Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1201 posts, 315371 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 86
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Aron

Nu inghit asta cu "nu sunt destule efective de politie" nici sa ma bati, am scris mai sus de ce si pe exemple din perioada restrictiilor. Eu as dori 2 motivari/justificari din partea oficialilor pentru:
1. intarzierea repunerii gardului de separarea pe Sos. Oltenitei, intre Eroii Revolutiei si Piata Sudului.(eu vad lucrarea terminata in zona mai putin o sapatura deschisa chiar vizavi de cimitir).
2. scoaterea gardurilor intre Piata Sudului si intersectia Sos. Oltenitei x Vitan-Barzesti. Am luat azi de 2 ori cap coada soseaua si nu am vazut niciun panou care sa informeze ca vor fi lucrari, sa nu mai zic de organizare de santier etc.

LE: doar un mic exemplu venit acum pe moment: in loc sa tina cel putin 2 masini de politie in Piata Constitutie sa apere toti tinerii de bani gata care se aduna acolo la seminte, mai bine iar pune 200 m de acana pe Splai. (am zis cel putin 2, ca in functie de cati se aduna acolo am vazut si 4 masini de politie dand ture pe acolo si stat la taclale)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Chev Celios

ByOnu wrote here:
Chev Celios wrote here:
Eu, daca aș fi sofer pe 104  si as gasi masina parcata pe banda unica ... as suna la rutiera


Claxoane nu. Ca ai totusi victime colaterale zeci, sute de nevinovati. Nu mai poate ala vinovat de claxoane.

Dar, treaba cu sunatul la politie DA. Dpmdv fiecare sofer TP care gaseste banda sau alveola ocupate ilegal trebuie sa anunte politia. Fiecare.



Ba da cat mai multa galagie pentru a face cat mai mult deranj si sa tina autobuzele blocate sa faca si calatorii galagie cand vine propietarul sa isi ridice cazanul.  Fara chestii de genul din partea tuturor soferilor nu o sa se rezolve nimic. Am vazut faze cum soferi de autobuz care vor sa faca statie la Mega Mall cum trebuie sa intre in statie de pe ultima banda pentru ca restul sunt ocupate de masini si taxiuri parcate.  

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andreiiul

Legat de Oltenitei, scoaterea gardurilor are legatura cu reabilitarea bulevardului.
Momentan tot ce s-a facut a fost doar acea lucrare de la Brancoveanu la Eroii Revolutiei (lucrare finalizata). In rest PS4 freaca menta, acum ca e vacanta. Probabil se vor apuca la toamna cand incep scolile.
Le-am scris legat de subiectul asta si astept un raspuns.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andreiiul

Pe Bd Ion Mihalache in zona statiei Pta Ion Mihalache sens Clabucet au fost montat zilele acestea stalpisori pt crearea unui culoar pt autobuze   de la Ion Mincu pana dupa statie.
Scuze pt calitatea pozei, are scop pur informativ
Screenshot_2021-08-26-18-59-53-083_com.banyac.midrive.app.intl.jpg (1.15 MB; downloaded 3433 times)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze orex

F. bine, sa dea prioritate autobuzelor ca-i mai simplu cu stalpisori de la STB, decat cu refacerea caii de rulare a tramvaielor, nu?! :lol:  Incepe, barem, de la B.St. Delavrancea?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andreiiul

Nu. Zona incepe cam din fara pietei si a shaormeriei (off ce chin si jale sa mergi pe jos pana la una cu de toate 🤣) pana la vreo 3-4 m dupa semnul de statie. E zona facuta exact cat sa nu se mai blocheze banda 1 in dreptul pietei.
Pacat ca trebuie sa recurgem la metode fizice de constrangere si nu ne ajung doar cele pecuniare.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze orex

Atat? Inseamna ca, cineva, deliberat a pus stalpisorii, ca n-a putut sa-si ia, din goana calului, una dintre cele mai bune shaorma din capitala! :rofl:

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cris_m

Bastoane au pus si pe Țepeș Vodă intre Gheorghe Costaforu si Popa Nan pe axul median al strazii, probabil pentru a impiedica parcarea pe trotuar si a lasa loc in ambele sensuri. Tin minte cat de greu se strecurau troleibuzele liniilor 70 si 79, dar nici autoturismele nu erau scutite de manevre.

