Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 289146 views
📖 Pagination options
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
ionescu63
In proiectul de buget pe 2012 al PMB, la Sectiunea RATB-ului am vazut ca sunt bugetati bani pentru 8 tramvaie BUCUR LF. Din cate inteleg acestea sunt in plus fata de cele 5 aflate deja in lucru.
Deci, o sa mai avem o serie: 411-418.
In proiectul de buget pe 2012 al PMB, la Sectiunea RATB-ului am vazut ca sunt bugetati bani pentru 8 tramvaie BUCUR LF. Din cate inteleg acestea sunt in plus fata de cele 5 aflate deja in lucru.
Deci, o sa mai avem o serie: 411-418.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
Dominatrix
De fapt, seria de 8 bucati bugetata anul acesta va fi 406 - 413, presupunand ca bugetul va fi aprobat in forma propusa.
Pentru ca primele 5 (406 - 410) au fost scoase din bugetul pe 2011 la ultima rectificare bugetara. Normal de altfel, fiindca nici nu incepuse bine lucrul la ele la acel moment. Acesta a fost si unul din motivele invocate atunci pentru demiterea lui Adrian Crit.
De fapt, seria de 8 bucati bugetata anul acesta va fi 406 - 413, presupunand ca bugetul va fi aprobat in forma propusa.
Pentru ca primele 5 (406 - 410) au fost scoase din bugetul pe 2011 la ultima rectificare bugetara. Normal de altfel, fiindca nici nu incepuse bine lucrul la ele la acel moment. Acesta a fost si unul din motivele invocate atunci pentru demiterea lui Adrian Crit.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
ionescu63
Dar s-a spus in postarile anterioare ca s-au cumparat sistemele de tractiune si sistemele de franare si se lucreaza la caroserie. Achizitiile astea din ce buget s-au facut? NU cel din 2011?
Dar s-a spus in postarile anterioare ca s-au cumparat sistemele de tractiune si sistemele de franare si se lucreaza la caroserie. Achizitiile astea din ce buget s-au facut? NU cel din 2011?
Utilizator anonim wrote:
Se lucreaza la caroseriile celor 5 vagoane insa lucrul avanseaza destul de lent din cauza licitatiei pentru aerul conditionat (din salon ). Abia apoi se pot definitiva caroseriile, mai precis structura acoperisului. Echipamentele de tractiune sunt, motoarele sunt, sistemele de frana sunt.
A fost atribuit si contractul pentru cele 5 seturi de sisteme de tractiune. Vagonul 406 este deja ridicat, in lucru sunt si 407, 408. Oricum nu cred ca le vedem in traseu mai devreme de luna mai 2012.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
Dominatrix
Detaliile sunt in rectificarile bugetare si in listele de plati ale PMB pe anul 2011. Pana la momentul ultimei rectificari au fost folosite unele sume pentru achizitionarea echipamentelor de tractiune, dar atat timp cat produsele finite in sine (vagoanele) au fost scoase din bugetul pe anul trecut, este limpede ca in bugetul pe 2012 vorbim de aceeasi serie, 406 - 410.
Detaliile sunt in rectificarile bugetare si in listele de plati ale PMB pe anul 2011. Pana la momentul ultimei rectificari au fost folosite unele sume pentru achizitionarea echipamentelor de tractiune, dar atat timp cat produsele finite in sine (vagoanele) au fost scoase din bugetul pe anul trecut, este limpede ca in bugetul pe 2012 vorbim de aceeasi serie, 406 - 410.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
ionescu63
Am avut impresia ca cea mai mare parte din cheltuiala s-a facut deja pe 2011 (echipamente, materiale, o parte din manopera etc).
Am avut impresia ca cea mai mare parte din cheltuiala s-a facut deja pe 2011 (echipamente, materiale, o parte din manopera etc).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
Dominatrix
Niste bare de sasiu sudate nu reprezinta un tramvai functional...
