Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 287978 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
133 313
Hai cu transplantu'! Astia de la URAC se straduie sa-mi distruga pledoaria pentru ei... Mai bine le lasa naibi si se apuca serios de CA-uri din V3A-uri.
Hai cu transplantu'! Astia de la URAC se straduie sa-mi distruga pledoaria pentru ei... Mai bine le lasa naibi si se apuca serios de CA-uri din V3A-uri.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
GPS
Eu nu înțeleg cum de aproximativ un an de când este (aproape) gata acest tramvai nu a avut nimic, iar când sa iasă pe traseu i se arde ecranul de bord!
P.S.: Când il mai putem vedea pe 415?
P.P.S.: (aproape)= fără aerul condiționat.
Eu nu înțeleg cum de aproximativ un an de când este (aproape) gata acest tramvai nu a avut nimic, iar când sa iasă pe traseu i se arde ecranul de bord!
P.S.: Când il mai putem vedea pe 415?
P.P.S.: (aproape)= fără aerul condiționat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
shoppy
133, varza pe care o faci tu intre linii proaste, maimute care dau cu pietre, ca daca am avea 5 tramvaie diferite, etc, nu demonstreaza nimic.
Problema e simpla, ai 5 tramvaie de acelasi tip toate blocate cu diferite probleme, daca vrei sa faci ceva atunci te organizezi si din astea 5 faci 2 sau 3 bune, este perfect posibil, gestionabil si sustenibil, daca nu vrei sa faci nimic si nu te poate forta nimeni sa faci ceva, atunci nu faci nimic. Asta e problema la noi, ca oamenii nu vor sa faca nimic si nimeni nu ii poate forta sa faca ceva, nu tot felul de justificari subrede si intortocheate.
133, varza pe care o faci tu intre linii proaste, maimute care dau cu pietre, ca daca am avea 5 tramvaie diferite, etc, nu demonstreaza nimic.
Problema e simpla, ai 5 tramvaie de acelasi tip toate blocate cu diferite probleme, daca vrei sa faci ceva atunci te organizezi si din astea 5 faci 2 sau 3 bune, este perfect posibil, gestionabil si sustenibil, daca nu vrei sa faci nimic si nu te poate forta nimeni sa faci ceva, atunci nu faci nimic. Asta e problema la noi, ca oamenii nu vor sa faca nimic si nimeni nu ii poate forta sa faca ceva, nu tot felul de justificari subrede si intortocheate.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
andrei11
Gresit, daca vrei sa faci ceva atunci te organizezi sa le repari pe toate 5. Pentru ca tramvaiele acestea nu sunt "istorice" ca sa alergi dupa piese sau sa le comanzi special sa te coste o caruta de bani piesele respective.
Dar asa cum a spus 133 313 productia URAC e una manufactieră. Si pe langa ca e manufactieră e si de calitate indoielnica.
Avem un produs - V3A cu imbunatatirile de rigoare - care de bine de rau functioneaza bine. Ba are si o sectiune cu podea joasa, ca nu toata populatia globului e handicapata locomotor.
Ca sa vorbim de un parc de tramvaie satisfacator si cu o vechime acceptabila o Societate Comerciala serioasa care sa le fabrice ar trebui sa produca / sa vanda circa 30 de tramvaie / an, plus piesele de schimb consumabile si mai putin consumabile. Ce face URAC - ul acum e carpeala.
Si urgent trebuie trecut la tramvaiele "dublu sens" - parasite unidirectionalele - inclusiv posibilitatea cuplarii a doua tramvaie pentru liniile mai solicitate.
Bucur LF - CA este un esec rasunator al celor din URAC ca si calitate, ca si numar de bucati.
Contraargumente ?
A, da, se subînţelege, schimbate absolut toate liniile din Bucuresti la standerdele secolului XXI.
shoppy wrote:
Problema e simpla, ai 5 tramvaie de acelasi tip toate blocate cu diferite probleme, daca vrei sa faci ceva atunci te organizezi si din astea 5 faci 2 sau 3 bune, este perfect posibil, gestionabil si sustenibil...
Gresit, daca vrei sa faci ceva atunci te organizezi sa le repari pe toate 5. Pentru ca tramvaiele acestea nu sunt "istorice" ca sa alergi dupa piese sau sa le comanzi special sa te coste o caruta de bani piesele respective.
