Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012)

108 posts, 35066 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (FINALIZAT 2012) ADY881

cornel001 wrote:
Nu cred ca ar fi rea acolo o linie de tramvaie de mare capacitate pe relatia nord-sud caci la ore de varf M2 nu face fata cu tot intervalul mic de succedare. S-ar mai compensa cu scaderea nr de masini , intr-o strategie generala si coordonata de dezvoltare a transportului public.

Deacord intocmai, pentru relatia N-S mi-ar fi placut sa vad tramvaie noi, lungi, podea joasa, iar pentru turisti URAC-ul ar putea produce niste V09 noi, + remorci deschise pentru vara(in stilul V09), eu zic ca s-ar potrivi de minune cu imobilele istorice de pe artera(si ar aduce multi turisti).
P.S. Si pe Victoriei as vedea asa ceva, doar ca atunci cand strada va deveni pietonala, insa pana atunci mai avem sa ne civilizam ca popor si sa mai renuntam la masini prin oras.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) ByOnu

Sigur reabilitarea asta isi are locul la Lucrari finalizate??


Extras din mesajul trimis de mine Domnului Primar General intre doua cafele...

1. Pasajul pietonal Latin
  Desi reabilitarea pasajului a durat foarte mult (de ordinul lunilor, pentru niste lucrari foarte simple de tencuire si montare a unor mulaje), tencuiala a inceput sa se deterioreze la aproximativ doua luni de la inaugurare. Un exemplu concret este la gura de iesire de la Lipscani, unde tencuiala a cazut pana la stratul de beton; sau la celelalte doua guri unde vopseaua aplicata peste tencuiala s-a cojit in mare parte. (vedeti fotografia)

Daca lucrarea este inca in garantie, va rog sa va folositi de acest drept legal si sa cereti repararea defectelor aparute prematur.


*mesajul este mai lung, dar cuprinde si alte probleme.
z Pasaj_Latin_1 - Copy.jpg (912.53 KB; downloaded 4050 times)
z Pasaj_Latin_2 - Copy.jpg (953.27 KB; downloaded 4046 times)

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) ByOnu

http://www.mediafax.ro/social/pasajul-p...i-16041859 :evil:

Pasajul pietonal Lipscani, ajuns într-o stare avansată de degradare, a fost preluat de Primăria Capitalei
Primăria Generală a Municipiului Bucureşti, prin Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Tursitic, se va ocupa, de anul viitor, de administrarea Pasajul Latin din centrul Capitalei, aflat până acum în administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 şi ajuns într-un stadiu avansat de degradare.

Consiliul General al Municipiului Bucureşti a decis, miercuri, trecerea pasajului pietonal Lipscani, care face legătura între biserica Sfântul Gheorghe Nou şi Centrul Vechi al Capitalei, din administrarea Consiliului Local al Sectorului 3 în administrarea Administraţiei Monumentelor şi Patrimoniului Tursitic, din subordinea PMB.

Predarea-primirea pasajului Latin se va face în termen de 30 de zile din momentul în care hotărârea CGMB va intra în vigoare.

În anul 2012, Primăria Generală a Bucureştiului a finalizat renovarea pasajului pietonal subteran care face legătura între strada Lipscani şi biserica Sfântul Gheorghe Nou. Investiţia, în valoare de aproximativ două milioane de lei, a presupus instalarea unui nou sistem de iluminare, a unui sistem de monitorizare video, montarea a două ascensoare pentru persoanele cu dizabilităţi, amenajarea mai multor basoreliefuri reprezentând harta Imperiului Roman, harta Daciei precum şi montarea a 20 de machete, turnate in ipsos, care ilustrau scene de luptă din războaiele daco-romane sculptate pe Columna lui Traian.


In tot acest timp pasajul a fost in grija PS3?! Nu cred asta!

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) andrei11

Pasajul Latin are ascensoare ?
Unde ?

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) ByOnu

Are doua platforme marca "stim ca nu vor functiona vreodata, dar sa fie". Vina pentru halul in care arata acest pasaj ii revine unui singur om, Oprescu. A tinut inchis pasajul jumatate de an pentru o tencuiala si o pardoseala, fara sa le ofere pietonilor alternative. Tenciala a inceput sa pice imediat dupa "reabilitare".

Eu am in minte o idee creata ce presupune demolarea pasajului, mai jos, dar n-are rost sa o dezvolt aici. Oricum nu se va aplica vreodata, dar visez si eu. Presupune mai exact prelungirea celor doua bretele ale pasajului auto Unirii pana la Universitate, astfel incat cele 4 benzi introduse in subteran sa fie impartite intre benzi separate RATB, piste de biciclete, largirea trotuarelor si spatii verzi. Nu ma injurati, eu sunt cu peisagistica si cu spatiile verzi.



