Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Autobaza Ferentari

93 posts, 52305 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobaza Ferentari Robert24

Da, exact asta si dorim!
Nu acceptam sub nicio forma zvonistica de 2 lei. Nu aici!

 


Re: Autobaza Ferentari mihai565

Turatia autobazei Ferentari din ianuarie 2019 :
104 - 6
105 - 14
116 - 17
124 - 1
125 - 3
126 - 1
133 - 19
137 - 12
139 - 23
141 - 15
173 - 4
216 - 1
220 - 15
302 - 6
323 - 9
439 - 4
440 - 4
419 - 2
422 - 4

Total: 160

 


Re: Autobaza Ferentari 1689

15 ture pe 220 ?!?

 


Re: Autobaza Ferentari barbuandrei

15 erau si inainte.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Ferentari ADK

Autobaza Ferentari în anii '70...'80.
Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005217.jpg (109.26 KB; downloaded 6396 times)

Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005252.jpg (147.9 KB; downloaded 7049 times)

Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005303.jpg (150.32 KB; downloaded 6394 times)

Sursa: arhiva RATB (STB)
2017-11-09_005236.jpg (138.14 KB; downloaded 6390 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Ferentari V2A

La data de 18.07.2019, parcul autobazei Ferentari este format din:

Mercedes-Benz Citaro Euro 3 (76/77*): 4109, 4114, 4117, 4141, 4142, 4160, 4162, 4166, 4179, 4183, 4195, 4196, 4197, 4211, 4213, 4214, 4225, 4266, 4279, 4288, 4292, 4297, 4298, 4307, 4311, 4312, 4324, 4325, 4334, 4338, 4339, 4343, 4347, 4348, 4351, 4353, 4355, 4360, 4371, 4381, 4387, 4389, 4398, 4399, 4403, 4405, 4407, 4408, 4409, 4416, 4417, 4418, 4420, 4428, 4429, 4438, 4444, 4445, 4446, 4448, 4452, 4459, 4460, 4463, 4464, 4466, 4467, 4468, 4470, 4472, 4473, 4474, 4492, 4509, 4523*, 4533, 4552

Mercedes-Benz Citaro Euro 4 (86): 4602, 4608, 4616, 4623, 4649, 4656, 4681, 4682, 4683, 4684, 4685, 4686, 4736, 4740, 4741, 4743, 4744, 4745, 4746, 4747, 4748, 4791, 4792, 4793, 4796, 4797, 4806, 4812, 4815, 4861, 4862, 4863, 4864, 4865, 4879, 4887, 4888, 4889, 4890, 4892, 4893, 4894, 4895, 4896, 4897, 4898, 4911, 6211, 6212, 6216, 6228, 6229, 6230, 6231, 6232, 6233, 6234, 6235, 6236, 6237, 6238, 6239, 6240, 6241, 6242, 6243, 6244, 6245, 6246, 6247, 6248, 6249, 6250, 6251, 6252, 6253, 6254, 6255, 6256, 6257, 6258, 6260, 6274, 6279, 6297, 6298

Otokar Kent C-10 (9): 6301, 6302, 6303, 6304, 6305, 6320, 6321, 6322, 6324

Otokar Kent C-12 (55): 6427, 6447, 6448, 6449, 6452, 6453, 6454, 6455, 6456, 6457, 6458, 6459, 6460, 6513, 6516, 6566, 6574, 6576, 6579, 6580, 6581, 6582, 6584, 6585, 6586, 6587, 6588, 6589, 6590, 6591, 6649, 6650, 6651, 6652, 6653, 6654, 6655, 6656, 6666, 6681, 6682, 6683, 6686, 6687, 6688, 6689, 6690, 6691, 6692, 6694, 6699, 6700, 6701, 6702, 6703

* Autobuzul 4523 este împrumutat la Tulcea.

Total: 226/227* autobuze

 


Re: Autobaza Ferentari ByOnu

ADK wrote:




Ce era cu sticla suspendata?

 


Re: Autobaza Ferentari shoppy

Panouri solare pentru incalzirea apei, s-a folosit si la unele blocuri cum ar fi cele din cartierul Baneasa, s-a abandonat dupa revolutie.

 


Re: Autobaza Ferentari 1689

Nu pot sa nu remarc ce dreapta era tabla pe DAC-uri la inceput...

 


Re: Autobaza Ferentari cris_m

Uite o idee foarte desteapta cu panourile solare in oras, eu as monta la toate depourile si autobazele pe post de acoperisuri. Dublu avantaj: energie "verde" pentru oras (de ce nu pentru transportul electric) si ferirea vehiculelor de intemperii si soare vara...

 


Re: Autobaza Ferentari Chev Celios

Si cred ca si UE ne-ar ajuta la treaba asta.

 


Re: Autobaza Ferentari 1689

Categoric nu este aici locul pentru discutia aceasta, insa instalarea unor panouri solare (fie fotovoltaice, fie pentru sustinerea prepararii apei calde menajere) nu se rezuma la a le urca undeva sus si gata.
In primul rind, trebuie facut un studiu de eficienta energetica. Coeficientul de insorire pentru zona respectiva justifica o astfel de investitie ?
In al doilea rind, orice structura pe care se cocoata panourile trebuie sa fie capabila sa sustina greutatea, sa reziste la intemperii (iar Bucurestiul nu duce lipsa de fenomene meteo extreme in ultimii ani...), etc Nu e un simplu infipt patru stilpi, tras doua bare intre, urcat panourile si gata - parcam autobuze sub...
In al treilea rind, trebuie studiata posibilitatea conectarii acestor panouri la infrastructura. Nu e atit de atit de simplu pe cit se crede.
Si nu in ultimul rind nu trebuie cazut in mirajul ca producerea energiei recuperabile e inofensiva (mai ales pentru micro-climat).

 


Re: Autobaza Ferentari shoppy

Avem construite parcuri solare peste tot de la Dunare pana la Satu Mare, aoleu peste ce conspiratie am dat, deci toate sunt construite cumva voit gresit, si mai distrug si microclimatu, bun asa, rau am mai evoluat de la arderea carbunelui in hidrocentrale care distrugeau climatul cu totul si nici nu erau urate, nici nu omorau pasarile, nici nimic.
(Defapt nu insorirea este totul, este insorirea / temperatura, ca asa s-au facut parcuri in cotul Dunarii unde este insorirea maxima ca s-au trezit ca majoritatea radiatiei este vara la temperatura maxima deci randament redus si alte parcuri cu insorire inferioara au avut productie superioara.)

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Ferentari GPS

shoppy wrote:
... de la arderea carbunelui in hidrocentrale

termocentrale

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use