Dar asa cum a spus 133 313 productia URAC e una manufactieră. Si pe langa ca e manufactieră e si de calitate indoielnica.
Avem un produs - V3A cu imbunatatirile de rigoare - care de bine de rau functioneaza bine. Ba are si o sectiune cu podea joasa, ca nu toata populatia globului e handicapata locomotor.
Ca sa vorbim de un parc de tramvaie satisfacator si cu o vechime acceptabila o Societate Comerciala serioasa care sa le fabrice ar trebui sa produca / sa vanda circa 30 de tramvaie / an, plus piesele de schimb consumabile si mai putin consumabile. Ce face URAC - ul acum e carpeala.
Si urgent trebuie trecut la tramvaiele "dublu sens" - parasite unidirectionalele - inclusiv posibilitatea cuplarii a doua tramvaie pentru liniile mai solicitate.
Bucur LF - CA este un esec rasunator al celor din URAC ca si calitate, ca si numar de bucati.
Contraargumente ?
A, da, se subînţelege, schimbate absolut toate liniile din Bucuresti la standerdele secolului XXI.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
133 313
A nu? Este o salata de mai multe verze de fapt, puse in acelasi castron, al nefunctionalitatii. Aveti statistica de la URAC cu usile (numai usile) cu geamuri sparte in 2015 la LF-uri? Sau le punem folie de plastic si le expediem in tura? Sau mai bine placi de osb. N-am inteles, Citarourile care au geamuri sparte circula? Nu. Doar ca acolo nu se observa, ca Citaro sunt 1000 bucati, LF-urile sunt 15 bucati.
Repet ce am spus, luati ORICE vagon cu purtator cu podea joasa, orice productie si livrati-l in trafic pe otelul rosu prin Bucuresti. Vedeti ce obtineti.
Intrebare? Cate V3A sunt imobilizate din total? Cate Tatre sunt imobilizate din total? Cate Citelisuri? Cate Citaro? Aud? Si astea-s multe, ai donatoare suficiente, teoretic.
Hai sa nu "masluim" statistica. Ca daca circula 650 de Citaro din 1000 este mai grav decat ca circula 5 LF-uri din 15. Daca nu se da comanda de piese pentru cea mai mare serie, imi imaginez cum s-ar da pentru cea mai mica.
Deci LF-urile nu se strica in procent mai mare ca orice alta serie de vehicul din RATB. Stricarea se observa mult mai repede datorita faptului ca seria este minima si nu te pierzi in numere de parc. Si sunt batute in cuie intr-un depou pe o singura linie. Spre deosebire de autobuze (ca exemplu 4488 care azi era in 104, ultima oara cand l-am vazut acum mult timp era prin ratacit prin 312).
Sa nu ramaneti cu impresia ca eu as dori 2 LF-uri pe an in loc e o licitatie de minim 100 vagoane pe fonduri europene (atentie, perspectiva de licitatie de mentenanta dupa perioada de garantie). Dar asta depinde de PMB nu de mine. Nici eu nu as continua seria in conditiile actuale de buget. Mai repede ar trebui sa intre la CA-izare V3A-urile moarte de ani de zile.
shoppy wrote:
133, varza pe care o faci tu intre linii proaste, maimute care dau cu pietre, ca daca am avea 5 tramvaie diferite, etc, nu demonstreaza nimic.
A nu? Este o salata de mai multe verze de fapt, puse in acelasi castron, al nefunctionalitatii. Aveti statistica de la URAC cu usile (numai usile) cu geamuri sparte in 2015 la LF-uri? Sau le punem folie de plastic si le expediem in tura? Sau mai bine placi de osb. N-am inteles, Citarourile care au geamuri sparte circula? Nu. Doar ca acolo nu se observa, ca Citaro sunt 1000 bucati, LF-urile sunt 15 bucati.
Repet ce am spus, luati ORICE vagon cu purtator cu podea joasa, orice productie si livrati-l in trafic pe otelul rosu prin Bucuresti. Vedeti ce obtineti.
Intrebare? Cate V3A sunt imobilizate din total? Cate Tatre sunt imobilizate din total? Cate Citelisuri? Cate Citaro? Aud? Si astea-s multe, ai donatoare suficiente, teoretic.
Hai sa nu "masluim" statistica. Ca daca circula 650 de Citaro din 1000 este mai grav decat ca circula 5 LF-uri din 15. Daca nu se da comanda de piese pentru cea mai mare serie, imi imaginez cum s-ar da pentru cea mai mica.
