Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 303660 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Utilizator anonim
Pai daca fac licitatie pentru cate 16 roti, adica set pentru 4 vagoane...
Pai daca fac licitatie pentru cate 16 roti, adica set pentru 4 vagoane...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Puss in Boots
Nu mai stiu, ca m-am incurcat in atatea proiecte, dar mai sunt prevazute macar teoretic sa se mai faca niste LF-uri dintr-astea? Sau se merge pe CA si tramvaie noi?
Nu mai stiu, ca m-am incurcat in atatea proiecte, dar mai sunt prevazute macar teoretic sa se mai faca niste LF-uri dintr-astea? Sau se merge pe CA si tramvaie noi?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Utilizator anonim
Momentan CAuri se vor face mai alert. Momentan proiectul Bucur LF e in pauza, se doreste constructia unei variante mai mari pentru linia 41, dar care in prezent nu isi are rostul in contextul licitatiei de tramvaie. O posibila anulare a licitatiei ar fi o sansa pentru reluarea proiectului.
Momentan CAuri se vor face mai alert. Momentan proiectul Bucur LF e in pauza, se doreste constructia unei variante mai mari pentru linia 41, dar care in prezent nu isi are rostul in contextul licitatiei de tramvaie. O posibila anulare a licitatiei ar fi o sansa pentru reluarea proiectului.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-4xx produse intre 2012-201x)
Puss in Boots
Sincer, mai bine sa nu anuleze licitatia, la ce ritm are URAC-ul (nu tine doar de el, stiu) o sa avem 100 de noi Bucur in orice varianta ar fi ele la sfantul asteapta.
Sincer, mai bine sa nu anuleze licitatia, la ce ritm are URAC-ul (nu tine doar de el, stiu) o sa avem 100 de noi Bucur in orice varianta ar fi ele la sfantul asteapta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Utilizator anonim
A revenit 407 dupa accidentul din 13 Septembrie de anul trecut.
A revenit 407 dupa accidentul din 13 Septembrie de anul trecut.
- hADRIAN
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
hADRIAN
Ce frumos ploua in 409 in dreptul geamului 3 partea stanga...
Ce frumos ploua in 409 in dreptul geamului 3 partea stanga...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
V2A
În afară de 412 și 415, defecte de mai mult timp, nu le-am mai văzut recent nici pe 408, 413 și 416.
În afară de 412 și 415, defecte de mai mult timp, nu le-am mai văzut recent nici pe 408, 413 și 416.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Utilizator anonim
Aceeasi problema a rotilor elastice, am impresia ca pana nu se modifica trucul ala pentru a fi mai putin rigid nici nu se grabesc sa le mai repare, ca piese s-au tot achizitionat.
Aceeasi problema a rotilor elastice, am impresia ca pana nu se modifica trucul ala pentru a fi mai putin rigid nici nu se grabesc sa le mai repare, ca piese s-au tot achizitionat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Nenea_titi
Ce tare, au fabricat un tramvai neadecvat căii de rulare a orașului său de destinație... RATB/URAC l-a făcut, și ce să vezi... Nu e potrivit rețelei STB - RATB. Dacă nu se mai grăbesc să le repare,înseamnă că avem tramvaie noi, inutile. La ce sunt bune dacă nici bine nu le repari că pică la loc? Deci, deduc de mai sus... Că e prost proiectat și gândit... Să mai modifici ceva la ele...probabil costă prea mult... Bani băgați în experimente eșuate...așa făcea și Rocar odată. Până s-a ales praful de el...
Ce tare, au fabricat un tramvai neadecvat căii de rulare a orașului său de destinație... RATB/URAC l-a făcut, și ce să vezi... Nu e potrivit rețelei STB - RATB. Dacă nu se mai grăbesc să le repare,înseamnă că avem tramvaie noi, inutile. La ce sunt bune dacă nici bine nu le repari că pică la loc? Deci, deduc de mai sus... Că e prost proiectat și gândit... Să mai modifici ceva la ele...probabil costă prea mult... Bani băgați în experimente eșuate...așa făcea și Rocar odată. Până s-a ales praful de el...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Utilizator anonim
Din proiectul de buget al PMB pe anul 2019. Bucur LF revine, conform sumei, anul asta ar incepe lucrul la seria 417-434.