LE. Am gasit si o poza cu caracter informativ.

Sursa foto: Cristian Ciuhodariu in grupul "Ai parcat ca un bou Bucuresti"
FB_IMG_1630052872977.jpg (110.97 KB; downloaded 3197 times)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze ByOnu

Peste tot vad doar popice plantate. Dar legal ce inseamna acestea? Nu-s indicatoare si nici marcaje. Deci fix zero relevanță legala.

Sa fie clar: sunt pro popice, pro garduri. Dar, stalpisorii fara banda continua nu-s ce trebuie. Mai intai linia si apoi popicele. Banda continua si indicatoarele de banda bus aduc greutatea legala. Altfel, sunt doar niste separatoare de plastic care pot insemna orice.

"Benzile" astea pot disparea fie la cel mai mic accident, fie sub lama plugurilor. Daca nu le inlocuieste nimeni, a disparut si banda.

Astea sunt benzile promise?? Niste simple popice si atat?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Și ce crezi, dacă sunt benzi și semne le respectă cineva ? Nici eu nu le respect, doar n-o să fiu singurul fraier care le respectă !
Până nu se  schimbă legislația nu o să vezi pe nimeni că respectă legea !
Văd că nici actuala putere nu face niciun pas în această direcție.
Du-te pe Elisabeta și  vezi câți vin pe interzis și n-au nicio tresărire !

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze ByOnu

Aici e vorba de a face treaba ca la carte. Singurul mod in care se vor respecta este prin marcaje+indicatoare (nu semne, semnele sunt alea de si le fac soferii) SI popice. Dovada cea mai buna fiind chiar gardurile tram care sunt fix in aceasta combinatie.

Daca pe Unirii pui popice, esti foarte aproape de a imbunatati situatia, pentru ca nimeni de pe b2 nu mai poate intra pe b1 cand vrea, INTRE intersectii. Ii vei avea doar pe potentialii nesimtiti care vor intra prin capatul culoarului si care pe langa ca se vor simti nelalocul lor, ar insemna sa blocheze intersectiile cat timp asteapta dupa autobuze sa efectueze statiile. Iar asta nu le va prea conveni nici lor. Nesimtitii nu dispar, dar pot fi puternic diminuati numeric astfel incat sa nu mai fie o problema, sa nu mai faci 15-20 min cu busul la ore de varf intre biblioteca si Blaga.

Pe Elisabeta banda chiar este eficienta datorita sensului unic.

In fine, nu e totul asa de negru.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Gabi23

La Gara de Nord sunt aproape tot timpul blocaje, cauzate de pirații cu mașini galbene + alți șoferi care opresc nepotrivit. În general șoferii STB încearcă să efectueze stația, dar sunt și destui care nu se complică să se bălăcărească cu șoferii indiscipinați.  
Poliția Rutieră / Poliția Locală Sector 1 ar trebui să ia măsuri impotriva bizonilor, în special a celor galbeni care sunt o cangrenă de zeci de ani în zona gării...
20210830_184134.jpg (351.11 KB; downloaded 2983 times)
20210830_184218.jpg (328.08 KB; downloaded 2983 times)
20210830_184227.jpg (355.76 KB; downloaded 2983 times)
20210830_184243.jpg (269.86 KB; downloaded 2983 times)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze Serban

Mie, in aceste mici zone in care s-au montat stalpisori mi se pare, mai degraba, ca s-au montat pentru impiedicarea soferilor de a mai parca pe banda 1/in statie. Faptul ca se creeaza o mini banda unica pt STB e doar un efect, nu scopul pentru care au fost montati.

