MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazilescu

265 posts, 83177 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil ByOnu

Au facut o prostie cu Parc Bazilescu, ca asa este, au avut puterea de a o face cum au vrut ei, .. si au facut-o lata. Ma intreb ce s-ar fi intamplat cu tronsoanele M4-2000, M3-2008 sau Jiului daca nu erau incepute deja. Am facut si noi o statie 100% proiectata dupa revolutie si a iesit ca :evil:. Mi-e frica sa ma gandesc cum vor arata viitoarele magistrale.

Nu inteleg de ce se incapatzaneaza ei sa foloseasca cate un TEM din 3REM. Pe actuala M4 trebuiesc folosite numai TEM din 2REM. Traficul nu cere oricum TEM-uri asa lungi precum cele din 3REM. Si ca tot le pasa lor asa mult de confortul si siguranta calatorilor. Pe M4 ar merge si cate un singur REM... dar sa ramanem la 2 momentan.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dominatrix

andrei11 wrote:
Nu ca Dimetronicul ar fi necesar in faza asta, chiar e pierdere de timp acum montarea lui[...]
De ce e pierdere de timp?  Si te rog nu imi repeta ideea aceea cu un tren pe fiecare fir, ca nu e asa si am explicat si de ce.
andrei11 wrote:
In cativa ani IVA va fi istorie, eu as introduce BM - uri ( sau echivalent ) de numai 5 vagoane ( respectiv circa 98 metri lungime ), dar nu stiu daca ( tehnic ) e posibil.
Ar fi cam greu cu decuplarea, fiindca trenurile nu au fost gandite pentru asa ceva. Plus ca toate cele 4 vagoane intermediare sunt motoare.
andrei11 wrote:
1) Nu au facut un amarat de macaz la Bazilescu - din lipsa de bani.
E vorba nu numai de lipsa de bani, dar si de faptul ca statia Bazilescu a aparut mai mult ca "un accident" si deci nu este amplasata intr-un loc unde poti amenaja un adevarat cap de linie (cu legaturi facile cu celelalte mijloace de transport, facilitati Park&Ride etc.)
andrei11 wrote:
2) Nu au facut amorsa lui M 6 care sa "intepe" M 4 inainte de 1 Mai acum, cat timp era circulatia oprita, cica e mai "cool" sa intrerupi circulatia pe un fir decat sa lucrezi cand nu circula trenuri.
Atata vreme cat o linie nu exista decat in "fanteziile" unora, fara nici un fel de studiu fundamentat si fara un traseu bine stabilit, nu poti cheltui fonduri pentru asa ceva, pentru ca e vorba de bani publici, nu de banii lui tata-mare.
andrei11 wrote:
3)Au facut peronul asta de la Parc... de 105 metri si o improvizatie pentru cei 15 metri lipsa.
De acord cu tine.
fider wrote:
Probabil singurul motiv pentru care a aparut statia Bazilescu este ca prea se faceau de ras daca inaugurau doar Pajura, o statie dupa 11 ani. Asta e adevarul si e cam greu de inghitit.
Acesta e adevarul in imaginatia dvs. Adevaratul motiv l-am mai explicat aici, si nu vreau sa mai reiau fiindca deja au inceput sa ma plictiseasca repetitiile astea.
fider wrote:
[...]iar in al doilea caz se face praf, inca o data, eficienta magistralei (mai corect spus racordului).
De ce?
fider wrote:
De apreciat si faptul ca statia Bazilescu, inghesuita cum este, nu va putea probabil vreodata sa suporte o cerere de transport prea serioasa indiferent cat se trambiteaza ca ea este necesara.
Statia Bazilescu este o statie facuta din economii care nici macar nu a fost gandita ca statie terminus, deci nici nu ar avea nevoie sa preia o cerere foarte mare de transport. In perspectiva prelungirii spre Laminorului, ea va deservi zona rezidentiala adiacenta, si nu vad nimic rau in asta.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Dominatrix wrote:
Statia Bazilescu este o statie facuta din economii care nici macar nu a fost gandita ca statie terminus, deci nici nu ar avea nevoie sa preia o cerere foarte mare de transport. In perspectiva prelungirii spre Laminorului, ea va deservi zona rezidentiala adiacenta, si nu vad nimic rau in asta.

