Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3175 posts, 847163 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
sab
Bun...si cine a fost "batman" in acest caz ?
subway guru wrote:
Daca stau sa-mi amintesc bine, de opus s-a opus chiar CAF!
Bun...si cine a fost "batman" in acest caz ?
-
- subway guru
-
Posted:
-
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
Mentosan
Urmăresc forumul ăsta de ani buni de zile. Recent mi-am și făcut cont, dar am tăcut chitic și am urmărit în continuare discuțiile Acum scriu primul post pentru că nu mă mai pot abține!
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere, unde oricum lumea nu stă lipită de bară (sau mai rău, stă lipit un nesimțit care blochează utilizarea întregii bare). Deci eu sunt acel călător care le vreau!
http://i.imgur.com/FvqX7gC.jpg
http://i.imgur.com/N6stTH8.jpg
http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg
http://i.imgur.com/sYBf8NG.jpg
http://i.imgur.com/AOI9Z9D.png
sab wrote:
Dar barele inflorite (ca de la ele am plecat) nu cred ca le-a cerut vreun calator.
Urmăresc forumul ăsta de ani buni de zile. Recent mi-am și făcut cont, dar am tăcut chitic și am urmărit în continuare discuțiile Acum scriu primul post pentru că nu mă mai pot abține!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere, unde oricum lumea nu stă lipită de bară (sau mai rău, stă lipit un nesimțit care blochează utilizarea întregii bare). Deci eu sunt acel călător care le vreau!
http://i.imgur.com/FvqX7gC.jpg
http://i.imgur.com/N6stTH8.jpg
http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg
http://i.imgur.com/sYBf8NG.jpg
http://i.imgur.com/AOI9Z9D.png
-
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Mentosan, poate gasesti diferenta notabila dintre un CAF si una din imaginile din linkurile tale (primele 2 poze)...
Si de ce, ma rog, sunt asa obligatorii barele cu inflorituri ?
La Bombardier simti lipsa oricarei bare de sustinere, nu lipsa unei bare cu inflorituri.
Uite, chinezii sunt mai destepti ca noi. La un asemenea design al barelor de la scaune au ales o bara simpla la usi, pentru ca nu creeaza blocaje (foto 3. mica). Designul barelor se alege si in functie de alte criterii, cum ar fi corelatia cu celelalte bare, latimea ramelor, pozitionarea scaunelor, etc.
Daca celelate bare ies mult in exterior si se creeaza blocaje, alegi o bara simpla.
Si care ar fi, ma rog, avantajul unei bare cu inflorituri fata de una simpla ??? Ca nu inteleg...
Mentosan, poate gasesti diferenta notabila dintre un CAF si una din imaginile din linkurile tale (primele 2 poze)...
Mentosan wrote:
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere....
Si de ce, ma rog, sunt asa obligatorii barele cu inflorituri ?
La Bombardier simti lipsa oricarei bare de sustinere, nu lipsa unei bare cu inflorituri.
Uite, chinezii sunt mai destepti ca noi. La un asemenea design al barelor de la scaune au ales o bara simpla la usi, pentru ca nu creeaza blocaje (foto 3. mica). Designul barelor se alege si in functie de alte criterii, cum ar fi corelatia cu celelalte bare, latimea ramelor, pozitionarea scaunelor, etc.
Daca celelate bare ies mult in exterior si se creeaza blocaje, alegi o bara simpla.
Si care ar fi, ma rog, avantajul unei bare cu inflorituri fata de una simpla ??? Ca nu inteleg...
Bucare©k.c.40.jpg (254.7 KB; downloaded 3808 times)
FvqX7gC.jpg (114.01 KB; downloaded 3810 times)
stock-photo-inside-detail-of-metro-cart-of-beijing-subway-92210119.jpg (30.91 KB; downloaded 3806 times)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
subway guru
Bun venit in randurile noastre!!!...si la cat mai multe mesaje!!!
Problema cu barele inflorite e ca incurajeaza nesimtitii sa se aseze in dreptul usilor de acces...
Mentosan wrote:sab wrote:
Dar barele inflorite (ca de la ele am plecat) nu cred ca le-a cerut vreun calator.
Urmăresc forumul ăsta de ani buni de zile. Recent mi-am și făcut cont, dar am tăcut chitic și am urmărit în continuare discuțiile Acum scriu primul post pentru că nu mă mai pot abține!![]()
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere, unde oricum lumea nu stă lipită de bară (sau mai rău, stă lipit un nesimțit care blochează utilizarea întregii bare). Deci eu sunt acel călător care le vreau!
http://i.imgur.com/FvqX7gC.jpg
http://i.imgur.com/N6stTH8.jpg
http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg
http://i.imgur.com/sYBf8NG.jpg
http://i.imgur.com/AOI9Z9D.png
Bun venit in randurile noastre!!!...si la cat mai multe mesaje!!!