Deci LF-urile nu se strica in procent mai mare ca orice alta serie de vehicul din RATB. Stricarea se observa mult mai repede datorita faptului ca seria este minima si nu te pierzi in numere de parc. Si sunt batute in cuie intr-un depou pe o singura linie. Spre deosebire de autobuze (ca exemplu 4488 care azi era in 104, ultima oara cand l-am vazut acum mult timp era prin ratacit prin 312).
Sa nu ramaneti cu impresia ca eu as dori 2 LF-uri pe an in loc e o licitatie de minim 100 vagoane pe fonduri europene (atentie, perspectiva de licitatie de mentenanta dupa perioada de garantie). Dar asta depinde de PMB nu de mine. Nici eu nu as continua seria in conditiile actuale de buget. Mai repede ar trebui sa intre la CA-izare V3A-urile moarte de ani de zile.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
shoppy
De unde ai inteles ca eu am zis sa circule cu geamurile sparte?
Sa lasam Bucur LF, tu ai atacat idea de canibalizare in general.
Eu vorbeam de organizare la nivel de depou atunci cand e clar ca piesele de la nivelul superior iti vin peste cateva luni.
Sa dau un exemplu sinplu, un tramvai are spart geamul 1 de la usa 2 si alt tramvai are spart geamul 2 de la usa 3(sau orice alt defect), seful de depou are acum doua optiuni:
1: raporteaza necesarul de 2 usi si sta cu cele 2 tramvaie blocate 2-3 luni pana cand ii vin usile
2: raporteaza necesarul de 2 usi, demonteaza geamul 1 de la usa 2 de la al doilea tramvai si il monteaza la primul tramvai, scoate primul tramvai la traseu si sta cu 1 singur tramvai blocat 2-3 luni pana cand ii vin usile
Bine, am simplificat la maximum insa si rezultatul este unul foarte bun, adica 1 vagon blocat 2-3 luni in loc de 2. Practic e nevoie de o gestiune riguroasa dar se pot obtine rezultate.
Problema la noi e ca daca seful de depou se incapataneaza sa aplice metoda 1 atunci nu il poate verifica/forta nimeni sa aplice metoda 2. Si lasand tramvaiele la oparte, daca ne gandim la autobazele care au zeci de vehicule practic identice...
De unde ai inteles ca eu am zis sa circule cu geamurile sparte?
Sa lasam Bucur LF, tu ai atacat idea de canibalizare in general.
Eu vorbeam de organizare la nivel de depou atunci cand e clar ca piesele de la nivelul superior iti vin peste cateva luni.
Sa dau un exemplu sinplu, un tramvai are spart geamul 1 de la usa 2 si alt tramvai are spart geamul 2 de la usa 3(sau orice alt defect), seful de depou are acum doua optiuni:
1: raporteaza necesarul de 2 usi si sta cu cele 2 tramvaie blocate 2-3 luni pana cand ii vin usile
2: raporteaza necesarul de 2 usi, demonteaza geamul 1 de la usa 2 de la al doilea tramvai si il monteaza la primul tramvai, scoate primul tramvai la traseu si sta cu 1 singur tramvai blocat 2-3 luni pana cand ii vin usile
Bine, am simplificat la maximum insa si rezultatul este unul foarte bun, adica 1 vagon blocat 2-3 luni in loc de 2. Practic e nevoie de o gestiune riguroasa dar se pot obtine rezultate.
Problema la noi e ca daca seful de depou se incapataneaza sa aplice metoda 1 atunci nu il poate verifica/forta nimeni sa aplice metoda 2. Si lasand tramvaiele la oparte, daca ne gandim la autobazele care au zeci de vehicule practic identice...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
133 313
Ai 15 LF-uri si sa zicem 5 stau unul cu rulmenti, altul cu geam, altul cu invertor, unul cu display, altul cu motor. Pe care il canibalizezi pentru restul?
Iti imaginezi ca daca iei piese de pe unul singur si ala ulterior primeste toate piesele noi nu poti sa-l mai bagi la canibalizare curand, chiar daca pica altceva vechi de pe el? Ca iti bati joc de el si de piesele noi.
Cat de des sa faci rocada la canibalizare in 15 bucati de vagon? Da... in teorie e simplu. Dar nu poti sa jonglezi cand ai vagoane putine.
