MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3155 posts, 775573 views
 
Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF Budy187

Bataie de joc marca inregistrata pe la noi.

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Haida de, nu mai arunca vorbe aiurea, ca nu ai habar despre ce e vorba!
Prieteni, prieteni, dar branza e pe bani! :mrgreen:
Cu spaniolii eu chiar nu am niciun resentiment, mai ales ca cea mai are minoritate din Spania e cea romaneasca si ca nationala lor de fotbal a inteles gresit ca daca regele lor si-a prezentat abdicarea, nu insemna ca si nationala de fotbal ar fi fost obligat a sa-si prezinte 'abdicarea'...chiar imi pare rau pentru ei... :ugeek:
Ca sunt 'baieti buni', dar nu stiu sa citeasca cu atentie un contract scris in limba romana...a doua limba de circulatie in Spania! :lol:

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Depinde. Sunt multe lucruri pe care nu le stiti si nu au fost tocmai vina CAF.
Vreti sa vorbim de sculele speciale sau de modificari de functionalitati cerute doar ca trenul se comporte identic cu BM2/21?
Cred ca totul este subiect de negociere.
In final daca se pun penalitati, evident nu ne vom putea prezenta la urmatoarea licitatie. De fapt asta se si urmareste incepand cu toate atacurile de prin presa etc.
Si daca tot suntem a tot stiutori,  imi puteti spune de ce nu se pot face protocoalele tip pentru servicii auxiliare impartite intre primele 2 trenuri asa cum se practica in toata lumea?
In fine, vom vedea cu toate cartile pe masa ce se va intampla.
Banuiesc ca se vor lua penalitati aici cum i se aplica si constructorului statiei de la Parc…

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Pentru ca omologarea de tip se face doar pe trenul nr. unu...si nu cred ca veti putea sa convingeti niciun functionar AFER ca ar putea fi altfel...
Cu manualele si sculele, cum stati?
Hai, mobilizati-va ca se pot rezolva in maxim o saptamana! :o
In rest, trenurile sunt bune si fiabile, abia astept sa fie puse in circulatie cu calatori! :mrgreen:
...ca sa se convinga tot boborul ca e o achizitie buna ce-si merita banii! :ugeek:
Si la problema penalitatilor aveti o varianta de iesire, sa livrati un tren ce nu poate fi platit! :popa:
...si atunci veti avea golaveraj pozitiv in meciul cu Metrorex!  8-)

 


Re: Trenurile CAF misterr

Adică să livreze un tren gratis (pomană cu lumînare, că așa rezultă din mesaj)? Aia nu e șpagă? Nu vine duba?

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Nope!
Era vorba ca antreprenorul sa livreze mai inainte ca beneficiarul sa poata plati si atunci penalitatile de intarziere isi schimba destinatarul...pentru ca beneficiarul e limitat in posibilitatile de plata de alocatiile bugetare ce nu tin niciodata cont de obligatiile contractuale...sper ca e mai clar!

 


Re: Trenurile CAF misterr

Am înțeles acum ce vrei să zici... Deși nu știu cum e prevăzut să se procedeze... Probabil în contract scrie: „Furnizorul se obligă să livreze... / Beneficiarul se obligă să plătească...” Iar termenul de plată curge din momentul cînd se face Procesul Verbal de Predare-primire și Recepție pentru tren... Dar beneficiarul poate să nu semneze de primirea trenului pînă cînd are banii, chiar dacă trenul e în depou la IMGB - e în custodie...

 


Re: Trenurile CAF puidemorosan

Guru vorbeste de trenul 5. Doar ca aici suntem la mana mtx. Daca nu se prezinta la receptie, ne dam autogol. Plus ca nu sunt prosti.
Tocmai pentru a evita situatia expusa de Guru, ne vor amana probele de 2000 km. Fara probe, no train delivery so no problems pentru Mtx.
Bun, partea cu omologarea doar pe trenul 1, doar in Romania se impune ca TOATE probele sa se faca pe prototip. In strainatate, auxiliarele precum si masuratorile de zgomot, etc, este permis sa se realizeze pe un alt tren decat prototipul.
Ca sa fim cinstiti, mtx le-a venit bine trenul 2 pentru probele de gabarit cand le-a ars buza. Puteau sa fi tras mai mult cu noi dar, in fine…
Sculele speciale propuse de caf sunt in Bucuresti din cate am inteles (nu stiu sigur situatia lor). Doar ca acum cineva a cerut de exemplu si pc-uri ca scule speciale ori alea sunt comerciale toata ziua.

 


Re: Trenurile CAF Dragos Tanase

E adevarat?

Inaugurarea noilor trenuri de metrou CAF se amână: http://www.b365.ro/inaugurarea-noilor-t...HnJv2.dpuf

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF Utilizator anonim

Da. Nu prea ma bag in subiectul asta ca mai mult va certati pe aici. Dar avizul AFER va pot spune ca este inca incert cand va fi dat, la fel si receptia trenurilor. Dar eu zic ca pana in august se va rezolva, ca in mare ce a fost greu a trecut.

