MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile CAF Inneo (BM3)

3158 posts, 782177 views
 
Go to page:  1  ... 123 124 125 126 127 128 129  ... 226
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile CAF Costin

Intra pe M2 ca suplimentare sau pe M1/M3? Ar fi nevoie in ambele cazuri, dar la Aurel Vlaicu apare o clădire de 24 de etaje de birouri, trebuie indesati undeva si oamenii de-acolo, nu?

 


Re: Trenurile CAF iliutu

Acea cladire este construita peste tunelurile de metrou, asa ca facand putin haz, cu un pic de vointa ar intra direct in tunel.

 


Re: Trenurile CAF mcosmin

Cele 8 intra pe M2, BM-urile de acolo se duc pe M1/M3.

 


Re: Trenurile CAF andrei11

iliutu[/color:sso75cxn]":sso75cxn]Acea cladire este construita peste tunelurile de metrou, asa ca facand putin haz, cu un pic de vointa ar intra direct in tunel.

:o  :?:
Care ?

 


Re: Trenurile CAF Costin

mcosmin wrote:
Cele 8 intra pe M2, BM-urile de acolo se duc pe M1/M3.

Adica nu se suplimentează M2...
Despre cladirea de pe tuneluri am raspuns aici.

 


Re: Trenurile CAF survola

Spaniolii de la CAF vor livra, în noiembrie, primul metrou din cele opt comandate anul trecut de Metrorex

Compania spaniolă CAF va livra către Metrorex, la jumătatea lunii noiembrie, primul tren din cele opt suplimentare comandate la finele anului trecut de către administratorul reţelei de metrou din Bucureşti, a anunţat marţi constructorul.

„Primul vehicul va ajunge la Bucureşti la mai puţin de un an de la semnarea contractului cu Metrorex, care stipulează un termen de 15 luni pentru procesul de proiectare, producţie, verificare şi recepţie finală ale primului tren. CAF va continua ritmul accelerat de producţie, astfel încât, până la sfârşitul anului, încă două noi trenuri să fie livrate către Metrorex“, arată compania, într-un comunicat.

Al doilea tren a fost de asemenea testat sub supravegherea reprezentanţilor Metrorex la unitatea CAF din Spania şi a primit certificatul provizoriu de recepţie.

Noile trenuri au fost achiziţionate în baza unui contract în valoare de 47 milioane euro semnat cu Metrorex în noiembrie 2014, cu finanţare de la Banca Europeană de Investiţii.

Acestea sunt similare celor 16 garnituri cumpărate de la CAF în baza unui contract în valoare de 97 milioane de euro semnat în 2011.

Constructorul spaniol a câştigat şi în acest an o licitaţie Metrorex, pentru 51 de trenuri, destinate Magistralei 5 Drumul Taberei - Pantelimon, însă procedura a fost contestată la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, care a suspendat licitaţia până la finalizarea cercetărilor făcute de către Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) în dosarul care vizează această procedură.

Sursa: adevarul,ro

 


Re: Trenurile CAF freyutz

Mai este putin  ;)  ;)
IMG_0002_crop.jpg (56.15 KB; downloaded 1446 times)

 


Re: Trenurile CAF Cristy

Sa ne reamintim ce nume vor avea cele 8 trenuri:

UT17 – Trotus
UT18 – Berbec
UT19 – Cibin
UT20 – Tismana
UT21 – Nera
UT22 – Putna
UT23 – Cerna
UT24 – Casimcea

 


Re: Trenurile CAF cris_m

Sa speram ca acestea nu vor avea probleme tehnice... :popa:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF GPS

Aceste trenuri noi reprezintă sfârșitul epocii BM pe magistrala 2?  :oops:
Acum prefer un BM, dar poate cu aceste noi trenuri îmi voi schimba părerea. :roll:

 


Re: Trenurile CAF shoppy

De la ce vin denumirile?, eu stiu ca Casimcea e un sat un-sendoaie harta in mijlocul Dobrogei...

 


Re: Trenurile CAF VladyF

shoppy wrote:
De la ce vin denumirile?, eu stiu ca Casimcea e un sat un-sendoaie harta in mijlocul Dobrogei...


De la ape curgatoare din Romania, Râul Casimcea (asa mic, mic cum este el) este cel mai important râu din Dobrogea.  :D
https://ro.wikipedia.org/wiki/R%C3%A2ul_Casimcea

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Trenurile CAF sab

Casimcea s-a "adjudecat" de mult, exista.Cred ca a ramas nelamurit "Berbec"...

 


Re: Trenurile CAF BIGRED1984

Am rupt internetu-n 2 si tot ce-am gasit relevant sunt referinte catre  "Gâtul Berbecului" sau "gâtu' Berbecului", pe raul Sadu, unde este un lac de acumulare - de acolo probabil conexiunea cu râurile si cu numirea trenurilor.

"În anul 1950 s-a construit la Gâtul Berbecului barajul de la Negovanu cu scopul obtinerii hidroenergiei la hidrocentrala Sadu V, aflată în localitatea Sădurelu"

Pentru referinta, „Dezvoltarea durabilă a spaŃiului geografic în bazinul râului Sadu – Studiu geografic complex”, elaborată de D-ul Turcu Vasile, profesor grad I.
http://www.unibuc.ro/studies/Doctorate2...ctorat.pdf

 


Go to page:  1  ... 123 124 125 126 127 128 129  ... 226
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2250 forum members have written 417467 posts in 5203 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use