Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB

317 posts, 136621 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Gabi23

Mai era o bună ocazie, să unească 61+90, deși în momentul acesta capătul de la Master, realist, te lasă ”nicăieri” :think:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Utilizator anonim

Capatul ala ar trebui desfiintat de tot, fiind gandit pentru cei care mergeau pe vremuri la uzinele din zona. Acum de obicei 61 merge gol de la Pacii. Probabil, fiind linie traditionala, va ramane asa.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

336 il dubleaza pe 61... Mereu autobuzul este cel la care trebuie renuntat in cazul in care dubleaza troleibuzul, si nu viceversa. :no: Preabine, acolo solutia este simpla: 500m de retea si 61 dus la Apusului. Iar 336 pa-pa -- autobuzele mutate in linii care nu merg aiurea pe sub catenara. :bleah:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Utilizator anonim

61 la Apusului e imposibil in configuratia actuala. Singura varianta ar fi 61 cu troleibuze cu autonomie ca tot urmeaza sa vina, dar sigur nu aloca nimeni 25 de troleibuze pentru a inlocui o linie care oricum urmeaza sa primeasca autobuze ecologice in scurt timp. Oricum, nu vom vedea niciodata retea.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB WT_fan06

Asta cu "x e imposibil din start" doar în România ține. Doar în România o să mai vezi şi aberații gen 336 şi 61, desființat troleibuze, înlocuit autobuze cu tramvaie, etc.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

Utilizator anonim wrote:
... autobuze ecologice...


1. Hibridul nu este mai ecologic decat electric. Troleibuzul este mai ecologic decat hibridul. Hibrid este tot diesel.
2. Tocmai, am propus schimbarea configuratiei actuale prin extinderea retelei cu 500m. Evident.
3. De ce sa pui autobuze "ecologice" pe linii usor electrificabile (asa cum este 336) cand ai linii de autobuz conventionale? Da.mi un argument tehnic de fezabilitate pentru ca hibridul o duce mai bine pe sub fire decat pe sub cerul liber.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Florinds

De acord, nu e OK sa desfiintezi o linie de troleibuz si sa pastrezi linia de autobuz! Nici economic si nici ecologic! Acumulatoarele sunt foarte scumpe si nici nu au o durata de viata infinita, sunt sigur ca o linie are o durata de viata mai indelungata.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB 1689

Eu cred ca explicatia pentru aceasta situatie e destul de simpla...

STB... nu mai are troleibuze.

Inlocuirea lui 336 cu un 61 inseamna a comasa un traseu care are un vehicul la 5 min (336) cu unul care are o frecventa de (aprox.) 15 min (61).

Asta ar insemna cel putin de trei ori mai multe troleibuze pe 61 (daca nu de patru ori).

In octombrie anul trecut, Depoul Bujoreni avea alocate 6 troleibuze pentru linia 61.

336 are 22 de autobuze turate de la Autobaza Militari.

Un 336 + 61 ar trebui sa aiba cel putin 22 de troleibuze (de fapt, macar 25 - calculind 336 + 50% din 61).

Puteti sa-mi spuneti de unde poate scoate *TB inca 10 troleibuze functionale in traseu in fiecare zi, in conditiile in care de-abia reuseste sa cirpeasca parcul actual ?!?

Nu e o scuza, e o realitate. Dureroasa, dar realitate...

Fara o achizitie masiva de troleibuze noi (si, o spun inca o data, Ikarus-urile nu vor mai rezista mult !), vom ramine cu citeva trasee periferice - restul autobuze.

Eu, unul, nu mai sper sa vad trasee de troleibuz care sa teaverseze axele Nord -Sud sau Est - Vest (ca 95 sau 84 pe vremuri), dar ar trebui, macar, sa ne propunem ca obiectiv conectarea nodurilor principale de reansport dinspre cartiere/zone de birouri spre metrou folosind (exclusiv) transport electric.

N-am vazut nici macar o initiativa (daramite un plan !) de a introduce troleibuz in Nord.

Daca 5-ul e ingropat din cauza capatului de la Baneasa, ce ne impiedica sa folosim reteaua de alimentare existenta pentru un troleibuz 65, de la Baneasa pina la (macar) Stefan cel Mare cu intoarcere prin Floreasca ?

Cred ca le e tuturor evident ca tramvaiul peste pasajul Dna Ghica e doar praf in ochi, dar de ce nu s-ar putea un troleibuz de pe Colentina via Lacul Tei spre Petricani - Pipera ?

PS: sectiune off-topic puteti s-o mutati la “Trasee noi” daca isi gaseste locul mai bine acolo

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

Sursa: Bucureștiul meu drag. Fotograf: Andrei Bîrsan.

Ce stiti despre acest tip de prindere a cablurilor? Mai exista acest sistem pe undeva?
FB_IMG_1586297136008.jpg (275.58 KB; downloaded 5158 times)
FB_IMG_1586297932861.jpg (250.65 KB; downloaded 5161 times)
received_942121102870422.jpeg (47.82 KB; downloaded 5158 times)
received_303588923946503.jpeg (47.56 KB; downloaded 5159 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB bercenicity

Pe Street View mai apar cate 1-2 pe Ferdinand (intre Carol si Foisor), Mecet, Cotroceni, mai multe pe Lucretiu Patrascanu, Polizu. De verificat la fata locului.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB cris_m

Si eu l-am mai vazut prin oras, nu pot sa spun cu exactitate unde anume. Mai mult ca sigur era acolo la Cismigiu.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Tom

Pare să fie sistemul de prindere care s'a introdus odată cu linia 61. Cel puțin porțiunea de linie intre Piața Operei și Cotroceni așa a fost făcută.
Iată un exemplu:
https://www.google.com/maps/@44.4342439 ... 312!8i6656
Vedeți anii 2011 și 2019. Varianta 2019 e refăcută cu alt sistem de prindere, dar mai în față se pot vedea elemente vechi de prindere.

 


  • Dim
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Dim

Am văzut postarea de mai sus a utilizatorului @1689 și aș dori să readuc în discuție propunerea făcută acum 3 ani de zile chiar de membrii ai comunității Metrou-Ușor:

A fost propusă revitalizarea unor autobuze Mercedes Citaro cu motorizare Euro 3, aflate acum în conservare, și reechiparea acestora cu motoare electrice (exemplu: ZF Cetrax) transformându-le astfel în troleibuze.

Se poate face acest gen de lucrare inhouse în atelierele STB?

(În trecut în atelierele STB s-au mai făcut reechipări ale unor autobuze, și s-au construit tramvaiele Bucur.)

 



Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430589 posts in 5351 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use