![Hai noroc! :bere:](./images/smilies/bere.gif)
Problema cu barele inflorite e ca incurajeaza nesimtitii sa se aseze in dreptul usilor de acces...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Barele in sine nu sunt problematice daca
1) Am fi civilizati si nu am bloca usile.
2) Am avea suficiente trenuri cat sa tinem un interval acceptabil, in asa fel incat sa nu aglomeram trenurile.
Barele in sine nu sunt problematice daca
1) Am fi civilizati si nu am bloca usile.
2) Am avea suficiente trenuri cat sa tinem un interval acceptabil, in asa fel incat sa nu aglomeram trenurile.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Eu repet intrebarea. Ce avantaj aduce o bara inflorita fata de una simpla, dreapta ?
Eu repet intrebarea. Ce avantaj aduce o bara inflorita fata de una simpla, dreapta ?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GPS
Daca ar fi sa primești un răspuns de la cineva pro infloritura, ar fi: "De o bara cu inflorituri se pot tine mai multe persoane", de la cineva care gândește normal (nu ca cei pro nu ar fi normali, din alte puncte de vedere) răspunsul ar fi: "Niciunul, încât acea infloritura nu face decât sa consume spațiu, care ar putea fi folosit pentru călători".
Poate singurul rol plauzibil ar fi cel de a te sprijini mai ușor de bara, când trenul este liber...
Daca ar fi sa primești un răspuns de la cineva pro infloritura, ar fi: "De o bara cu inflorituri se pot tine mai multe persoane", de la cineva care gândește normal (nu ca cei pro nu ar fi normali, din alte puncte de vedere) răspunsul ar fi: "Niciunul, încât acea infloritura nu face decât sa consume spațiu, care ar putea fi folosit pentru călători".
Poate singurul rol plauzibil ar fi cel de a te sprijini mai ușor de bara, când trenul este liber...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Si cum se pot tine mai multe persoane de o bara cu inflorituri ? Unii au mainile mai lungi, precum Rumburak din serialul Arabela ?
In jurul acelei bare (inflorita sau nu) distributia persoanelor se face oarecum in cerc. Singura modalitate in care incap mai multe persoane distribuite in cerc in jurul unei bare este ca ele sa fie distribuite cat mai departe de centru. Este exact ce si face o bara cu inflorituri, te distribuie mai departe de centrul cercului. Adica te duce mai spre usa.
Cand ai niste bare mici si drepte la usi (si foarte "slim"), ca in a doua poza de mai sus, este ok si o bara inflorita. Insa chiar si asa, este "inflorita" destul de simplu. Dar cand ai ditamai bara la scaun, se schimba total datele problemei....De aceea l-am rugat pe mentosan sa compare. La ce distanta este urmatoarea bara fata de cea inflorita in metroul din a doua poza si ce forma/dimensiune are ? Nu mai spun ca si rama este cam dreapta, nu "rotunjita" ca ale noastre...
Si cum se pot tine mai multe persoane de o bara cu inflorituri ? Unii au mainile mai lungi, precum Rumburak din serialul Arabela ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
In jurul acelei bare (inflorita sau nu) distributia persoanelor se face oarecum in cerc. Singura modalitate in care incap mai multe persoane distribuite in cerc in jurul unei bare este ca ele sa fie distribuite cat mai departe de centru. Este exact ce si face o bara cu inflorituri, te distribuie mai departe de centrul cercului. Adica te duce mai spre usa.
Cand ai niste bare mici si drepte la usi (si foarte "slim"), ca in a doua poza de mai sus, este ok si o bara inflorita. Insa chiar si asa, este "inflorita" destul de simplu. Dar cand ai ditamai bara la scaun, se schimba total datele problemei....De aceea l-am rugat pe mentosan sa compare. La ce distanta este urmatoarea bara fata de cea inflorita in metroul din a doua poza si ce forma/dimensiune are ? Nu mai spun ca si rama este cam dreapta, nu "rotunjita" ca ale noastre...
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
Mentosan
Răspunsul scurt: Se pot ține mai multe persoane de acea bară.
Răspunsul lung: circul zilnic cu metroul spre Pipera. Când e aglomerație mare, în Bombardierele cu bară simplă de cele mai multe ori sunt una-două persoane lipite de bară și nu se mai poate ține nimeni de ea. Dacă se întâmplă să fie toți civilizați și să se țină frumos de bară, oricum se crează un cerc în jurul barei cu o rază aproximativ egală cu raza înfloriturilor, diferența fiind că cei cu mâini mai scurte, sau aflați mai departe nu pot ajunge la bară.
În rest sunt de acord că există mai multe tipuri de bare și nu sunt neapărat fanul tuturor. De exemplu îmi place stilul de bară la ușă încastrată în stâlpul ușii (ca aici: http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg), însă nu îmi place bara centrală pitică din aceeași poză (chit că are înflorituri
) pentru că limitează numărul de persoane care se pot ține de ea.