De-aia probabil nici nu e dunga trasata. Teoretic poti circula pe acolo, doar ca nu ai voie sa mai parchezi.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze ByOnu

Asociația Metrou Ușor a ieșit cu următoarea poziție:

🚌🚦 București are nevoie de benzi unice ACUM.

💡 În interviul acordat HotNews.ro pe 28 septembrie 2021, Primarul General declara că viitoarele benzi unice pentru transportul public vor fi introduse abia după aprobarea strategiei de parcare la nivelul Municipiului București, proces ce se anunță la rândul său unul de durată. Asociația "Metrou Ușor" consideră că decizia de a face benzile unice doar după strategia de parcări este nu doar fundamental eronată, ci și dăunătoare pentru ambele părți. Șoferii care ar trebui să opteze pentru utilizarea transportului public de suprafață după intrarea în vigoare a noilor politici de parcare se vor izbi de același transport public blocat, nefunțional, supra-aglomerat, cu anumite interstații scurte care se parcurg și în 15-20 de minute.

⚠️ Este cu atât mai inacceptabil cu cât există numeroase artere unde trebuie amenajate benzi unice și care nu depind de parcări. Enumerăm Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Gh. Magheru, Bd. N. Bălcescu sau Bd. I.C. Brătianu. Toate acestea nu au parcări la bordură și mai mult, unele au chiar alei separate pentru parcare. În consecință, aceste artere nu depind sub nicio formă de politica de parcare și ar trebui implementate urgent.

❌ Există și artere care au deja benzi unice, însă au fost complet uitate de autorități. Bd. Unirii chiar are, d.p.d.v legal, bandă BUS semnalizată corespunzător prin marcaj continuu și indicatoare. Însă în lipsa unor mijloace fizice (ex. stălpișori din cauciuc) și prin inacțiunea autorităților, benzile sunt folosite abuziv de șoferi, iar autobuzele parcurg distanța dintre Piața Unirii și Alba Iulia și în 30-40 de minute la orele de vârf. Nu este singurul exemplu. Bd. Decebal și Cal. Dorobanților (între Perla și ASE) au de ani de zile benzi unice pe care se parchează nestingherit. Banda BUS recent inaugurată din zona Gării de Nord este constant blocată de taxiuri și mașini, iar autobuzele o ocolesc și circula pe banda a doua. Având în vedere încălcarea flagrantă a legii și a indicatoarelor și marcajelor rutiere, ce legătura are politica de parcări în acest caz?

🚎 Benzile deja existente trebuie redate mijloacelor de transport public. În prezent, cu excepția liniilor de tramvai îngrădite, singurele culoare unice funcționale din București, majoritatea benzilor BUS sunt doar de formă. Toate aceste benzi BUS, deși însumează kilometri pe hârtie, de facto, prin neimpunerea legii, nu există și nu conduc la rezultat scontat.

⚠️ În concluzie, descurajarea șofatului și încurajarea transportului public trebuie realizate concomitent, nu una după alta. Asociația "Metrou Ușor" solicită introducerea și impunerea de urgență a benzilor unice, fiind o soluție eficientă și rapid de implementat așteptată de ani de zile de către bucureșteni.

Interviul Hotnews: https://hotnews.ro/stiri-administratie_l ... live.htm
244616452_4395719287182770_1217830891379618559_n.jpg (359.84 KB; downloaded 2496 times)
244648218_4395725670515465_2951651613803057576_n.jpg (216.77 KB; downloaded 2496 times)
244657949_4395711067183592_595964274017981960_n.jpg (145.59 KB; downloaded 2496 times)
244660535_4395733230514709_3822065494955931397_n.jpg (310.91 KB; downloaded 2496 times)
244682853_4395720320516000_3741244420188396995_n.jpg (327.41 KB; downloaded 2496 times)
244688140_4395729330515099_3889856393903614008_n.jpg (252.02 KB; downloaded 2496 times)

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 86
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420940 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use