ca si articulat si scurt ce mi-as dori cu adevarat ar fi acele stative unde lumea sa puna bagajele pe inaltime. Sunt atatea bagaje uneori ca nu mai ai loc de ele. Pe coridor nu poti avansa, la picioare nu le poti pune etc etc. Un stativ din ala si macar bagajele ar sta grupate. O parte importanta cel putin. Si evident asta ar insemna pe retur spre Bucuresti anularea tuturor statiilor pana la Baneasa. Ceea ce ar fi oricum de dorit. Vad multi care urca si nu valideaza, inclusiv pensionari. Iar regimul liniei 783 e special, nu se aplica regulile celorlalte linii. In teorie. Si atunci pot fi alternate scurte cu articulate.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 18 anndrei

Inseamna ca vor fi repartizate in aceste linii asa cum s-a vorbit de la inceput.
#3mil, ultima punte este fixa si este cu tractiune. Practic autobuzul este impins de remorca. Aceasta practica se foloseste de multi ani.

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate? PaulIP

Scurte sau articulate, autobuzele de pe 783 ar trebui sa fie speciale din mai multe puncte de vedere, spatiul pt bagaje fiind doar unul din ele. Ideal ar fi sa n-aiba perete la cabina pe toata latimea masinii, sa se intre doar prin fata si sa existe un turnichet care sa te lase sa treci de el doar dupa ce validezi.

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate? WT_fan06

Culmea, tocmai aici NU ar trebui să intre doar prin față. Dacă faci asta, ce linie express mai e? (Nu că acum ar fi extrem de express, dar totuși).

 


Re: Pe ce trasee ar putea fi introduse tb si aut articulate? Puss in Boots

Asta e parerea ta. Nu urcatul prin fata ar fi marea problema pt autobuzele noastre express. Prin vest cu autobuzele express, articulate sau nu, cu care am mers se urca doar prin fata. De la capat de linie si prin toate statiile. La liniile noastre expres e vorba de o indesire incredibila a statiilor in zone unde nu prea ar trebui sa fie cazul. Si unde urca multi care n-ar avea treaba cu linia expres si nimeni nu zice nimic. Si scade confortul celor care chiar merg cu 783 de la aeroport spre oras... Mai e si lipsa de benzi unice prin alte parti, traficul urias, uneori si viteza de deplasare a autobuzului desi strada e libera. Ce observ si eu ca un calator.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2285 forum members have written 421043 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use