Multzam mult Domix, eu deja am 'obosit' sa repet 'ratziunile'...
STATIA BAZILESCU E FACUTA DIN ECONOMIILE REALIZATE PE TRONSONUL GARA-1MAI!!!
Raport calitate/pretz=INFINIT...
Chiar ma 'dezamagitzi' prin gandirile 'marginite' pe care le tot debiteaza 'unii'...
In loc sa zicetzi 'merci' pt o 'statzie gratis', cautam aiurea 'nod in papura'...
Dar nu-i 'bai', putetzi 'palavragii' la nesfarsit, importanta e doar 'parerea' Dnei Veronica Minea si a multora ca dumneaei:
"Iubesc metroul!!! Astazi este prima zi cand merg la serviciu cu metroul: s-a deschis o statie de metrou (Bazilescu) exact in coltul strazii mele. De acasa pana la serviciu: 22 minute! Multumim din inima partidului! Adio nervi in trafic, injuraturi printre dinti adresate participantilor la trafic, exasperare ca nu am prins verdele, sacaiala continua a cersetorilor, vanzatorilor de flori, ziare, carnetele si alte minuni etc. De astazi calatoresc in mod civilizat, "energy friendly", linistit, si reusesc sa interactionez cu lumea inconjuratoare la un nivel mult mai pasnic." 8-)  :mrgreen:  :ugeek:

Scop propus=Scop atins!

P.S. in pofida tuturor 'adversitatzilor':
'Pohta ce-am pohtit si voi mai pohti de fiecare data cand se va ivi 'oportunitatea' de-a face mai 'mult' decat ceea ce a fost 'planificat' initzial', pt bucurestenii de toate 'culorile' si 'nivelele'...
Vorba 'emblemei', pt 'Patria & Dreptul Meu' (si al nostru, al tuturor)...
Pt mine e 'subiect inchis', ma 'concentrez' doar pe ceea ce trebuie sa 'urmeze'...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil shoppy

sacaiala continua a cersetorilor, vanzatorilor de flori, ziare, carnetele si alte minuni etc

Astia sunt si la metrou, si daca nu sunt se reprofileaza imediat sa acopere piata.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

subway guru wrote:
STATIA BAZILESCU E FACUTA DIN ECONOMIILE REALIZATE PE TRONSONUL GARA-1MAI!!!

Asta e cea mai mare "perla"  pe care am auzit-o vreodata pe acest forum. Adica asa de bine au fost calculate cheltuielile la tronsonul Gara - 1 Mai incat din ''ieconomii' s-a mai putut realiza o statie de metrou !!!! Poate din economiile rezultate din tronsonul "Dr. Taberei" imi donati si mie ceva ca sa-mi fac piscina in spatele casei.  :lol:  :lol:  :lol:
Asta suna a sifonare de fonduri, scuze, probabil ca statia "Bazilescu" e bonus de scos ochii plebei, sunt absolut sigur - prin prisma declaratiilor pe care le-ai facut - ca "s-a facut ieconomie" de mai multe statii "Bazilescu" dar care s-au evaporat in buzunarele destinate de dinainte.
Dominatrix wrote:
Atata vreme cat o linie nu exista decat in "fanteziile" unora, fara nici un fel de studiu fundamentat si fara un traseu bine stabilit, nu poti cheltui fonduri pentru asa ceva, pentru ca e vorba de bani publici, nu de banii lui tata-mare. [este vorba de traseul lui M 6 prin 1 Mai]

Asadar nu cred ca mai e cazul sa sustii la topicul despre M 6 traseul prin 1 Mai ca fiind unicul posibil, atata timp cat ai spus ceea ce ai spus mai sus si ca depoul lui M 6 se poate construi numai la Strand Straulesti.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil cavver

