Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)
3175 posts, 848314 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
sab
Nu cred ca este vina trenului. Pare a fi o politica Metrorex, pentru ca si in multe Bombardiere este la fel. Pur si simplu nu se mai da drumul la ventilatie sau aceasta este la minim, probabil din motive de "ieconomie"
Nu cred ca este vina trenului. Pare a fi o politica Metrorex, pentru ca si in multe Bombardiere este la fel. Pur si simplu nu se mai da drumul la ventilatie sau aceasta este la minim, probabil din motive de "ieconomie"
- zapacitu
-
Posted:
-
- stakee
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
stakee
Asta este o comparatie aiurea ca sa nu zic mai frumos, noi majoritatea suntem calatori deci nu mergem cu locomotiva ci cu vagoanele de calatori
puidemorosan wrote:
EA-urile de la CFR au suspensie primara metalastica. Bănuiesc ca și alea sunt proaste.
La politica și fotbal ne pricepem toți. Mai nou și la trenuri....
Asta este o comparatie aiurea ca sa nu zic mai frumos, noi majoritatea suntem calatori deci nu mergem cu locomotiva ci cu vagoanele de calatori
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
mcosmin
Cu scuzele de rigoare daca ma insel, dar eu pana acum nu am vazut ventilatie fortata in CAF care sa si functioneze. In BM-uri, chiar si cand este la minim, tot mai simti ca intra ceva prin gaurelele alea din tavan...la CAF nema, nimic...
sab wrote:
Nu cred ca este vina trenului. Pare a fi o politica Metrorex, pentru ca si in multe Bombardiere este la fel. Pur si simplu nu se mai da drumul la ventilatie sau aceasta este la minim, probabil din motive de "ieconomie"
Cu scuzele de rigoare daca ma insel, dar eu pana acum nu am vazut ventilatie fortata in CAF care sa si functioneze. In BM-uri, chiar si cand este la minim, tot mai simti ca intra ceva prin gaurelele alea din tavan...la CAF nema, nimic...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Daca vrei sa zici ca EA are suspensie buna atunci ai dat-o de gard rau, in anii '70 era o suspensie buna in comparatie cu arcurile lamelare ale DA-ulului din anii '60 si prin prizma ca nimeni nu prea avea habar ce impact are un boghiu de 60t care intra cu peste 100km/h intr-o curba, mai incolo s-au convins ei ca impactul este groaznic, de acea tarile civilizare ne-au recomandat prieteneste sa le ducem pe la REMAT, si asta de vreo 20 de ani, dar noi asta avem, asta circula, si le mai si producem, desi lumea civilizata spune ca un Co'-Co' electric e o ineptie si nu mai face nimeni, noi facem...
Arcurile elicoidale sunt aceleasi de x zeci de ani, au niste performante certe si oricine este in stare sa-ti faca un arc pentru performantele alea si sa-ti garanteze ca se rupe sasiul inaintea arcului, la elastomeri-metalastice-perne-oricum poti sa iti si iasa mai bine ca la elicoidal dar poti sa o si zbarcesti foarte usor, alegerea metodei tehnologice nu iti garanteaza succesul, cauciucul este mult mai pretentios si mai putin inteles decat otelul, discutia este prematura, sa ne vedem peste vreo 10 ani si ne gandim atunci daca v-a iesit sau nu.
Teoretic mecanicul trebuie sa tina selectorul ventilatiei pe pozitia "automat", doar ca la capat de cursa boadiguarzii alearga prin tren sa inchida toate geamurile si striga la mecanic sa inchida ventilatia ca ii doare capul, asa ca mecanicul o opreste si uita s-o mai porneasca, si la Metrorex si peste tot e tara lui papura voda un fiecare face ce vrea.
Daca vrei sa zici ca EA are suspensie buna atunci ai dat-o de gard rau, in anii '70 era o suspensie buna in comparatie cu arcurile lamelare ale DA-ulului din anii '60 si prin prizma ca nimeni nu prea avea habar ce impact are un boghiu de 60t care intra cu peste 100km/h intr-o curba, mai incolo s-au convins ei ca impactul este groaznic, de acea tarile civilizare ne-au recomandat prieteneste sa le ducem pe la REMAT, si asta de vreo 20 de ani, dar noi asta avem, asta circula, si le mai si producem, desi lumea civilizata spune ca un Co'-Co' electric e o ineptie si nu mai face nimeni, noi facem...
Arcurile elicoidale sunt aceleasi de x zeci de ani, au niste performante certe si oricine este in stare sa-ti faca un arc pentru performantele alea si sa-ti garanteze ca se rupe sasiul inaintea arcului, la elastomeri-metalastice-perne-oricum poti sa iti si iasa mai bine ca la elicoidal dar poti sa o si zbarcesti foarte usor, alegerea metodei tehnologice nu iti garanteaza succesul, cauciucul este mult mai pretentios si mai putin inteles decat otelul, discutia este prematura, sa ne vedem peste vreo 10 ani si ne gandim atunci daca v-a iesit sau nu.
Teoretic mecanicul trebuie sa tina selectorul ventilatiei pe pozitia "automat", doar ca la capat de cursa boadiguarzii alearga prin tren sa inchida toate geamurile si striga la mecanic sa inchida ventilatia ca ii doare capul, asa ca mecanicul o opreste si uita s-o mai porneasca, si la Metrorex si peste tot e tara lui papura voda un fiecare face ce vrea.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
GPS
Pentru cei interesați, barele de susținere de lângă usa de la cabina lui 1319 (capăt sens Berceni) se mișca îngrozitor de tare, daca trage cineva un pic mai tare de ele se vor rupe!