Din proiectul de buget al PMB pe anul 2019. Bucur LF revine, conform sumei, anul asta ar incepe lucrul la seria 417-434.
untitled.jpg (37.41 KB; downloaded 3217 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
ByOnu
Macar modifica si ei proiectul pentru a se rezolva cu rotile?
Macar modifica si ei proiectul pentru a se rezolva cu rotile?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Utilizator anonim
E in curs de rezolvare problema rotilor. Dar cat timp curbele se „carpesc” la sudura manuala, orice tramvai aduci va fi hodorogit rapid ca ultimul cazan de Tatra sau V3A dereglat.
E in curs de rezolvare problema rotilor. Dar cat timp curbele se „carpesc” la sudura manuala, orice tramvai aduci va fi hodorogit rapid ca ultimul cazan de Tatra sau V3A dereglat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Nenea_titi
Mă bucur că aud că se mai construiesc tramvaie la noi... Dar, tot în vechiul format ca și ->416? Oricum până vin tramvaiele noi, ar fi soluția optimă, zic eu că dacă se rămâne cu 100 tramvaie noi, plus 200 CA-PPC (transformare la greu V3A) , plus să zicem 50 BLF(caz fericit, sau a căzut licitația?)... Deja ar fi decent. Știu că V3A va mai dăinui mult, dar poate fi folosit ca și Bucur 1 V2A-T, de completare.
Tot Dudesti ar prelua oare noile realizări cincinale, sau le dă altor depouri ( Alexandria, Militari, Giurgiului)? Dudesti mi se pare prea favorizat față de alte depouri modernizate, cele enunțate mai sus. Plus că Dudesti are linia de acces vai de ea.
Mă bucur că aud că se mai construiesc tramvaie la noi... Dar, tot în vechiul format ca și ->416? Oricum până vin tramvaiele noi, ar fi soluția optimă, zic eu că dacă se rămâne cu 100 tramvaie noi, plus 200 CA-PPC (transformare la greu V3A) , plus să zicem 50 BLF(caz fericit, sau a căzut licitația?)... Deja ar fi decent. Știu că V3A va mai dăinui mult, dar poate fi folosit ca și Bucur 1 V2A-T, de completare.
Tot Dudesti ar prelua oare noile realizări cincinale, sau le dă altor depouri ( Alexandria, Militari, Giurgiului)? Dudesti mi se pare prea favorizat față de alte depouri modernizate, cele enunțate mai sus. Plus că Dudesti are linia de acces vai de ea.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
1689
Mai e loc prin depouri sa le depoziteze si p-astea ? Incepe sa fie concurenta mare la gard
Lasind gluma la o parte, cum e posibil sa se investeasca in continuare intr-un proiect care se dovedeste a fi neviabil ?
De ce nu se re-directeaza banii la reabilitarea infrastructurii - daca tot ne plingem ca vai, nici un tanc n-ar rezista pe liniile din Bucuresti... ?
Utilizator anonim wrote:
Din proiectul de buget al PMB pe anul 2019. Bucur LF revine, conform sumei, anul asta ar incepe lucrul la seria 417-434.
Mai e loc prin depouri sa le depoziteze si p-astea ? Incepe sa fie concurenta mare la gard
Lasind gluma la o parte, cum e posibil sa se investeasca in continuare intr-un proiect care se dovedeste a fi neviabil ?
De ce nu se re-directeaza banii la reabilitarea infrastructurii - daca tot ne plingem ca vai, nici un tanc n-ar rezista pe liniile din Bucuresti... ?
📖 Pagination options