 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) zapacitu

De acord doar daca pasajul ramane pasaj. Treceri de pietoni pe bulevarde nu ar trebui sa existe oricum.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) TibiV

andrei11 wrote:
Pasajul Latin are ascensoare ?
Unde ?

Nu sunt lifturi, sunt escalatoare (sau cum naiba se numesc) - alea care culiseaza pe balustrada laterala in lungul treptelor obisnuite...
Nu le-am vazut functionand niciodata in Pasajul Latin...

LE
Iaca, am gasit ceva...
Din pacate la vremea aia nu m-am gandit si la elevatoare/escalatoare/lifturi/ascensoare... :D
Dar este vorba de cele doua tevi/balustrade din dreapta scarilor.



Undeva jos, in intunericul din pasaj, cred ca se zareste "platforma" pliabila pe care ar trebui pus caruciuorul...

Hai ca am gasit si poza originala, full-size, si am "selectat" din ea ceea ce am spus mai sus...




Poza este din vara, facuta pe 16 iulie 2016.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) ByOnu

zapacitu wrote:
Treceri de pietoni pe bulevarde nu ar trebui sa existe oricum.


:shock: :shock: :shock:

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) zapacitu

Ce vrei, sunt mai extremist de felul meu. M-au impresionat astia pe afara unde la bulevardele mari / arterele principale aproape ca nu aveau treceri; erau putine si numai in zona intersectiilor mari. In rest? Pasaje, nene. Nu ca la noi la PPL - mai degraba ca la Sinaia, daca stii complexul din centrul statiunii. Cu pante line si lungi (bicle, cariucioare - no problem), trepte ici colo si cate doua lifturi.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) andrei11

Si eu sunt pentru pasaje subterane sau la cucurigu. Nu conteaza unde, numai la nivel sa nu fie.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) TibiV

andrei,
bine ca nu il mai avem printre noi pe colegul "Nu ingropati pietonii!"...
Lasati-i sa moara demn, la suprafata... :D

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) zapacitu

PS - punctul meu de vedere e cel al unui pieton care s-a dat de doua ori jos de pe masini. Odata prin fata, odata prin spate. Iar cei cu dizabilitati grave care nu pot utiliza pasaje cu pante line sau lifturi... recomand o persoana care sa ii ajute sau carucioare electrice. Aia cu "ingropat pietonii" cred ca e la misto, zisa de vreunu temator de cosciuge. Serios. Pe treceri (mai ales la bulevarde) se moare pe capete (si nu numai la noi...). Prin tunele/pasajuri mult mai greu. Au grija primiarii sa nu curete bine iarna ca sa egaleze scorul, dar asta e numai necevilizatie.

Discutiile astea la o parte, ce va insemna concret trecerea pasajului de la Tandea la Mandea? Concret? Ca eu nu ma prind...

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) ByOnu

zapacitu wrote:
Iar cei cu dizabilitati grave care nu pot utiliza pasaje cu pante line sau lifturi... recomand o persoana care sa ii ajute sau carucioare electrice.


Orasul trebuie sa-i fie accesibil fiecarui individ. Cei care n-au ajutor ce fac?

Deci unii conduc contrar codului rutier, peste viteza legala, nu se asigura, nu respecta indicatoarele, nu reduc viteza la treceri sau mai rau, nu opresc la semafor. Hmmm, ce putem face? Construim pasaje subterane pentru pietoni. Nu crezi ca ar fi mai ieftin, mai logic si mai potrivit din punct de vedere urbanistic sa-i sanctionam pe cei care conduc agresiv?

Trecerile de pietoni cu probleme sunt cele nesemaforizate. Iar cele unde traficul pietonal nu justifica semafor cu temporizator, well, s-a inventat semaforizarea cu buton.

Pasajele subterane pietonale sunt bune in principal in intersectiile mari, cum este cel de la Universitate. Abia astept sa avem unul si la Romana, dar asa pasaje nenumarate pe sub bulevarde ca sa aiba unii unde sa faca liniute, nici gand.

Pietonii la suprafata. Mai ales ca vorbim de centru.

 


Re: Reabilitarea Pasajului Pietonal Latin (2011 - 2012) shoppy

Nu suntem in orasul masinilor, cine vrea sa circule repede cu masina sa mearga pe autostrada, cine vrea sa mearga cu masina prin oras sa dea prioritate la pietoni, masinile sa circule prin subteran sau pe rute alternative, nu ca avem o singura ruta prin oras si o transformam in autostrada, de blocat tot o sa se blocheze, oricate treceri de pietoni desfiintam.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422241 posts in 5260 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use