MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3158 posts, 780447 views
 
Go to page:  1  ... 176 177 178 179 180 181 182  ... 226
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii sab

subway guru wrote:
Daca stau sa-mi amintesc bine, de opus s-a opus chiar CAF!

Bun...si cine a fost "batman" in acest caz ?

 


Re: Trenurile CAF subway guru

Ghici!
:bere:

 


Re: Trenurile CAF punmeister

Ca aia cu Costel Biju...
ME-TRO-REX!
:lol: :lol: :lol:

 


Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii Mentosan

sab wrote:
Dar barele inflorite  (ca de la ele am plecat) nu cred ca le-a cerut vreun calator.

Urmăresc forumul ăsta de ani buni de zile. Recent mi-am și făcut cont, dar am tăcut chitic și am urmărit în continuare discuțiile Acum scriu primul post pentru că nu mă mai pot abține!  :D
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere, unde oricum lumea nu stă lipită de bară (sau mai rău, stă lipit un nesimțit care blochează utilizarea întregii bare). Deci eu sunt acel călător care le vreau!
http://i.imgur.com/FvqX7gC.jpg
http://i.imgur.com/N6stTH8.jpg
http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg
http://i.imgur.com/sYBf8NG.jpg
http://i.imgur.com/AOI9Z9D.png

 


Re: Trenurile CAF andrei11

+ 1

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Mentosan, poate gasesti diferenta notabila dintre un CAF si una din imaginile din linkurile tale (primele 2 poze)...
Mentosan wrote:
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere....

Si de ce, ma rog, sunt asa obligatorii barele cu inflorituri ?
La Bombardier simti lipsa oricarei bare de sustinere, nu lipsa unei bare cu inflorituri.

Uite, chinezii sunt mai destepti ca noi. La un asemenea design al barelor de la scaune au ales o bara simpla la usi, pentru ca nu creeaza blocaje (foto 3. mica). Designul barelor se alege si in functie de alte criterii, cum ar fi corelatia cu celelalte bare, latimea ramelor, pozitionarea scaunelor, etc.
Daca celelate bare ies mult in exterior si se creeaza blocaje, alegi o bara simpla.
Si care ar fi, ma rog, avantajul unei bare cu inflorituri fata de una simpla ??? Ca nu inteleg...
Bucare©k.c.40.jpg (254.7 KB; downloaded 3455 times)
FvqX7gC.jpg (114.01 KB; downloaded 3457 times)
stock-photo-inside-detail-of-metro-cart-of-beijing-subway-92210119.jpg (30.91 KB; downloaded 3453 times)

 


Re: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii subway guru

Mentosan wrote:
sab wrote:
Dar barele inflorite  (ca de la ele am plecat) nu cred ca le-a cerut vreun calator.

Urmăresc forumul ăsta de ani buni de zile. Recent mi-am și făcut cont, dar am tăcut chitic și am urmărit în continuare discuțiile Acum scriu primul post pentru că nu mă mai pot abține!  :D
Barele cu înflorituri sunt absolut obligatorii în orice mijloc de transport care se aglomerează, dovadă că nu noi le-am inventat, ci vin tot din afară. Eu personal le simt lipsa în Bombardiere, unde oricum lumea nu stă lipită de bară (sau mai rău, stă lipit un nesimțit care blochează utilizarea întregii bare). Deci eu sunt acel călător care le vreau!
http://i.imgur.com/FvqX7gC.jpg
http://i.imgur.com/N6stTH8.jpg
http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg
http://i.imgur.com/sYBf8NG.jpg
http://i.imgur.com/AOI9Z9D.png

Bun venit in randurile noastre!!!...si la cat mai multe mesaje!!!
:bere:
Problema cu barele inflorite e ca incurajeaza nesimtitii sa se aseze in dreptul usilor de acces...
:twisted:

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Barele in sine nu sunt problematice daca

1) Am fi civilizati si nu am bloca usile.

2) Am avea suficiente trenuri cat sa tinem un interval acceptabil, in asa fel incat sa nu aglomeram trenurile.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Eu repet intrebarea. Ce avantaj aduce o bara inflorita fata de una simpla, dreapta ?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF GPS

