Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 288634 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Utilizator anonim
406 este 70% finalizat, 407 se afla in vopsitorie, 408 si 409 sunt la nivel de lipit tabla. De asemenea toate boghiurile vagoanelor pana la 410 sunt finalizate si urmeaza sa ajunga sub vagoane pe masura ce ies din vopsitorie si sunt legate.
406 este 70% finalizat, 407 se afla in vopsitorie, 408 si 409 sunt la nivel de lipit tabla. De asemenea toate boghiurile vagoanelor pana la 410 sunt finalizate si urmeaza sa ajunga sub vagoane pe masura ce ies din vopsitorie si sunt legate.
DSC_6078.JPG (311.8 KB; downloaded 6722 times)
DSC_6085.JPG (303.62 KB; downloaded 6727 times)
DSC_6090.JPG (204.18 KB; downloaded 6725 times)
DSC_6114.JPG (347.47 KB; downloaded 6723 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Utilizator anonim
Boghiul purtator de Bucur LF.
Boghiul purtator de Bucur LF.
DSC_6116.JPG (298.5 KB; downloaded 6717 times)
DSC_6118.JPG (267.25 KB; downloaded 6717 times)
DSC_6124.JPG (298.72 KB; downloaded 6716 times)
DSC_6127.JPG (222.29 KB; downloaded 6719 times)
DSC_6131.JPG (235.06 KB; downloaded 6717 times)
DSC_6133.JPG (272.19 KB; downloaded 6734 times)
DSC_6134.JPG (245.83 KB; downloaded 6715 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Utilizator anonim
Te referi la purtatoare banuiesc ? Da, URACul le asambleaza de la 0, partea metalica, piesele - roti elastice, frane, suspensii vin cumparate.
Te referi la purtatoare banuiesc ? Da, URACul le asambleaza de la 0, partea metalica, piesele - roti elastice, frane, suspensii vin cumparate.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
bercenicity
Da, ma refeream la cadrul trucului, daca este facut (adica metal brut -> truc) in uzinele URAC sau comandat de la altii. Ca ma gandesc ca daca fac cadrele pentru boghiurile motoare ar putea sa faca si trucul asta...
Da, ma refeream la cadrul trucului, daca este facut (adica metal brut -> truc) in uzinele URAC sau comandat de la altii. Ca ma gandesc ca daca fac cadrele pentru boghiurile motoare ar putea sa faca si trucul asta...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
bercenicity
M-am entuziasmat degeaba: licitatia a fost anulata.
bercenicity wrote:
Good news everyone!
Avem licitatie pentru acord-cadru livrare de echipament climatizare al salonul de calatori al Bucur LF-ului.
min.5-max.8 sisteme
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=418897
M-am entuziasmat degeaba: licitatia a fost anulata.
- Gabi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
George
Carevasazica, nu vor avea...de ce nu putem face ceva ca lumea, pana la capat?
Carevasazica, nu vor avea...de ce nu putem face ceva ca lumea, pana la capat?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
133 313
Pentru ca bisnita cu absolut orice este exacerbata! Fiecare importator se viseaza milionar peste week-end.
Pentru ca bisnita cu absolut orice este exacerbata! Fiecare importator se viseaza milionar peste week-end.
- George
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
133 313
Timpul inseamna (in primul rand) bani. Nu poti tine in loc cu anii un vagon pentru un aer conditionat necesar (sau nu) 3 luni de vara per an. Si mai ales un vagon pentru o regie autonoma in care trei sferturi din calatori au "gratuitate".
Timpul inseamna (in primul rand) bani. Nu poti tine in loc cu anii un vagon pentru un aer conditionat necesar (sau nu) 3 luni de vara per an. Si mai ales un vagon pentru o regie autonoma in care trei sferturi din calatori au "gratuitate".
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Robert24
AC nu mai inseamna "3 luni pe an" de cativa ani... Daca ar fi ventilate natural bine (geamuri mari ex.Ikarus) ar fi alta treaba. Dar cu micile gemulete care abia se deschid si cand sunt 25 de grade afara se fac cel putin 35 inauntru si atunci obligatoriu e nevoie de un mijloc de ventilare/racire. Sincer, exceptand zilele racoroase de vara (cam putine de altfel in ultimii ani) e nevoie de AC cam de la inceputul lui mai cam pana spre sfarsitul lui septembrie, deci vreo 4 luni jumate... Si nu mai considerati AC-ul un moft. E o necesitate!
AC nu mai inseamna "3 luni pe an" de cativa ani... Daca ar fi ventilate natural bine (geamuri mari ex.Ikarus) ar fi alta treaba. Dar cu micile gemulete care abia se deschid si cand sunt 25 de grade afara se fac cel putin 35 inauntru si atunci obligatoriu e nevoie de un mijloc de ventilare/racire. Sincer, exceptand zilele racoroase de vara (cam putine de altfel in ultimii ani) e nevoie de AC cam de la inceputul lui mai cam pana spre sfarsitul lui septembrie, deci vreo 4 luni jumate... Si nu mai considerati AC-ul un moft. E o necesitate!
- George
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
George
Exact! AC e o necesitate, inclusiv pentru o ventilatie decenta, daca nu se pun geamuri enorme, ca la fostele autobuze IKARUS.
Durata mare a perioadei calde justifica pe deplin investitia.
Sigur, se pot dota si ulterior, dar tare mi-e ca asta nu se va mai intampla...
Exact! AC e o necesitate, inclusiv pentru o ventilatie decenta, daca nu se pun geamuri enorme, ca la fostele autobuze IKARUS.
Durata mare a perioadei calde justifica pe deplin investitia.
Sigur, se pot dota si ulterior, dar tare mi-e ca asta nu se va mai intampla...
📖 Pagination options