Având în vedere traficul de la orele de vârf între Unirii - Pipera, mi se pare că soluți aleasă e cea potrivită. Am văzut în prima tură de BM-uri cum e fără bară și nu ne place (circul și cu alea zilnic).Am văzut cum e cu a doua tură de BM-uri cu bară și e ok (mea culpa, m-am confuzat cu bara de la ușă), dar nu ajunge suficientă lume să se poată ține de ele și s-a remediat în cea de-a treia tură de trenuri, CAF-urile băgate pe cea mai plină magistrală, unde în orice poziție te-ai afla la o oră de vârf ai o bară la îndemână să te ții de ea. Poate ar mai fi intrat 0.5 persoane în spațiul ocupat de fiecare înfloritură, dar beneficiul net ar fi fost negativ (două persoane în plus per vagon vs. posibilitatea de a se ține toată lumea de bară și a călători în siguranță).
sab wrote:
Eu repet intrebarea. Ce avantaj aduce o bara inflorita fata de una simpla, dreapta ?
Răspunsul scurt: Se pot ține mai multe persoane de acea bară.
Răspunsul lung: circul zilnic cu metroul spre Pipera. Când e aglomerație mare, în Bombardierele cu bară simplă de cele mai multe ori sunt una-două persoane lipite de bară și nu se mai poate ține nimeni de ea. Dacă se întâmplă să fie toți civilizați și să se țină frumos de bară, oricum se crează un cerc în jurul barei cu o rază aproximativ egală cu raza înfloriturilor, diferența fiind că cei cu mâini mai scurte, sau aflați mai departe nu pot ajunge la bară.
În rest sunt de acord că există mai multe tipuri de bare și nu sunt neapărat fanul tuturor. De exemplu îmi place stilul de bară la ușă încastrată în stâlpul ușii (ca aici: http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg), însă nu îmi place bara centrală pitică din aceeași poză (chit că are înflorituri
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Având în vedere traficul de la orele de vârf între Unirii - Pipera, mi se pare că soluți aleasă e cea potrivită. Am văzut în prima tură de BM-uri cum e fără bară și nu ne place (circul și cu alea zilnic).
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Teoretic sunt 2 aspecte:
Mana fiecarui pasager ocupa o suprafata de bara, care nu este chiar pumnul ci proiectia umarului impreuna cu haine, mai ales ca suprafata utila este doar in zona umarului(zonele de sus si de jos sunt inutile), daca ai 3 bare atunci suprafata se tripleaza.
De asemenea, daca ai un calator foarte aproapre de bara, ala iti bloceaza accesul pe 180 de grade in jurul barei, deci practic un singur calator prost plasat iti injumatateste numarul celor care au acces la bara, daca ai bara inflorita atunci calatorul va sta mai departe de centrul infloriturii blocand astfel mai putine grade. Cu cat infloritura este mai mare cu atat calatorul va fi impins si mai departe deci acest avantaj va creste, bine, ai alte dezavantaje ca pierzi din suprafata vagonului si incurci deplasarea ca trebuie ocolita, de acea trebuie gasit un optim.
Teoretic sunt 2 aspecte:
Mana fiecarui pasager ocupa o suprafata de bara, care nu este chiar pumnul ci proiectia umarului impreuna cu haine, mai ales ca suprafata utila este doar in zona umarului(zonele de sus si de jos sunt inutile), daca ai 3 bare atunci suprafata se tripleaza.
De asemenea, daca ai un calator foarte aproapre de bara, ala iti bloceaza accesul pe 180 de grade in jurul barei, deci practic un singur calator prost plasat iti injumatateste numarul celor care au acces la bara, daca ai bara inflorita atunci calatorul va sta mai departe de centrul infloriturii blocand astfel mai putine grade. Cu cat infloritura este mai mare cu atat calatorul va fi impins si mai departe deci acest avantaj va creste, bine, ai alte dezavantaje ca pierzi din suprafata vagonului si incurci deplasarea ca trebuie ocolita, de acea trebuie gasit un optim.
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Exact.
Confunzi ceva ,Bombardierele nu au bara simpla. Nici prima, nici a doua varianta.
shoppy wrote:
ai alte dezavantaje ca pierzi din suprafata vagonului si incurci deplasarea ca trebuie ocolita
Exact.
Mentosan wrote:
Când e aglomerație mare, în Bombardierele cu bară simplă de cele mai multe ori sunt una-două persoane lipite de bară și nu se mai poate ține nimeni de ea
Confunzi ceva ,Bombardierele nu au bara simpla. Nici prima, nici a doua varianta.
bombardier.jpg (54.03 KB; downloaded 3557 times)
📖 Pagination options