MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3181 posts, 864747 views
 
Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF shoppy

Asta e ca si cum ai intreba ca de ce un Megan de azi nu e mai confortabil ca un Golf de acum 5 ani, ca doar e cu 5 ani mai nou.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Si ca sa revenim la oarece normalitate, merita un oarece 'suierat' un pic diminuat douazeci de milioane euro in plus???
 :o
Ca cam asta pare a-si fi fost dorit de oarece unii...dar nu le-a iesit si acum se oftica!
:twisted:
Chiar nu suntem capabili sa gandim in termenii realisti 'value for money'??? :ugeek:

P.S.
Mai sunt si niste neandertalieni pe la Arad care inca nu au priceput de ce Dacia 1300 nu mai e nici ceruta, nici vanduta si nici produsa in anul de gratie 2014...si pe cale logica, de ce si pentru ce au disparut de la sine neandertalienii de pe scena istoriei umane!...Bineinteles ca pricepeti voi la ce ma refer, mutatis mutandi...
:popa:

P.P.S.
Nu va agitati prea tare pe amanunte, mai sunt destule detalii de pus la punct la un tren nou-nout, procesul e inca in desfasurare... :mrgreen:

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF IK4

Sincer sa fiu as fi preferat sa dea 30 de milioane de euro in plus, nu 20 si sa ia niste Siemens-uri full-options decat aceste MAZ-uri feroviare care nu ofera calatorului nimic din beneficiile secolului 21, ba mai au si hibe diverse. Aer conditionat nu, infotainment nu, silentiozitate nu, iluminat modern nu. Doar scaune de plastic, bare si geamuri care se deschid, la fel ca-n IVA.
30 de milioane de euro in plus pentru 30 de ani de exploatare meritau cu siguranta. Ma aleg eu cu ceva ca s-a facut economie, ca sa ma intereseze? Se alege cine trebuie.
Da' bine ca suntem destepti ca-ntotdeauna si ne zgarcim exact acolo unde e mai important. Noi economisim, nu gandim.

Cat despre calitatea noii achizitii, cred ca deja toata lumea s-a convins. Value for money nu inseamna sa accepti produse noi cu defecte sau probleme manifestate chiar de la livrare. Aici vorbim de 100 de milioane de euro bani publici, nu de plasma pe care ti-o iei tu de la resigilate cu 3 lei mai ieftina fiindca accepti sa-i baraie o boxa. Scrie in propunerea tehnica din licitatie ca e posibil si normal ca trenul sa suiere ca o remorca de IMS cu varza? Nu? Atunci furnizor, ia-ti trenul, rezolva-l si mi-l aduci cand e conform. Nu il accepti in exploatare asa. Cu plata de penalitati de imobilizare si tot tacamul. Chiar nu suntem in Botswana.

 


Re: Trenurile CAF LArSON

Am mers si eu azi cu Muresul si Prutul. Sincer, am impresia ca pe forumul asta sunt niste colegi prea sensibili. :geek: Sunt niste trenuri banale si atat, nici mai mult, nici mai putin. Daca au respectat caietul de sarcini si au dat pretul cel mai mic, atunci chiar nu vad unde e hiba (decat poate la Metrorex, ca nu a stabilit numarul de decibeli maxim acceptati pentru fiecare element in miscare al trenului  :roll: )

 


Re: Trenurile CAF Robert24

Da, niste trenuri absolut banale care scot un sunet groaznic si sunt dpdv calitate sub trenurile cu 10 ani mai batrane.
De acord ca s-a tinut cont de bani. Doar ca nu si de "value"...

 


Re: Trenurile CAF bercenicity

@Larson

"j.    Nivelul echivalent de zgomot “A” trebuie să fie sub 70 dBA în cabina de conducere şi sub 75 dBA în compartimentul călătorilor (cu ferestrele rabatabile închise). Măsurătorile în interior vor fi conform standardului ISO 3381"

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Test de zgomot trecut la probele de omologare...

IK4 wrote:
Sincer sa fiu as fi preferat sa dea 30 de milioane de euro in plus, nu 20 si sa ia niste Siemens-uri.

Hai ca esti tare ca fularul!...cand te prezinti cu malaiul din contul curent, schimbam comanda!...ca deh, e pe bani privati!
Altfel ramane cum e stabilit, banul public trebuie dramuit cu parcimonitie, ca alt fel e vai si amar de saraca tarisoara bogata in paduchi!
:)
Sau mai punem de o taxa pe fumarit si respirat?
Ori impozitul pe mersul pe jos??? :popa:

Robert24 wrote:
Da, niste trenuri absolut banale care scot un sunet groaznic si sunt dpdv calitate sub trenurile cu 10 ani mai batrane.
De acord ca s-a tinut cont de bani. Doar ca nu si de "value"...