Daca ar fi sa primești un răspuns de la cineva pro infloritura, ar fi: "De o bara cu inflorituri se pot tine mai multe persoane", de la cineva care gândește normal (nu ca cei pro nu ar fi normali, din alte puncte de vedere) răspunsul ar fi: "Niciunul, încât acea infloritura nu face decât sa consume spațiu, care ar putea fi folosit pentru călători".
Poate singurul rol plauzibil ar fi cel de a te sprijini mai ușor de bara, când trenul este liber...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Si cum se pot tine mai multe persoane de o bara cu inflorituri ? Unii au mainile mai lungi, precum Rumburak din serialul Arabela ? :)
In jurul acelei bare (inflorita sau nu) distributia persoanelor se face oarecum in cerc. Singura modalitate in care incap mai multe persoane distribuite in cerc in jurul unei bare este ca ele sa fie distribuite cat mai departe de centru. Este exact ce si face o bara cu inflorituri, te distribuie mai departe de centrul cercului. Adica te duce mai spre usa.
Cand ai niste bare mici si drepte la usi (si foarte "slim"), ca in a doua poza de mai sus, este ok si o bara inflorita.  Insa chiar si asa, este "inflorita" destul de simplu. Dar cand ai ditamai bara la scaun, se schimba total datele problemei....De aceea l-am rugat pe mentosan sa compare. La ce distanta este urmatoarea bara fata de cea inflorita in metroul din a doua poza si ce forma/dimensiune are ? Nu mai spun ca si rama este cam dreapta, nu "rotunjita" ca ale noastre...

 


Re: Trenurile CAF Mentosan

sab wrote:
Eu repet intrebarea. Ce avantaj aduce o bara inflorita fata de una simpla, dreapta ?

Răspunsul scurt: Se pot ține mai multe persoane de acea bară.
Răspunsul lung: circul zilnic cu metroul spre Pipera. Când e aglomerație mare, în Bombardierele cu bară simplă de cele mai multe ori sunt una-două persoane lipite de bară și nu se mai poate ține nimeni de ea. Dacă se întâmplă să fie toți civilizați și să se țină frumos de bară, oricum se crează un cerc în jurul barei cu o rază aproximativ egală cu raza înfloriturilor, diferența fiind că cei cu mâini mai scurte, sau aflați mai departe nu pot ajunge la bară.

În rest sunt de acord că există mai multe tipuri de bare și nu sunt neapărat fanul tuturor. De exemplu îmi place stilul de bară la ușă încastrată în stâlpul ușii (ca aici: http://i.imgur.com/5deFZY5.jpg), însă nu îmi place bara centrală pitică din aceeași poză (chit că are înflorituri  :D ) pentru că limitează numărul de persoane care se pot ține de ea.

Având în vedere traficul de la orele de vârf între Unirii - Pipera, mi se pare că soluți aleasă e cea potrivită. Am văzut în prima tură de BM-uri cum e fără bară și nu ne place (circul și cu alea zilnic). Am văzut cum e cu a doua tură de BM-uri cu bară și e ok (mea culpa, m-am confuzat cu bara de la ușă), dar nu ajunge suficientă lume să se poată ține de ele și s-a remediat în cea de-a treia tură de trenuri, CAF-urile băgate pe cea mai plină magistrală, unde în orice poziție te-ai afla la o oră de vârf ai o bară la îndemână să te ții de ea. Poate ar mai fi intrat 0.5 persoane în spațiul ocupat de fiecare înfloritură, dar beneficiul net ar fi fost negativ (două persoane în plus per vagon vs. posibilitatea de a se ține toată lumea de bară și a călători în siguranță).

 


Re: Trenurile CAF shoppy

Teoretic sunt 2 aspecte:
Mana fiecarui pasager ocupa o suprafata de bara, care nu este chiar pumnul ci proiectia umarului impreuna cu haine, mai ales ca suprafata utila este doar in zona umarului(zonele de sus si de jos sunt inutile), daca ai 3 bare atunci suprafata se tripleaza.
De asemenea, daca ai un calator foarte aproapre de bara, ala iti bloceaza accesul pe 180 de grade in jurul barei, deci practic un singur calator prost plasat iti injumatateste numarul celor care au acces la bara, daca ai bara inflorita atunci calatorul va sta mai departe de centrul infloriturii blocand astfel mai putine grade. Cu cat infloritura este mai mare cu atat calatorul va fi impins si mai departe deci acest avantaj va creste, bine, ai alte dezavantaje ca pierzi din suprafata vagonului si incurci deplasarea ca trebuie ocolita, de acea trebuie gasit un optim.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

shoppy wrote:
ai alte dezavantaje ca pierzi din suprafata vagonului si incurci deplasarea ca trebuie ocolita

Exact.
Mentosan wrote:
Când e aglomerație mare, în Bombardierele cu bară simplă de cele mai multe ori sunt una-două persoane lipite de bară și nu se mai poate ține nimeni de ea

Confunzi ceva ,Bombardierele nu au bara simpla. Nici prima, nici a doua varianta.
bombardier.jpg (54.03 KB; downloaded 3206 times)

 


Go to page:  1  ... 176 177 178 179 180 181 182  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2246 forum members have written 417115 posts in 5193 topics and 507 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use