Problema este ca astea pe langa ca sunt putine vin si foarte rar si deci au uzuri foarte diferentiate. Si avand uzuri diferentiate evident ca dau si defecte diferentiate. Si toata lumea traieste cu impresia ca pica "toate alea" pe ele, simultan. Dar ele in realitate pica diferentiat pentru ca sunt produse la intervale mari unele de altele. Asta este motivul pentru care seria trebuie oprita ACUM pana nu se imbunatateste perspectiva financiara si trecut urgent pe CA-uri din V3A.
P.S. Basca... 5 sunt Chopere.
Ai 15 LF-uri si sa zicem 5 stau unul cu rulmenti, altul cu geam, altul cu invertor, unul cu display, altul cu motor. Pe care il canibalizezi pentru restul?
Iti imaginezi ca daca iei piese de pe unul singur si ala ulterior primeste toate piesele noi nu poti sa-l mai bagi la canibalizare curand, chiar daca pica altceva vechi de pe el? Ca iti bati joc de el si de piesele noi.
Cat de des sa faci rocada la canibalizare in 15 bucati de vagon? Da... in teorie e simplu. Dar nu poti sa jonglezi cand ai vagoane putine.
Problema este ca astea pe langa ca sunt putine vin si foarte rar si deci au uzuri foarte diferentiate. Si avand uzuri diferentiate evident ca dau si defecte diferentiate. Si toata lumea traieste cu impresia ca pica "toate alea" pe ele, simultan. Dar ele in realitate pica diferentiat pentru ca sunt produse la intervale mari unele de altele. Asta este motivul pentru care seria trebuie oprita ACUM pana nu se imbunatateste perspectiva financiara si trecut urgent pe CA-uri din V3A.
P.S. Basca... 5 sunt Chopere.
- V2A
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Victor92
414 a fost reparat si a circulat pe 9 Ianuarie 2016 la schimbul 2 pe linia 1( Sura Mare - Soseaua Viilor - Bucur Obor - Sura Mare). Pe acest tramvai s-a implementat un sistem de aer conditionat cu gurile montate deasupra treptelor din corpul A, respectiv C al tramvaiului. As mai puncta murdaria pe care am vazut-o pe podeaua acestuia. Daca ar fi sa facem un calcul, nici o saptamana nu a circulat pe strazile din Capitala. Are aproximativ 900 de kilometri parcursi...
De asemenea, 415 este defect momentan; a circulat doar cateva zile la schimbul 1 la finele lui Decembrie 2015 ...
414 a fost reparat si a circulat pe 9 Ianuarie 2016 la schimbul 2 pe linia 1( Sura Mare - Soseaua Viilor - Bucur Obor - Sura Mare). Pe acest tramvai s-a implementat un sistem de aer conditionat cu gurile montate deasupra treptelor din corpul A, respectiv C al tramvaiului. As mai puncta murdaria pe care am vazut-o pe podeaua acestuia. Daca ar fi sa facem un calcul, nici o saptamana nu a circulat pe strazile din Capitala. Are aproximativ 900 de kilometri parcursi...
De asemenea, 415 este defect momentan; a circulat doar cateva zile la schimbul 1 la finele lui Decembrie 2015 ...
- V2A
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
cris_m
Mai devreme l-am vazut si eu la Maior Coravu... primul ger pe care il prinde
Mai devreme l-am vazut si eu la Maior Coravu... primul ger pe care il prinde
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
133 313
Poftim 415. Il recunoasteti si mai usor dupa numarul de inregistrare: B11444.
Poftim 415. Il recunoasteti si mai usor dupa numarul de inregistrare: B11444.
IMG207.jpg (124.05 KB; downloaded 3169 times)
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
133 313
Circula 407. Are tabla indoita in zona unui punct de ridicare de la sectiunea 1, au prins-o cand l-au saltat de pe boghiuri.
Circula 407. Are tabla indoita in zona unui punct de ridicare de la sectiunea 1, au prins-o cand l-au saltat de pe boghiuri.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406- produse in 2012-2015)
Rathgeber2523
Apte de traseu : 407, 410, 411, 412, 413, 415
406 - Geam spart (in urma cu cateva zile)
408 - Rulmenti
409 - Geam Spart
414 - Este in URAC
Apte de traseu : 407, 410, 411, 412, 413, 415
406 - Geam spart (in urma cu cateva zile)
408 - Rulmenti
409 - Geam Spart
414 - Este in URAC
📖 Pagination options