 


Re: Trenurile CAF Slasher1985

Nu e o problema, oricum nu cred ca era cineva sa creada ca in mai ar fi puse in circulatie. La orice termen care se da in tara asta pentru orice fel de proiect de interes public, functioneaza clar Lema lui Iliescu:

"It's a fabulation madam".

 :twisted:

 


Re: Trenurile CAF ByOnu

Mai mult timp cu IVA!!! Uraaaa!!  :P

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF GAC

Cine credea ca trenurile vor fi puse in functiune cu calatori in mai, poate fi catalogat ca usor naiv.
Cine crede ca "probleme tehnice" sau "teste de siguranta" stau in calea punerii in functiune a trenurilor, este si mai naiv.
Acest AFER si toate celelalte institutii ce dau diferite avize, autorizatii, certificari tehnice sunt niste institutii false, rolul lor fiind de a furniza niste salarii babane anumitor persoane puse politic. De asemenea, responsabilitatile persoanelor ce raspund de "semnarea hartoagelor" desi par imense, nu m-ar surprinde ca acele persoane sa nu aiba nici macar studii de specialitate. Chiar si asa, daca cei de la AFER sunt doar ingineri si proiectanti cu o vasta experienta in industria feroviara, am mari indoieli ca acele persoane sunt la curent cu noile tehnologii de fabricatie, cu noile procese, etc (si ma refer la lucrul practic), intrucat in Romania nu s-au mai facut vagoane de metrou de 20 de ani, iar cele care s-au facut, s-au facut cu tehnologie depasita. Prin urmare, experienta "vasta" a celor de la AFER este cel mult una teoretica, dar chiar si asa este o experienta teoretica bazata pe dogme depasite si gresite. Prin urmare, trag concluzia ca rolul cel mai important al celor de la AFER este sa manance o painica usoara, fara prea multe batai de cap, bazandu-se pe experienta si profesionalismul celor de la CAF, care au o miza mult mai mare (o cifra de afaceri de miliarde de euro) decat un dosar penal, soldat cu o condamnare cu suspendare de cateva luni pentru neglijenta in servici, riscul maxim la care se expun cei de la AFER (in caz ca un tren CAF va fi sa deraieze si sa moara toti pasagerii).
De asemenea, sunt foarte curios, daca unul din trenuri ar fi facut intentionat in asa fel incat sa para ca celelalte, dar in realitate, piesele acelui tren sa fie proiectate in asa fel incat la 1000 Km de la terminarea testelor, sa deraieze si sa duca pe lumea cealalta cel putin jumatate din pasageri, oare cei de la AFER ar fi capabili sa depisteze acest tren dintre celelalte? Eu am mari indoieli.

Lasand la o parte problematica personalului cu iz politic de la AFER, avand in vedere ca Spania este in UE cu 20 de ani inaintea Romaniei, cred cu tarie ca normele europene privind trenurile de metrou sunt mult mai bine puse la punct decat normele romanesti si prin urmare, proiectarea si constructia de trenuri "neconforme" nu ar fi posibila din cauza normelor europene. In acest context, AFER se prezinta precum musca in fundul calului, pretinzand ca "stie" mai bine cum se fac trenuri decat cei ce le fac de zeci de ani fara intrerupere. Este chiar penibil... sincer!
De asemenea, sunt curios, daca IVE-le noastre ar fi supuse acelorasi teste, oare ar trece? am mari indoieli.

Mai pe scurt: pur si simplu cei de la AFER nu si-au primit darul (sau unul satisfacator) si fac pe nebunii, ca doar ei nu-si risca viata mergand zilnic cu IVA (daca ar fi sa deraieze o IVA si sa moara jumatate din pasageri, nu ar mai fi tras nimeni la raspundere, dandu-se vina pe bugetul stramtorat); de asemenea, noile trenuri nu sunt pe banii lor, sunt pe bani publici si atat timp cat contribuabilul plateste, prea putin le pasa celor de la AFER de conditiile mizerabile din IVA.

In concluzie, amanarea punerii in functiune cu calatori a trenurilor CAF este un pericol mai mare pentru calatori, decat ar fi fost punerea in functiune a trenurilor fara nici un fel de test, mergand pe mana producatorului, care chiar are de ce sa se teama, daca trenurile produse nu respecta un standard inalt. In schimb romanasii nostri de la AFER nu au mai nimic de pierdut. Cel mult risca sa ramana cateva luni fara servici, ca pe urma sa fie pusi din nou politic in alte institutii publice, unde din nou sa huzureasca de bine.

 


Re: Trenurile CAF Costin

Am avut informatii ca asa va fi, dar am preferat sa nu lansez zvonuri aiurea. Mesajul de mai sus este, probabil, o refulare... ca realitatea nu este asa. AFER are motive sa reia probele, motive ce nu tin de ei. Tin, evident, de trenuri.

GAC wrote:
De asemenea, sunt curios, daca IVE-le noastre ar fi supuse acelorasi teste, oare ar trece? am mari indoieli.

Da, le'ar trece.

 


Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2247 forum members have written 416967 posts in 5189 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use