Fals!
Sunt muuult mai bune decat Bombardierele in toate punctele esentiale...dar multi vede, putini cunoaste! :shock:

George wrote:
receptie provizorie, sper, nu finala!

Corect!
Maine-poimaine intra in circulatie si 004 si 005... 8-)
Poate ne spune morosanul mai multe...daca are permisiune sa deschida fermoarul la gura!
 :lol:

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Cu 20 milioane in plus, ii puneam si noi un potentiometru ca sa poata fi dat mai incet…

In week-end, 5 trenuri din 8 pe M2 vor fi CAF-uri. Trenurile sunt foarte bune. Unii sunt prea sensibili sau poate doar prea dedicati…

Apropos.
Ieri am fost sabotati in serviciu comercial. Bag mana in foc ca nici BT si nici Alstom nu au vreo legatura.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Poti fi mai explicit?...ca de insinuari insidioase suntem deja satui! :twisted:
P.S.
Eu nu vorbesc nici din partea CAF, nici din partea Bombardier, nici Astra, nici Siemens, nici Alstom...ci exclusiv din partea 'poporului bucurestean', client Metrorex... :mrgreen:
Incerc doar sa fiu impartial ca tot romanul! :ugeek:
P.S.
Morosene, aveti si voi bubele voastre, nu ma face sa le dau in vileag atata timp cat le puteti remedia...
A propos, mai punem si noi mana un pic la completarea izolatiei fonice?...ca doar nu scapati asa usor... :lol:
Baietii aia de la Grivita fosta rosie ce fac, dorm in papuci?...sau au ramas cu mana inclestata pe sirena raposatului turnator Vasile Roaita??? :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Trenurile CAF Metamorph

Am urmarit zilnic discutiile de pe acest thread dar totusi nu pot intelege afirmatii de genul "CAF-urile sunt mai proaste decat BM-urile".Ar trebui sa fie evident pentru orice cunoscator sau necunoscator  ca nu este asa si ca sunt net superioare.Ok,asta nu e neaparat meritul CAF cat diferenta dintre anii de fabricatie,fiind practic alta generatie de trenuri.Ok,suieratul ala nu este normal, dar in rest arata si se comporta mult mai bine decat ce am avut noi pana acum in exploatare.Faptul ca sunt mai nervoase chiar mi se pare un lucru pozitiv, in multe tari se aude asemanator cum "toarce" motorul mai ales la plecarile de pe loc si mie unul imi place.E adevarat, recent am calatorit cu RENFE-ul din Malaga(spaceship pentru Romania),dar nu putem compara nici macar dintr-un singur punct de vedere orasele intre ele (Buc vs Malaga) si, deci, nici metrourile.

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Concluziile de mai bune sau mai proaste nu se trag asa pe la colturi ca nu-i place lui gigi cum arata sau cum suna nustiuce, lafel x zeci milioane de euro sunt o suma pe care nu o putem imagina ca sa zicem ca trebuia cheltuita asa sau altfel, mai ales ca e de la bugetul de stat. O sa vedem peste cativa ani care sunt mai bune si care mai proaste, ca imediat nu putem vedea decat daca sunt extraordinar de proaste, si asta chiar nu cred.
Asta ca sunt de noua generatie poate lafel de bine sa fie un fas, ca nu am auzit sa aiba un salt considerabil in ultimi 5 ani nici invertoarele, nici motoarele, nici nimic altceva, bine, niste 2-3 procente acolo pot sa fie in plus, da daca se intretine mai greu si se strica mai usor atunci mai bine lipsa.
Da puidemoresan, explica sau nu mai zi nimic, sunt deja destui care vorbesc in jumatati de noutati, insinuari si apropouri atat de fine ca le inteleg doar ei.

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Ca tot sunteti sensibili.
Ieri un personaj in trenul 1 a actionat mai multe mecanisme de deblocare a usilor din interior.
Dupa ce mecanicul a resetat toate mecanismele cu cheia patrata, cand acesta a ajuns in cabina, acelasi individ a izolat la intamplare alte usi in lungul trenului.
Cam a ce miroase asta???

 


Re: Trenurile CAF cobradinberceni

Si paznicii ce faceau? Miroase a prostie umana.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

Hai sa nu deviem discutia si sa cadem in derizoriu.
N-are a face actiunea unui nebun cu deficientele trenului ( daca or fi aceste deficiente ).
Chiar asa, si paznicii ce pazeau ?

 


Go to page:  1  ... 67 68 69 70 71 72 73  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428489 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use