Topic: Monoraiuri
8 posts, 4443 views-
- bercenicity
-
Posted:
-
Monoraiuri
bercenicity
Monoraiuri "atarnate": sistemele SIPEM (Duesseldorf) si SAFEGE (Japonia):
Germania, Duesseldorf, intre terminalul aeroportului si gara de pe magistrala Duesseldorf - Duisburg:
Japonia, Chiba:
Japonia, Shonan:
Monoraiuri "atarnate": sistemele SIPEM (Duesseldorf) si SAFEGE (Japonia):
Germania, Duesseldorf, intre terminalul aeroportului si gara de pe magistrala Duesseldorf - Duisburg:
Japonia, Chiba:
Japonia, Shonan:
-
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
DocOctavius
Pe mine personal m-a impresionat mai mult cel din Wuppertal cu ai lui 100 de ani:
http://www.youtube.com/watch?v=5bJC896bZgw
Pe mine personal m-a impresionat mai mult cel din Wuppertal cu ai lui 100 de ani:
http://www.youtube.com/watch?v=5bJC896bZgw
-
- lecter
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
lecter
Sunt interesante, mai ales prin prisma faptului ca amprenta la sol este redusa in comparatie cu un tren suspendat clasic...calatorind insa cu asa ceva de mai multe ori intr-un oras aglomerat (Kuala Lumpur), nu mi se par deloc o solutie pentru un flux mare de oameni, neavand capacitatea necesara.
Sunt interesante, mai ales prin prisma faptului ca amprenta la sol este redusa in comparatie cu un tren suspendat clasic...calatorind insa cu asa ceva de mai multe ori intr-un oras aglomerat (Kuala Lumpur), nu mi se par deloc o solutie pentru un flux mare de oameni, neavand capacitatea necesara.
- BuGabriel
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
BuGabriel
Uau ... nu prea știam de ele. Mai ales cel de 100 de ani din Germania care a avut numai un incident cu fatalități și acela din eroare umană (cârlig de siguranță uitat de un muncitor de noapte care dus la deraiere).
Uau ... nu prea știam de ele. Mai ales cel de 100 de ani din Germania care a avut numai un incident cu fatalități și acela din eroare umană (cârlig de siguranță uitat de un muncitor de noapte care dus la deraiere).
-
- bercenicity
-
Posted:
-
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
subway guru
Vreti o parere sincera?
Arata 'groaznic'...dinozauri de secole trecute...ce n-au ce cauta intr-un oras european modern...
Vreti o parere sincera?
Arata 'groaznic'...dinozauri de secole trecute...ce n-au ce cauta intr-un oras european modern...

-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
bercenicity
Gata, il modernizeaza
http://www.railwaygazette.com/index.php ... 4b5d5d7f3b
Gata, il modernizeaza

http://www.railwaygazette.com/index.php ... 4b5d5d7f3b
Wuppertal monorail fleet replacement contract signed
GERMANY: Wuppertaler Stadtwerke signed a €122m contract for Vossloh Kiepe to supply 31 articulated cars for Wuppertal's 13·3 km schwebebahn suspension monorail on November 10.
The cars will replace the 1970s vehicles currently in service. They will be built by Vossloh Rail Vehicles in Valencia, with traction equipment from Vossloh Kiepe. Two will be delivered for testing in mid-2014, with the rest arriving at a rate of two or three a month from the end of 2014 to December 2015.
The welded aluminium trains are being styled by büro+staubach They will feature large windows to enable tourists to view the engineering details of the monorail, which dates from 1901, as well as the River Wupper which the line straddles. The units will have partial air-conditioning to prevent condensation on the windows. The interiors will have LED lighting and 46 padded wooden seats instead of the current plastic shells.
The trains are being designed for quieter running with faster acceleration, and will feature three-phase motors to reduce maintenance costs, along with regenerative braking. To enable peak headways to be reduced to 2 min the power supply will be uprated and increased from 600 to 750 V.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
andrei11
E mai ieftin ca metroul ? S-ar potrivi si la noi, in Bucuresti pe anumite trasee...
E mai ieftin ca metroul ? S-ar potrivi si la noi, in Bucuresti pe anumite trasee...
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Monoraiuri
Robert24
Cei din Wuppertal sunt foarte mandri de acest mijloc de transport. Reprezinta pana la urma identitatea orasului.
Cel din Duesseldorf se bazeaza pe primul model construit in Dortmund in campusul universitar. Nu a fost deloc ieftin.
Cei din Wuppertal sunt foarte mandri de acest mijloc de transport. Reprezinta pana la urma identitatea orasului.
Cel din Duesseldorf se bazeaza pe primul model construit in Dortmund in campusul universitar. Nu a fost deloc ieftin.