Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3140 posts, 754608 views
📖 Pagination options
-
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
Stefan28
Să fie trimis la reparație capitală, și CAF să aducă vagonul necesar, cu restul de echipamente necesare repunerii în funcțiune.
survola wrote here:
Practic ce se poate face cu restul trenului?
Să fie trimis la reparație capitală, și CAF să aducă vagonul necesar, cu restul de echipamente necesare repunerii în funcțiune.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
ByOnu
O fotografie realizată acum peste 10 ani la fabrica din Spania, pe 30 iulie 2013 (nu pot decât să presupun că datarea digitală este corectă). Mai mult ca sigur este vorba despre primul tren.
Am fotografiat-o pe un panou în 2014, de unde și calitatea precară.
O fotografie realizată acum peste 10 ani la fabrica din Spania, pe 30 iulie 2013 (nu pot decât să presupun că datarea digitală este corectă). Mai mult ca sigur este vorba despre primul tren.
Am fotografiat-o pe un panou în 2014, de unde și calitatea precară.
IMG_6664.JPG (1.47 MB; downloaded 2109 times)
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
punmeister
Primul sau al doilea (1302-2302 Mures), avand in vedere ca amandoua erau gata la data respectiva si au venit cuplate in Bucuresti via CF.
Primul sau al doilea (1302-2302 Mures), avand in vedere ca amandoua erau gata la data respectiva si au venit cuplate in Bucuresti via CF.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
shoppy
Și CAF să plătească folosirea trenului BM înlocuitor până reintră asta în circulație și linia de garare ocupată cu distracția.
Și CAF să plătească folosirea trenului BM înlocuitor până reintră asta în circulație și linia de garare ocupată cu distracția.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
subway guru
Greșit! E mai normal să ceri despăgubiri pentru călătorii pierduți prin neutilizarea trenului dar e mai greu de calculat, nu de demonstrat…
Trenul înlocuitor oricum ar fi circulat, punându-l pe o linie supra aglomerată i-ai mărit eficiența de exploatare, dacă ceri așa ceva îți dai singur cu stangul în dreptul!
Nu va mai jucați cu vorbele ca nu servește nimănui!
Greșit! E mai normal să ceri despăgubiri pentru călătorii pierduți prin neutilizarea trenului dar e mai greu de calculat, nu de demonstrat…
Trenul înlocuitor oricum ar fi circulat, punându-l pe o linie supra aglomerată i-ai mărit eficiența de exploatare, dacă ceri așa ceva îți dai singur cu stangul în dreptul!
Nu va mai jucați cu vorbele ca nu servește nimănui!

-
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
thatspongy
Pai daca 1322 va ramane tren pentru piese, atunci nu mai bine s-ar schimba numerele de parc? 1323 Cerna in 1322 Putna, 1324 Casimcea in 1323 Cerna.
Asta este doar o sugestie daca 1322 Putna nu mai intra niciodata in circulatie.
Pai daca 1322 va ramane tren pentru piese, atunci nu mai bine s-ar schimba numerele de parc? 1323 Cerna in 1322 Putna, 1324 Casimcea in 1323 Cerna.
Asta este doar o sugestie daca 1322 Putna nu mai intra niciodata in circulatie.

-
- WT_fan06
-
Posted:
-
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
shoppy
Numai in comunism exista mandria tinerii in circulatie a capetelor de serie sau a numerelor mici de parca asta demonstreaza ca sunt mai bune si succesul comunismului, in exploatarea normala nu are nici o logica, sunt doar niste numere. (Daca o luam pe personale eu vreau sa ramana Casimcea.)
Numai in comunism exista mandria tinerii in circulatie a capetelor de serie sau a numerelor mici de parca asta demonstreaza ca sunt mai bune si succesul comunismului, in exploatarea normala nu are nici o logica, sunt doar niste numere. (Daca o luam pe personale eu vreau sa ramana Casimcea.)
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
punmeister
Ca tot vorbeam la un moment dat de CUPul scazut, 1306-2306 pare ca a fost sigilata candva, avand in continuare urmele sigiliului pe usa cabinei.
Ca tot vorbeam la un moment dat de CUPul scazut, 1306-2306 pare ca a fost sigilata candva, avand in continuare urmele sigiliului pe usa cabinei.
-
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
thatspongy
1307-2307 De ce are logo-ul de la Metrorex inchis la culoare sau intunecat? parca in directia Pipera.
1307-2307 De ce are logo-ul de la Metrorex inchis la culoare sau intunecat? parca in directia Pipera.
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
Rathgeber2523
1311-2311 Dâmbovița, trecând ca garnitură prin Stațiile Piața Romană (pe Linie Falsă) și Titan, către Depoul Pantelimon
1311-2311 Dâmbovița, trecând ca garnitură prin Stațiile Piața Romană (pe Linie Falsă) și Titan, către Depoul Pantelimon
PSX_20231102_224133-01.jpeg (1.35 MB; downloaded 961 times)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
shoppy
L-or fi tinut in soare.
thatspongy wrote here:
1307-2307 De ce are logo-ul de la Metrorex inchis la culoare sau intunecat? parca in directia Pipera.
L-or fi tinut in soare.
-
- thatspongy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF Inneo (BM3)
thatspongy
Astazi eram pe langa Depoul Berceni, pana cand am dat de o mica gaura in gard, si eu curios, m-am uitat la depou prin gaura, si ghiciti ce, "M1322 E2" ! 1322-2322 Putna se afla acum in hala de parcare Berceni!
Astazi eram pe langa Depoul Berceni, pana cand am dat de o mica gaura in gard, si eu curios, m-am uitat la depou prin gaura, si ghiciti ce, "M1322 E2" ! 1322-2322 Putna se afla acum in hala de parcare Berceni!
image_2023-11-07_195648745.png (450.87 KB; downloaded 587 times)
📖 Pagination options