Daca sunteti atat de destept de ce nu va angajati la metrorex ca le aratati cum se fac lucrurile bine ?
andrei11 wrote:
In cativa ani IVA va fi istorie, eu as introduce BM - uri ( sau echivalent ) de numai 5 vagoane ( respectiv circa 98 metri lungime ), dar nu stiu daca ( tehnic ) e posibil. Teoretic nu vad unde ar fi baiul, dar mai sti, asteptam o interventie al celor ce se pricep in fineturi de acest gen. Oricum e o mica magarie ce s-a facut acolo la Parc..., sunt convins ca se mai putea lungi peronul la 120 metri, sau macar "lati" cararea aceea ( dar pentru asta mai trebuiau demontate inele de la tunelul lui Ceausescu pe o lungime de 15 - 20 metri ) si cred ca depaseau bugetul !
Asadar ei au pretentia ca in 3 ani vom avea depou la "Strand", dar :
1) Nu au facut un amarat de macaz la Bazilescu - din lipsa de bani.
2) Nu au facut amorsa lui M 6 care sa "intepe"  M 4 inainte de 1 Mai acum, cat timp era circulatia oprita, cica e mai "cool" sa intrerupi circulatia pe un fir decat sa lucrezi cand nu circula trenuri.
3)Au facut peronul asta de la Parc... de 105 metri si o improvizatie pentru cei 15 metri lipsa.
VRAJEALA !!!!. Cred ca la ora actuala nu au nici 50 bani pentru mareata dezvoltare a lui M 4 spre "Laminorului". Stai putin, ca vor incepe expropierile sau vor distruge o parte din parc, sa vezi distractie cu proprietarii sau cu ONG - urile care apara "Un Bucuresti Verde". Deabia astept circul ! Daca nu cumva pentru o mare perioada de timp se va asterne linistea pe aceste meleaguri Nord Bucurestene. Apropo, cica pe M 5 se lucreaza din plin, numai noi suntem fraieri si nu stim ! :lol:  :lol:  :lol:

 



Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

Daca o sa mai continuam mult tot in 'stilul tabloid' singura 'pila' posibila e pt un post de corespondent voluntar la Click sau Can-Can! :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

Si ce ai vrea acum, sa aplaudam cu totii maretele realizari din subteran ?  Sorry, dar nu sunt membru de partid ca sa fiu "inregimentat". Vezi si M 6, si altele. Pana la urma cred ca se pierde esenta forumului unde mai multi ne-am adunat sa barfim putin pe niste subiecte care ne fac placere. Fara pretentii sa detinem adevarul absolut sau sa dam solutii "fezabile" - pentru ca -repet - nu ne trage nimeni la raspundere. Daca ar fi "unanimitate" pe forum n-ar mai fi atractiv. Si asa dupa terminarea pasajului Basarab am revenit la normal cu audienta.
Uite, ma pasioneaza pe mine subiectul asta, cum dintr-un tronson de fix 4 statii au rezultat economii ca s-a mai putut construi o statie ? Rezulta din rationament ca pe tronsonul din "Dr Taberei" care are fix 10 statii se pot face economii ca sa se mai construiasca 2.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

A fost 'un mod amical' de a te opri sa mai arunci si matale 'perle' ne-documentate...mai facem si noi 'ieconomii' la junk-bandwith...
Doar o simpla 'dorintza'...daca nu esti bine 'documentat' si 'bazat' pe ceva 'solid', e mai bine sa mai faci putzina 'ieconomie' la comentarii 'tabloidistice'...
Cu multa simpatie...ca intotdeauna...si hai sa 'comentam' pe realitatzi si nu pe 'fantezii umede' (vorba lui Domix...) ;)
P.S.
"Uite, ma pasioneaza pe mine subiectul asta, cum dintr-un tronson de fix 4 statii au rezultat economii ca s-a mai putut construi o statie ?"
Se mai intampla si 'minuni' in Romania...rar, dar se mai intampla...si nu-tzi cere nimeni sa 'aplauzi', itzi cere doar sa 'cantaresti' niste 'amarate de vorbe' aruncate de pe 'marginea santzului'... :cry:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil subway guru

ByOnu wrote:
Au facut o prostie cu Parc Bazilescu, ca asa este, au avut puterea de a o face cum au vrut ei, .. si au facut-o lata.

N-am facut nici o 'prostie' cu Bazilescu, am facut din contra 'o desteptaciune', o statie suplimentara 'gratis' si n-am facut-o lata ci ingusta, fara exproprieri, fara demolari inutile si fara costuri suplimentare...'cadou'...
Voi cate 'cadouri' de acest fel ati reusit sa facetzi bucurestenilor in 'domeniul vostru de activitate'???
Hai, suntetzi invitatzii mei sa 'raspundetzi' la intrebarea asta si sa va 'laudatzi'...ca sa pot sa am si eu ceva 'de aplaudat'... :mrgreen:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil sab

andrei11 wrote:
cum dintr-un tronson de fix 4 statii au rezultat economii ca s-a mai putut construi o statie .

