Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

878 posts, 274279 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) andrei11

A mai fost odata in discutie aspectul asta, ce intelegeti voi prin rulmenti, ca asa la prima vedere tramvaiul ala are ceva rulmenti in el, si la jonctiunile intre sectii si la roti si la motoarele electrice, si daca stau sa mai sap mai gasesc prin el rulmenti. Reductoare, etc, etc.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) 133 313

Rulmenti la purtator. Boghiurile motoare au rulmenti ca toate V3A-urile. Dar retineti, geamuri sparte. Pana si ppc-ul 206...  :popa:

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) Victor92

415 la Sura Mare + sistemul de aer conditionat din salon



DSC_1114.JPG (223.56 KB; downloaded 2492 times)

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) freyutz

Fantele astea de aer sunt doar in fata si in spatele vagonului? Care este solutia aleasa pentru centrul vagonului?

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) Victor92

Sunt și în față și în spate. Se afla deasupra treptelor. Pentru corpul C gurile de aer conditionat au fost montate sub scaunele aflate fata in fata.

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) Cristy

Solutia aleasa mi se pare destul de rudimentara. Nu cred ca sistemul va reusi sa faca fata la vara, cand temperaturile sar de 30 de grade, pentru ca:
1) Fantele trebuiau distribuite pe toata lungimea vagonului, cum sunt la autobuze de exemplu. Cum sunt montate acum, se vor crea zone in care este mai frig si zone in care nu se va simti absolut nimic.
2) Nu exista guri pentru aer deasupra usilor. Ar fi fost eficiente pentru ca puteau fi programate sa mareasca debitul de aer pe timpul cat usile stau deschise, ca sa mentina temperatura din salon constanta.
3) N-am vazut pana acum nicaieri sa pui guri de AC sub scaune. Atunci cand scaunele vor fi ocupate de pasageri, fluxul de aer rece va fi blocat de acestia.

Si in final cu ce ramanem? Cu niste fante care acopera doar portiunile cu podea ridicata ale vagonului.
Sper sa ma insel si sa se dovedeasca contrariul, dar ceea ce au facut cei de la URAC mi se pare doar asa, ca sa ne inchida gura, ca gata, producem tramvaie cu AC.

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) shoppy

Aerul rece coboara, deci e o idee buna sa introduci aer rece in zonele mai inalte.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) 133 313

A revenit si 414. Era asta seara pe Mihai Bravu urmat in traseu de ale doua ture LF, 412 si 413.

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) iliutu

Aerul rece coboara peste ceafa transpirata ... Sa vezi atunci plangeri !

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) Florinds

Le poti numara pe degete oricum, asa ca... :) Avem noroc ca vatmanii nu sunt si ei interesati de un consum mic de motorina.

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) cris_m

Dar la metrou cand bate ventilatia trenului in capul oamenilor cum e? Si nu a facut inca nimeni plangere la ANPC... nici nu o sa mai fie mult :lol:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) 133 313

Lasa ca o sa fie ca la Citaro. N-au curea, n-au freon... etc.
Mi se pare mai grava insistenta URAC de a le scoate in continuare cu butoanele pe usi si ritmul de spargere a geamurilor. Si faptul ca choperele LF stau pe dreapta toate de un secol. In plus ar trebui sa modifice conceptual purtatorul astfel incat sa inalte podeaua cu o treapta si sa bage osii in el. S-ar reduce considerabil problema rulmentilor.

 


Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) bercenicity

De ce s-ar reduce problema rulmentilor? Fiecare roata e sustinuta de rulmenti pe ambele parti, deci nu imi dau seama ce s-ar rezolva cu osii

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015) 133 313

Solutia asta cu rulmenti independenti pe fiecare roata este mai sensibila la un profil necorespunzator al sinei. Cu alte cuvinte rulmentii de pe o roata se tocesc uneori foarte asimetric. Iar la otelul rosu... Dumnezeu stie cum mai este profilul daca nu mai sunt cordoanele alea amortizoare de cauciuc stanag-dreapta care tineau sina dreapta si fixa in canal. S-au pus niste pene succesive de cauciuc in bataie de joc. In functie de profil solicitarea nu este egala pe rulmentul interior si pe cel exterior. Ba mai rau, solicitarea maxima sare de pe un rulment pe altul intr-o succesiune extrem de rapida si cel mai grav aleatoare. M-am grabit cand am spus sa bage osii, caci problema pana la urma este la linii nu la vagoanele in sine. Ce trebuia sa spun de fapt (din nou) este sa le bage pe niste linii decente.

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426238 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use