Niste bare de sasiu sudate nu reprezinta un tramvai functional...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-410
Utilizator anonim
Mare parte din echipamente pentru 406-410 sunt achizitionate, la fel si piese de caroserie.
Mare parte din echipamente pentru 406-410 sunt achizitionate, la fel si piese de caroserie.
- Gabi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Utilizator anonim
406 este legat si saptamana viitoare va fi grunduit, acum la doua saptamani va intra o caroserie la grunduit, apoi se vine cu tabla, geamuri, extremitati de fibra. Echipamentele sunt sosite mare parte, pentru 406 deja sunt pregatite osiile cu reductoarele pentru boghiurile motoare care au sosit si ele azi. Daca toate achizitiile si licitatiile merg cum trebuie primul vagon iese undeva in luna septembrie.
406 este legat si saptamana viitoare va fi grunduit, acum la doua saptamani va intra o caroserie la grunduit, apoi se vine cu tabla, geamuri, extremitati de fibra. Echipamentele sunt sosite mare parte, pentru 406 deja sunt pregatite osiile cu reductoarele pentru boghiurile motoare care au sosit si ele azi. Daca toate achizitiile si licitatiile merg cum trebuie primul vagon iese undeva in luna septembrie.
IMG_4265.JPG (406.69 KB; downloaded 4747 times)
IMG_4267.JPG (431 KB; downloaded 4746 times)
IMG_4283.JPG (273.35 KB; downloaded 4747 times)
IMG_4297.JPG (432.32 KB; downloaded 4746 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Gabi23
Tot in ritm de melc decurge constructia (nu ma refer la muncitori aici)... minim 6 luni sa finalizezi un vagon. Mi se pare exagerat de mult... In ritmul asta poate peste 10 ani o sa avem si noi cateva vagoane! Cand oare va ajunge uzina sa produca 2-3 vagoane pe luna ?! .
Tot in ritm de melc decurge constructia (nu ma refer la muncitori aici)... minim 6 luni sa finalizezi un vagon. Mi se pare exagerat de mult... In ritmul asta poate peste 10 ani o sa avem si noi cateva vagoane! Cand oare va ajunge uzina sa produca 2-3 vagoane pe luna ?! .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Utilizator anonim
Cand nu o sa mai stea 1 an jumate pentru o licitatie de cabluri sau alte piese, de exemplu acum inca este incerta sosirea adezivului cu care se lipesc geamurile si tabla caroseriei, asa ca daca nu vin peste doua saptamani iar pauza.
Daca ar fi totul "ca la carte" uzina poate produce maxim 20-24 vagoane pe an desi nu cred ca vom vedea prea curand asa ceva in URAC, poate doar cu o schimbare de procedura.
Gabi23 wrote:
Cand oare va ajunge uzina sa produca 2-3 vagoane pe luna ?! .
Cand nu o sa mai stea 1 an jumate pentru o licitatie de cabluri sau alte piese, de exemplu acum inca este incerta sosirea adezivului cu care se lipesc geamurile si tabla caroseriei, asa ca daca nu vin peste doua saptamani iar pauza.
Daca ar fi totul "ca la carte" uzina poate produce maxim 20-24 vagoane pe an desi nu cred ca vom vedea prea curand asa ceva in URAC, poate doar cu o schimbare de procedura.
- marian
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
marian
Poate nu stiu eu , dar despre care 8 LF este vorba ca deocamdata sint 5 iar Alexandria ce primeste in schimbul celor pe care le da?
Poate nu stiu eu , dar despre care 8 LF este vorba ca deocamdata sint 5 iar Alexandria ce primeste in schimbul celor pe care le da?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 406-413
Utilizator anonim
8 Bucur LF in buget, cele 5 de anul trecut trecute pe anul asta + inca 3.
8 Bucur LF in buget, cele 5 de anul trecut trecute pe anul asta + inca 3.
📖 Pagination options