Inseamna ca la intocmirea proiectului pentru cele 4 statii M4 cineva nu a stiut sa calculeze bine. Ori s-a facut mai putin decat trebuia facut ca sa iasa un lucru bun...Altfel nu prea se explica.
Preferam totusi sa se faca niste statii corecte in 2000, nu pline de infiltratii. Economia se vede si este foarte suparatoare mai ales acum cand s-a incercat "spoirea" peretilor la Grivita si 1 Mai, doar ca sa li se dea o fata demna de "capetele incoronate" care au inaugurat cu mare fast 2km sapati din 1989. Deh, statiile "vechi" nu "cadrau" cu cele doua statii care iti iau ochii.. ;)
Culmea tupeului este ca acesti vremelnici "conducatori" au proclamat ca in urmatorii 10 ani se vor mai inaugura 65 statii (cam tot atat cat s-au facut in 40 ani...), ca si cum cineva mai inghite astfel de gogosi in anul 2011. Nu sunt in stare sa duca M5 nici macar pana la Universitate si anunta 65 statii...  Pana la urma Udriste a scapat "porumbelul", cum ca racordul numit M5 va fi gata la nivel de structura prin 2014-2015...Adica vreo 10 statii cca 4 ani..Probail ca si lui ii era jena de ce-i auzeau urechile.. :lol:
@subwayguru...Nu toti lucram in domenii care sa ne permita sa fim "pasha" darnic cu supusii  ;). Eu ma multumesc cu "cadoul" numit Gorjului, chiar daca a iesit ce a iesit si a durat cat a durat...Ideea conteaza.
La Bazilescu, am mai spus..pacat de capatul dinspre PLS Zarea...Parca urcam scarile de la bloc incolacite in jurul liftului.,

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

Pai sa vedem... 2 statii la Eroilor, 2 la Academia Militara ( una pe sens ), 2 la Orizont ( una pe sens ), avem deja 6. Ba nu, 7 ca avem asa : Eroilor ( M 1 ) / Eroilor ( M 3 ), Eroilor ( M 5 ). O sa termin si eu cu mistocareala cand o sa vad o activitate concreta pentru M 5 / M 6 si evident Lac Straulesti. Pana acum numai balarii si fumigene. Uite, numai asa, de chestie, o sa trec si eu maine pe la PLS Hasdeu sa vad ce activitate frebila si inaltatoare e acolo. Si apropo, pancarda aceea de la Pod Constanta "Spre Otopeni" nu i-a spus nimeni lui Udriste ca arata ca  :twisted:  ? Zau asa. Sa puna atunci o pancarda si la "Crangasi" ''Spre Drumul Taberei" si alta " De la Drumul Taberei". Imi pare rau pentru cei care lucreaza in domeniu, dar s-a cam exagerat.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil sab

Pe la Crangasi n-a mai trecut nicio persoana importanta de la inaugurarea din 1984....Oricum nu se mai poate face nimic acolo.
Adevarul este ca pancarta aia de la apeducte este de toata jena. Trebuiau sa o scoata dupa inaugurare, cand si-a "trait traiul" si a aburit ziaristii ca sa aiba ce scrie vreo cateva zile.
ByOnu wrote:
Am facut si noi o statie 100% proiectata dupa revolutie si a iesit ca :evil:.

Ai uitat de Gorjului, dar este din aceeasi categorie. Chiar as spune ca Bazilescu arata bine...

Totusi, revenind la subiectul topicului, care este ratiunea peronelor mai scurte de la Bazilescu ? A fost vreun impediment tehnic ? Sau se compenseaza cu "risipa" de la peronul 3 de la NG (225 m) ?  :lol:
Initial cand  statia Bazilescu era in constructie si au aparut primele poze toti am crezut ca finisajele se prelungesc in tunel (desi era cam ilogic sa fie asa), nu ca era statie si acolo..

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011  • 
Choose destination

Since our 2282 forum members have written 421054 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use