Pentru cei interesați, barele de susținere de lângă usa de la cabina lui 1319 (capăt sens Berceni) se mișca îngrozitor de tare, daca trage cineva un pic mai tare de ele se vor rupe!
- puidemorosan
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
TibiV
Trenurile isi pot alege unde sa doarma ?!...
Mama, ce mishto... Vreau si eu !
Dar sa nu ma parati la nevasta !....
Trenurile isi pot alege unde sa doarma ?!...
Mama, ce mishto... Vreau si eu !
Dar sa nu ma parati la nevasta !....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
'Bombonelele' au totusi o oarece problemutza cu suspensia...ca la o anume viteza de 'croaziera' intra in 'fibrilatii', CAFurile nu...
Dar ca sa sezisezi trebsoara asta trebuie sa ai ceva 'simt ingineresc'...si sa nu te extaziezi cand Isaia dantzuieste...
'Bombonelele' au totusi o oarece problemutza cu suspensia...ca la o anume viteza de 'croaziera' intra in 'fibrilatii', CAFurile nu...
Dar ca sa sezisezi trebsoara asta trebuie sa ai ceva 'simt ingineresc'...si sa nu te extaziezi cand Isaia dantzuieste...
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
iliutu
Pai vibratiile nu erau problema de la inceput din cauza profilelor conice la roti care s-au rezolvat prin strunjire ?
Pai vibratiile nu erau problema de la inceput din cauza profilelor conice la roti care s-au rezolvat prin strunjire ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
subway guru
Nu, problema reala era la frecventele proprii de vibratie a intregului sistem din care componenta principala e suspensia, aia cu strunjirea rotilor a fost un paleativ in sine pagubos, ca a consumat din 'carnea' rotilor scurtandu-le durata de viata doar pentru a 'dezacorda' usor ansamblul...cum s-ar zice, daca masina trepideaza cu anvelope noi, punem anvelope uzate ca sa 'atenuam' fenomenul...sper ca am folosit o comparatie suficient de 'explicita' si de 'expresiva'!...sau si mai frust, daca ne balanganim pe toace, trecem pe slapi!!!...in loc sa mergem la sala sa lucram la abdomene sa ne mai scada 'burta'!!!
Si nu-mi apartine concluzia, doar ca sunt intrutotul de acord cu ea, problema a fost sezisata si diagnosticul a fost pus 'din prima' de catre 'ultimii mohicani' ramasi dintre proiectantii autori ai ramelor romanesti inca in viata si in activitate, Dzeu sa le dea sanatate!
Daca nici in astia nu poti sa pui baza si nu ai incredere si nu-i crezi capabili si onesti, atunci nu stiu la ce 'idoli' poti sa te inchini!!!
Nu, problema reala era la frecventele proprii de vibratie a intregului sistem din care componenta principala e suspensia, aia cu strunjirea rotilor a fost un paleativ in sine pagubos, ca a consumat din 'carnea' rotilor scurtandu-le durata de viata doar pentru a 'dezacorda' usor ansamblul...cum s-ar zice, daca masina trepideaza cu anvelope noi, punem anvelope uzate ca sa 'atenuam' fenomenul...sper ca am folosit o comparatie suficient de 'explicita' si de 'expresiva'!...sau si mai frust, daca ne balanganim pe toace, trecem pe slapi!!!...in loc sa mergem la sala sa lucram la abdomene sa ne mai scada 'burta'!!!
Si nu-mi apartine concluzia, doar ca sunt intrutotul de acord cu ea, problema a fost sezisata si diagnosticul a fost pus 'din prima' de catre 'ultimii mohicani' ramasi dintre proiectantii autori ai ramelor romanesti inca in viata si in activitate, Dzeu sa le dea sanatate!
Daca nici in astia nu poti sa pui baza si nu ai incredere si nu-i crezi capabili si onesti, atunci nu stiu la ce 'idoli' poti sa te inchini!!!
- puidemorosan
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
puidemorosan
În completarea a ceea ce a spus Guru, Bombardierele au în suspensia primara doua nivele de amortizare (elemente metalastice și arcuri elicoidale) iar CAF-urile doar unul.
De regula cu cât bagi mai multe nivele de amortizare, destabilizezi mai mult sistemul. Cu atât mai mult pe calea în placa (prin definiție, mai rigida).
În completarea a ceea ce a spus Guru, Bombardierele au în suspensia primara doua nivele de amortizare (elemente metalastice și arcuri elicoidale) iar CAF-urile doar unul.
De regula cu cât bagi mai multe nivele de amortizare, destabilizezi mai mult sistemul. Cu atât mai mult pe calea în placa (prin definiție, mai rigida).
- GPS
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile CAF
shoppy
Acum stiti cum e la noi, cum e ceva nou toti expertii in alea de acum 20 de ani hop ca suntem si noi destepti si explicam ca nu ne trebuie, ca e prost, ca tot alea de acum 20 de ani erau mai bune.
Cand a venit BM ca IVA pe elastomeri sunt bune si BM proaste, acum ca a venit CAF logic CAF sunt proaste si BM pe elicoidale sunt bune, daca prindeti 10 ani sa vedeti cum si CAF pe elastomeri sunt bune si urmatoarele proaste.
Acum stiti cum e la noi, cum e ceva nou toti expertii in alea de acum 20 de ani hop ca suntem si noi destepti si explicam ca nu ne trebuie, ca e prost, ca tot alea de acum 20 de ani erau mai bune.
Cand a venit BM ca IVA pe elastomeri sunt bune si BM proaste, acum ca a venit CAF logic CAF sunt proaste si BM pe elicoidale sunt bune, daca prindeti 10 ani sa vedeti cum si CAF pe elastomeri sunt bune si urmatoarele proaste.
📖 Pagination options